Gilera Runner 70 Purejet
#721
Posted 23 September 2015 - 21:42
Malossi Wild Lion, trebao bi biti 11ti po redu kojeg sam okacio na purejeta
#723
Posted 27 September 2015 - 01:54
#724
Posted 27 September 2015 - 02:06
#725
Posted 27 September 2015 - 02:40
#726
Posted 27 September 2015 - 02:52
Za koji dan mi stize dr evo70 lc za karb varijantu, hocu se uvjeriti da li pase polinijeva glava na taj kit.
Pripremio sam i TPS 20mm, a ulazna rupa od airboxa ima 18.5mm, znaci moram prosiriti i nju za puni potencijal.
#727
Posted 27 September 2015 - 14:33
#728
Posted 27 September 2015 - 15:30
#729
Posted 27 September 2015 - 19:06
#730
Posted 27 September 2015 - 19:10
dajteh, on 27 September 2015 - 02:52, said:
Za koji dan mi stize dr evo70 lc za karb varijantu, hocu se uvjeriti da li pase polinijeva glava na taj kit.
Pripremio sam i TPS 20mm, a ulazna rupa od airboxa ima 18.5mm, znaci moram prosiriti i nju za puni potencijal.
ja ne bih dirao izduv odmah, bilo bi dobro prvo probati polinija iz kuhinje, sta nudi...
Ako ti se ne svidi DR, ja sam veoma zainteresovan
#731
Posted 27 September 2015 - 21:00
#732
Posted 27 September 2015 - 21:54
@Vlatx, bolje na 300rpm nego nikako hehe
@gogy to ti je kutna za bitove kada serafis, ovo je najobicnija kineska i spasila me mnogo puta, ima i kvalitetnih, to je samo ideja ali moglo bi se nataknuti jer prije nisam imao ideje osim zubarskog bijaksa
@aca uzeo sam dr da ga usporedim sa polinijem jer bi mozda slagao jos jedan purejet 70 sa malossi glavom i dr evom.
@lauda evo smontiran je polini u stock postavci, grijem ga po 3x u leru da odradi, a kad sam mu samo milimetar gasa dodirnuo odvalilo ga ko pracku hehe to je ono sta je gogy pricao
Slike uskoro dok danas odradi u mjestu, da sutra moze zapoceti voznja, pa stelanje i izvlacenje potencijala iz raspolozivih dijelova
#733
Posted 27 September 2015 - 21:58
#734
Posted 27 September 2015 - 23:14
#735
Posted 27 September 2015 - 23:45
Evo kako je situacija krenula, nakon sto sam vidio da pase dr evo 70 na glavu polinija saznao sam da mogu slagati jos jedan purejet ako se ovaj pokaze dobrim.
Nakon toga sam uzeo masinu sa 7000km i odlucio na nju staviti kit, medjutim vrag mi nije dao mira pa sam rastavio i onu sa 13000km i vagao, na kraju sam donesao odluku da ide na ovu od 7000km iako su karike malo dobile jer su ostale bez ulja. Lezaji su bili ok i nema nikakvih sumova. Medjutim ono sto me zaprepastilo je prikljucak za dovod 2T ulja u blok, pokusao sam protjerati zrak medjutim nista, kao da je zacepljeno. To sam propuhao i shvatio da unutra ima nepovratni ventil kao kuglica, jer se prikljucak za dovod ulja nalazi u samom karteru, pa kuglica igra ulogu da pritisak u karteru ne sprijeci dovod ulja. Znaci ja ne mogu nikako sa ustima protjerati zrak kroz prikljucak ulja, a uljna pumpa moze progurati ulje, ispada da je sistem pod pritiskom.
Nakon toga sam spojio radilicu na busilicu i pratio kako ulje tece, na jednoj i drugoj masini, zakljucio sam da je sve OK i krenuo sa slaganjem na masinu sa 7000km koja pripada nrgu mc3 crne boje. Za sada se na njemu izvodi razrada, testiranja i podesavanja, a kasnije je lako prebacim na runnera.
Prvo sam donesao vec staro i pomalo rdjavo gvozdje sa natpisom polini
Cilindar ima fenomenalnu zavrsnu obradu, ali ipak je ostalo malo od odlivka na jednom od kanala za hladjenje, pa sam ih usput i malko prosirio neka mu bolje cirkulira antifriz
Ovako izgleda ta masina na koju sve ide, sve serijsko
Posto nisam zelio prati masinu izvana sada, morao sam pazljivio ocistiti mjesto za kompresor i usis. Primjetio sam da limeni granicnici na purejetu nemaju po sredini rupu kao sto to imaju karb verzije, preostaje mi da isprobam od karba granicnike. Lamelice koje su na purejetu su njegove serijske, karbonske.
Kroz ovu rupu se purejet podmazuje, i dok dodje ulje od ulaza do kraja rupe treba mu mnogo vremena, iako je pumpa ulja na max. Ispraznio sam rezervar sa postojecim uljem, i ulio svoju provjerenu 100% full sintetiku mobil 1 racing. Usljedilo je detaljno ciscenje ovih dosjeda i priprema za podmazivanje kompletne mehanike.
Sljedeci korak je bio ugradjivanje plavog injektora kojem je glavna zadaca da jednako rasprsi smjesu u cilindru. Na slici je stari set gumica dole i novi set gumica gore.
Ovdje sam slikao komplet sa novim teflonskim O ringom, sada je plava dizna kompletno reparirana sa O ringovima
Skinuo sam stari teflonski O ring koji je jos bio dobar, ali nije pametno riskirati, jednom kad se skine trebalo bi novi staviti jer mi je jednom skoro izgorio plavi injektor.
Najveci problem je pravilno i bez ostecenja nataknuti teflonski O ring koji kad se rastegne dozivljava plasticnu deformaciju i potrebno ga je nakon rastezanja vratiti u dosjed. Ovdje se vidi kako dalje ne ide i mora se prebaciti preko pocetnog najsireg dijela dizne
Vrh od kemijske je odlicno posluzio za 0.1mm je manji od promjera dizne i teflon je navucen savrseno glatko
Kada je navucen u svoje mjesto, to znaci da je i razvucen, ima lufta u svom dosjedu. Zatim se mora pristupiti jednolikom stiskanju teflona, a ja to radim tako da navucem crijevo FI 7 od kompresora i stisnem selnom da se teflon jednoliko smanju i na taj nacin udje u glavu cilindra. Ako nije stisnut i ima previse lufta, prilikom ubacivanja u glavu teflon se jednostavno svuce i trajno deformira.
Usporedba serijske piaggio 50 i polini 70 glave
I dizna je ubacena u polini glavu
Ubacena je i svijecica, NGK CPR8E, polovna, ispravna, namjerno okrenuta ground elektroda prema rasprsivacu tako da maksimalno zastiti centar svijecice od direktnog prskanja, i da je spasim ako pretjeram sa dovodjem kolicine goriva
Zatim je krenula klasika oko mehanike, ovdje sam usporedio serijski piaggio 50 i polini lezaj za piaggio
Alu dihtung 0.1mm je namazan sa obadvije strane da nebi bilo kapanja vode
Osiguraci od polinija pazljivo ubaceni, sa minimalnim sabijanjem
Dihtung glave nisam mazao
I evo ga, glava je propisno stegnuta
Polako se slazu stvari, oko usisa i kompresora bi moglo jos biti poboljsanja, samo da prodje razrada. Prednost polinija je sto omogucava vanjski pristup termostatu za razliku od serijskog. Testirao sam termostat koji je potpuno ispravan.
Odlucio sam i skinuti magnet, usput zaviriti ispod i pobrisati prasinu sa magneta i namotaja, biti ce i ovdje posla jer treba isprobati TOPovu kajlu koja pomice paljenje za 3°
Pogled na vodenu, cini se sve perfektno
I masina je okacena na nrga, upaljena. Napravio sam mu i malo mjesavine, pumpu ulja odvnuo za 50%. Primjecujem da mi kompresor ne isporucuje bas optimalan pritisak, 5 bara je minimum, morati cu staviti drugi jer mora biti izmedju 5.5 i 6 bara. Nisam nasao njegov orginalni airbox, nego neki djubravi izvana.
Sistem ubrizgavanja
Jedna umjetnicka
I ovo su stvari bez kojih ne moze i koje su glave za povecanje snage.
Trenutni setup sa kojim pocinjem voziti purejet 70 je sljedeci:
- Polini sport 70
- ECU sa FY mapom, najjaca tvornicka mapa
- Malossi elektronika koja dodatno pojacava kolicinu ubrizganog goriva pomazuci ecu
- Auspuh SC08
- Sve ostalo je serijski, rolice 6.4gr serijske
Nakon sto je 3x odradio u leru po 20minuta i isto toliko hladjenja, malo sam probao skuter, lagano. Zvuk je mnogo mocniji, manje dreci od 50ccm da bi krenuo. Kad sam malo cimnuo gas prednji kotac je vec odvojio, doduse bio sam na suvozacevom mjestu.
Zatim sam probao igru sa 2 ecua koja imam na raspolaganju, kako jedan ima normalnu mapu FX, a drugi agresivnu i potpuno otvorenu FY odmah sam zapazio jasne razlike, iako sam ih prepoznavao i na 50ccm, ali ovdje se to direktnije osjeti. Naravno, malossi elektronika mora biti stalno prisutna jer jedva da radi bez nje, nema nista goriva.
Sa normalnom mapom FX nije tako agresivan u startu, a kada dodajem gas za milimetar po milimetar, on pomalo dize okretaje i mirnije krece.
Kad ubodem ecu sa agresivnom mapom FY, milimetar gasa vec zakuca kvacilo, nesto kao dobra masina sa odlicnim odazivom na gas. O tome je goggy pricao i on ima takvu mapu.
Sto se tice troksanja, ili nekih problema, ama bas nista, radi ko sat i jako sam zadovoljan za sada ovim samim pocetkom. A ovaj kompresor jos ima manjak pritiska jer od 4 rezervna imam jedan najbolji koji nagura skoro 6 bara, njega moram staviti.
Ima jos jedna stvar, na nrgu mi ne rade okretaji kada spojim malossi elektroniku, razlog tomu je sto su pin 6 ostavili praznim, a pin 2 koji nema funkciju je premosten zicom. Sutra cu jednostavno istekati zicu iz pina 2 i prebaciti je u 6icu tako da imam nadzor za okretaje.
Edited by dajteh, 27 September 2015 - 23:54.
#736
Posted 27 September 2015 - 23:48
#737
Posted 28 September 2015 - 00:00
Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:02.
#738
Posted 28 September 2015 - 00:00
Kladim se da ces prebaciti 100kmh po gps-u posle razrade
#739
Posted 28 September 2015 - 00:08
Znaci moze polini glava na DR EVO, malossi je cetvorougaoni.. Evo ja se kladim da ces sa dr evo i onim produzenjem na runneru prebaciti i 105
Samo polako, malo ga razradi pre nego sto probas druge auspuhe.. Pratimo
#740
Posted 28 September 2015 - 00:11
I imam jos jedan sekundar sa 48%
Vidjeti cemo situaciju, trenutno imam u pogonu sljedece masine od purejeta:
1. Runner purejet 50 sa 7% produzenje.
2. Nrg purejet 50 sa tvornickom getribom, runner je uvijek malo brzi, tih 7% na njemu definitivno se osjeti
3. Nrg purejet 70 sa tvornickom getribom
Do sada jedini problemi sa pumpom goriva, ali hvala bogu i to se rijesi. Ostalo je samo gas, gas, gas, kao da vozis 4T masinu
Evo slika glave od DR eva 70, ne pitajte sta je bilo
Pripremio sam tocno 7ml da izmjerim zapremninu glave, pretpostavio sam da ce biti toliko, ali ove rupe su uzele jos par kapi, pa nisam precizan.
Polini glava je uzela tocno 6ml
Ovdje je usporedba sa polini glavom
Ovdje kao da je bio potres
Situacija kroz polini 70 cilindar
Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:24.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users