Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#361 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 April 2015 - 16:00

Kod mene aku busilica radi i samo rokaj. Stavio sam TC na kvacilo i malo mi je zivlji motor u startu, bas mi je to malo falilo. Vidjeti cemo dalje kako ce se ponasati, za sad je dobar. A probao sam i nov serijski centralni i ipak je bolje sa TC nego bez njega. Duze mi zadrzi remen u startu i imam malo bolji start posto TC otvrdne malo oprugu.
Ne znam kako se kod vas otvaraju polutke kad ga stavite do remenice, jer meni ovako za dlaku se ne otvaraju do kraja jer serijska opruga ima puno zavoja, 0.2mm je zanemarivo tako da cu ostati na tome, prije ce mi razvrtiti u krajnjoj :D
Ali planiram ljubicastu + TC.

Nista sad idemo u lov na Ra, a rado bi isprobao neki midrace cisto da vidim kako reagira.
Imam sve te spuhove al za mimarelli.


Grale Z ce ipak ostati za sad, moram vidjeti kako pjeva na fergazeru.

I na purejetu razlika izmedju 5.3gr i 7.2gr uopce nije velika, kao recimo na fergazeru, sve izgoni i razlika u performansama je jako.mala.

E i variomat nije polini, sad sam skoknuo do frenda i polini ima kao pjeskarenu unutrasnjost i ne sjaji se. Znaci mogao bi biti BGM. Jos ako je jeftin, veoma interesantan variomat.





I gledam sad screenshot od gps brzinomjera, znaci jutros 82kmh sa Zom, a sada 97kmh. Ajde pokloniti cemo Zu jos 10kmh koje nikad nece postici, nema tu govora.

Pa sjecam se kad sam nakon ZXa na malagutiju samo stavio Narda, znaci nepodeseno, on je vukao malo slabije, ali kad je se to razvrtilo odeeee do 11500rpm, i kad sam vidio.taj potencijal, ajmo stelanjeee. A ovog nema nigdje, jos mu rolice mijenjam do granice kad sw krene prevrtavati ma nista. Stavim.na drugi skuter, ma nema te nidje.

Edited by dajteh, 11 April 2015 - 16:10.


#362 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 11 April 2015 - 16:20

da polini izgleda vise mat a ovaj ko krom a i polini mi izgleda da ima tanji rub ako gledamo ispod ovih okomitih kao pera s vanjska strane varia, onda je vjerojatno bgm, skoro duplo jeftiniji neg multivar samo nisam imao muda da ga kupim :D

#363 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 11 April 2015 - 16:27

95% je BGM,eto vidi se kao da je kromiran,a i slajderi su plave boje

Posted Image

#364 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 April 2015 - 18:33

To je to, a klizaci su isti ko polinijevi, onak asimetricni malo. Znaci variomat je super, ne prevrtava na 70, 75 kao serijski, drzi okretaje u ubrzanju i ima dosta veliku krajnju, ima potencijala u svakom slucaju. A promjer mu je 98mm. Jedino na startu mi je trazio malo tvrdje federe za razliku od multivara.

#365 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 11 April 2015 - 18:46

Ja trenutno vozim s polini najmeksim federima znaci meksi neg serijski

#366 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 April 2015 - 18:49

Jel taj bgm isto nosi 19x15,5 i na kraju jel trazio lakse ili iste rolnice za iste okretaje kao multivar?

#367 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 11 April 2015 - 19:02

Je 19x15 a dajteh nek kaze kako gramaza ide naspram multica i mene zanima bas.
Dajteh ako ti nije problem izmjerit bolcnu i podlosku do radilice da okvirno vidimo koliko je iskopiran multivar dimenzijski

Edited by Anabellas, 11 April 2015 - 19:03.


#368 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 April 2015 - 20:14

Izmjeriti cu ga kompletno dok je vani, koristi standardne rolice 19x15.5mm. Sto se tice gramaze, koristi skoro pa iste kao multivar, odnosno ponasa se sa istim rolicama 6.4gr jednako doobro u ubrzanju kao multivar. Primjeti se da drugacije razvija snagu pri nekim brzinama. Jedino u startu ne podnosi serijske federe, morali bi ici malo tvrdji. Dok multivar moze izgurati serijske. Meni je po satu izgurao 95kmh na kracoj dionici cestr, sto mi se cini super.
I ono najvaznije posto je i serijski variomat dobar, ali u ovom nije, ne ide u okretaje oko 70, 75kmh gps, nego kasnije.

Edited by dajteh, 11 April 2015 - 20:15.


#369 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 12 April 2015 - 00:52

zar ode ikad u okretaje?
meni nece preko 10 000 ni da vozim preko 100

#370 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 April 2015 - 01:37

U principu serijski prevrtava, a ovi dignu neki maksimum u krajnjoj i to je to. Recimo na 9600rpm imam 90 po gpsu sa multivarom, dok bi serijski na 9600 imao dosta manju brzinu.

#371 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 April 2015 - 12:17

Slikao sam i izmjerio ovaj BGM variomat za piaggio 50. Pogledao malo detaljnije, cini se ok. Izmjerio sam precnik 97.95mm i nevjerojatno, malo je manji od orginalnog koji je 98.3mm po mom subleru. Multivar je 99.5mm.

Duzina bolcne BGMa je ista kao serijska, znaci 49.05mm.

BGM je ovaj koji ima bakrene masti valjda u kanalima, serijski na kojem pise TGB i multivar.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Lijevi poklopac je BGM, desni je multivar
Posted Image


Precnik BGMa
Posted Image

Serijskog
Posted Image

Multivara
Posted Image

Bolcna BGMa
Posted Image

Bolcna serijskog
Posted Image

Za multivar nemam bolcnu sada, ali ona je malo kraca od serijske, mislim da je 1mm u pitanju.



Da se mene pita nov bgm ili polovan multivar, ipak bi uzeo multivar. Nekako mi se cini bgm elasticniji koliko sam jucer uspio vidjeti, ali nemam vremena, a ni volje izvlaciti maksimum iz tog variomata, pa zato ostajem na multivaru.

#372 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 April 2015 - 12:27

Kod mene na Focusu razlika serijske bolcne i od multivara je bila oko 3mm, odnosno bolcna multivara je kraca za toliko. Nisam mjerio sublerom nego sam ih samo uporedio na ravnoj povrsini

#373 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 12 April 2015 - 12:56

Pohvala za mjere ;)
Znaci nije bas cista kopija multivara kako sam mislio.
Malo je mult veci a i vrh kanala tanji tako da mislim da mozda krajnju vecu s multicem mozes izvuc.

P.s. Razlika serijske bolcne i multivara na piaggiu je 0.5mm (malossi kraca)

#374 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 April 2015 - 01:26

@Lauda kod minarellija i chinarellija su razlike mnogo velike izmedju serijskog i multivara, tako i u performasama. Dok je kod piaggia to manje izrazeno.


Fala bogu izgleda da sam konacno nasao malossi elektroniku. Sad mogu s gustom sloziti 70ccm nakon one prve koja mi je u startu cudno radila, da bi se ispostavilo da je crkotina. A nebi ga vozio samo sa polini ventilom, jer hocu da bude sve spremno, tko zna kad bi docekao elektroniku.

Iako me jedan poljak malo iznenadio u razgovoru, al bit ce to sve dobro. On je stavio na srku factory malossija 70, malossi elektroniku i polini ventil, nije bas odusevljen, sad sta je on ocekivao ja ne znam. Po meni ako bude isao kao malossi sport sa ZXom na karbu ja cu biti prezadovoljan.

I have to tell u that I bought these all and I did stupid thing. I dont know anything about this engines (with fuel injection) I tried do something but no results, Isnt bad, but for 70cc too low power.

Polini Bowl was doing a lot of differents in injecting fuel.


Zadnja guma mi se vec pocela vidljivo trositi, ima oko 6000km, ova godina ce joj biti zadnja ako tako nastavim.

Pratim i potrosnju ulja da otprilike znam koliko traje 1L. Lampica od ulja se ponekad upali, mjerenje se priblizava kraju. Za sada sam presao 1380km i biti ce sigurno preko 1500km sa 1L.
Sjecam se kad sam isao na put od 920km, pa sam noc prije polaska sipao ulje do cepa u nadi da necu morati traziti full sintetiku negdje drugdje, a mrzilo me nositi sa sobom rezervu. Kad sam obisao 920km, ja sam se jos navozao dok je lampica tek pocela da se javlja.



#375 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2015 - 02:37

Ovo za bolcnu sam cisto spomenuo da se vidi razlika izmedju kinarelli i pia prenosa :)

Gdje si nasao elektroniku? Preko neta ili si nakopao u nekim oglasima?

#376 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 April 2015 - 10:40

Rudario sam preko neta, uvukao se u sve zemlje svijeta, upoznao sam im kulturu tako da mogu biti turisticki vodic. A i cuo sam da su kod njih gremlini mnogo zajebani. :D

#377 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 April 2015 - 20:04

NOVI TEST

Posto je Yasuni Z pao na testu na purejetu, morao sam provjeriti situaciju na karbu. Nazalost purejet je cudan skuter, neobjasnjivo zasto jako dobre auspuhe prihvaca kao da su zacepljeni.

Testni skuter je bio runner, zadnja linija. Vozen je sa ZXom koji mi je sad na purejetu i isao je zadovoljavajuce, max. speed 91kmh po gpsu.

Sada je sjeo Yasuni Z gore, kao prvo nevjerojatno tih auspuh za razliku od drekavca ZX, onako zuji fino ima reski zvuk koji je mnogo prihvatljiv.

Idemo dalje, odvaljujem pun gas, osmjeh na licu, auspuh je jaci od leolončeta ZX, ide runner ko lud, a ne dreci. Ide bolje od purejeta.

Slutim da ce ovo biti jeben spuh, ajmo na ravnicu, napucam gas, odmah vuce, radi jako dobro vec na 9k, a spic mu je na skoro 10k. Ima malo siri powerband koji se nalazi u malo visem podrucju od ZXa.
Slijedi testiranje kranje, jbt razvrtava masinu do 11k u par voznji, a maksimum sam uspio postici do cak 11500rpm. I tada sam zabiljezio krajnju, veoma opasno i visoko. Recimo ZX daje jako malo snage na 11k i ne dolazi do tuda.

Auspuh preporucam, Yasuni R je ipak malo prejak, ovaj Z je mila majka, ko voli kvalitetan auspuh i da ne dreci to je za njega.

Da vozim karburator ostao bih na njemu, ljepsi mi je za voziti od malossi mhr replice po powerbandu iako su tu negdje po snazi.

Setup je se serijski, osim rolica 5.3gr koje su ipak teske za ovaj auspuh. Ubacio sam i diznu 65.

A di je jos multivar i tjeranje prijenosa pod konac, stavljanje malossi remena?

Auspuh mi se toliki zgadio na purejetu, da je sad na karbu izmamio toliki osmjeh, razmisljam dal da vozim karb haha. Mislim da bi prebacivao 100kmh po gpsu sa 50ccm. A 50ccm je tesko ubit :)

Edited by dajteh, 14 April 2015 - 20:13.


#378 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 April 2015 - 21:00

Bio sam previse znatizeljan, pa sam odlucio ustekati multivar. Skupio rolice koje bi mogle pasati i ajmo probavanje. 4.9, 5.3, 5.5, 5.8
Najbolje mu pasu 5.8gr, 9800rpm kroz ubrzanje.

Nazalost nisam imao remen malossi pa sam sa serijskim odvozio, ide fantasticno, sad kad sam ga pogodio sa rolicama i multivarom ubije mi purejeta, ne posustaje nimalo sa nabiranjem brzine, nema ono da zastane. Skoro sam dodirno stoju, nevjerojatno kako obilazi aute u naletu.
Okretaji su sada sa multivarom manji, a krajnja je veca, na 99kmh po gpsu imam 10300rpm.
Sat mi nesto preskace pa ne mogu da procjenim pravu vrijednost, mislim da je 112 pri toj brzini.

Edited by dajteh, 14 April 2015 - 21:02.


#379 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 April 2015 - 21:08

Rekoh ja tebi da Z mora pokazati zube...samo purejet je cudna biljka :D

#380 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 April 2015 - 21:17

Ma joj da si samo mogao probati na purejetu, skoro sam ga odrezao na pola da vidim kolki je to gremlin uparkirao svoje dupe unutra, znaci nije imao starta elasticnosti krajnje ma nista.
A sad runner karb ide ko raketa. Znaci odvaljivao je cim sam ga stavio sa napamet ubacenim rolicama, reko to je to, jos fina stela i ima da juri.

Al mi je skino 2 crte goriva samo tako, ali i vrijedi, ne zalim :D

Edited by dajteh, 14 April 2015 - 21:18.






11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users