Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


  • This topic is locked This topic is locked
1826 replies to this topic

#241 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 February 2015 - 19:46

s ovim brijem da se nemre..al znam nekog ko bi možda mogel stavit malossievu mapu u serijski ecu :D

#242 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 February 2015 - 20:05

Izleda da sam mu hebo kevu, oblozio sam balast alu folijom i sat kuca. Uff vec je bilo sat ili xenon :D

#243 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 00:10

Ipak nisam uspio rijesiti problem, nakratko je drzalo ali sat se opet blesira tj. smrzava i resetira. Kineski balast emitira previse smetnji, trazim neki filter... Skinuo sam xenon i stavio obicnu zarulju i sada je sve super, vani je bilo oko 5°C i smrznuo sam se zbog te jebade.

@Sile sutra cu ti slikati senzor, on ti je 6mm fi, duzine cca 50mm. Probusis tvornicki sa borerom 6mm i samo ga ubacis unutra, pozeljno je staviti termopaste ili termoljepila, ja sam termoljepila i sad je fiksiran, moram ga userafiti samo u glavu.
Stavio sam i bijele ledice u sat, bilo bi bolje da sam traku stavio, ali zadovoljan sam i Ovako. Stavio sam ledice i u lampice od zmigavaca koje sada ubijaju, sto mi pomaze da ne zaboravim ugasiti zmigavac, a i definitnvo je ljepse.

#244 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 February 2015 - 00:43

Ovakav?

http://www.lipoly.de.../its-SEN010.jpg

Takav i meni treba doci... Pa cu nesto iskombinovati :D

#245 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 01:33

Evo Sile za tebe specijalno, takav kao sa slike znaci 6mm debljina, a duzina je metalne sonde je 5cm, s tim da ne mora biti do kraja. Nisam stigao danas userafiti tu sondu, radije neka priceka kada budem stavljao malossi elektroniku, onda ce mi biti usput.

Edited by dajteh, 18 February 2015 - 01:38.


#246 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 February 2015 - 01:59

E odlicno... Hvala :D

#247 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 18 February 2015 - 12:18

Čekaj, probušio si orginalni senzor i ubacio taj unutra?
Si siguran da nisi oštetio senzor?

#248 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 12:23

Probusio da, odnosno samo prosao borerom kroz sve, pazio sam da ne probijem na drugu stranu jel. Nije mi prvi put vec sam tako preradjivao postojeca kucista, nikad problema. :D Ovaj senzor vec ima dosta paste u sebi, ipak ga Siemens radi. Imam i jos jedan koji sam skroz pocistio iznutra, to je vec vise posla oko ceprkanja :)

#249 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 18 February 2015 - 15:30

Aha, nisi ga skroz probušio, to je ok, neće ni puštat vodu onda.

#250 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 February 2015 - 16:55

Ne razumem što si uništio originalni termo senzor? Zar taj nije mogao negde drugde da se pričvrsti?

#251 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 17:30

View Postgoggyso, on 18 February 2015 - 16:55, said:

Ne razumem što si uništio originalni termo senzor? Zar taj nije mogao negde drugde da se pričvrsti?

Zato sto ih imam na bacanje :) Vjeruj mi, ovako je najjednostavnije i ciao, eno ga mjeri temperaturu motora samo tako, sada kad je vani oko 8, radna temperatura je tocno oko 50°C. To je odradjeno danas, a i pala je proba malossi TC elektronike, pa sam ubacio ecu od ditecha 2003, i ubacio sam zablokirani ecu od ditecha kako mi je receno, pa krenimo redom sa dojmovima i utiscima posto sam istestirao pazljivo svu tu silnu elektroniku do maloprije.


Znaci trenutno stanje motora sto se tice ubrizgavanja, samo polini ventil + 2 deblje sajbice, i to mi se pokazao kao optimum sa malim trokiranjem na visokom leru, znaci u tom podrucju okretaja oko 3000-5000 malo hoce zatroksati jer polini ventil baca vise goriva i tu ne sagorjeva najbolje, nekada vise zatrokira nekada manje. Ako odmah napucam gas onda nema problema, uglavnom ne predstavlja mi neki problem da idem smanjivati gorivo jer mi dobro ide ovako.

SERIJSKI DITECH 2003 ECU: zatim sam istekao originalni i stavio serijski ecu od ditecha iz 2003 god, posto njega nisam jos stavio na motor reko ajde da vidim. U ne tako dalekoj proslosti sam stavio ecu sa ditecha iz 2002 god koji mi je u odredjenim rezimima losije radio pa sam ga zaboravio. Ali ovaj ecu je vec malo drugaciji, razlika naspram njega i originala je sljedeca: Start je jaci, trenutno oslobadja snagu, RADI BEZ IKAKVOG TROKIRANJA. Ostalo je tu negdje, s tim da u voznji na cimanje gasa brze razvija snagu i ima bolji odaziv na gas. Kada stanem na mjesto sa malo sodera odmah vrti zadnji kotac, dok purejetov prvo krene, pa tek onda postepeno razvija snagu i slabo zavrti kotac.
Znaci ditechov ecu dosta ljepse radi od purejetovog na mom skuteru. Purejetov ima slabiji start, das gas i on digne okretaje ali snaga ne dolazi jos jer kao da spusti okretaje pa polako = SOFT START IMA, ditechov je agresivniji definitivno. Dalje, purejetov u voznji na cimanje gasa, dodam pustim, dodam pustim, treba ga cekati, razvija snagu sa odgodom cca 1 sekunda, dok ditechov odmah dize okretaje i snagu.
Kratka usporedba:
PUREJET ECU - sporiji odaziv na gas u startu i sporije razvijanje snage u startu, sporije podizanje okretaja u voznji kada se pusti gas i odaziv takodjer, trokira lagano izmedju 3000-5000rpm kada ima vise goriva u smjesi.
DITECH ECU - brz odaziv na gas i odmah cuka i grabi, brzo dize okretaje u voznji i cuka kad se napuca gas, ne trokira sa vise goriva u smjesi, radi savrseno, i razvija vece okretaje na nogarama od ovog purejetovog ali to mi ne treba.


MALOSSI TC: sljedeci korak je bio pridruzivanje malossi elektronike serijskom ecu. Upali dobro, ali na visokom leru vec opasno prekida, osjeti se porast smjese, posto je polini casica u igri ovo je definitivno previse za 50ccm, ali ipak na napucavanje gasa s mjesta progutava smjesu i krece, tu i tamo prekine, izmedju 30 i 40kmh osjetno jace povuce, malo brze nabire brzinu, ali sve je to nestabilno jer je previse smjese pa tu i tamo pukne iz auspuha ili prekine

MALOSSI TC I DITECH ECU: malo bolje i jos malo jace od purejetovog, ali prekida i sa njim, tesko ga je naci i uloviti dobru smjesu

Nisam htio skidati casicu neda mi se, pa ostaviti samo malossi elektroniku, vidim da je sve to tu negdje i iskoristio sam tih 50ccm prilicno .

MALOSSI DITECH ZABLOKIRANI ECU: stavio sam i to u nadi da ce skuter ici 50km/h, malo sutra, krajnja mu je 65km/h. Spojim, upalim motor, veoma mocan start, ali odmah nakon sto krene spusti mu okretaje na nekih 7000-8000rpm, zablokiran jest, ali ne dovoljno.



ZAKLJUČAK:
ECU od ditecha mi se pokazao najboljim, jedina mana je sto stalno svijetli lampica od engine check (nije uljna pumpa spojena), kazaljka od temperature divlja (e ovo mi nije jasno jer su senzori isti), i ler gas je nizi nego na purejetu pa u leru slabije puni akumulator. Sve se to da rijesiti, osim ovog lera, eventualno na tpsu?? I ne znam za te tajminge kako bi dugorocno utjecalo na motor posto je taj ecu za morini cilindar. Svidja mi se sto je skuter dosta startniji i agresivniji u startu, ponasa se isto kao da stavite chip u auto, jedino snaga ostaje ista, ali reakcija je puno brza i nabildovana.


Savjet za gogya, ako te muci trokiranje na nizim okretajima, isprobaj ditechov ecu, slikao sam mu oznake, savrseno cisto radi.

Edited by dajteh, 18 February 2015 - 17:37.


#252 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 17:49

Zaboravih reci da sam isprobao i ECU od MC3 purejeta, isto se ponasa kao i moj ecu sa purejeta.

#253 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 February 2015 - 18:33

po svemu kaj sam videl tu i kod graleta,jasno je da malossi elektronika i polini čašica ne idu zajedno jer daju previše goriva,očito..
zato i dolazi sa polini kitom čašica da se digne pritisak kolko mu treba a sa malossi ide tc..(za morini ide malossi ecu)
(grale ima malossi ecu i sa polini čašicom je previše goriva,čak i sa skroz otvorenim filterom zraka..)

tak da mislim da bi prave rezultate dobil tek bez čašice u kombinacijama ecu-a i malossi elektronike..

#254 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 19:22

E ne znam kakav je taj malossi ecu, vjerujem da bi on bio treca strana u usporedbi sa ovim od purejeta i ditecha original. Nekako mi se cini cak kao najbolji izbor. Samo me muci to sto ditechov radi odlicno na purejetu, da nebi slucajno propalio klip zbog eventualnih razlika u mapama sto se tice kuta paljenja, jer osjetim da ditechov ide vise u advance gledajuci na karburatorskoj razini, nesto kao topova kajla od 3° upravo se to desava.




OK, idemo dalje upoznavati se sa malossi elektronikom nakon polini casice.

Situacija je sljedeca, maknuo sam polini casicu i stavio originalnu.

Prvo je isla proba sa serijskim ECU, znaci pritisak je na minimumu, vracam se u serijsko stanje. Upali dobro, ali prekida do 40km/h uopce ne radi lijepo, odaziv na gas uzasan sa velikim zakasnjenjem, slabo ide, pretanka smjesa. Ne znam sta mu nevalja ali nece vise raditi kao original, mozda prosireni tps zajebava, ali to mi je nebitno jer ja se ne vracam na serijaki pritisak.
Zatim sam probao ugasiti pa upaliti kontakt u voznji, i gle cuda, probudio se i cupa ko lud, ide kao sa polini casicom. To je ono sto ja zovem cok, odnosno zavaram ecu pa misli da je masina hladna i produzi ubrizgavanje goriva. Ali to traje kratko cca minutu i ugasi se, nije trajno rijesenje ali da moze ostavio bi i tako, najjeftinije a ne treba nista.

Onda je dosao red da spojim malossi elektroniku na serijsko ubrizgavanje, i vec je bolje, start pocupa ide, jako je slicno kao sa polini casicom, sa nekim nijansama prednosti tamo vamo, na kraju mi djeluje isto. S tim da nema troksanja kao sa polini casicom.
I morao sam probati ugasiti pa upaliti kontakt da vidim kako ce onda reagirati, e tu je vec previse goriva, pukne zalije, ali opasno povuce na kratko.

Pokusao sam i sa ditech ecu i malossi elektronika, jos bolji rezultati nego sa purejet ecu, brzi odaziv na gas i malo jaci start. Probao sam i njemu okrenuti kljuc, i vidi, sa njim radi, ponekad zezne, ali guta i ide ko lud. Znaci definitivno ditechov naspram ovog purejet ecua sto imam bolje spaljuje vecu smjesu goriva.


Pokusati cu jos staviti polini casicu ali bez sajbica i malossi elektroniku. I ovaj purejet ecu sto imam nikako mi se ne svidja, mozda bi se usrecio sa najnovijom verzijom, izgleda da cu si prebaciti ditechov, vidjeti cemo kako ce na sve reagirati polinijev kit. Cuo sam da u njemackoj u servisu uzmu 5€ za nadogradnju ecua, ali otom potom.
Inace posto 50ccm ko od sale guta smjesu sa malossi elektronikom, sudeci po tome kit ce raditi bez problema sa malossi elektronikom i polini casicom na najjace, cak i vise od toga bi morao progutati. Jer ispada da malossi kit radi na jako tankoj smjesi, znaci vise je eko tuning nego power tuning :)

Sad mi je jasno zasto je ditech imao mocan start, ipak je do ecua.

Edited by dajteh, 18 February 2015 - 19:31.


#255 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 February 2015 - 20:20

Ovde iz svega vidjenog mogu da zakljucim da nije samo do smese razlika vec u samom paljenju odnosno timingu bacanja varnice. Kada kazes ditech ecu, mislis na morini kao sto grale vozi? Morini i piaggio nemaju isti hod radilice? Znaci da varnica nije u istom trenutku. Treba videti sta se zapravo dogodilo sa paljenjem..

#256 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 20:27

Danas opcenito skuter dobro ide, evo jos jednog razloga, kompresor druka ko lud.
Injection je zakon :D

#257 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 February 2015 - 02:07

Uuuu, da je meni 6 bara, kako bi resio sve probleme. Samo bi vratio standard pritisak 2,5 bara i kraj price, posto bi air kompresor taman toliko podigao ukupan pritisak za 1 bar, znaci 8,5 bara, sto bi znacilo vise smese sa normalnim odnosom benzih-vazduh. Pri tom ostaje Malossi TC elektronika. Vec vidim kako vise nema troksanja na niskim obrtajima a snaga na visim mora biti veca. Sad si me naterao da probam rezervni air kompresor, mozda mi da tih 6 bara. Daj boze, pa da se resim muka.

#258 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 February 2015 - 02:49

Aca ditech je morini, tako je. Ne znam koliki je hod za morini, pokusavam naci neke podatke, ali savrseno radi, meni je to predobro da bi samo stavio i vozio.

#259 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 February 2015 - 10:35

Bore x stroke: morini ditech 41 x 37.4mm (Gen 1),

Ovo bi trebao biti piaggio 40.0 x 39.3 mm (2001 - present)

#260 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 February 2015 - 11:00

1.9mm kraci hod ima morini. To znači da se morini radilica za 1 ciklus klipa(gore-dole) brze okrece od piaggia.. picup pre okine, znaci pomera paljenje u advance.. treba izracunati koliko...





22 user(s) are reading this topic

0 members, 22 guests, 0 anonymous users