Gilera Runner 70 Purejet
#401
Posted 15 April 2015 - 19:20
A bila bi ironija da me skinu za takvo sto jer mi je u dolasku blokada za purejeta, a i malossi elektronika hehe
Zanimljivo da ih danas ni jucer nigdje nema, a obiso sam velik teritorij i to bas sjever jug istok zapad cca 140km, izgleda da se dodatno pripremaju za akciju.
#402
Posted 15 April 2015 - 22:22
#403
Posted 15 April 2015 - 23:00
Usporedio sam jos par brojki, pa ako na satu izbaci 110 to je 99,9kmh gps, za 109kmh je to 99kmh gps. Mjerio sam samo sa upaljenim gpsom, znaci nema razlike. Sa ovim runnerom nema vise niko brzi od mene, svi mi smetaju
Sat je pokazivao dobro i evo za vrijeme snimke je malo poceo da blesira. Ne znam koliko bi ga potjerao neki mali klinjo, s obzirom da ja i runner zajedno imamo oko 210kg.
Mislim da su jedno vrijeme maloljetnici odvaljivali 110kmh na novom runneru sa stage 6 pro replicom, uglavnom to je to nista spektakularno, vec vidjeno.
Ovako u najnormalnijim uvijetima uvijek prebaci stoju po satu.
@ Goggy, elektronska, spaja se ko malossi elektronika, to mi je predzadnja sansa. Isprobao sam zablokirani ecu preko gameboya i nema sanse, skuter ide ko lud, ali taj ecu uopce nije zablokiran jer ja imam jedan koji jest i taj ima max. okretaje na 7900rpm, ali to je previse i skuter max. ide 65kmh po gpsu.
Na kraju sam popricao sa svabama koji ipak znaju vise od tim masinama i uvjerio se u ono sto sam pretpostavljao, ako stavis samo zablokirani ecu, skuter ce ici 70, 75kmh po satu, odnosno 65 po gpsu kako meni ide. Zato sto je tvornicka blokada na purejetu prsten + zablokiran ecu. Ne moze biti samo ecu, ali zato postoji ova elektronika koju sam uzeo, iako sam sumnjiv i prema njoj. I preostaje jos zadna opcija, TPS koji je preradila firma Alpha Technik i navodno ta stvar rijesava problem, oni su doradili TPS i slozili da ti je maksimum gasa recimo 40% umjesto 100%, pali se valjda preko switcha.
Edited by dajteh, 15 April 2015 - 23:13.
#404
Posted 15 April 2015 - 23:14
#405
Posted 15 April 2015 - 23:31
Edited by Lauda, 15 April 2015 - 23:32.
#406
Posted 15 April 2015 - 23:36
Vidi se pred kraj snimke da cesta prolazi ko na traci, a zaustavni put mi je bio veoma dug posto sam samo desnom rukom vozio.
Sad preostaje purejeta naloziti, ali bojim se da mi to nece uspjeti, jednostavno nece u okretaje. I kad sjednem na sve druge skutere postajem veoma nervozan i nezadovoljan, pogotovo ako nisu ustimani pa jedva do 80 dodju.
#407
Posted 16 April 2015 - 00:18
Najradje bi ostao na ovom setupu
#408
Posted 16 April 2015 - 00:30
si to bas po cistoj ravnici ili ?
ja sam izmjerio s gpsom na 50cc najvise 97kmh po ravnici al ide to i vise kako te pogodi vjetar
#409
Posted 16 April 2015 - 00:32
#410
Posted 16 April 2015 - 00:35
samo je malo zeznuto mobom snimat dok vozis tak brzo, ja sam jednom naletio na malo udubljenje na cesti bogme ti nije svejedno kad zapleše volan
treba neke male kopije go pro jeftine nabavit pa onda
Edited by Anabellas, 16 April 2015 - 00:35.
#411
Posted 16 April 2015 - 00:51
Sad mene zanima zasto purejet koji ima isti cilindar, klip karike, hod, nema snage na visokim okretajima.
Piaggio LC karb ima primarnu kompresiju 12.1 ± 0.5 : 1, a purejet ima 11.50:1. Jedino sto mi pada na pamet je veca dizna sa vise ccm koja bi osigurala bolje punjenje na visokim okretajima.
#412
Posted 16 April 2015 - 10:40
Al bas bi volio probat ditech ili pj s kitom , sigurno gust za vozit sto se tice odaziva
Edited by Anabellas, 16 April 2015 - 10:41.
#413
Posted 16 April 2015 - 11:01
Anabellas, on 16 April 2015 - 10:40, said:
Al bas bi volio probat ditech ili pj s kitom , sigurno gust za vozit sto se tice odaziva
Pri sledećem skidanju glave probaću namontirati tu oprljenu (samo sa spoljne strane) pa ću saznati pravu istinu.
#414
Posted 16 April 2015 - 11:22
#415
#416
Posted 16 April 2015 - 12:15
#417
Posted 17 April 2015 - 10:30
E sad mi je jasno kako je jedan lik prije uspio da mu se zapali runner.
Kad skuter nece dugo upaliti, recimo ima slab pritisak, on ce naliti goriva u cilindar, i kada se skine svijecica tocno se vidi kako rasprsuje smjesu van kroz otvor svijecice. A iz lulice frca iskretina od par cm prema rami, mnogo snazna bobina koja me je jednom otresla, i jaca je od karba.
Stoga treba biti jako oprezan jer je smjesa i vani jako zapaljiva.
#418
Posted 17 April 2015 - 14:25
#419
Posted 19 April 2015 - 10:38
ALI ove godine sam isao 3x, popizdio sam.
Sta se desilo? Eto zablokiram gas i ja testiram, ma super ide 43kmh. Dodjem u stanicu i jaran okrene zglob i ruku skoro naopako kao da rucka gasa ima hoda ko na fergazeru 60mm i doda gas toliko jako da mi je upresao gumicu koja je ogranicavala hod gasa u polugu tpsa, i jos se gas zaglavi na nekih 90%. Digne on ruke a valjci polazuju 74kmh bez ruku. Kazem ja njemu ma prebacio bi on stoju sa rukama.
Ja popizdio, sta je ovo nikad se nije desilo niti sam ja mogo takvo sto napraviti. I ja brzo ugasim skuter i izvucem distancu gasa i odblokiram ga.
Kad on kaze nece nesto kompjuter moramo ponovno, a ja izvadio blokadu hah. I jaran ovaj put razvrti motor bez blokade 74kmh. Onda sam shvatio da valjci imaju skalu do 74kmh i pruzaju velik otpor tako da su projektirani da ne mjere vise brzine.
Nista ajmo ponovno stavljat blokadu. Doletim kuci zacas, a isao sam prema tamo 10x duze. I stavim O ring gumeni mali selen, nataknem na sajlu i opet zablokiran otvor gasa, ovaj put na 52kmh. Isprobam, ma sve super, nece gas preko ima da pukne sajla.
I opet jaran primi rucku ko crnacku ku#cinu, zapravo omoto se ko zmija oko zrtve i skuter ide 51, 52, i samo odjednom odvali mi rucku opet skoro do kraja i eto ga na 71.
Toliko je jako potego gas da mi je gumenu rucku izokreno, i gas se opet zaglavio.
Ja ga pitam pa dobro jel moras tolko jako dodavat gas, ja sam preso 5km i skuter nije mogo preko 50kmh, a ti ga tu rasturis, vidi kako si rucku izokreno.
I bla bla, ja ne vjerujem i odletim opet nazad jebajuci mu sve po spisku.
I dodjem kuci, skinem variomat i ubacim prsten ispod 60sec, Isprobam i evo ga ide 55kmh, ali ode na 12000rpm, reko zajebi, idem staviti drugi ecu na 10500rpm. I kad sam njega stavio prosao sam bez problema sa 49.6kmh.
Drzo ga je dosta dugo, pa pusti gas i opet doda, htio me sjebat opet.
E pa vidicemo ko ce koga zajebavat, sad kad stignu elektronike za koje nikad niste culi ni vidjeli ja cu im se samo smijati
I tako sam se navozao sa skuterom koji je zablokiran, a ima blokadu prijenosa.
Kad se stavi prsten onda remen upadne u remenice jer ga prsten navlaci. I start uopce nije mnogo losiji.
Al osjecaj je neobican i maksimalno opusten, sa 40kmh koliko sam ga vozio da ne ide u visoke rpm, totalno kul stignes zapravo skoro u isto vrijeme, ne moras pustati gasa nigdje jer samo ides i imas vremena za predvidjeti svaki potez.
Svidja mi se takva voznja iako sam prokljucao u glavi jao ode mi pola dana, ali kad sam pogledao u sat onda sam shvatio da nema zurbe.
Posto ima snage zacas doleti do 40kmh, a vidio sam cak trojicu koji se voze bas sa blokadama,samo njihovi startovi su ajme majko.
Jedina mana sto sam maksimalno smetao i radio kolone, dosta vozaca je postivalo sto se vozim sporo, taj dan nije bilo manijaka, ali zato jest nevinih glupacica koje su dobile auto, i vozacku na poklon ispod masne, a inteligenciju na zalost nisu nikad, niti ce dobiti. To su one sto mrtve ladne bez dozivljavanja prodju uz tebe na 0.x mm u tvojoj traci i opusteno prolaze pored, koje traze bez razuma gdje im je intelegencija lutajuci po bespucima svemira i ove planete.
Evo jedna slika direktno iz stanice, vidi se na grafu da je 74kmh max. Da je monitor imao vise od 3Hz bila bi bolja slika.
Edited by dajteh, 19 April 2015 - 10:52.
#420
Posted 19 April 2015 - 13:00
bilo je iz zaebancie kad sam isel regat firmin sportcity one 125,prvo je njega krenul stavljat na valjak,pa je onda brale pital lika da njegvog izmjeri..
28 user(s) are reading this topic
0 members, 28 guests, 0 anonymous users