Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#401 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 April 2015 - 19:20

Dobio sam vec upozorenje preko smsa, a taman se sutra ne planiram puno voziti, imam dosta posla pa cu sto vise raditi. Koristiti cu serijskog speedfighta za svaki slucaj da me nebi na valjke terali. Neda mi se uopce stajati, jer mi nepotrebno dize adrenalin, i naravno jebe.

A bila bi ironija da me skinu za takvo sto jer mi je u dolasku blokada za purejeta, a i malossi elektronika hehe

Zanimljivo da ih danas ni jucer nigdje nema, a obiso sam velik teritorij i to bas sjever jug istok zapad cca 140km, izgleda da se dodatno pripremaju za akciju.

#402 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 April 2015 - 22:22

Kakva je to blokada za PJeta? Elektronska il nesto drugo? I mene zanima, pa kad ti stigne ajd posveti malo vremena u temi o tome, naravno sa slikama.

#403 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 April 2015 - 23:00

Morao sam se veceras izganjati sa Runnerom SP i yasunčetom, isao sam vidjeti gdje su granice, morao sam ovaj puta dobro zaleci i uspio 100.80kmh gps okinuti. Ovo mi nije nikad uspjelo niti sa jednim 50ccm skuterom, sumnjam da bi malo koji nizbrdo isao toliko. To je maksimum maksimuma, odnosno po satu novog runera 111kmh. Osjeti se kako gubi performanse pomalo kako ga forsiram, ipak je to iber za 50ccm. Sa ZXom sam najvise vidio 103 na satu, obicno je dolazio do 101 po satu.

Usporedio sam jos par brojki, pa ako na satu izbaci 110 to je 99,9kmh gps, za 109kmh je to 99kmh gps. Mjerio sam samo sa upaljenim gpsom, znaci nema razlike. Sa ovim runnerom nema vise niko brzi od mene, svi mi smetaju :D

Sat je pokazivao dobro i evo za vrijeme snimke je malo poceo da blesira. Ne znam koliko bi ga potjerao neki mali klinjo, s obzirom da ja i runner zajedno imamo oko 210kg.




Mislim da su jedno vrijeme maloljetnici odvaljivali 110kmh na novom runneru sa stage 6 pro replicom, uglavnom to je to nista spektakularno, vec vidjeno.
Ovako u najnormalnijim uvijetima uvijek prebaci stoju po satu.


@ Goggy, elektronska, spaja se ko malossi elektronika, to mi je predzadnja sansa. Isprobao sam zablokirani ecu preko gameboya i nema sanse, skuter ide ko lud, ali taj ecu uopce nije zablokiran jer ja imam jedan koji jest i taj ima max. okretaje na 7900rpm, ali to je previse i skuter max. ide 65kmh po gpsu.
Na kraju sam popricao sa svabama koji ipak znaju vise od tim masinama i uvjerio se u ono sto sam pretpostavljao, ako stavis samo zablokirani ecu, skuter ce ici 70, 75kmh po satu, odnosno 65 po gpsu kako meni ide. Zato sto je tvornicka blokada na purejetu prsten + zablokiran ecu. Ne moze biti samo ecu, ali zato postoji ova elektronika koju sam uzeo, iako sam sumnjiv i prema njoj. I preostaje jos zadna opcija, TPS koji je preradila firma Alpha Technik i navodno ta stvar rijesava problem, oni su doradili TPS i slozili da ti je maksimum gasa recimo 40% umjesto 100%, pali se valjda preko switcha.

Edited by dajteh, 15 April 2015 - 23:13.


#404 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 April 2015 - 23:14

neverovatno... :raz_112:

#405 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 April 2015 - 23:31

Nemoj postavljati rezultate vise, molim te...demoralisao si me skroz. Umjesto sto sam ulupao preko 600 eura u kineza, bolje da sam kupio polovnog runnera :D

Edited by Lauda, 15 April 2015 - 23:32.


#406 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 April 2015 - 23:36

Evo rekorda na slici, njega nisam screenshotao onako ali je snimljen, steta.
Vidi se pred kraj snimke da cesta prolazi ko na traci, a zaustavni put mi je bio veoma dug posto sam samo desnom rukom vozio.

Sad preostaje purejeta naloziti, ali bojim se da mi to nece uspjeti, jednostavno nece u okretaje. I kad sjednem na sve druge skutere postajem veoma nervozan i nezadovoljan, pogotovo ako nisu ustimani pa jedva do 80 dodju.



#407 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 April 2015 - 00:18

I evo jos jedan kratki gdje sam ga odvalio na kraju ceste niz nadvoznjak, ne znam koliko je tu isao, ali 10500rpm sa multivarom je sigurno preko 100gps. Uz nadvoznjak brzina nije pala ispod 98kmh. Ovo nije realno, ali govori da je prijenos od piaggia najusavrseniji definitivno, kao i cijela masina koja je ujedno i najrobusnija.

Najradje bi ostao na ovom setupu :wub:




#408 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 16 April 2015 - 00:30

ako 50cc ide 100 mislim da je nepotrebno raspravljat dali kit ide :D
si to bas po cistoj ravnici ili ?
ja sam izmjerio s gpsom na 50cc najvise 97kmh po ravnici al ide to i vise kako te pogodi vjetar :D

#409 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 April 2015 - 00:32

da da to su te 100-ke "preklinjem te majko".. ok pa jasno je 50-ka je vrlo osetljiva

#410 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 16 April 2015 - 00:35

stotka je stotka , nema veze sto masina ispusta dusu :)
samo je malo zeznuto mobom snimat dok vozis tak brzo, ja sam jednom naletio na malo udubljenje na cesti bogme ti nije svejedno kad zapleše volan

treba neke male kopije go pro jeftine nabavit pa onda

Edited by Anabellas, 16 April 2015 - 00:35.


#411 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 April 2015 - 00:51

Moras mu na ravnom pomoc, aerodinamika mnogo utice, imat srece da ti vjetar ne radi previse otpora, jer sa 50ccm na toj brzini raspolazem sa malo konja :) Ali evo, probaj naloziti bilo koji drugi skuter i ne znam bas da ce ici tako. I prebaciti 90kmh po gpsu nije nikakav problem, bilo gdje.


Sad mene zanima zasto purejet koji ima isti cilindar, klip karike, hod, nema snage na visokim okretajima.
Piaggio LC karb ima primarnu kompresiju 12.1 ± 0.5 : 1, a purejet ima 11.50:1. Jedino sto mi pada na pamet je veca dizna sa vise ccm koja bi osigurala bolje punjenje na visokim okretajima.

#412 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 16 April 2015 - 10:40

Meni se isto cini da ubrizgavanje ne izvlaci maximum iz masine dok fergazer nema nikakve restrikcije.
Al bas bi volio probat ditech ili pj s kitom , sigurno gust za vozit sto se tice odaziva :)

Edited by Anabellas, 16 April 2015 - 10:41.


#413 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 April 2015 - 11:01

View PostAnabellas, on 16 April 2015 - 10:40, said:

Meni se isto cini da ubrizgavanje ne izvlaci maximum iz masine dok fergazer nema nikakve restrikcije.
Al bas bi volio probat ditech ili pj s kitom , sigurno gust za vozit sto se tice odaziva :)
Jbg sve ima svoje prednosti i mane. PJet je izuzetno elastičan, ima snage u celom spektru obrtaja jer je smesa uvek precizno dozirana prema potrebi i parametrima, ali da bi vrteo visoke obrtaje, prvo air kompresor mora biti u top stanju da može blagovremeno da stvori adekvatan pritisak i količinu vazduha za ubrizgavanje. Isto tako air dizna mora to da isprati, znači mora biti brza i dati dovoljnu količinu smese u trenutku ubrizgavanja. Džaba naturpijana termogrupa ako sistem ubrizgavanja ne može da prati količinu ubačenog vazduha iz usisa-preliva. Zato ja premeravam sve dizne koje sam nabavio i jedino ona opržena ima otpor namotaja 1,1 ohm, i njen elektromagnetni ventil je očigledno "jači" od ostalih, vuče više struje i mnogo odlučnije kuca na stolu od ostalih kad se napaja impulsivnim naponom. Sad već verujem da je bivši vlasnik SRke apsolutno u pravu kad mi je spominjao da mu je SRka išla u stock stanju daleko bolje i višlje vrtila sa tom crvenom diznom nego sa ovom zamenskom koja je sad u glavi.
Pri sledećem skidanju glave probaću namontirati tu oprljenu (samo sa spoljne strane) pa ću saznati pravu istinu.

#414 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 16 April 2015 - 11:22

ili naci kompromis sa indirektnim ubrizgavanjem :D
http://www.eventualh...6801smaller.jpg

#415 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 April 2015 - 11:44

View PostAnabellas, on 16 April 2015 - 11:22, said:

ili naci kompromis sa indirektnim ubrizgavanjem :D
http://www.eventualh...6801smaller.jpg
Jest, al u home made varijanti, ovo na slici verovatno košta u 3 PM.

#416 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 16 April 2015 - 12:15

bolje da ne pitamo kolko je platio :D

#417 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 April 2015 - 10:30

Juce navecer sam imao show. Gledam majstora kako na jednom runneru PJ mijenja svijecice. I greskom pokusa upaliti skuter bez svijecice, a lula stoji 10,15cm bez svijecice od rupe na glavi. I kako nije htio upaliti nalio je cilindar, i taj benzin je klip izbacio kroz otvor svijecice direktno na lulu koja je okinula iskru negdje na ramu. Grunuo je vatreni plamen i toplina u milisekundi, zuti sa plavim rubovima, i zacas se smanjio,i malo gorilo oko navoja svijecice.

E sad mi je jasno kako je jedan lik prije uspio da mu se zapali runner.

Kad skuter nece dugo upaliti, recimo ima slab pritisak, on ce naliti goriva u cilindar, i kada se skine svijecica tocno se vidi kako rasprsuje smjesu van kroz otvor svijecice. A iz lulice frca iskretina od par cm prema rami, mnogo snazna bobina koja me je jednom otresla, i jaca je od karba.

Stoga treba biti jako oprezan jer je smjesa i vani jako zapaljiva.

#418 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 April 2015 - 14:25

Heh, "samo" 40kV daje Pjet bobina, sitnica. Ja kablu i kapici svećice ne prilazim ni blizu dok radi, jednom sam dobio po prstu i umalo razbio lakat o ram..

#419 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 April 2015 - 10:38

Isao ja na tehnicki sa purejetom neki dan. I jedini problem je brzina, i nista, imam jedan C gumeni prsten koji samo ubodem na sajlu TPSa i ogranicim hod gasa na 1/4 i super, opusteno sam prosao tako tehnicki prosle godine.

ALI ove godine sam isao 3x, popizdio sam.

Sta se desilo? Eto zablokiram gas i ja testiram, ma super ide 43kmh. Dodjem u stanicu i jaran okrene zglob i ruku skoro naopako kao da rucka gasa ima hoda ko na fergazeru 60mm i doda gas toliko jako da mi je upresao gumicu koja je ogranicavala hod gasa u polugu tpsa, i jos se gas zaglavi na nekih 90%. Digne on ruke a valjci polazuju 74kmh bez ruku. Kazem ja njemu ma prebacio bi on stoju sa rukama.

Ja popizdio, sta je ovo nikad se nije desilo niti sam ja mogo takvo sto napraviti. I ja brzo ugasim skuter i izvucem distancu gasa i odblokiram ga.
Kad on kaze nece nesto kompjuter moramo ponovno, a ja izvadio blokadu hah. I jaran ovaj put razvrti motor bez blokade 74kmh. Onda sam shvatio da valjci imaju skalu do 74kmh i pruzaju velik otpor tako da su projektirani da ne mjere vise brzine.

Nista ajmo ponovno stavljat blokadu. Doletim kuci zacas, a isao sam prema tamo 10x duze. I stavim O ring gumeni mali selen, nataknem na sajlu i opet zablokiran otvor gasa, ovaj put na 52kmh. Isprobam, ma sve super, nece gas preko ima da pukne sajla.

I opet jaran primi rucku ko crnacku ku#cinu, zapravo omoto se ko zmija oko zrtve i skuter ide 51, 52, i samo odjednom odvali mi rucku opet skoro do kraja i eto ga na 71.
Toliko je jako potego gas da mi je gumenu rucku izokreno, i gas se opet zaglavio.
Ja ga pitam pa dobro jel moras tolko jako dodavat gas, ja sam preso 5km i skuter nije mogo preko 50kmh, a ti ga tu rasturis, vidi kako si rucku izokreno.

I bla bla, ja ne vjerujem i odletim opet nazad jebajuci mu sve po spisku.

I dodjem kuci, skinem variomat i ubacim prsten ispod 60sec, Isprobam i evo ga ide 55kmh, ali ode na 12000rpm, reko zajebi, idem staviti drugi ecu na 10500rpm. I kad sam njega stavio prosao sam bez problema sa 49.6kmh.
Drzo ga je dosta dugo, pa pusti gas i opet doda, htio me sjebat opet.
E pa vidicemo ko ce koga zajebavat, sad kad stignu elektronike za koje nikad niste culi ni vidjeli ja cu im se samo smijati


I tako sam se navozao sa skuterom koji je zablokiran, a ima blokadu prijenosa.
Kad se stavi prsten onda remen upadne u remenice jer ga prsten navlaci. I start uopce nije mnogo losiji.
Al osjecaj je neobican i maksimalno opusten, sa 40kmh koliko sam ga vozio da ne ide u visoke rpm, totalno kul stignes zapravo skoro u isto vrijeme, ne moras pustati gasa nigdje jer samo ides i imas vremena za predvidjeti svaki potez.
Svidja mi se takva voznja iako sam prokljucao u glavi jao ode mi pola dana, ali kad sam pogledao u sat onda sam shvatio da nema zurbe.
Posto ima snage zacas doleti do 40kmh, a vidio sam cak trojicu koji se voze bas sa blokadama,samo njihovi startovi su ajme majko.
Jedina mana sto sam maksimalno smetao i radio kolone, dosta vozaca je postivalo sto se vozim sporo, taj dan nije bilo manijaka, ali zato jest nevinih glupacica koje su dobile auto, i vozacku na poklon ispod masne, a inteligenciju na zalost nisu nikad, niti ce dobiti. To su one sto mrtve ladne bez dozivljavanja prodju uz tebe na 0.x mm u tvojoj traci i opusteno prolaze pored, koje traze bez razuma gdje im je intelegencija lutajuci po bespucima svemira i ove planete.

Evo jedna slika direktno iz stanice, vidi se na grafu da je 74kmh max. Da je monitor imao vise od 3Hz bila bi bolja slika.

Edited by dajteh, 19 April 2015 - 10:52.


#420 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 April 2015 - 13:00

neznam kak ti mjere al graleu je bez problema izmjeril preko 100 na valjku..
bilo je iz zaebancie kad sam isel regat firmin sportcity one 125,prvo je njega krenul stavljat na valjak,pa je onda brale pital lika da njegvog izmjeri..





29 user(s) are reading this topic

0 members, 29 guests, 0 anonymous users