Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#1081 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 06 March 2016 - 01:32

Stavio nekidan michelin power pure (made in serbia) :) 120/70/15 i 130/80/15
93€

Strme su i naglo vuku u zavoj ali ga ne pustaju, preporodila se vozljivost

#1082 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 March 2016 - 09:03

Moj brand je Dunlop, kako za skuter, tako i za auto.
Odličan omjer cijene i kvalitete, a ne da mi se baš previše razmišljati o sitnicama koje mi ne igraju previše ulogu. Scootsmart vozim tri sezone već, zadovoljan sam gumama, nisu plastične, vozio sam po mokrom, također su zadovoljila. Tako da koja kod brand guma se izabere, u većini slučajeva, razlika neće biti previše očita između njih. Ajde da vozimo trke, onda možda da.

#1083 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 06 March 2016 - 12:28

Ja sam zadnjih mjesec dana skupljo savjete ljudi koji voze iskljucivo scootsmart i power pure, to mi bile jedine opcije, vise ih je reklo da im SC nevalja neg da valja, probaj za promjenu drugi brend, moze to jos bolje

#1084 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 March 2016 - 14:01

Da vozim trke bi, ovak sigurno ne.

#1085 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 March 2016 - 14:04

na dragsteru vozim scootsmar u 11 i 13 cola i skuter ide ko po tracnicama..
vozil sam i nexusa 250 i 500 sa njima i skuteri isto tak drze od ruba do ruba gume bez ikakvih problema,a vozil sam i te pp od michelina na vxru novom i nisam ostal tolko odusevljen kolko ih svi uzdizu..tak da za vxr budem opet uzel scootsmart

#1086 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 06 March 2016 - 14:16

Nisam scootsmart vozio bas, probo sam samo al treba uzet na dva ista skutera i testirat ovak je to tesko rec. Dobio sam informaciju da covjek vozi cube 300 sa SS i da mu je zao sto ih je uzo pa nisam htio probavat, ionak sam par PP dobio za 700kn sto je neznatno vise od 50tke, sve u svemu super guma, prvi test je bio pri 7 stupnjeva i cesta se nije do kraja osusila od kise, na stranu to kaj gumu ne treba prevec isprobavat dok je ganc nova drzala je ko luda

Edited by Anabellas, 06 March 2016 - 14:17.


#1087 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 06 March 2016 - 14:30

Dunlop ScootSmart i Michelin City Grip su istoj kategoriju guma - touring. I po iskustvima sa neta su skoro pa podjednake u performansama, razlikuju se samo u trosenju.
Power Pure je vec nesto drugo, sto vise naklanja na performanse po stazi nego po gradu.

#1088 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2016 - 22:35

Tesko je susresti nekoga sa novim setom guma, evo tek ove godine imam priliku na novim runnerima i nrg powerima provozati neki novi brend a da nije sava mc16 DOT1705 na nrg poweru, ili sava diamond DOT 2805.
Ljudi su tek nakon 10-ak godina poceli mijenjati gume, pa se slabo dolazi do informacija s ceste.


Hocu neku gumu s kojom ce se skuter skroz promjeniti. Do sada je uvijek imao granicnik u zavoju, a kad pogledam gumu ono ima 3cm do ruba.
Ima jedan S zavoj gdje testiram, nrg prolazi za 10kmh brze od runnera, i prolazi onako sa lakocom sam od sebe. Dok runnera treba dobro odmjeriti i voli izlaziti iz zavoja, kao da vozim kamion pun tereta.

#1089 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2016 - 22:52

To sto zelis se dobija razlicitim sirinama pneumatika, kada je na primer zadnja dosta sira od prednje ali naravno i sa malim uglom zakosenja. Recimo takav oblik ima 140/60-13 ili 130/70-10, znaci vanserijske dimenzije za zadnju gumu. Ne znam da li imas nesto sire za pozadi u 12 cola.

#1090 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2016 - 23:00

Stavio sam iza za probu 140/60-13 sava mc29, a naprijed kako treba biti 120/70-12. Ne mogu nista reci, jer nisam nista zapazio osim boljeg gripa prilikom kocenja pozadi.


Svakako cu preseliti scootsmart 130/60-13 x2 sa nrga na runnera, da vidim kakav ce biti u odnosu na nrg i naspram 12".

Imam S zavoj za test i rotor sa 3 trake, vrtim ga u krug po unutrasnjoj traci i pratim kada ce ga poceti izbacivati.


Evo recimo piaggio diesis, 2003 godiste, gume nikad promjenjene a imaju sare i jako jako su klizave.
Posted Image

#1091 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2016 - 10:37

Sto se tice guma, odlucio sam se strpiti, previse sam puta ostavio kontakt broj, a nitko me ne zove da mi kaze jel ima ili nema ono sto trazim. A i cekam cijenu Heidenau K80 SR.


Nego, ima jedan problem.

Nakon neslavnog zavrsetka nove pumpe koja je odradila svega 10 mjeseci, presao sam na drugu koju sam reparirao, jednom mi je zastala frisko nakon ugradnje i kada sam je samo malo dodirnuo proradila je i izbacila malo baloncica, od tada nikakvih problema.

Treba mnogo vremena da se pumpa odzraci, pogotovo na nrgu i runneru purejet jer imaju male prikljucke po 5mm za dovod goriva, dok je u aprilie skoro 3x veci dovod pa su se pokazale kao poslusnije. Polozaj pumpe tako da stoji u koso pod nekih 30° s tim da je ulaz gore je mnogo bolje tehnicko rijesenje.


Kada sam prebacivao masine prije nekih 2000km, prebacio sam i pumpu sa nrga koja je radila fenomenalno, reko nek ide sve u kompletu.

Znaci sada imam trecu pumpu, ta nije steknula niti jednom na nrgu, a kada sam je prebacio na runnera odmah sam imao poteskoca oko odzracivanja, trebalo je vremena, i poslje je bilo ok.


Medjutim, zadnja 3 tjedna, nedugo kad sam podesio pritisak na maksimum, a da je optimum, poceo mi je ponekad gubiti gas na sekundu kada je brzina skoro maksimalna.
I tako sve cesce, a primjetio sam kao da gubi snagu, ide jednako jako sa 3/4 gasa i 4/4, uglavnom variralo je. Nekad se znao ugasiti u leru, uglavnom cimalice. Kad je poceo gubiti snagu tu sam prvi put posumnjao na tanku isporuku goriva.

I do jucer se stanje malo vise pogorsalo, dok nisam cuo da zvuk pumpe varira, e tu sam te ceko. A i poceo mi se gasiti kada ga spustim sa centralne nogare. Napravio sam jos jedan test, natjeram skuterce skoro u maksimalu i onda pustam gas pa brzo dodajem, tu je distribucija goriva cesto stekcala.
Moje sumnje su se obistinile, razmisljao sam o testiranju kompletnog injectiona, medjutim moje iskustvo govori da je to jako pouzdan sklop, a do sada me je na runneru mucila iskljucivo pumpa.

I skinem pumpu dole, odmah iz steka vadim full ispravnu koja radi za 3 medalje.
Odzracim koliko ide (primis u ruku i drmas), iako nikada kraja, i upalim prije vremena.

I shvatio sam da tvornicki polozaj pumpe ne odgovara za pravilan rad i najbolje izbacivanje mjehurica, cim je malo zadignem ona radi ko doksa, a kada je vratim u tvornicki polozaj onda nesto mrmlja malo.

Odvrtio sam film u glavi i sjetio se dosta vlasnika s runnerom koji su imali problema sa pumpama, cesto pumpa stekce. Izlaz iz rezervara je nizi nego ulaz pumpe sto mi se nikak ne svidja.

S druge strane, na nrgu, pumpa mnogo bolje i stabilnije radi, iz vlastitog iskustva manje problema sa pumpom sam imao na tom skutercetu, a na runneru uvijek pumpa.
Nrg ima rezervar pozadi i velika je visinska razlika na pumpu koja je skroz nisko u podnici.


Resio sam da okrenem pumpu u bolji polozaj, to cu napraviti kada budem ugradjivao manometar na benziski vod.


Nisam rekao kako se skuterce ponasa kada sam ubacio drugu dobru pumpu, ljepse i stabilnije radi u leru, ostriji i savrseno cist odaziv na gas, bolji start, ubrzava perfektno, u maksimalni radi ko doksa.





Jedno od rjesenja koja bi mi mogla pomoci da pumpa bolje radi su sljedece:
- zaljepiti mali elektromotor sa polumjesecom od zeljeza odnosno staviti vibrator da stalno drma pumpu, dolazi i opcija da vibrator radi samo kada stisnem kocnicu.
- ubaciti elektronsku pumpu niskog tlaka i protoka koja ima oko 0.5 bara da prisilno puni glavnu pumpu.




Evo kako izgleda distribucija goriva do pumpe, i trenutni radni pritisak, gorivo je 3.2 bara, a ostalo donosi kompresor.
Dakle trebam odraditi sljedece: povecati pritisak prirodnog dovoda goriva iz rezervara na ulaz pumpe, gorivo mora silovitie ulaziti u pumpu.

#1092 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2016 - 15:18

Spojio sam 2 pumpe istovremeno i probao. Radi normalno.

Druga ce posluziti kao pricuva, aktivirati ce se preko prekidaca, pumpa 1, pumpa 2.

#1093 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 March 2016 - 16:40

Dobra zamisao za trenutno stanje, zivo me interesuje da li ce resiti problem visinske razlike.

Ajaoj, koliko malo mesta ima i kako je sve natrpano, nije cudo sto ima 120kg :)

#1094 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2016 - 17:41

Uf al dobro ide sada, nisam ni primjetio da je pumpa smanjila protok, iako je pritisak dobar. Ostar na gasu i sada mi je krajnja brzina za nekih 10kmh veca, prije nije imao snage u visokim okretajima.
Aca, zato imam na izbor hocu li skinuti 10kg za ubrzanja i okretnost ili dodati za udobnost i stabilnost hehe.
Evo koliko sam neki dan utrpao unutra, iznenadio sam se.

#1095 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 March 2016 - 20:08

Uh, baš je tesno tu dole na Runneru. Ima li mogućnosti da se nekako pumpa spusti ispod nivoa rezervoara? Dobra ti je ideja sa dve pumpe, još kad bi obe radile istovremeno, bile bi rasterećene.

Vidiš, i meni se desilo dosta puta da odmah posle davanja kontakta dok pumpa radi pa spustim skuter sa nogara, da tog momenta prestane sa radom, kao da je ECU isključio a radila dve sekunde umesto 5. Neznam u čemu je štos, pregledao sam sve spojeve, sve je sasvim ok ali taj momenat kad zadnji točak udari o tlo, negde izazove kratak prekid na šta očigledno ECU odreaguje. Ali kako onda u toku vožnje po lošem putu ne prekine sa radom? Jednostavno neke stvari ne mogu da shvatim jer nema nikakve logike.

#1096 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 10 March 2016 - 20:50

zato jer ti ne prekida struju nego kad se scima pumpa prestane bacat pritisak..

#1097 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 March 2016 - 21:16

View Poststeeef, on 10 March 2016 - 20:50, said:

zato jer ti ne prekida struju nego kad se scima pumpa prestane bacat pritisak..
Ne, bukvalno stane, ne radi motorić u njoj, kao da sam skinuo kontakt.

#1098 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2016 - 23:31

Kod runnera je bas kriticno mamicu mu, jako tesko i sporo izbacuje zrak iz sistema. Nisam vise imao zivaca rucno otresati pumpu da izbaci baloncice pa sam prepustio da sam izbacuje. Evo sta se desavalo nakon 1h.


Ja jesam danas upalio obje pumpe istovremeno i vozio sam se tako. E sad ne znam jesam li lud ili sta, ali bolje mi radi sa jednom pumpom.
Jer kada sam imao 2 komada istovremeno, par puta mi je okinuo na auspuh, kao da zalije svijecicu, i krajnja brzina je bila malo manja.

Posto sam imao 2 pumpe, odlucio sam dignuti pritisak jako visoko, cisto da vidim situaciju,da slucajno jedna pumpa nema dovoljan protok za visoki pritisak oko 10 bara, i naravno ne moze, zaljeva svijecicu sto se manifestira prekidom vuce i pucanjem na auspuh. Ali je zato dok malo povuce mnogo opasan, reakcija na gas je maksimalna i trenutna.


Ovo sta se desavalo kada ga spustim sa nogara da se ugasi, meni je se ugasio zato sto bi pumpa "utihnula" sa radom, odnosno gubi pritisak, kao da povuce zrak recimo. Mislim da mi se to vec desilo jednom u proslosti.
Problema sa elektrikom nemam, niti sam imao do sada, zato sam mu nagurao elektronike nek je ima kad je vec ima.
A i prisjetili smo se pumpe broj 1, ona je prestala raditi kada je skuter presao preko pruge.


Jos samo cekam nove klizace da napravim mali servis, ide novi remen mitsuboshi, odgovarajuce rolice i ciscenje filtera zraka. Zadovoljan sam ubrzanjem, ali zivo me zanima koliko ce gilera potegnuti sa novim mitsuboshijem, posto je nrg isao 105, a burazer je uspio nakucati 106kmh gps sto je vec problematicno za karburatore.
Evo jedna snimka do nekih 90kmh.


#1099 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 March 2016 - 08:10

baš dobro i ravnomerno ubrzava, kao elektromotor...

po mojoj proceni ovde agregat gura sa oko 10ks.. užitak je voziti ovakvu mašinu

#1100 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 March 2016 - 09:15

Ja sam zadovoljan, ima mnogo momenta tako da samo gura, a kada izgura remen onda malo zastane i krece u okretaje.

Jedna stvar mi nije bas jasna, ako dignem pritisak goriva recimo sa minimalnih 2.5bar u stok postavci na 3.5bar.
Benefiti su sljedeci:
-brza reakcija na gas
-mnogo vise momenta pri niskim i srednjim okretajima

A na visokim okretajima mi bolje radi sa stok pritiskom od 2.5bara nego sa ovim.
Ide lakse u okretaje sa manjim pritiskom, i malo lakse dolazi do konacne brzine.

Razlika je mala, ali sta se tu desava?

Ja mislim da mu smeta bogatija smjesa i ona ne stigne brzo sagorjeti. Nisam bas odusevljen niti sa topovom kajom posto ne rijesava problem u potpunosti.


Iz razloga sto sa visim pritiskom vec dovodim nestabilnosti u radu motora, sto se manifestira zaljevanjem svijecice i gubljenjem gasa.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users