Gilera Runner 70 Purejet
#861
Posted 14 October 2015 - 01:55
#862
Posted 14 October 2015 - 09:33
#863
Posted 14 October 2015 - 10:21
A evo kako ide nrg mc3 kojeg sam slozio na 150ccm, doduse ima jos prostora za podesavanje i remen je na rezervi.
U praksi je on jaci i brze postize brzinu, ali sa ovim znam dnevno 3x otici na benzisku, a 2x je skoro pa redovno. Uzima 5.5l po gradu, sto je u odnosu na PJ 2-2.5l, cini se kao da je 25. Morati cu jos malo probati skinuti to jer slijedi mu spustanje glave, ugradnja multivara, novi remen i stela.
Edited by dajteh, 14 October 2015 - 10:30.
#864
Posted 14 October 2015 - 11:59
#865
Posted 14 October 2015 - 12:12
#866
Posted 14 October 2015 - 12:25
#867
Posted 14 October 2015 - 12:31
goggyso, on 14 October 2015 - 11:59, said:
Treba treba, pogotovo do 60kmh. A mozda Aprilije idu bolje jer su za njih posebno dizali tajminge Vidjeti cemo nakon konacnog setupa jer je bilo dosta vaganja, ovako mora bit za sada jer je remen na minimumu.
steeef, on 14 October 2015 - 12:12, said:
24?
Grale, on 14 October 2015 - 12:25, said:
Jest isao je, 50 je zakon, zna se da 70ccm ne donosi kao na karbu.
Edited by dajteh, 14 October 2015 - 12:35.
#869
Posted 14 October 2015 - 15:09
#870
Posted 15 October 2015 - 10:39
Ubile se za testiranja
#871
Posted 15 October 2015 - 11:56
#872
Posted 15 October 2015 - 17:13
#873
Posted 15 October 2015 - 17:16
#874
Posted 16 October 2015 - 17:52
Edited by dajteh, 16 October 2015 - 17:58.
#875
Posted 17 October 2015 - 00:59
Mene uskoro ceka prebacivanje na LC ali sam u startu za el pumpu i regulaciju preko relea a okidac za pokretanje sa nekog pametnog obrtomera, bez termostata i pomocnog voda. Tako bi se skut zagrevao dok voda stoji a cim dozivi podesenu temperaturu pumpa pocne da vrti.. ovi pametni imaju alarm za temperaturu preko ledovke, ideja je Mariova, a mislim da si ti negde pisao da stari tipovi imaju termodavac za lampicu al je kod njih problem stelovanje. Sve jedno, najidealniji sitem rashlade izadje 200eura.
Sad mi je zao runnerke, skroz si je zapostavio
#876
Posted 17 October 2015 - 02:18
Sto se tice prikaza ima vrijeme, pa sekunde da si mjeris ubrzanje, voltmetar i jednu temperaturu gdje sam sondu 6x30mm ubacio u razbuseni tvornicki senzor i zaljepio termoljepilom, ocitava gotovo trenutno promjenu temperature.
I ona druga temperatura, to sam si dodao jos jednu sondu, a ta mi sluzi za mjerenje vanjske temp da znam kakva je situacija
Ja sam spominjao tvornicki termoprekidac koji se pali na 112°C obicno, a nalazi se kod svih LC masina koje imaju samo lampicu,znaci bez skale.
To je neupotrebljivo za regulaciju, ali moze posluzit kao kill switch, spojo se samo zica od napajanja cdia i kada dostigne 112 motor se gasi
Za sve ostalo treba odraditi elektroniku.
Danas sam malo provozao squtove da ne strunu, nrg150, nrg70pj i runner 50.
Ovog nrga150 jedva cekam da ustimam jer ima vec dosta mana oko prijenosa i karba, trazi se stepenica vise, navikao sam na pocetno stanje. Dosta se osjeti tromost u prebacivanju naspram 50ccm bloka, zato nikad nebi uzeo maxi, a ovog nastojim utegnuti maximalno. Iako, ne mozes protiv mase.
nrg70pj mi je odlican, najzabavniji trenutno, tako se lako prebacuje i s njim radim sve sta ne mogu sa ostalima, naravno jedina "mana" mi je vec malo slaba prednja kocnica, znaci treba barem opleteni lajtung, i kad se vec radi onda 12.1 pumpa prednje kocnice da to izuva sa dobrom gumom kao sto sam odradio na runneru. Na nrg 150 sam stavio samo opleteni lajtung i mnogo je mocnije, naravno plocice su dobre kod svakog i novi dot4,jednostavno ne priznajem obicni lajtung i manje klipice u rucki kocnice, to je navika nakon aeroxa i onda te stalno kopa iznutra. A presudan trenutak je bio kad sam ljetos morao naglo kociti i prsti desne ruke su stisnuli samo 2cm ruckicu, a dalje nisam mogao jer mi je ruka zablokirala, a mozak trazi jos jos jos, jedva sam stao. Shvatio sam da kocnicu treba stisnuti momacki, tako da u refleksnoj situaciji kocim sa svega ajmo reci 60% sile.
A kad sam ubacio opleteni lajtung u kombinaciji sa 12.1 prednjom pumpicom kocnice, e onda je na 2cm kocilo skoro 100%. Pokazalo se dobitnim, a onaj 260mm S6 disk je pretjerivanje, tesko se kontrolira jer prejako koci, ili ce te prebacit, ili ce guma proklizati, i zakucava vile nenormalno brzo. Ovih 220mm diska je bas taman.
A runner udoban naspram ovih, za opustenu voznju i duze malo relacije, a vozne karakteristike naspram nrga su nula koliko god se trudio, iako imam jos par karata, a znam sta je glavni problem (duga ruka nosaca motora) pa radi ovo kod naglog prebacivanja ~
Edited by dajteh, 17 October 2015 - 02:30.
#877
Posted 18 October 2015 - 10:28
Da taj klasicni senzor je onda neupotrebljiv kao okidac za moju namenu, ali verovatno postoje neki slicni dimenzija koji spajaju na nizim temperaturama..
Ostao si na 3 skuta?
Nisam ni ja odusevljen idejom o nekom prevelikom disku. Meni trenutno ovaj standardni 175mm radi odlicno posao zahvaljujuci velikim dvoklipnim kandzama (hengtong) i dobrim plocicama, nalegajuca povrsina je velika i mislim da su izvukli maximalu za ovako mali precnik diska. Moguce je blokirati u gradskoj voznji. Ali sa 90 na sat, oseti se da mu treba vremena, sto jedno moze da se koriguje precnikom. Zip sp i zip ac ne nose iste felne i iste diskove. Pronasao sam na netu sliku onoga sto mi treba, ali ne znam ni ko proizvodi ni ko prodaje
Poznajem sebe, pitanje je momenta kada cu kaciti jos vece i jace cilindre, pa je dobro razmisljati i o zaustavljanju.
Imao sam priliku da vozim ozbiljan setup sa tim s6 oversize diskom od 240 ili 260mm i eto igrom slucaja je disk tresao kao slogiran. Ni sam vlasnik ne zna da li je do slabijeg kvaliteta izrade ili je njemu zapao takav primerak. Meni realno ne treba toliko veliki disk, niti bih mogao da ukombinujem na 10 cola.
U vise navrata si pominjao taj potisni klipic 12.1. Sta je to, zapravo, od cega? Neki aftermarket ili sa nekog veceg modela komplet rucka sa posudom?
#878
Posted 18 October 2015 - 13:01
#879
Posted 18 October 2015 - 13:05
#880
Posted 18 October 2015 - 13:12
Ovo 12.1, ili 11 pise otisnuto na posudama kocionog ulja kod rucice kocnice. Nisam mjerio ali bi moralo predstavljati klipic, njegov promjer u posudi. U praksi je 12.1 jaca pumpica i bolje koci.
Aca ima ih jos 10jbt, a za 6 ih se ne mogu nikako odluciti kojeg vise necu.
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users