U pocetku je bilo savrseno sa ovim setupom prijenosa:
- malossi multivar - 8,4gr
- mitsuboshi 18.5mm remen
- ljubicasti centralni malossi
- serijski federi na kvacilu
Tamo vec nakon 2500km primjecujem izrazenije dizanje okretaja.
Krivac je remen, koji se spustio na 17.8mm (17.5mm je minimum), zbog toga je potrebno staviti teze rolice ili meksi centralni feder. Stavio sam meksi feder, malossi zeleni i ponovno dobio masinu da ubrzava na najboljim okretajima, sada masina krene zakucavati okretaje na 86kmh.
Moram priznati da sam ocekivao puno vise od piaggio prijenosa, ocekivao sam bezbriznih 5000km bez znacajnijih promjena prijenosa. Nakon trauma na minarelliju gdje mi je 5000km bio razlog za slavlje, posto bi do tada ako prezivi 5tkm remen bio redovito pocijepan ili raskinut.
Povukao sam i crtu na variomatu, i to dvije za svaki slucaj
Kuda ide taj remen kad je nov, pojma nemam, ako sada ide ovako visoko, a krajnja brzina je manja i uz vise okretaje.
Sklopio i testirao, maksimalno linearan i uvijek raspoloziv koliko god strmo bilo, iskoristio sam i temperaturnu inverziju veceras pa sam malo zapicio u ^^^
033033 bit ce nesto od ovog purejeta, ove sezone ima da prebaci 40 000km
Edited by dajteh, 29 January 2016 - 00:08.