Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#861 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 October 2015 - 01:55

Evo video kako se to otprilike kotrlja, ide jedno 130 po satu, naravno volan hoce da ispadne jer trazi balansiranje guma, inace moze i 400 ali onda ne uspijem stati na barem 3 semafora :D



#862 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 October 2015 - 09:33

E to je posao, tako treba, ide PJ odlično. Šteta samo što je taj km sat skoro neupotrebljiv, em laže em mu fali skale.

#863 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 October 2015 - 10:21

Trebalo bi rastavit sat pa mu kazaljku namjestit, svi ovako lazu, bas su neupotrebljivi. Ali da se naucit koliko ide na sjeveroistoku, koliko na istoku, i koliko na jugoistoku :D

A evo kako ide nrg mc3 kojeg sam slozio na 150ccm, doduse ima jos prostora za podesavanje i remen je na rezervi.




U praksi je on jaci i brze postize brzinu, ali sa ovim znam dnevno 3x otici na benzisku, a 2x je skoro pa redovno. Uzima 5.5l po gradu, sto je u odnosu na PJ 2-2.5l, cini se kao da je 25. Morati cu jos malo probati skinuti to jer slijedi mu spustanje glave, ugradnja multivara, novi remen i stela.

Edited by dajteh, 14 October 2015 - 10:30.


#864 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 October 2015 - 11:59

Jel se to meni čini il taj 150 treba da poteže mnogo bolje, deluje isto ko PJ 70, i treba da zakuca 120kmh iz cuga pa i preko toga. Znam jer sam vozio SRku mkII i u verziji 125, 150 i 172ccm, u svakoj varijanti tako silovito ubrzava da se treba dobro uhvatiti volana da se ne spadne sa sedišta, i to sve u stock postavci. 172 je već na granici opasnosti na SRki 2. bar na onoj koju sam ja vozio.

#865 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 October 2015 - 12:12

spustit glavu,variomat stavit..mada i karb bi mogel onda stavit veci,nebi ti potrosnja narasla a islo bi bolje..ovaj oko pwk nov je oko 500 kn i vrijedi svake lipe

#866 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 14 October 2015 - 12:25

Jbt jel ti nije pj bolje išo ko serijala? :)

#867 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 October 2015 - 12:31

View Postgoggyso, on 14 October 2015 - 11:59, said:

Jel se to meni čini il taj 150 treba da poteže mnogo bolje, deluje isto ko PJ 70, i treba da zakuca 120kmh iz cuga pa i preko toga. Znam jer sam vozio SRku mkII i u verziji 125, 150 i 172ccm, u svakoj varijanti tako silovito ubrzava da se treba dobro uhvatiti volana da se ne spadne sa sedišta, i to sve u stock postavci. 172 je već na granici opasnosti na SRki 2. bar na onoj koju sam ja vozio.

Treba treba, pogotovo do 60kmh. A mozda Aprilije idu bolje jer su za njih posebno dizali tajminge :D Vidjeti cemo nakon konacnog setupa jer je bilo dosta vaganja, ovako mora bit za sada jer je remen na minimumu.

View Poststeeef, on 14 October 2015 - 12:12, said:

spustit glavu,variomat stavit..mada i karb bi mogel onda stavit veci,nebi ti potrosnja narasla a islo bi bolje..ovaj oko pwk nov je oko 500 kn i vrijedi svake lipe

24?

View PostGrale, on 14 October 2015 - 12:25, said:

Jbt jel ti nije pj bolje išo ko serijala? :)

Jest isao je, 50 je zakon, zna se da 70ccm ne donosi kao na karbu.

Edited by dajteh, 14 October 2015 - 12:35.


#868 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 October 2015 - 12:32

View PostGrale, on 14 October 2015 - 12:25, said:

Jbt jel ti nije pj bolje išo ko serijala? :)
Teško da serijala može bolje od 70ke, bar što se tiče starta i ubrzanja. Ne može čak ni isto.

#869 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 October 2015 - 15:09

ja sam gledal 24 za sebe al nisam nasel za te novce pa sam uzel 26,to ti bude taman :D

#870 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 October 2015 - 10:39

Stigle Pavese, trebat ce mi 2 dana dok ih napunim :)

Ubile se za testiranja

#871 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 15 October 2015 - 11:56

Moje su žute, oš se mjenjat? :D

#872 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 October 2015 - 17:13

Zute su kineske, jel i na tvojima pise 19x15 dimenzija?

#873 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 15 October 2015 - 17:16

Mislim da da, al dok se stave iglice bude 15,5 svejedno.

#874 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 October 2015 - 17:52

Ovo ludo vrijeme nikako da svrsi, u medjuvremenu malo upalio masinu, provjerio funkcije, nisam dugo vozio runnera, a jedino stajanje moze pokvariti purejeta :D


Edited by dajteh, 16 October 2015 - 17:58.


#875 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 October 2015 - 00:59

Kopam po temi, ne mogu da nadjem kada si postavljao taj multifunkcijski sat. Daj pojasni, ima 2 tempetarure, obrtomer i vreme?

Mene uskoro ceka prebacivanje na LC ali sam u startu za el pumpu i regulaciju preko relea a okidac za pokretanje sa nekog pametnog obrtomera, bez termostata i pomocnog voda. Tako bi se skut zagrevao dok voda stoji a cim dozivi podesenu temperaturu pumpa pocne da vrti.. ovi pametni imaju alarm za temperaturu preko ledovke, ideja je Mariova, a mislim da si ti negde pisao da stari tipovi imaju termodavac za lampicu al je kod njih problem stelovanje. Sve jedno, najidealniji sitem rashlade izadje 200eura.

Sad mi je zao runnerke, skroz si je zapostavio :)

#876 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 October 2015 - 02:18

Ima negdje u temi za 5u1, i slika, a video prvi put kacim. Moram naci link sa ebaya gdje sam uzeo display i senzor, ide do 130°. Display mozes birati u 3 velicine, moj je srednji, imas crvenu, plavu, zutu, zelenu, bijelu. I treba ga ubaciti u vodonepropusno kuciste ili prozor.

Sto se tice prikaza ima vrijeme, pa sekunde da si mjeris ubrzanje, voltmetar i jednu temperaturu gdje sam sondu 6x30mm ubacio u razbuseni tvornicki senzor i zaljepio termoljepilom, ocitava gotovo trenutno promjenu temperature.
I ona druga temperatura, to sam si dodao jos jednu sondu, a ta mi sluzi za mjerenje vanjske temp da znam kakva je situacija :)

Ja sam spominjao tvornicki termoprekidac koji se pali na 112°C obicno, a nalazi se kod svih LC masina koje imaju samo lampicu,znaci bez skale.
To je neupotrebljivo za regulaciju, ali moze posluzit kao kill switch, spojo se samo zica od napajanja cdia i kada dostigne 112 motor se gasi :)
Za sve ostalo treba odraditi elektroniku.

Danas sam malo provozao squtove da ne strunu, nrg150, nrg70pj i runner 50.

Ovog nrga150 jedva cekam da ustimam jer ima vec dosta mana oko prijenosa i karba, trazi se stepenica vise, navikao sam na pocetno stanje. Dosta se osjeti tromost u prebacivanju naspram 50ccm bloka, zato nikad nebi uzeo maxi, a ovog nastojim utegnuti maximalno. Iako, ne mozes protiv mase.

nrg70pj mi je odlican, najzabavniji trenutno, tako se lako prebacuje i s njim radim sve sta ne mogu sa ostalima, naravno jedina "mana" mi je vec malo slaba prednja kocnica, znaci treba barem opleteni lajtung, i kad se vec radi onda 12.1 pumpa prednje kocnice da to izuva sa dobrom gumom kao sto sam odradio na runneru. Na nrg 150 sam stavio samo opleteni lajtung i mnogo je mocnije, naravno plocice su dobre kod svakog i novi dot4,jednostavno ne priznajem obicni lajtung i manje klipice u rucki kocnice, to je navika nakon aeroxa i onda te stalno kopa iznutra. A presudan trenutak je bio kad sam ljetos morao naglo kociti i prsti desne ruke su stisnuli samo 2cm ruckicu, a dalje nisam mogao jer mi je ruka zablokirala, a mozak trazi jos jos jos, jedva sam stao. Shvatio sam da kocnicu treba stisnuti momacki, tako da u refleksnoj situaciji kocim sa svega ajmo reci 60% sile.
A kad sam ubacio opleteni lajtung u kombinaciji sa 12.1 prednjom pumpicom kocnice, e onda je na 2cm kocilo skoro 100%. Pokazalo se dobitnim, a onaj 260mm S6 disk je pretjerivanje, tesko se kontrolira jer prejako koci, ili ce te prebacit, ili ce guma proklizati, i zakucava vile nenormalno brzo. Ovih 220mm diska je bas taman.

A runner udoban naspram ovih, za opustenu voznju i duze malo relacije, a vozne karakteristike naspram nrga su nula koliko god se trudio, iako imam jos par karata, a znam sta je glavni problem (duga ruka nosaca motora) pa radi ovo kod naglog prebacivanja ~

Edited by dajteh, 17 October 2015 - 02:30.


#877 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 October 2015 - 10:28

Da da secam se iz teme kada si pravio kutijicu za pokazivac i busio senzor, ali sam vremenom zaboravio sta sve ume :)

Da taj klasicni senzor je onda neupotrebljiv kao okidac za moju namenu, ali verovatno postoje neki slicni dimenzija koji spajaju na nizim temperaturama..

Ostao si na 3 skuta? :P

Nisam ni ja odusevljen idejom o nekom prevelikom disku. Meni trenutno ovaj standardni 175mm radi odlicno posao zahvaljujuci velikim dvoklipnim kandzama (hengtong) i dobrim plocicama, nalegajuca povrsina je velika i mislim da su izvukli maximalu za ovako mali precnik diska. Moguce je blokirati u gradskoj voznji. Ali sa 90 na sat, oseti se da mu treba vremena, sto jedno moze da se koriguje precnikom. Zip sp i zip ac ne nose iste felne i iste diskove. Pronasao sam na netu sliku onoga sto mi treba, ali ne znam ni ko proizvodi ni ko prodaje

Posted Image

Poznajem sebe, pitanje je momenta kada cu kaciti jos vece i jace cilindre, pa je dobro razmisljati i o zaustavljanju.
Imao sam priliku da vozim ozbiljan setup sa tim s6 oversize diskom od 240 ili 260mm i eto igrom slucaja je disk tresao kao slogiran. Ni sam vlasnik ne zna da li je do slabijeg kvaliteta izrade ili je njemu zapao takav primerak. Meni realno ne treba toliko veliki disk, niti bih mogao da ukombinujem na 10 cola.

U vise navrata si pominjao taj potisni klipic 12.1. Sta je to, zapravo, od cega? Neki aftermarket ili sa nekog veceg modela komplet rucka sa posudom?



#878 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 October 2015 - 13:01

Aco, zar tu nebi pasovao prednji disk 220mm od NRG mc3 sa 5 rupa?

#879 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 October 2015 - 13:05

Imam ga al ne moze. Taj ima unutrasnji precnik 58mm. A imam i od freeja 200mm sa 5 rupa al tu je unutrasnji precnik 97mm. A kod mene na felni je 175 a unutrasnji 73 :)

#880 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 October 2015 - 13:12

Respect za ovih 210mm.
Ovo 12.1, ili 11 pise otisnuto na posudama kocionog ulja kod rucice kocnice. Nisam mjerio ali bi moralo predstavljati klipic, njegov promjer u posudi. U praksi je 12.1 jaca pumpica i bolje koci.
Aca ima ih jos 10jbt, a za 6 ih se ne mogu nikako odluciti kojeg vise necu.





18 user(s) are reading this topic

0 members, 18 guests, 0 anonymous users