Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#561 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 May 2015 - 20:42

Danas sam konacno docekao priliku da isprobam ZXRa, auspuh koji po HGTovim grafovima najvise daje.

Evo kako lezi na testarosi
Posted Image


Odma u startu da rijesimo, nista posebno, solidan auspuh, ZX za purejeta je definitivno broj 1, nema mu ravnog.

ZXR ima dubok i solidan zvuk koji ne iritira tako, ne cuje se previse jako.
Sto se tice performansi, ide lijepo, i na 80kmh kazaljka skoro stane i onda nastavi dalje ide do 90kmh. To mi isto radi sa jacim auspusima mhr replica, yasuni z,kazaljka ide ide i stane oko 80kmh kao da je to maksimala, odmori na sekund dva i nastavi dalje jos malo.
GP mi daje bolje ubrzanje od njega, a ZXR vecu krajnju koja je opet manja od ZXa.


Eto, probao i njega, ako ga usporedim sa SC08, ZXR je malo bolji.

Vec mi se smucilo lagano dosao sam do toga sta god stavio sve neke male razlike, dakle vrhunac je skoro postignut.

Edited by dajteh, 29 May 2015 - 20:45.


#562 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 May 2015 - 20:49

Jel to ZXR testiran na 50ccm PJ?

#563 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 May 2015 - 21:17

Jest, na 50ccm kod mene, a za HGTa bi morao da vidim graf, mislim da je isto 50ccm jer je bilo oko 6, 7 konja.

#564 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 May 2015 - 23:05

Mene zanima jesi stelovao prenos prema svakom auspuhu, jer mi se cini da si za GP pogodio rezonancu a za zx-r si bio ispod rezonance jer ne nemoguce da imas slabije ubrzanje. I to za vecu krajnju se uvek desava kada si ispod rezonance u medjuubrzanju pa tek kad se razvrti dobro motor pred kraj prenosa upadne u rezonancu i onda izvuce vecu krajnju..

#565 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 May 2015 - 23:17

Najveci problem sto pjet radi na moment pa mu jaci spuhovi ne rade kao zx

#566 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 May 2015 - 23:45

Evo ti jedan primjer za razmisljanje:

Sa GPom, SC22, SC08, mhr replica, yasuni Z se sjurim nizbrdo i ide sporije nego ZX na ravnom.

Jednostavno ga koci auspuh, ne dozvoljava mu da se razvrti. U loncima se nesto opako kuva, sudaraju se plinovi i prave otpore.


Stavi na serijski bez da ista diras osim dizne (karb skuter) rezonu i jedva ce ici, sjuri se nizbrdo i razvuci ces ga koliko ide.


Probao sam ustelavati skoro sve te auspuhe i znas sta se desi? Podizanjem okretaja samo gubi snagu i moment, a smanjivanjem jednostavno ne ide, spustam ga ispod granice raspolozivosti. Odvozio sam vise stotina kilometara testirajuci sve to.



#567 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 May 2015 - 00:23

E sad pakuj 70ccm pa idemo sve ispočetka. Živo me zanima koji će ti onda auspuh najbolje raditi.

#568 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 17:17

Runner je bio malo zapostavljen, radili se drugi skuteri. Preslo se i na druge adžaje, ali purejet je majka, gorivo je opet visoko, a meni ne treba nista jace niti vece od purejeta.
NRGu je crkla pumpa pa sam se uhvatio ozbiljnog posla.

Resio sam da raskinem vec jednom zagonetnu pumpu goriva, nervirao sam se jako kada mi je crkla, a cijena nove je 250€. Nicega se nisam bojao kao te vasljive pumpe, kojoj izgleda nema zamjene. Ali nasao sam neku indijsku tvornicu koja ih takodjer pravi i mogle bi biti jeftine. Nastojim uspostaviti kontakt.


A evo moje radnje, napokon sam rijesio sve dileme i osigurao se do kraja zivota. 2 purejeta ostaju da se voze, imam i ostalih dijelova. Bio bi lud ako bi vozio ista drugo jer mi je za njega odrzavanje na kraju ispalo DZABE.







Svaka pumpa je osposobljena, i veselo druka 10 bara, a tamo negdje na 11, 12, po mom manometru ukljuci se sigurnosni ventil.
Svaka pumpa je isprobana na skuteru, i svaka pumpa je odradila testove bez greske u konacnici i na kraju sam ih odvrtio sa mjesavinom i tako sada stoje u vakumskim vrecicama.
Sveukupno ih imam 10 komada :D


Posted Image




E sad sam im hebo kevu

Edited by dajteh, 08 August 2016 - 20:34.


#569 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2015 - 17:22

Svaka cast! Negde davno sam na yt gledao snimak reparacije i u stvari, najosetljiviji su oni kontakti izmedju plasticnog kucista i samog motorica. Ljudi to samo preleme i dobiju ispravnu pumpu (kada mehanicki stane sa radom).
Drugi problem je sto se zacepe od prljavstine, a vidim da si to doktorirao na probnom stolu :)

#570 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 17:28

Kontakti su najmanji problem, a rijesio sam i njih, uzeo red mesinganih stopica i odradio seriju. :)
Iduci tjedan dobivam nove motorice tako da cu i to ugraditi i vidjeti koliko dobivam, jos mi fali samo mjerac broja okretaja za motorice jer vidim da ima razlika u trosenju struje.

A imam jedan motoric koji je netko pokusao odraditi medjutim nije pogodio radijus ekscentra i slabo i sporo druka. Nakon sto sam prepravio ekscentar na tvornicku mjeru, pumpa druka ko luda.

Trazim rijesenje i za klipnjace jer imam 2 unisten, ja vjerujem zbog nepaznje.

Indijski proizvodjac deklarira 1000 radnih sati za pumpu.

Edited by dajteh, 19 June 2015 - 17:29.


#571 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 17:45

Saznao sam da indijci rade pumpe za piaggio i Synerject. Zato i jesu tako nedostupni i rade samo na veliko.

http://www.ucalfuel....mp_assembly.asp



#572 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 18:41

Ovi ludi indijci rade sve za purejeta
http://www.ucalfuel....em_Products.asp

Ako se nekome da kopati mozda nesto iskopamo. Pise da se ti dijelovi ugradjuju u njihove Bajaj motore.

#573 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 June 2015 - 19:07

Prostudirao si ga do detalja :)

#574 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 June 2015 - 21:51

sad je već prešao u "compatibility mode"

#575 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 21:53

Auuu, svaka čast za pronalaženje. Još kad bi mogli da kupimo...
A ono popravljanje AC pumpe mi moraš detaljno objasniti da osposobim onu moju "rezervnu" koju sam kupio kao ispravnu, motor vrti al pritiska nema.

#576 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 23:30

Nemas brige gogy, rado cu ti pomoci, nemas straha od tih gremlina. Moram jos neke zakljucke izvuci.

Resio sam konacni obracun sa purejetom, sve ce biti spojeno na stolu, biti ce montiran manometar na air kompresoru i AC pumpi. Zatim provjera injektora koje imam, jedno 10ak komada da znam definitivno sta radi, regulatora pritiska i air dizni, i kompresora. Nakon toga testiram jos jednu masinu, i konacno, montiram polinija 70 na onu masinu koja bude bolja, o tome ce presuditi tolerancije radilice, lezaja.






I ne znam jesam li spomenuo negdje, usteko sam Stage 6 pro replica auspuh, vidjeti cemo sta kaze.Posted Image

Edited by dajteh, 08 August 2016 - 20:35.


#577 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 June 2015 - 00:37

Fali mi jos mali manometar do 6 bara 1/8, i treba mi nastavak za 16mm svijecice da mogu mjeriti kompresiju kod purejeta.

Juce sam upalio masinu sa 12tkm, prije negoli je upalila imao sam problem sa napajanjem air dizne i kompresorima. Nakacio sam osciloskop i odmah detektirao problem u instalaciji, prekid na minus zici air dizne, i dalje sam imao jos jedan problem. Kompresor nije htio nadrukati vise od 2 bara, stavim drugi ispravan i opet ista prica. Ne vjerujem sta se desava.
Nabijem manualno pritisak preko vanjskog kompresora od 5 bara i masina pali bez greske.

Fali mi manometar da direktno vidim sta se to desava sa 2 kompresora, nemoguce da su riknuli samo tako, nesto mi je tu sumnjivo.
Ove sam vrijednosti ocitao sa manometra koji je direktno na pumpi. Kad dam kontakt uredno nadruka 2.5 bara, a prilikom paljenja dolazi do zbrajanja pritiska i ocekivao sam 8 bara, medjutim samo 4bar u oba slucaja.

I na kraju sam ubacio jos jedan kompresor i imam 8 bara dok radi masina i to je to. Osposobio sam masinu u kratkom roku, uskoro dok sve poslozim moci cu je popraviti brze od fergazera :)

#578 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 12:19

Da, lako je popraviti PJeta ako ima rezervnih delova na stolu, sistemom eliminacije. Ali kad je u pitanju kit 70ccm stvar se dodatno komplikuje jer ne važe više standardne postavke za 50ccm, kit traži više goriva, malo više na nižim i dosta više na visokim obrtajima, što je teško podesiti da pravilno radi u svim režimima. Tu počinje igranka zvana PJet tuning.

#579 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 June 2015 - 14:25

Za kompresor sam morao ici sistemom eliminacije posto nisam imao manometar na njemu. Moram pricekati jos par stavki da imam sve. Inace sam ga rijesio iz prve, znaci spojim, mjerim, ubadam na pravo mjesto i rijesavam problem.

I desilo se sranje, kineski novi manometar se razvalio, ostavio sam ga pod pritiskom pumpe 2.5 bara i puklo mu je staklo.
Moram ubosti profi manometre je od ovih nema leba.


A taj kit mene nikako ne privlaci,razmisljam da mu glavu prepravim i prebacim ga na karb, iz prostog razloga sto sam prezadovoljan sa 50ccm i vjerujem da bi me kopkalo to sto je razlika izmedju 50 i 70 na purejetu mala. Barem bi na karbu radio poso kako treba.

#580 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 15:18

Vraga mala razlika, itekako je jači sa 70ccm, ne može se porediti sa 50ccm. Samo ti prvo isprobaj 70ku na PJetu, posle ako ti se ne sviđa lako ćeš ga prebaciti na skuter sa karbom, samo negde nabaviš klasičnu glavu za karb da je istog oblika.





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users