Gilera Runner 70 Purejet
#221
Posted 08 February 2015 - 22:49
Nije problem u cilindru, ravan je on, nego blokovi vjerojatno nisu 100 % ravni.
Mada ima za kupit klingerita i tih papira za radit brtve u svim dimenzijama, pa se lako nađe potrebna debljina.
#222
Posted 08 February 2015 - 23:26
#223
Posted 09 February 2015 - 03:03
jednom je procurila na nekom runneru i od tad uvijek namazem lagano tu limenu brtvu diht masom i onda nema peoblema..
#224
Posted 09 February 2015 - 10:16
#225
Posted 09 February 2015 - 15:37
mada se vise volim bacit na poso sa nekom 200 250 4t masinom (valjda kad ima vise stvari di mores nest zaj. )
#226
Posted 09 February 2015 - 17:23
tačnije 1 newton meter ≈ 0.102 kilogram meter
#227
Posted 09 February 2015 - 18:02
#228
Posted 09 February 2015 - 18:16
Mario, on 09 February 2015 - 17:23, said:
tačnije 1 newton meter ≈ 0.102 kilogram meter
da znam...zato velim do 1.5 kg ili približno 15 nm...bolje da je malo jače nego slabije
#229
Posted 17 February 2015 - 13:40
Uspio sam da odradim i doradim mini multimetar po svojoj volji, svih 5 funkcija uspjesno radi:
Sati i minute
Samo sekunde:
Napon akumulatora:
Temperatura rashladne tekucine:
Vanjska temperatura okoline:
Sto se tice temperature, reagira gotovo iste sekunde na dodir prsta, izvadio sam dosadasnji senzor iz glave, napravio mjesta za sondu ovog termometra, ubacio termo ljepila i ugurao sve unutra.
Prebacivanje zeljenog prikaza se vrsi preko tipke za paljenje anlasera Vidjeti cemo koliko ce ovo potrajati, jer Stage 6 je izdrzao oko godinu dana i samo je crkao display.
#230
Posted 17 February 2015 - 13:47
#231
Posted 17 February 2015 - 13:49
Na trubu sam spojio duga svjetla, znaci kad svirnem onda ima da mu ga svirnem sestri Pale se duga svjetla i svirena istovremeno.
Mogu i na kocnicu spojiti, ali onda ce se svako malo prebacivati nesto drugo na displayu.
Na volanu imam sljedece tipke:
lijevo - svirena, zmigavci, dugo, kratko i blic svjetlo
desno - anlaser, prekidac za paljenje pozicije i glavnih svjetala
Sve ce biti popunjeno originalnim prekidacima, mjesta za naknadne nadogrdjnje nazalost u ovom slucaju nema
Edited by dajteh, 17 February 2015 - 14:02.
#232
Posted 17 February 2015 - 14:01
#233
Posted 17 February 2015 - 14:05
Edited by dajteh, 17 February 2015 - 14:06.
#234
Posted 17 February 2015 - 14:39
da,bolje ubaci jps jedan taster nego da sjebes bendiks sa ovim za za pljenje..
btw,evo nest za vas pj čunere,haha...dijagnostika koja iscitava sve parametre motora...ubrizgavanje,kut paljenja i bla bla bla
najnovija,originale from piaggio
#235
Posted 17 February 2015 - 15:16
#236
Posted 17 February 2015 - 15:31
#237
Posted 17 February 2015 - 16:26
imamo na poslu di radim u servisu,tak da kad trebam imam ga i doma
dobra je stvar kaj se more stavit da snima ponasanje cijelog sistema kak radi kroz voznju pa se nakon voznje iscitaju svi parametri na dijagramu i po okretajima itd..
#238
Posted 17 February 2015 - 16:31
#239
Posted 17 February 2015 - 18:38
#240
Posted 17 February 2015 - 19:34
Imam problem, ugradio sam display, sve radi ko sat, ali sat ne radi zbog xenona Koji ispusta smetnje i sat zablokira. Tek kada iskljucim xenon sat radi normalno. Pokusati cu sa filterima, ima li neko savjet dok sam vani
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users