Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#721 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 September 2015 - 21:42

Ne mogu jace je od mene, moram isprobati jos jedan auspuh na purejetu, od ovog ocekujem dobre rezultate. Danas sam ga vidio, a sutra mora biti moj hehe

Malossi Wild Lion, trebao bi biti 11ti po redu kojeg sam okacio na purejeta
Posted Image

#722 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 September 2015 - 23:20

Kise mi odgodile planove oko auspuha, ali je zato konacno stigao iglicasti lezaj za polini 70
Posted Image

#723 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 September 2015 - 01:54

Jel to i neka glavna dizna za karb upakovana? :D

#724 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 September 2015 - 02:06

Ma to je los znak da predjem na diznu, e pa necemo tako nego na 70 injection :D

#725 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 September 2015 - 02:40

O fala ti bože, ajd više pakuj taj kit na PJ.

#726 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 September 2015 - 02:52

Razmisljam dal da odmah podignem ispuh, a sutra ako upali moja ideja mogao bi imati i alatku za opusteno diranje i ostalih kanala :)
Za koji dan mi stize dr evo70 lc za karb varijantu, hocu se uvjeriti da li pase polinijeva glava na taj kit.

Pripremio sam i TPS 20mm, a ulazna rupa od airboxa ima 18.5mm, znaci moram prosiriti i nju za puni potencijal.

#727 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 September 2015 - 14:33

Šta kažete za moju ideju oko turpijanja pod 90°? :)



#728 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 27 September 2015 - 15:30

Cuvaj oci,na njoj pise MAX 300 RPM

#729 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 September 2015 - 19:06

Gde si to iskopao? To trazim sve vreme.

#730 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 September 2015 - 19:10

View Postdajteh, on 27 September 2015 - 02:52, said:

Razmisljam dal da odmah podignem ispuh, a sutra ako upali moja ideja mogao bi imati i alatku za opusteno diranje i ostalih kanala :)
Za koji dan mi stize dr evo70 lc za karb varijantu, hocu se uvjeriti da li pase polinijeva glava na taj kit.

Pripremio sam i TPS 20mm, a ulazna rupa od airboxa ima 18.5mm, znaci moram prosiriti i nju za puni potencijal.

ja ne bih dirao izduv odmah, bilo bi dobro prvo probati polinija iz kuhinje, sta nudi...

Ako ti se ne svidi DR, ja sam veoma zainteresovan :)

#731 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 September 2015 - 21:00

Dobra stvarcica, samo treba biti bas oprezan da se sklizne ruka. Zar neces prvo da vidis sta pruza stock postavka cilindar pa onda da turpijas?

#732 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 September 2015 - 21:54

Konačno, polini 70 na purejetu je u pogonu, u tijeku je razrada :D

@Vlatx, bolje na 300rpm nego nikako hehe

@gogy to ti je kutna za bitove kada serafis, ovo je najobicnija kineska i spasila me mnogo puta, ima i kvalitetnih, to je samo ideja ali moglo bi se nataknuti jer prije nisam imao ideje osim zubarskog bijaksa :D

@aca uzeo sam dr da ga usporedim sa polinijem jer bi mozda slagao jos jedan purejet 70 sa malossi glavom i dr evom.

@lauda evo smontiran je polini u stock postavci, grijem ga po 3x u leru da odradi, a kad sam mu samo milimetar gasa dodirnuo odvalilo ga ko pracku hehe to je ono sta je gogy pricao


Slike uskoro dok danas odradi u mjestu, da sutra moze zapoceti voznja, pa stelanje i izvlacenje potencijala iz raspolozivih dijelova :)

#733 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 September 2015 - 21:58

e neka je sa srecom, to smo cekali cele godine :))))

#734 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 27 September 2015 - 23:14

Posted Image

#735 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 September 2015 - 23:45

Hvala Aca, nisam imao vremena za ovo niti gusta, tako da je ovo danas odradjeno fino sa gustom lagano.

Evo kako je situacija krenula, nakon sto sam vidio da pase dr evo 70 na glavu polinija saznao sam da mogu slagati jos jedan purejet ako se ovaj pokaze dobrim.
Nakon toga sam uzeo masinu sa 7000km i odlucio na nju staviti kit, medjutim vrag mi nije dao mira pa sam rastavio i onu sa 13000km i vagao, na kraju sam donesao odluku da ide na ovu od 7000km iako su karike malo dobile jer su ostale bez ulja. Lezaji su bili ok i nema nikakvih sumova. Medjutim ono sto me zaprepastilo je prikljucak za dovod 2T ulja u blok, pokusao sam protjerati zrak medjutim nista, kao da je zacepljeno. To sam propuhao i shvatio da unutra ima nepovratni ventil kao kuglica, jer se prikljucak za dovod ulja nalazi u samom karteru, pa kuglica igra ulogu da pritisak u karteru ne sprijeci dovod ulja. Znaci ja ne mogu nikako sa ustima protjerati zrak kroz prikljucak ulja, a uljna pumpa moze progurati ulje, ispada da je sistem pod pritiskom.
Nakon toga sam spojio radilicu na busilicu i pratio kako ulje tece, na jednoj i drugoj masini, zakljucio sam da je sve OK i krenuo sa slaganjem na masinu sa 7000km koja pripada nrgu mc3 crne boje. Za sada se na njemu izvodi razrada, testiranja i podesavanja, a kasnije je lako prebacim na runnera.

Prvo sam donesao vec staro i pomalo rdjavo gvozdje sa natpisom polini
Posted Image

Cilindar ima fenomenalnu zavrsnu obradu, ali ipak je ostalo malo od odlivka na jednom od kanala za hladjenje, pa sam ih usput i malko prosirio neka mu bolje cirkulira antifriz
Posted Image


Ovako izgleda ta masina na koju sve ide, sve serijsko
Posted Image

Posto nisam zelio prati masinu izvana sada, morao sam pazljivio ocistiti mjesto za kompresor i usis. Primjetio sam da limeni granicnici na purejetu nemaju po sredini rupu kao sto to imaju karb verzije, preostaje mi da isprobam od karba granicnike. Lamelice koje su na purejetu su njegove serijske, karbonske.
Posted Image



Kroz ovu rupu se purejet podmazuje, i dok dodje ulje od ulaza do kraja rupe treba mu mnogo vremena, iako je pumpa ulja na max. Ispraznio sam rezervar sa postojecim uljem, i ulio svoju provjerenu 100% full sintetiku mobil 1 racing. Usljedilo je detaljno ciscenje ovih dosjeda i priprema za podmazivanje kompletne mehanike.
Posted Image

Sljedeci korak je bio ugradjivanje plavog injektora kojem je glavna zadaca da jednako rasprsi smjesu u cilindru. Na slici je stari set gumica dole i novi set gumica gore.
Posted Image

Ovdje sam slikao komplet sa novim teflonskim O ringom, sada je plava dizna kompletno reparirana sa O ringovima
Posted Image

Skinuo sam stari teflonski O ring koji je jos bio dobar, ali nije pametno riskirati, jednom kad se skine trebalo bi novi staviti jer mi je jednom skoro izgorio plavi injektor.
Posted Image


Najveci problem je pravilno i bez ostecenja nataknuti teflonski O ring koji kad se rastegne dozivljava plasticnu deformaciju i potrebno ga je nakon rastezanja vratiti u dosjed. Ovdje se vidi kako dalje ne ide i mora se prebaciti preko pocetnog najsireg dijela dizne
Posted Image

Vrh od kemijske je odlicno posluzio za 0.1mm je manji od promjera dizne i teflon je navucen savrseno glatko
Posted Image

Kada je navucen u svoje mjesto, to znaci da je i razvucen, ima lufta u svom dosjedu. Zatim se mora pristupiti jednolikom stiskanju teflona, a ja to radim tako da navucem crijevo FI 7 od kompresora i stisnem selnom da se teflon jednoliko smanju i na taj nacin udje u glavu cilindra. Ako nije stisnut i ima previse lufta, prilikom ubacivanja u glavu teflon se jednostavno svuce i trajno deformira.
Posted Image


Usporedba serijske piaggio 50 i polini 70 glave
Posted Image

I dizna je ubacena u polini glavu
Posted Image
Posted Image

Ubacena je i svijecica, NGK CPR8E, polovna, ispravna, namjerno okrenuta ground elektroda prema rasprsivacu tako da maksimalno zastiti centar svijecice od direktnog prskanja, i da je spasim ako pretjeram sa dovodjem kolicine goriva
Posted Image



Zatim je krenula klasika oko mehanike, ovdje sam usporedio serijski piaggio 50 i polini lezaj za piaggio
Posted Image

Alu dihtung 0.1mm je namazan sa obadvije strane da nebi bilo kapanja vode
Posted Image

Osiguraci od polinija pazljivo ubaceni, sa minimalnim sabijanjem
Posted Image

Dihtung glave nisam mazao
Posted Image

I evo ga, glava je propisno stegnuta
Posted Image

Polako se slazu stvari, oko usisa i kompresora bi moglo jos biti poboljsanja, samo da prodje razrada. Prednost polinija je sto omogucava vanjski pristup termostatu za razliku od serijskog. Testirao sam termostat koji je potpuno ispravan.
Posted Image

Odlucio sam i skinuti magnet, usput zaviriti ispod i pobrisati prasinu sa magneta i namotaja, biti ce i ovdje posla jer treba isprobati TOPovu kajlu koja pomice paljenje za 3°
Posted Image

Pogled na vodenu, cini se sve perfektno
Posted Image


I masina je okacena na nrga, upaljena. Napravio sam mu i malo mjesavine, pumpu ulja odvnuo za 50%. Primjecujem da mi kompresor ne isporucuje bas optimalan pritisak, 5 bara je minimum, morati cu staviti drugi jer mora biti izmedju 5.5 i 6 bara. Nisam nasao njegov orginalni airbox, nego neki djubravi izvana.
Posted Image

Sistem ubrizgavanja
Posted Image

Jedna umjetnicka
Posted Image

I ovo su stvari bez kojih ne moze i koje su glave za povecanje snage.
Posted Image



Trenutni setup sa kojim pocinjem voziti purejet 70 je sljedeci:
- Polini sport 70
- ECU sa FY mapom, najjaca tvornicka mapa
- Malossi elektronika koja dodatno pojacava kolicinu ubrizganog goriva pomazuci ecu
- Auspuh SC08
- Sve ostalo je serijski, rolice 6.4gr serijske


Nakon sto je 3x odradio u leru po 20minuta i isto toliko hladjenja, malo sam probao skuter, lagano. Zvuk je mnogo mocniji, manje dreci od 50ccm da bi krenuo. Kad sam malo cimnuo gas prednji kotac je vec odvojio, doduse bio sam na suvozacevom mjestu.
Zatim sam probao igru sa 2 ecua koja imam na raspolaganju, kako jedan ima normalnu mapu FX, a drugi agresivnu i potpuno otvorenu FY odmah sam zapazio jasne razlike, iako sam ih prepoznavao i na 50ccm, ali ovdje se to direktnije osjeti. Naravno, malossi elektronika mora biti stalno prisutna jer jedva da radi bez nje, nema nista goriva.

Sa normalnom mapom FX nije tako agresivan u startu, a kada dodajem gas za milimetar po milimetar, on pomalo dize okretaje i mirnije krece.
Kad ubodem ecu sa agresivnom mapom FY, milimetar gasa vec zakuca kvacilo, nesto kao dobra masina sa odlicnim odazivom na gas. O tome je goggy pricao i on ima takvu mapu.
Sto se tice troksanja, ili nekih problema, ama bas nista, radi ko sat i jako sam zadovoljan za sada ovim samim pocetkom. A ovaj kompresor jos ima manjak pritiska jer od 4 rezervna imam jedan najbolji koji nagura skoro 6 bara, njega moram staviti.
Ima jos jedna stvar, na nrgu mi ne rade okretaji kada spojim malossi elektroniku, razlog tomu je sto su pin 6 ostavili praznim, a pin 2 koji nema funkciju je premosten zicom. Sutra cu jednostavno istekati zicu iz pina 2 i prebaciti je u 6icu tako da imam nadzor za okretaje.

Edited by dajteh, 27 September 2015 - 23:54.


#736 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 27 September 2015 - 23:48

Vrlo pedantno, za pohvalu! :) samo napred i pratim!

#737 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 00:00

Ovo je samo dio slika, problem je sto purejet trazi duplo vise vremena nego karb u ovakvoj situaciji, i ono najgore, provjeru svakog dijela da je 100% ispravan, uljucujuci sve gumice i crijeva, ne znam kako mi se zalomio ovaj kompresor koji nije bas najbolji, a bio sam siguran da je on odlican. Imam mnogo tih dijelova pa tesko vec pratim, trebam ih sortirati. A i meni je prvi put da radim sa 70ccm purejetom pa je to sasvim novo iskustvo. Vidjeti cemo kako ce to ici dalje, za sada ne vidim nikakve probleme osim sto me ceka isprobavanje auspuha, a nemam zivaca kaciti 10 komada opet, tako da cu samo najbolje koji su odigrali na 50ccm redati na ovom poliniju, za pocetak SC08, a iza toga slijedi ZX za purejeta, pa GP, i trebalo bi yasunija Z okaciti da vidim ima li leba od jacih auspuha sada, ako bude ima i stage 6 pro replica na cekanju.

Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:02.


#738 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 September 2015 - 00:00

Odlicna analiza i vrlo pedantno uradjeno. Imali smo prilike da vidimo malossi sport na PJ, sad ostaje da vidimo kako ce se Polini pokazati.
Kladim se da ces prebaciti 100kmh po gps-u posle razrade :)

#739 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 September 2015 - 00:08

Za slaganje masene ne sumnjam ali za slike svaka cast :)

Znaci moze polini glava na DR EVO, malossi je cetvorougaoni.. Evo ja se kladim da ces sa dr evo i onim produzenjem na runneru prebaciti i 105 :)

Samo polako, malo ga razradi pre nego sto probas druge auspuhe.. Pratimo

#740 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 00:11

Ima jedan problem, ovdje je serijska getriba, na ovom testnom nrgu. A u runneru je 7% produzenje na primaru.
I imam jos jedan sekundar sa 48% :D :D :D

Vidjeti cemo situaciju, trenutno imam u pogonu sljedece masine od purejeta:
1. Runner purejet 50 sa 7% produzenje.
2. Nrg purejet 50 sa tvornickom getribom, runner je uvijek malo brzi, tih 7% na njemu definitivno se osjeti
3. Nrg purejet 70 sa tvornickom getribom

Do sada jedini problemi sa pumpom goriva, ali hvala bogu i to se rijesi. Ostalo je samo gas, gas, gas, kao da vozis 4T masinu :D



Evo slika glave od DR eva 70, ne pitajte sta je bilo
Posted Image

Pripremio sam tocno 7ml da izmjerim zapremninu glave, pretpostavio sam da ce biti toliko, ali ove rupe su uzele jos par kapi, pa nisam precizan.
Posted Image
Polini glava je uzela tocno 6ml
Posted Image

Posted Image

Ovdje je usporedba sa polini glavom
Posted Image

Ovdje kao da je bio potres
Posted Image

Situacija kroz polini 70 cilindar
Posted Image
Posted Image

Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:24.






13 user(s) are reading this topic

0 members, 13 guests, 0 anonymous users