Gilera Runner 70 Purejet
#381
Posted 14 April 2015 - 21:39
Svaka cast ako runner tako ide.
#382
Posted 14 April 2015 - 21:47
čitao sam dosta o Yasuni Z tipu, ali evo nisam ni sumnjao da će ovako visoko raditi.. jasno je da je to zbog agresivnog ugla na pia stock cilindrima...
sve čestitike za dobijeni rekord iz 50 cilindra... ovo postraje mit, kako jedan zarđali Z može više sa stock-om, od višegodišnjeg silnog tuniranja..
svaka čast
#383
Posted 14 April 2015 - 21:53
#384
Posted 14 April 2015 - 22:02
S tim da je ovaj karb sa Zom jaci, ide mi bolje u svim segmentima od purejeta, a i osjeti se da juri posto sam dobro upoznat sa cestom i brzinom kojom se krecu druga vozila.
NRG power sa mhr replicom je isto opasno isao, do 11k ali je imao jaci sus u startu sa serijskim federima, dok Z trazi malo tvrdje oprugice.
Da se stavi kit na ovo dobilo bi se samo bolje ubrzanje, a krajnja bi ovisila samo o okretajima. Pa ako je sport kit onda ce biti skoro pa ista, jer sumnjam da sport kit prebacuje 11k sa multivarom, jedino 1 karika ili turpija moze dati osjetne rezultate sto je direktno vezano za vise okretaje. Ali to me ne zanima, ja trazim da sto dulje traje i po mogucnosti da sto brze ide i naravno da sto manje trosi. Znaci uzimam sve 3 stvari niti jedne se ne odricem
@Vlatxx Spenser me vec ispitivao hehe
Evo ja cu zaokruziti postignuti rezultat na 90kmh gps, koristio sam ove 2 gps aplikacije jako su tocne i pouzdane.
Dok recimo sa ZXom sam 91kmh mnogo duze postizao jer se osjeti da je slabasan na kraju, a ovaj zavibrira cijeli skuter kad se razvrti preko 95kmh.
I treba napomenuti da je masina od karba u top stanju, 12tkm, isla je ko blesava i sa serijskim auspuhom u usporedbi sa prosjekom.
Edited by dajteh, 14 April 2015 - 22:07.
#385
Posted 14 April 2015 - 23:24
jednostavno nema tih obrtaja iz 168 stepeni ugla, ali zato ima obrtnog momenta, i radi veoma lepo i sa serijskim loncem...
dugo smo se isčuđavali analizi pia stock-a gde ako se ne varam kalkulator donosi da je centriran na 11000... evo sada je jasno da to ustvari ima smisla.. pravi mali trkač, al zato pia u AC izvedbi za free-ja nije ni blizu takav..
što se tiče tih aplikacija, bitno je da u GPS podešavanjima isključiš kalkulacije na bazi mobilnih i internet predajnika, neka ostanu samo sateliti u funkciji
#386
Posted 14 April 2015 - 23:29
Svaka cast za rezultat, moj kinez ne moze ni primirisati ovde!
#387
Posted 15 April 2015 - 00:10
Izmjerio sam ja i druge skutere, naravno brojke su oko 75, 80 gps najcesce za odblokirane serijale.
Prije sam koristio aplilikaciju Pirelli, ali voli zastekati i izbaciti sulude brzine, iako ja na grafu vidim gdje je greska jer ima pikove i njih zanemarim. Ove mi se aplilikacije sa autom na 80 razilaze za 3kmh.
I mene je iznenadio kako se vrti, znaci drzi 9800 i kada krene preko 10, 10.5, 11k i ima snage na tim okretajima.
A znam da ima cilindara da ga bacis niz himalaju nebi se razvrtio.
Mene je razocarao piaggio ac 50 na sportcityu, covjece pa njemu je sa auspuhom ZX vrh vrhova bio cini mi se 9k, ili 9500.
Serijski lc cilindar od piaggia definitivno voli okretaje, i grehota je ubaciti jeftin zamjenski klip i karike, imao sam priliku provozati i nije to vise to.
#389
Posted 15 April 2015 - 00:39
#390
Posted 15 April 2015 - 00:55
#391
Posted 15 April 2015 - 01:34
dajteh, on 15 April 2015 - 00:10, said:
I mene je iznenadio kako se vrti, znaci drzi 9800 i kada krene preko 10, 10.5, 11k i ima snage na tim okretajima.
Mene je razocarao piaggio ac 50 na sportcityu, covjece pa njemu je sa auspuhom ZX vrh vrhova bio cini mi se 9k, ili 9500.
Serijski lc cilindar od piaggia definitivno voli okretaje, i grehota je ubaciti jeftin zamjenski klip i karike, imao sam priliku provozati i nije to vise to.
Znaci nema neka steta ako serijalu t.e. standardni piaggio agregat vrti 11.000 ? Mislim, nije preoptereceno.. ?
#392
Posted 15 April 2015 - 09:55
SpenserMKD, on 15 April 2015 - 01:34, said:
Zato je uvijek bolje za iste performanse imat veću zapremninu jer se manje mora mašina vrtit, pošto ima više momenta.
Naravno i taj veći moment malo smanjuje trajanje mašine, ali ne sad bog zna kolko.
Što se tiče ovih brzina, meni je to nevjerojatno, pogotovo jer sve uhvatiš u 3-4 km ili u jednom điru isprobavanja.
Recimo na frendovom novom sr-u s replikom (auspuhom) i multivarom, uspio sam nalovit 90 gps-a zalegnut i s vjetrom u leđima i to van grada tek.
100 gps-a sam uhvatio isto sa sr-kom jednom od drugog frenda s dr-evom, stage 6 pro, 19-icom, mhr variomatom i hpc radilicom.
A i to bez saginjanja teško.
#393
Posted 15 April 2015 - 11:11
Grale, on 15 April 2015 - 09:55, said:
Zato je uvijek bolje za iste performanse imat veću zapremninu jer se manje mora mašina vrtit, pošto ima više momenta.
Naravno i taj veći moment malo smanjuje trajanje mašine, ali ne sad bog zna kolko.
Što se tiče ovih brzina, meni je to nevjerojatno, pogotovo jer sve uhvatiš u 3-4 km ili u jednom điru isprobavanja.
Recimo na frendovom novom sr-u s replikom (auspuhom) i multivarom, uspio sam nalovit 90 gps-a zalegnut i s vjetrom u leđima i to van grada tek.
100 gps-a sam uhvatio isto sa sr-kom jednom od drugog frenda s dr-evom, stage 6 pro, 19-icom, mhr variomatom i hpc radilicom.
A i to bez saginjanja teško.
Na kolko on vrti to?
p.s. nikad mi takav setup za base nece bit jasan, ide ko i 17 frg s multivarom i base spuhom al zato pije
#394
Posted 15 April 2015 - 12:40
Dok je skuter bio naštelan kidao je, nažalost, vlasnik je sam svoj majstor u svemu, pa trenutno skuter nejde k..ca
U planu je bio jači cilindar, tipa mhr replike, al je odustao na kraju od toga, ali i s tim trenutnim setupom ide sasvim zadovoljavajuće, i base sa 17,5 karbom i zx-om i takvim auspusima se ne može mjerit.
P.S. nema obrtaljku, pa ne znam koji su okretaji u igri, a ne bi htio napamet pogađat.
Riječ je o Stage 6 pro, ne replici.
#395
Posted 15 April 2015 - 13:02
Pitam zato kaj i moj ide prek 100gps , al bila je dobra podloga za replicu stavit umjesto dreva .
#396
Posted 15 April 2015 - 13:16
Kako bilo, auspuh je jaci od ZXa
E sad ne znam sta vise rastrura masinu, manja kubikaza i okretaji, ili veca kubikaza na istoj radilici uz vise momenta i manje okretaja.
11k je mnogo, ali 10300 sa multivarom je vec prihvatljivije.
Znam da kod auta sa benzin motorom lezaji krace traju nego kod dizela. Odnosno visi okretaji ih vise ubiju nego velik moment na duplo nizim.
Edited by dajteh, 15 April 2015 - 13:16.
#397
Posted 15 April 2015 - 16:18
dajtech izvini za off pobrisaćemo ....
#398
Posted 15 April 2015 - 16:24
#399
Posted 15 April 2015 - 17:17
Prvo sam ostavio kako je bilo do sada, znaci uz gps odredjuje i pomocu mreze brzinu, iako meni samo brze nadje satelite, nisam nikada primjetio oscilaciju brzine.
Isao sam tocno 90kmh po skali na satu runnera. I gps je rekao 81.2kmh.
Onda sam stao i ukljucio samo gps mod bez pomoci mreze. Opet sam natjerao kazaljku na 90kmh po skali (malo je tesko potrefiti na isto u dlaku), ali potrudio sam se, i dobio sam rezultat 81kmh po gpsu.
Sto bi znacilo da nema razlike sa ukljucenim i iskljucenim mrezama.
I onda sam potegao do 98-99kmh po satu i dobio posljednji rezultat sa samo ukljucenim gpsom od 91.80kmh.
Nakon jucerasnje voznje na karbu, nevjerojatno koliko se nisko PJ vrti naspram karba na 90kmh gps, nije mi jasno odakle mu snaga, a na toj brzini ima ispod 10k.
Uzimajuci u obzir iskustvo sa vec 8600km na tom skuteru i naviku, brzina pokazuje jednako.
Edited by dajteh, 15 April 2015 - 17:18.
#400
Posted 15 April 2015 - 17:28
ali uskoro snimamo s gps
Edited by Anabellas, 15 April 2015 - 17:28.
25 user(s) are reading this topic
0 members, 25 guests, 0 anonymous users