Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#541 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 May 2015 - 10:27

Zapravo tps kao da se resetira, ne pamti postavke? Hm tu mi je nesto cudno, moram to provaliti.

#542 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 May 2015 - 18:17

Malo ispolirao leolonče
Posted Image
url=http://www.Slikomat.com/slika/5848049.htm]Posted Image[/url]
url=http://www.Slikomat.com/slika/5848051.htm]Posted Image[/url]

#543 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 May 2015 - 19:46

Dao sam prijatelju da montira nosac auspuha i eto malo se zarakijali pa kao da ga i nije namontirao. Ispao mi seraf u gradu, i matica takodjer. Cujem nesto zvekece, kad ovaj vice ispalo ti nesto. Saraf sam nasao, ali maticu nisam.
Bilo je druze-snadji se.
Posted Image

url=http://www.Slikomat.com/slika/5848100.htm]Posted Image[/url]

Edited by dajteh, 16 May 2015 - 19:47.


#544 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 May 2015 - 22:25

Ahahha, ti si kralj! Ako je to neka decija skalamerija u parku, vrati sutra sraf :)

#545 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 May 2015 - 22:34

:rofl_jaki: E dobar si,sreca pa nisu vise srafa odpala.Pa kako si ga skinuo odatle, nosis gedore sa sobom? :)

#546 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 May 2015 - 10:08

Imam samo tvornicki set alata, onaj dvostruki srafciger + -, i kljuc za svijecicu koji se sastoji od 2 dijela, duguljaste gedore 16 koja na vrhu ima prihvat za kljuc 13, i naravno kljuc 13.
I taj kljuc 13 me spasio, a ovo sam skino sa kante za smece, nisam htio znakove dirati promjenili bi smjer.
Od ostalih stvari sam dodao plasicne vezice jer bi one nastupile u ovakvom slucaju. :)

Desava se, dobro da nisam otisao dalje onda bi fasovao znak.

#547 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 May 2015 - 17:16

Skoro sam resio da uzmem ove barove, premocni su, ali je jedna strana savijena.
Odlicni kada pokupis vevericu na putu ima da se odbije samo tako.

Citao sam u jednom Danskom casopisu, kazu da su odlicna prepreka za gremline. A i vjerujem jer gremlini ne vole sipke, znaju da bi ih ispresavijao.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image



#548 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 21 May 2015 - 20:18

Bocno se drze samo za plastiku , tak da ne znam cemu to sluzi :)

#549 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 May 2015 - 21:31

Ukras, malo glupo sto se drzi na plastikama ali meni je premocno.

#550 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 May 2015 - 12:17

OK, ajmo pomalo, bilo je dosta vozanja treba nesto cackati i bataliti.

Poceo sam da sutiram dijelove koji su u pripremi za nadogradnju purejeta, pokvariti ce se ako nastave stajati.

Za pocetak je tu nekoliko novih dijelova:
- Polini sport 70
- Malossi Special Belt
- Malossi ljubicasta centralna
- Polini ventil za podizanje pritiska goriva
- Malossi elektronika za produzenje intervala ubrizgavanja goriva (polovna)


Posted Image


Od ostalih dijelova dolazi druga masina sa manje kilometara (7800km) kojoj slijedi inspekcija, zatim malossi multivar, duza getriba 7%, malossi delta kvacilo, malossi TC prsten, polini spuzva filtera zraka, prosireni leptir gasa TPS sa 18 na 20mm, auspuh neki koji bude najbolji (serijski, SC22, SC08, ZX za purejeta, TT, GP, MHR replica, Yasuni Z) ili neki deseti ko zna.

Bitno je pokrenuti se, a dalje nema stajanja. Ili kad upadnes u rupu bez dna nema kraja, a ja cu nastojati da podvucem crtu.

OK eto odradio sam predstavljanje i sluzbeni pocetak radova, necu vise pisati gluposti obecavam, sljedece je samo cistokrvno APgrejdanje i iskljucivo vezano za to.


Imam jedno pitanje, mislio sam da je gumena, ali je ipak aluminijska, limena kako god, ova brtva sto ide izmedju cilindra i glave.

Na koju stranu se ona najpravilnije okrece posto su izbocenja razlicita?

1 STRANA
Posted Image


2 STRANA
Posted Image

Edited by dajteh, 23 May 2015 - 12:28.


#551 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 23 May 2015 - 12:29

A stublina i glava ravne?

#552 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 May 2015 - 12:33

Jesu ravne su.
Po meni nema nikakve veze u ovom slucaju, ali eto imam dilemu pa bolje da pitam.

Posted Image

Edited by dajteh, 23 May 2015 - 12:36.


#553 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 May 2015 - 12:39

PORTMAPA POLINI SPORT 70 PUREJETPosted Image



LINK ZA SKENIRAN NACRT:
http://www4.slikomat.../5sy-portma.jpe

Edited by dajteh, 23 May 2015 - 12:52.


#554 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 23 May 2015 - 12:49

Ja mislim ispupcenja gde idu srafovi i ovaj okolo i u sredini sto je, da se okrene prema cilindru da nalezu na ivice cilindra a ona ravna strana naleze na glavu i dihtuje pored propusta za vodu kako i izgleda na glavi tih 8 komada. Mada neka kaze jos neko,nisam siguran to je moje neko razmisljanje

#555 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 23 May 2015 - 12:57

izbocenja na rupama za brezone idu prema gore

#556 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 May 2015 - 14:52

planine idu prema gore, tako sam ja do sada radio

#557 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 May 2015 - 01:30

Odlucio sam odraditi neka mjerenja, ali ne na purejet masini, nego karb masini. Trebalo bi da bude sve isto, jer je hod radilice po specifikacijama isti kao u purejet masine. Kasnije cu odraditi i mjerenje bas na purejet masini. Odabrao sam karb masinu iz razloga sto bi trebalo da sve bude isto po pitanju hoda, i zato jer mi je ova masina bila pri ruci sada, a i zanima me je li zaista isto posto sam imao pretproslo ljeto havariju kojoj jos nisam nasao uzrok, a mogla bi biti povezana sa ovim.

Blok sa radilicom koja ima pune polutke
Posted Image

Ne znam koja je to radilica mogu pretpostaviti da je rms racing:
Posted Image

Stavio sam aluminijsku brtvu koja ima debljinu 0.1mm, ona dolazi uz polini 70 za piaggio.
Posted Image

Zatim sam nasadio klip 47mm i polini cilindar iz seta:
Posted Image

Zategnuo sam lagano cilindar bez glave i bacio oko na situaciju u DMT
Posted Image

Zatim sam izmjerio koliko ima od ivice klipa do vrha cilindra kada je klip u GMT
Posted Image

Izmjerio sam vise puta tocno 0.5mm
Posted Image

Pa sam odradio i mjerenje zapremnine glave, ubacio air injektor iliti rasprsivac i svijecicu
Posted Image

Stegao lagano
Posted Image


I ubacio unutra tocno 6ml ulja
Posted Image

Ovih skoro pola ml mi je malo izaslo van, trebalo je ostati 2ml u sprici. Napunio sam spricu na tocno 8ml.Posted Image


Zatim sam provjerio squish, ali bez alu dihtunga za pocetak
Posted Image

Izmjerio sam squish 0.55mm u vise pozicija
Posted Image

I debljina dihtunga koji nisam stavio izmedju glave i cilindra je 0.1mm
Posted Image

Znaci squish ispada 0.55mm + 0.1mm = 0.65mm sto bi bilo jos malo manje kada se stegne glava sa novim dihtunzima.
Tih 0.65mm mi se ucinilo premalo, jer nije ovo ADŽAJA, pa sam ipak odlucio odraditi poso kako treba.


Skinuo sam glavu i ubacio limeni dihtung koji dolazi uz polini 0.1mm debljine
Posted Image

I izmjerio ovaj puta realan rezultat, squish iznosi 1.1mm
Posted Image

Vidim da mi je crko link od portmape, ovdje sam odradio scan: https://www.dropbox....%2070.jpeg?dl=0

Edited by dajteh, 24 May 2015 - 01:41.


#558 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 May 2015 - 15:03

Kit je jos na stolu, imam dilemu, uletjela je jos jedna odlicna masina koja je kandidat za kit. Znaci situacija je takva da sadasnju masinu koja ima trenutno 29100km ostavljam sa strane neka bude backup, jer glupo mi je na nju staviti kit.

Zato imam 2 kompletne serijale masine na cekanju, jedna ima 7800km, a druga 12300km. Trebam obadvije oprati i izvrsiti selekciju koja ce dobiti kitaru sto podrazumjeva pregled svih dijelova.

U medjuvremenu kako vozam leovince GP zapazio sam nove razlike naspram ZXa. GP omogucava stabilniji rad od ZXa, jer na 3/4 gasa na duzim turama ZX ponekad hoce da prekida. Ne znam zasto se to desava, ZX voli samo pun gas, dok GP cijeli spektar lijepo odradjuje bez najmanjeg problema.


Evo danas sam odvozio oko 180km i nemam sta za reci, prezadovoljan, nikakvih oscilacija, stekcanja, problema, nema onog joj mogao sam jos malo ovo podesiti, nisam ga do kraja ustimao.

Evo jedna fotka iz voznje, opustenoPosted Image


A ovdje sam se prikljucio bajkerima, vozio sam se nekih 10km sa njima, ja sam ih pratio i imao sam osjecaj da vozim BMW :D
Posted Image

#559 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 May 2015 - 16:07

uradiću ti analizu i kalkulacije sutra, biće u temi analize base cilindara

hvala za merenja

#560 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 May 2015 - 23:00

Mrzi me kucati u analizer nisam nikada radio s njim, a niti planiram ista. Eto ako mozes ovo cisto iz interesa, a i ako nekome pomogne. Hvala tebi :)





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users