

Gilera Runner 70 Purejet
#1001
Posted 19 January 2016 - 10:51
#1002
Posted 19 January 2016 - 20:06
Nakon duge potrage konacno sam nasao prava silikonska crijeva, za njih ne treba selna koliko dobro drze. Ovaj brend sam slucajno nasao u jednom skuteru, i kad sam vidio kako je jednostavno i zahvalno raditi s njima (vise puta istekas i opet drze), dok rms bude tvrd ko kamen i ne drzi vise tako dobro kao prvi put. A kod ostrijih savijanja se presavije i stvrdne.
Cijena ovakvih na vise mjesta koja sam zvao je 15€ za 1 metar (iz razloga sto rade servise kosilica i trimera, pa ne prodaju velike duzine).
A ja sam nasao u jednom lokalnom servisu za malo manje od 3€ za 1 metar.
To su ova, lijepe se sama od sebe koliki grip imaju
Tako da sam izmjenio benziska crijeva stara mjesec-dva sa novim, jer su ova plava kamen
I konacno sam odlucio skinuti stara crijeva od ulja, od rezervara do uljne i od uljne do bloka, staro je jos ok, ali nije se za igrati jer je proslo 13 godina. Ovdje nema izolacije na tankom crijevu, inace ide sivi buzir koji cuva crijevo od vibracija na bloku, to sam stavio kasnije.
Tu je usljedio i test kompresora, stavio sam 4 najbolja, i svi drukaju 5 bara, osim jednog 4.8 bara. Ostavio sam onaj prvi koji je i bio. Inace pritisak iz kompresora na 50ccm je malo veci.
Jucer sam prilikom montaze auspuha bacio oko kroz ispuh cilindra (isplatilo se vise puta), da vidim stanje unutra koliko se moze vidjeti. Tragovi honanja kao jucer, klip,karike, sve super, garezi na celu klipa nema, ali nije mi se svidjalo sto nisam vidio film ulja, malo jaci film ulja jer sam naspanao jace uljnu pumpu. Recimo 50ccm kad sam otvorio, to je bilo savrseno nauljeno, sjajni film ulja po cilindru, klipu, klipnjaci...
I danas sam zbog toga odlucio jos jace naspanati uljnu pumpu, da barem vidim dima, ali prije toga sam nasao problem.
Vadim uljnu pumpu van, da stavim nova crijeva, kad ono pocela pisati lagano.
Odmah ovu u djubre, i drugu iz steka suha 100% sa 3500km manje nego ova. I kad sam upalio skut, provozao, poceo je da jace smrdi po dimu.
Naravno, doslo je vrijeme i za testnu voznju, da vidim te selene.
Sta rec, runner je napokon postao vozljiv skuter, kad ga prebacujem sada je to direktno i trenutno, kao da ima 50kg manje. Osjeti se malo jaci prijenos vibracija iz masine zbog krucih selena, ali zanemarivo, doduse sad je i 70ccm. Vani je ledeno, tako da nisam dalje isao jer sam dobio sta sam ocekivao. Performanse su malo losije nego sa nrgom, jbg tezi je runner, tako da je pocetno uzbudjenje drzalo 3 sec

Pokusao sam aktivirati ventilator na hladnjaku, bome namucio sam se dok je podigao 87°C kada se pali ventilator, a gasi se nakon 10-15sec kada vec spusti na 82°C.
I to je to.
Edited by dajteh, 19 January 2016 - 20:10.
#1003
Posted 20 January 2016 - 10:23
Remen ima oko 3000km, nedavno sam kupio Mitsuboshija i vec je spao na 17.8mm.
Rezultat je manja krajnja, i voznja sa visim okretajima u ubrzanju, u krajnjoj nakuca oko 500rpm vise.
I slobodno mogu konstatirati da je tako sa svakim remenom posto mi se ovo desava vec na cetvrtom slucaju, izuzev kevlara za kojeg pretpostavljam da se sporije trosi, ali samo pukne.
I sad meni nije jasno kako da ja predjem 10tkm sa piaggio remenom, mislim da mogu, samo sto ce tada krajnja pasti za 15kmh, a skut ce drecati dok ne pronadje blokadu.
Vec 5000km je velika razlika i bas osjetan pad performansi, a evo ja vec po koji put sto osobno zapazam vec nakon 1000km da krene trosenje remena, a nakon 3000km svatko kuzi da nije to to. Izgubio se onaj moment, kad skuter ide, a ne dreci
#1004
Posted 20 January 2016 - 12:18
Svidja mi se sto kvacilo ne gusi motor iako je nisko podeseno, i nema one rupe kad dodas gas i malo krenes, pa pustis i opet dodas. Ima manje vibracija u startu.
Nazalost, potencijal ovog seta nece nikad biti iskoristen, ali ljepse starta.
Remenice su bile ciste prije ugradnje ovog remena.
Edited by dajteh, 20 January 2016 - 12:19.
#1005
Posted 22 January 2016 - 00:48
Pripremio sam "zimski" termostat koji otvara za 10° vise (od minarellija, skinut vanjski rub sa 25 na 23mm), medjutim odustao sam jer mi se neda ispustiti antifriz, pa opet sipati i odzracivati, iako to moze i mnogo brze blokiranjem oba crijeva u blizini termostata, da se ne izlije sva tekucina, ali mrzi me kap ispustati. Zato sam prekrio prednju stranu kilera, i to u velikoj povrsini. Sada se brzo zagrije i kada je vani 4°C, tada agregat postize max. 66° na cimanja u gradskoj guzvi, cim je neka ravnica od par stotina metara odmah pada na nekih 55°. Bez najlona imam ~45° max.
Samo ovo sto se vidi od kilera je izlozeno direktnom naletu vjetra:
Sljedeca stvar koja mi stvarno treba, i na koju sam zaboravio, i vec sam je izgubio, je onaj zvucnik za zmigavac. Cak mi se onaj od tgba i kymca najvise dopada, klik-klak.
Na zalost odustao sam od SRke 3 PJ, nisam je pokupio na vrijeme i covjek se snasao. Uzeti cu je drugom prilikom

Edited by dajteh, 22 January 2016 - 01:01.
#1006
Posted 22 January 2016 - 14:20
Jucer sam primjetio neke cudne zvukove koji su se tesko izdvajali od buke motora, to je bio znak. U sebi mrmljam, jebo deltu i wingbell kad proizvode cesaste zvukove.
I danas stavim 9.2gr role reko to ce biti taman posto je remen malo potrosen. Stegnem sve i zavrtim rukom radilicu, kad ono skripanje

Zvuk je dolazio iz sredine, blize magnetu, ali ja sam bio uvjeren da je sve otislo u pm.
Odvalio usis i kompresor
I opet cvili, reko da nije vodena pumpa i lezaji
Ma opet isto, e sad vec sumnjam na magnet, ali u naletu adrenalina vec sam se pomirio da je vitalna mehanika
E sad je nastupilo olaksanje, ogromno od 2 tone pritiska manje. Magnet je krivac, mamicu mu, evo sta radi, rekao bi sve se raspalo:
Nakon toga sam hitno odletio po rezervni magnet u šteku koji je zapravo na backup masini, zavrtio i nista se ne cuje, skidaj, odbijaj.
Medjutim na njemu su otisnuti tragovi jezgre namotaja, ali samo na 2 mjesta. Cudno kako se nista ne cuje.
Stavio na masinu i sve super, medjutim fali mu mali komadic
Pa sam jos hitnije odletio po backup 2 masinu i sa nje skinuo magnet, e taj je vec kompletan i ne skripi.
Sta se tu desava nemam pojma, sve sam ocistio do daske i prvobitni magnet opet skripi, sve je u redu sa motorom, samo me nervira to sto skripi. Razmisljao sam da mu bacim malo masti

Evo kako radi treci konacni magnet (isto tako radi i 2. samo necu da mu fali komadic), melem za usi

Zakljucak je da magneti na PJ ponekad LEPE!
Edited by dajteh, 22 January 2016 - 14:25.
#1007
Posted 22 January 2016 - 14:26
#1008
Posted 22 January 2016 - 15:26
Ali sam primjetio da se jako malo klima plasticni kavez magneta, u njega sam nalio super ljepila i drzi, ali je zvuk i dalje prisutan.
Ovaj 2. magnet sto ima rdje je cuvan u dosta suvom unutra, tako da me cudi.A nije skripao sa rdjom.
A 3. magnet je vani na suvom i nema rdje, njega sam isto zalio sa super ljepilom pa ako pomogne, pomogne.
#1009
Posted 22 January 2016 - 16:10
Prvo u voznji, vozim se iza Astre H ~70kmh, kad odjednom ispade desno ogledalo iz retrovizora i pras u komade pored mene. Pa ne mogu da vjerujem kud bas meni.
Drugi gremlin!
Sa ovim magnetom koji ne struze, je slabije punjenje akumulatora! U leru imam 0.8V manje, a na gasu nekih 0.3V manje.
Eto razloga zasto je cvicao prvi magnet, morao je biti toliko blizu kako bi magnetsko polje bilo sto jace, a onda imam i extra punjenje. Potegnuti cu konac i po tom pitanju.
Sa ovim se jos moram pozabaviti, odnosno isprobat cu sve magnete, i vrv ubaciti druga paljenja pa si ostavim ono koje najbolje fila.
Edited by dajteh, 22 January 2016 - 16:11.
#1010
Posted 22 January 2016 - 21:13
Dobro si mi dao ideju za magnet, ovaj sto je sad kod mene na masini je neki rezervni, stavljen za probu, mozda mi on pravi cirkus sa punjenjem i skripom..
#1011
Posted 22 January 2016 - 21:51
Sta sve necu dozivit na cesti, skoro me ogledalo retrovizora pogodilo, pa velika kartonska kutija razvaljena koju je kamion dignuo kad je prosao preko, prijatelj pogodio sismisa direktno vizirom od kacige... vise bizarnih opasnosti nego pravih.
Ovo sa punjenjem mi je bas cudno, nisam nikada razmisljao o tome, a eto ima razlika sto je i moguce, na kraju ce biti da magneti imaju tolerancije. A ovaj posljednji ugradjeni je jednom malo skripucnuo, ne znam sta da uradim u ovakvoj situaciji, a nigdje ne vidim tragove struganja.

Mozda niska temp. ima utjecaja na ovo sta sam zapazio.
Edited by dajteh, 22 January 2016 - 21:52.
#1012
Posted 23 January 2016 - 10:21
Magnet se sastoji od 4 odvojena magneta, tako da su 2 jedan nasuprot drugome. Sveukupno 8 polova u 360°.
Mjerenjem razmaka suprotnih magneta, utvrdio sam kod ispravnih i koji ne skripe malo jace od 85mm.
85.10mm
85.05mm
Magnet koji skripi i dodiruje jezgru namotaja.
84.80mm
85.15mm
Vjerujem da na visim okretajima nema problema, posto ne vidim nikakve tragove trosenja.
#1013
Posted 23 January 2016 - 11:10
Jesi li izmerio precnik namotaja, koliki je razmak izmadju njih i magenta?
#1014
Posted 23 January 2016 - 11:56
Sad je rdjava jezgra potpisala, ali i dalje imam zracnost od 0.6mm.
#1015
Posted 23 January 2016 - 12:03
#1016
Posted 23 January 2016 - 12:32
Moje misljenje je da su se magneti malo pomaknuli u plasticnom kavezu koji je se malo rasklimao, a mora biti fiksan. Tako da oni sad "rade", a kada se masina zavrti onda centrifugalna sila napravi jos malo vecu zracnost i zato nema nikakvih struganja dok motor radi.
#1017
Posted 23 January 2016 - 13:56
ako magneti imaju luft u odnosu na kuciste,onda to more bit problem..
na vx/vxru je magnet isto tak plasticnim nosacima i kad dobije luft zacas se raspadat pocne
#1018
Posted 23 January 2016 - 15:13
#1019
Posted 23 January 2016 - 17:42
#1020
Posted 27 January 2016 - 17:51
Bas sam poslozio 3 nrga jedan do drugog, i jedan nosi SC08, drugi GP, treci ZX. Ovaj sa ZXom je najprgaviji,najjaci i najbrzi.
Za sad 2 najbolja auspuha na purejetu 50 se bitno razlikuju po mjerama, ali rade posao jednako, malo cudno. Dok svi ostali jaci auspusi, rade losije, a sto jaci auspuh = manje snage na PJ50.
ZX 4164 (njega su bas predodredili za PJ agregat, a za karb model je kraca grana (njega nisam isprobao) i drugi kod ovakav http://i56.tinypic.com/25qwshk.jpg)
TT 4063 (od njega su napravili hibrid da pase i na karb po katalogu)
U grafovima se vidi razlika, medjutim ja je nikad nisam primjetio.
Preostaje mi jos isprobati jace auspuhe na 70ccm, mozda bude nesto.
Edited by dajteh, 27 January 2016 - 18:03.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users