Gilera Runner 70 Purejet
#541
Posted 13 May 2015 - 10:27
#543
Posted 16 May 2015 - 19:46
Bilo je druze-snadji se.
url=http://www.Slikomat.com/slika/5848100.htm][/url]
Edited by dajteh, 16 May 2015 - 19:47.
#544
Posted 16 May 2015 - 22:25
#545
Posted 16 May 2015 - 22:34
#546
Posted 17 May 2015 - 10:08
I taj kljuc 13 me spasio, a ovo sam skino sa kante za smece, nisam htio znakove dirati promjenili bi smjer.
Od ostalih stvari sam dodao plasicne vezice jer bi one nastupile u ovakvom slucaju.
Desava se, dobro da nisam otisao dalje onda bi fasovao znak.
#547
Posted 21 May 2015 - 17:16
Odlicni kada pokupis vevericu na putu ima da se odbije samo tako.
Citao sam u jednom Danskom casopisu, kazu da su odlicna prepreka za gremline. A i vjerujem jer gremlini ne vole sipke, znaju da bi ih ispresavijao.
#548
Posted 21 May 2015 - 20:18
#549
Posted 21 May 2015 - 21:31
#550
Posted 23 May 2015 - 12:17
Poceo sam da sutiram dijelove koji su u pripremi za nadogradnju purejeta, pokvariti ce se ako nastave stajati.
Za pocetak je tu nekoliko novih dijelova:
- Polini sport 70
- Malossi Special Belt
- Malossi ljubicasta centralna
- Polini ventil za podizanje pritiska goriva
- Malossi elektronika za produzenje intervala ubrizgavanja goriva (polovna)
Od ostalih dijelova dolazi druga masina sa manje kilometara (7800km) kojoj slijedi inspekcija, zatim malossi multivar, duza getriba 7%, malossi delta kvacilo, malossi TC prsten, polini spuzva filtera zraka, prosireni leptir gasa TPS sa 18 na 20mm, auspuh neki koji bude najbolji (serijski, SC22, SC08, ZX za purejeta, TT, GP, MHR replica, Yasuni Z) ili neki deseti ko zna.
Bitno je pokrenuti se, a dalje nema stajanja. Ili kad upadnes u rupu bez dna nema kraja, a ja cu nastojati da podvucem crtu.
OK eto odradio sam predstavljanje i sluzbeni pocetak radova, necu vise pisati gluposti obecavam, sljedece je samo cistokrvno APgrejdanje i iskljucivo vezano za to.
Imam jedno pitanje, mislio sam da je gumena, ali je ipak aluminijska, limena kako god, ova brtva sto ide izmedju cilindra i glave.
Na koju stranu se ona najpravilnije okrece posto su izbocenja razlicita?
1 STRANA
2 STRANA
Edited by dajteh, 23 May 2015 - 12:28.
#551
Posted 23 May 2015 - 12:29
#553
Posted 23 May 2015 - 12:39
LINK ZA SKENIRAN NACRT:
http://www4.slikomat.../5sy-portma.jpe
Edited by dajteh, 23 May 2015 - 12:52.
#554
Posted 23 May 2015 - 12:49
#555
Posted 23 May 2015 - 12:57
#556
Posted 23 May 2015 - 14:52
#557
Posted 24 May 2015 - 01:30
Blok sa radilicom koja ima pune polutke
Ne znam koja je to radilica mogu pretpostaviti da je rms racing:
Stavio sam aluminijsku brtvu koja ima debljinu 0.1mm, ona dolazi uz polini 70 za piaggio.
Zatim sam nasadio klip 47mm i polini cilindar iz seta:
Zategnuo sam lagano cilindar bez glave i bacio oko na situaciju u DMT
Zatim sam izmjerio koliko ima od ivice klipa do vrha cilindra kada je klip u GMT
Izmjerio sam vise puta tocno 0.5mm
Pa sam odradio i mjerenje zapremnine glave, ubacio air injektor iliti rasprsivac i svijecicu
Stegao lagano
I ubacio unutra tocno 6ml ulja
Ovih skoro pola ml mi je malo izaslo van, trebalo je ostati 2ml u sprici. Napunio sam spricu na tocno 8ml.
Zatim sam provjerio squish, ali bez alu dihtunga za pocetak
Izmjerio sam squish 0.55mm u vise pozicija
I debljina dihtunga koji nisam stavio izmedju glave i cilindra je 0.1mm
Znaci squish ispada 0.55mm + 0.1mm = 0.65mm sto bi bilo jos malo manje kada se stegne glava sa novim dihtunzima.
Tih 0.65mm mi se ucinilo premalo, jer nije ovo ADŽAJA, pa sam ipak odlucio odraditi poso kako treba.
Skinuo sam glavu i ubacio limeni dihtung koji dolazi uz polini 0.1mm debljine
I izmjerio ovaj puta realan rezultat, squish iznosi 1.1mm
Vidim da mi je crko link od portmape, ovdje sam odradio scan: https://www.dropbox....%2070.jpeg?dl=0
Edited by dajteh, 24 May 2015 - 01:41.
#558
Posted 28 May 2015 - 15:03
Zato imam 2 kompletne serijale masine na cekanju, jedna ima 7800km, a druga 12300km. Trebam obadvije oprati i izvrsiti selekciju koja ce dobiti kitaru sto podrazumjeva pregled svih dijelova.
U medjuvremenu kako vozam leovince GP zapazio sam nove razlike naspram ZXa. GP omogucava stabilniji rad od ZXa, jer na 3/4 gasa na duzim turama ZX ponekad hoce da prekida. Ne znam zasto se to desava, ZX voli samo pun gas, dok GP cijeli spektar lijepo odradjuje bez najmanjeg problema.
Evo danas sam odvozio oko 180km i nemam sta za reci, prezadovoljan, nikakvih oscilacija, stekcanja, problema, nema onog joj mogao sam jos malo ovo podesiti, nisam ga do kraja ustimao.
Evo jedna fotka iz voznje, opusteno
A ovdje sam se prikljucio bajkerima, vozio sam se nekih 10km sa njima, ja sam ih pratio i imao sam osjecaj da vozim BMW
#559
Posted 28 May 2015 - 16:07
hvala za merenja
#560
Posted 28 May 2015 - 23:00
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users