Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#601 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 July 2015 - 23:35

Postoji mogućnost da radi i bez vazduha iz air kompresora, benzinu treba da bi se napravila predsmesa pre ubrizgavanja, plin je već gasovit i pod pritiskom, pa bi zato moglo da radi i bez air kompresora. Jbmliga, treba probati pa videti sa i bez, ali zavisi i od toga kojim pritiskom bi došao gas, da bi ga air dizna mogla ubrizgati. Sreća je ako ima gde da se namontira boca za gas, na SRki šanse nema, prosto nema nigde ni malo prostora, a umesto rezervara benzina tek ne može, jer je rezervoar sastavni deo oslanjanja sedišta, a i pljosnatog je oblika da zauzima što manje mesta. Takvu bocu nemoguće je pronaći, tako da na SRki ta varijanta otpada u startu.

#602 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 July 2015 - 00:07

U najgorem slucaju boca ide u sic. Ne znam kakvo je stanje sa direktnim paljenjem na lpg ili se mora prvo upaliti na benzin. Mislim da se isparivac mora prvo zagrejati izduvnim gasivima tako sto se bakarna cev omota oko auspuha ili koristiti vec postojeci sistem vodenog hladjenja..

#603 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 July 2015 - 14:30

Dobio sam informaciju da bi trebalo slati proizvodjacu opreme broj sasije auta i onda oni po tome salju novi ecu za plin i auto ne gubi nista na snazi. Tako se radi za aute sa direktnim ubrizgavanjem.

E sad, auto je jedna stvar, skuter je druga. Auto ima lambdu i maf senzor, turbaci i map.

Tesko je doci do nekoga sa direktnijim informacijama, za sada sam na razini da se svi ogradjuju od toga, jasno mi je da je to gubitak vremena i neisplativo i da se moze samo tako ugraditi, a kamoli za ovo nece ni cuti.

#604 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 August 2015 - 14:53

Juce malo provozao purejeta, posto ga vise ne vozim, sad mi je vikend vozilo kako bi se reklo. Sve zato sto mi je crkla nova pumpa u ekspresnom roku, i samo zbog tog djubreta ja ne smijem otici dalje od 10km.
I sve super i odlicno, dok nisam presao preko 2 tramvajske pruge odjednom i druga rezervna pumpa je samo utihnula, ostade ja na cesti :)

Od plina izgleda da nece biti bas nista nazalost zbog nemogucnosti rada plinskog sistema na postojecem.

Najlogicnije rijesenje mi se cini prebacivanje karb masine sa instalacijom i tako bi se moglo zavrsiti posto imam bas sve u rezervi, a masina ima hpc radilicu pa mi je dilema dal odma 70 stavit.

Edited by dajteh, 05 August 2015 - 14:56.


#605 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 August 2015 - 15:32

E pa čekaj, znači i ti si imao istu stvar kao ja, sa AC pumpom, samo što se kod mene desi da pumpa stane kad spuštam skuter sa nogara, pa kad zadnji točak tresne o beton, ac pumpa momentalno stane a da nije radila ni dve sekunde. Ali kad prebacim kill switch na off pa opet na on, proradi opet i posle ide. Prekid na potres bi moglo biti uzrok lošeg spoja na instalaciji, ili na kontaktima motora u samoj pumpi. Ali interesantno je to što mi se to desilo sa obe pumpe na potpuno isti način. Trebalo bi prekontrolisati instalaciju, sve štekere, pa i glavno rele, kod mene stoji odmah do osigurača, ima samo 4 pina, namotaj i jedan radni kontakt, pljosnato rele. Njega aktivira kontakt bravica. Sve nešto sumnjam da kill switch ima debelo zasluga za te prekide, jer ja moj samo što pipnem, ugasi se mašina.
Jel tebi posle gašenja na tramvajskim šinama više nije htela raditi ni posle restarta? Ne radi elektromotor ili radi al ne nabija pritisak?

#606 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 August 2015 - 17:49

Ne nabija pritisak vise, ne zvrci onako zdravo glasno nego tiho zuji tipicno kad ne nabija pritisak.

Nije to do stekera niti instalacije jer pumpa vise nikako ne nabija pritisak.

Pumpa ti nema relej, taj za koji pricas je relej zmigavaca i preko njega se pali lampica od ulja.

To sto je crkla preko sina mozda je i slucajnost, ali jedno je sigurno, pumpa samo crkne odjednom i mozes se slikati i kad su idealni uslovi.

Do sad sveukupno na ovom runneru pumpa goriva je crkla 4 puta, 3 komada.
Prva orginalna na 19000km
Pa opet ta orginalna reparirana na 20000km
Pa nova novcata iz ducana na 30000km
Pa druga rabljena reparirana na 31500km

Bilo je posla i na nrgu, na njemu je crklo jedno 8 pumpi u 1500km. Sad je konacno dobio najbolju, pa cemo vidjeti do kojeg zavoja ce dogurati, petog ili sestog.



#607 gil

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 29 posts
  • MestoKutina, HR
  • VozimGilera pure jet

Posted 05 August 2015 - 23:39

Nakon vaših problema moram stati u obranu časti pure jeta. Prešao sam 600 km s dvije osobe po vrlo nepovoljnom terenu s puno jakih uzbrdica bez ikakvih problema. Dva puta tankao a potrošnja 2,7 l u oba slučaja s dvije osobe. Ljubi ga bata prle.

#608 gil

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 29 posts
  • MestoKutina, HR
  • VozimGilera pure jet

Posted 05 August 2015 - 23:50

Da dodan malo detaljnije, vožnja je bila u dva dana od Kutine do Novog Vinodolskog i nazad prije dva dana. Natrpani maksimalno,ispod sica, pun kofer, dvije odrasle osobe, ukupno 200 kg plus skuter što je 300 kg. Teren ubitačan za slabašni skuter ali sve je izdržao bez problema.

#609 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 00:39

Eee, ko ima sreće da ga pumpa ne izda, taj se sit navoza. Sveukupno gledano, nije to loše, pogotovo ako bude sreće sa vitalnim delovima, jer PureJet ima prilično ravnomerno raspoređen obrtni moment u celom rasponu obrtaja, čupa odma iz mesta sve do kraja, a zahvaljujući odličnom prenosu, penje se i uz masnu banderu, i nabere zavidnu krajnju, sve to uz smešnu potrošnju. Ali... samo ko ima sreće...

#610 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 00:43

Ja na SRki imam rele, koje napaja sve, kad ga izvadim, sve je mrtvo. A AC pumpa, ne mogu da verujem da tek tako rikne, verovatno ćeš je otvarati, baš me zanima šta je uzrok.

#611 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2015 - 02:28

Gil uzivaj dok mozes, tako sam i ja bio prezadovoljan i radio sam jos vece ture. Samo da ima rijesenje za pumpu lako bi bilo. Da znas samo koliko ima ljudi kojima je nova pumpa stala u kratkom periodu. A kad ti se pokvari purejet, bolje da ti je avion ostao u kvaru.

#612 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 09:09

View Postdajteh, on 06 August 2015 - 02:28, said:

Gil uzivaj dok mozes, tako sam i ja bio prezadovoljan i radio sam jos vece ture. Samo da ima rijesenje za pumpu lako bi bilo. Da znas samo koliko ima ljudi kojima je nova pumpa stala u kratkom periodu. A kad ti se pokvari purejet, bolje da ti je avion ostao u kvaru.
E sad si ga zacrnio, pa nije baš tako katastrofalno. Treba tražiti zamensko rešenje, AC pumpu od nečeg drugog, od auta, samo da pravi 10 bara, ništa drugo. Evo meni rade obe AC pumpe, jeste da pomalo puštaju pritisak al dok rade, drže.

Ajde da se bacimo na indirektno, da to rešimo konstrukcijski, pa da se pozdravimo sa AC pumpom, air kompresorom, diznama, O ringovima... Malossi je to već napravio, sad mi treba da iskopiramo, ko kinezi, hehe

#613 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 11:52

View Postdajteh, on 06 August 2015 - 02:28, said:

Gil uzivaj dok mozes, tako sam i ja bio prezadovoljan i radio sam jos vece ture. Samo da ima rijesenje za pumpu lako bi bilo. Da znas samo koliko ima ljudi kojima je nova pumpa stala u kratkom periodu. A kad ti se pokvari purejet, bolje da ti je avion ostao u kvaru.
Neozbiljan si. Prvo dižeš PJ u nebesa, koda su ga svemirci konstruirali, sad sereš po njemu zbog pumpe.
Ja ne znam šta je vama pa se vama te pumpe kvare. Meni orginalna otišla na 15-tak tisuća, više se ni ne sjećam, nakon 6-7 godina starosti, iskeširo 1000 kn za novu, koja je za točno godinu dana stala. Odnio je štefu, on je počistio i vozi dan danas ista takva, nakon 3 ili 4 godine od toga. Mislim da smo je prošle godine jedino čistili preventivno.
A da ne pričam kolko ih je reparirao već do sad. Ako se nešto ne zna, najlakše je srat po tome, gledate hgt-ove videe i mislite to je pussy smoke napravit, pa onda na kraju ispadne da nikome pumpa ne traje više od 100 km. Ja je nisam nikad ni pokušavao sam rastavljat jer nemam živce za to, pa to ne znači da si dajem pravo da serem po pumpi i ostatku pj/ditech komponenti.

#614 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 14:08

Grale, u pravu si. Ne treba pljuvati po PJ/DT jer u suštini radi to posao, e sad, što mi nemamo kvalitetne rezervne delove i tonu živaca, ko nam kriv... mada.. Evo pre nekih 2 sata zove me prijatelj iz Italije (Verona) jer je ušao u Pia servis da mi potraži set viton gumica i raspita se za cene, i kaže AC pumpa je 280e a za Viton set O ringova mora da sačeka, prodavac nije siguran šta ovaj traži, jbt kao da PJ/DT imaju sto varijanti gumica, a lepo je rečeno Pia PureJet, baš me to iznerviralo, kao da prvi put čuju da unutra ima nekih gumica. Čekam još i cene za Benz/air dizne, možda nešto bude i povoljno pa mi donese.
Hoću da kažem, nije kriv PJ/DT već neozbiljni žabari, izbacili su na tržište nešto za šta nemaju organizovanu podršku u rezervnim delovima, ako je u Italiji tako, šta mi da očekujemo.
Izvini na dužini komentara, malo sam pod tenzijom..

#615 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2015 - 15:17

Meni je purejet odlican kao agregat, nosio sam se sa njim uspjesno, a kada das 250€ za pumpu i crkne ti u istoj godini kakvo da misljenje onda imam?

Ne razumijem sta imas raditi pumpi osim ako je dobro pocistis sa dobrim sredstvima, cak sam i izbijao kuglice ventila van na nekima. U cemu moze biti stos ako su konektori uredni, spojevi sa motoricem takodjer, sam motoric cist i vrti bez problema i sa otpor, klipnjaca ispravna i nema riseva, nepovratni ventili rade. I pumpa na stolu uredno radi, slozim je i nakon par tjedana samo odjednom prestane nabijati pritisak. Ponovim postupak i sve ok.

Ne kuzim u cemu je znanstvena fantastika kad govno samo od sebe zasteka.


Gle, da se razumijemo, moj prag tolerancije je maksimalno spusten, da mi svijecica crkne mislim da bi ga zapalio.
Uglavnom cuvam zivce i ne opterecujem se s njim, vozim karb vec 5000km sa potrosenom svijecicom i dosta drugih dijelova, samo zato sto mi se vise neda ma ni kljuc u bravi okrenuti, zazelio sam se motora koji mi nece ukrasti ni jedne sekunde vremena jer mi se neda to vise, nakon ovog kraha s pumpom sve je postalo neozbiljno, sreca pa me samo to muci inace bi brzim letio van.
Zalim za purejetom bio mi je odlican i drazi od karba, ali svemu dodje kraj, kad tad, kit i malossi elektroniku sam dzabe kupovao i to sigurno necu vise staviti jer mi je sasvim dovoljna serijala koja mi radi perfektno osim pumpe.

Za pumpu nazalost nema pomoci, a ako se stavi od auta onda nema dovoljno struje jer brutalno mnogo trazi.
Mojih 11000km koje sam presao sa ovim purejetom U GODINI DANA je bilo jako zanimljivo i ne zalim zbog toga.

Edited by dajteh, 06 August 2015 - 15:18.


#616 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 15:51

Ajde nemoj sad biti na kraj srca, imaš tamo kamaru pumpi, nađi neku koja dobro zvuči na uho, namontiraj i vozaj se, nije kraj sveta. Šta ja da kažem, celu sezonu se borim sa troksanjem al i dalje je vozim takvu kakva je, kad počne pucati na auspuh, ja joj opsujem, ona se uplaši i ide dalje.. :D

#617 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2015 - 18:19

Imam vec problema sa nrgom, njemu svako malo prestane raditi pumpa. A za runnera je problem ako me ostavi negdje na cesti znam da nebi dobro proslo. Vidjeti cemo jos na jesen, tada cu imati volje, ljeto je eksplozivno i tu nema prostora za zezanje.

#618 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 August 2015 - 09:47

Ubacena druga pumpa, u medjuvremenu cu odnesti jednu na ultrazvucno ciscenje. Trebao bi napraviti jedan pretinac ispod podnice da zamjenim pumpu bez skidanja plastika :)

#619 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 August 2015 - 10:18

View Postdajteh, on 10 August 2015 - 09:47, said:

Ubacena druga pumpa, u medjuvremenu cu odnesti jednu na ultrazvucno ciscenje. Trebao bi napraviti jedan pretinac ispod podnice da zamjenim pumpu bez skidanja plastika :)
Razmišljao sam u vezi toga, i palo mi je na pamet da bi trebalo češće menjati filter goriva, imam neki predosećaj da se taj filter osipa posle brda kilometara, pa je dovoljna neka trunka da onesposobi pumpu, zašto bi inače nova pumpa zaštopala, nema validnog opravdanja, nije se mogla potrošiti, pa nije od sira. Pogotovo što opet proradi nakon čišćenja. Možda je rešenje dodati još jedan filter, neki extra fin, od dizelaša, ovih common rail, oni su baš osetljivi. Čak bi možda bilo dobro, a treba probati, ubaciti jedan nepovratni ventil za gorivo od auta na ulaz pumpe, pomoći će joj sigurno ako zaštopa ulazni ventil.

#620 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 August 2015 - 21:03

Za sada purejet vozi uspjesno, zadovoljan sam kao i prije voznjom, ali i dalje osjecam grc u zelucu kad se vozam, stalno mi je u glavi odbrojavanje da ce pumpa stati. Zato se ne vozam daleko, a bas bi volio. Zato cemo iducu sezonu docekati malo pametnije.

Ovo mi je lekar propisao:Posted Image


Situacija je sljedeca: prebaciti cu komplet masinu od karba, imam blokove sa radilicom koja ima zapunjene polutke i na nju cu nataknuti polini 70 kit koji je prvobitno namjenjen za purejeta. Razlikuje se od karb varijante samo po glavi.

Glavni problem je sto moram zacepiti rupu injektora, to je lako, i onda mi zapremnina glave dolazi skoro isto kako je bila, dakle 6ml. Ali ova glava ima drugaciju geometriju, i svijecica nije u sredini, pa me zanima sta mislite o tome da ostavim tu glavu?
Posted Image





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users