#141
Posted 23 September 2015 - 13:30
Nego, nasao sam rjesenje za malossi zutu koja zapinje od kvacilo iznutra posto je jaca zica. A i serijska voli ponekad malo dodirnuti kvacilo, a tanja je zica.
Treba uzeti drugo kvacilo, probao sam prvo sa malossi fly i malko je bolje, ali opet zuta malo zapinje.
Medjutim, kad sam stavio malossi deltu, problemi su nestali, a mjesta izmedju federa i unutrasnjosti kvacila ima ko u prici
E sad je mogu isprobati bez porazavajuceg rezultata
#142
Posted 23 September 2015 - 14:48
#143
Posted 09 October 2015 - 17:15
Cena nije bitna, pitam za moju SR50. Koji je bolji, koji da uzmem ?
Procitao sam temu, al ima samo merenja dimenzije, opis i slicno, nisam procitao ko je bolji ???
#144
Posted 09 October 2015 - 18:11
SpenserMKD, on 09 October 2015 - 17:15, said:
Cena nije bitna, pitam za moju SR50. Koji je bolji, koji da uzmem ?
Procitao sam temu, al ima samo merenja dimenzije, opis i slicno, nisam procitao ko je bolji ???
Ti vozis 50cc i za tebe bi bili dobri malossi multivar 2000 ili polini speed, pitao si vec 2 puta, al ajde i u ovoj temi da ti ponovim.
Mhr i high speed su za piaggio pravljeni za midrace i he setupe, i kao sto si video u temi, vecih su precnika i mora da se ukloni bendix, mora kevlar remen 19 sirine, pa onda i druge remenice i tako dalje.. ne kazem da ne mozes da kupis i samo montiras ove variomate, ali svakako nista neces dobiti jer standard motor nema dovoljno snage a i variomat nece raditi kako treba sa obicnim kaisevima zbog drugacijeg ugla..
Ne postoji dobar i los, kao i auspusi, svaki je dobar za nesto odredjeno pa tako tema nije namenjena da se oceni koji je bolji vec da se precizno izmeri i utvrdi koji za sta sluzi i sta pruza, pa ako se neko odluci da kupi da zna sta dobija..
Ako se pitas koji je najbolji, to je stejdz6, i to sve njihovo, od ventila na gumi do kapice na svecici, i onda je sve najbrze..
#145
Posted 09 October 2015 - 22:10
#146
Posted 10 October 2015 - 00:25
#147
Posted 10 October 2015 - 00:37
dajteh, on 10 October 2015 - 00:25, said:
Sad smo bas raspravljali o tome, najveci precnik ima taj mhr i mora da se uklanja bendix, i zbog tog ugla mora x kevlar, koji je inace sirine 19mm pa onda bi trebale i malossi remenice koje se malo vise otvaraju, tek onda bi znacilo nesto da se uzme mhr 2000.
Ovako za njegovu srku sa 50cc koju vozi svaki dan i koristi anlaser, ili da zadrzi serijski vario ili ako zeli 5kmh vecu krajnju brzinu da kupi multivar 2000 za 60-70eura..
#148
Posted 10 October 2015 - 12:14
Ali ako vec imas para, daj vidi J.Costa variomat jel ima, na maxi skuterima je najbolji
#149
Posted 10 October 2015 - 14:04
AcaPostar, on 10 October 2015 - 00:37, said:
Hocu da izvadim max iz moja sr50, a da to bude sa solidna potrosnja.
Znaci, mometanlno situacija je sledeca, pred garaziranje...
- SR50 2014
- 11.000km
- yasuni Z
- rolni 4.7 (variomat stock)
- dizna 60, igla krenuta jedan zub od najdolnija pozicija (izvaden onaj limic)
- kais malossi X special
- kvacilo, seriski feder, federcici lamela - stock
- ustvari sve ostalo je stock
Cudno al sa ovim jednostavni "tuning" postavki, skuter je seriozno brz. U drustvo 10tak skutera skoro da nemam konkurenciju. Meguubrzanje je odlicno, kombinacija yasuni Z sa 4.7 rolni i malossi X special se odlicno pokazala, start je ok (moze da se popravi sa malo tvrdi federi na lamelu), e krajna mi nesto nije za pohvala.
Trenutna potrosnja je 3.4l/100km, ja sam prezadovolan. Skoro toliko je bila potrosnja na fabricni stock postavki.
Planovi za prolet su multivar 2000, sa dr. pulley rolnice... i to ce biti to mislim Lamelu mislim da ne treba mi, al ako imam pare mozda neka malossi fly/delta (ne znam koja je za svakudnevnu voznju, da nije za trke).
Dajteh, iskreno prvi put cujem za j costa, i ne bi eksperimentirao, zato sto je 100 eura.. trebacu da dobro proguglam za taj variomat
Hvala na soveti i vnimanije decki, bez vas i VlatX skuter ne bi bio to sto je sada.
Edited by SpenserMKD, 10 October 2015 - 14:05.
#150
Posted 11 October 2015 - 17:51
Moi NRG trosi 4,5 - 5 litara gradske voznje dok na otvoreno je druga prica ne zelim ni pricati kolika je razlika velika to je sve zbog lakih rolica (4,3) sta se dere po gradu na 10 500 obrataja i naravno potrosnja je tu ,ispitano sa teziih rolica potrosnja manja niz grada slicna kao tvoju , al ne zalim ga neka trosi bitno ide sve dere otkad ga ustelao nisam nisto dirnuo evo vec 13 500 kilometara ne mrda ...
Sta se tice Multivara 2000 vozio jednu apriliju sa slicni setup kako ti planiras to ti je neznam kako da ti opisem nemam rec raketu ,neces pogresiti ako uzmes al racunaj prvih 20 metara predni kotac u vazduhu naravno ako se sve to dobro usteluje moja preporuka neces pogresiti za 50 cc stock cilindar to je prava stvar videces kad ces ga staviti i lepo ustelati cudices se sta sve moze piaggio masina kad se ustima presnos
Isti je i moi plan za zimos ulozit jedno 200 - 300 eura u njega al ostat cu na stock cilindar
#151
Posted 12 October 2015 - 16:08
Ako budeš uzimao Dr Pulley rolnice, prvo vidi koja gramaža standardnih ti daje najbolje rezultate pa nosate uzmi za gram teže, ako budu preteške olakšaš polako na meru gde je najbolje, lakše je olakšati nego otežati. I gledaj da budu original, kopija je užasno loša, plastika je lošeg kvaliteta pa se zna brzo potrošiti ili topiti od trenja tj temperature pa se počne lepiti za varijator.
Meni rade posao sasvim zadovoljavajuće, dobio sam odličan start i nešto veću krajnju nego sa standardnim rolnicama, ali je bitno da se pogodi gramaža, malo lakše će prevrtavati, malo teže neće baš praviti problem al neće biti ni optimalno.
Moje su 7,5g u Multivaru a trebao sam uzeti 8g, malo su lakše nego što mi treba i to mi je problem na medju-ubrzanju, mašina se vrti visoko a ne ubrzava baš ubedljivo, no nabere 106kmh po satu (-4 po GPSu), da sam znao to što sada znam bile bi 8g pa bi ih ubo tačno olakšavanjem, al jbg... zato ti to govorim, da se ne zezneš kao ja.
#152
Posted 12 October 2015 - 16:46
E sad, ako sam dobro razumeo.. ako sa multiavrom i 6.5 rolnice bi bio ok, trebalo bi da uzmem dr pulley 7.5 jel tako ? Kod nas dr pulley su 20 eura, pa ne bi da eksperimnetisem mnogo mnogo... al ima vremena za to.
Pitaj VlatX, on je njegove rolne oteznjavao, eksperimentisao nesto;
Edited by SpenserMKD, 12 October 2015 - 16:52.
#153
Posted 25 October 2015 - 21:16
Treba da ubacim 62/64 ???
#154
Posted 25 October 2015 - 22:46
#155
Posted 26 October 2015 - 02:55
#156
Posted 26 October 2015 - 12:55
probaj da umanjiš gorivo sa iglom, tako što ćeš prebaciti na poziciju br.1 sa slike pa javi
#157
Posted 28 October 2015 - 10:15
Recimo kad imas nov piaggio skuter, i odlucis se skinuti blokade, maknes prsten na variomatu, rijesis auspuh, i sad se vozis sa onom tvornickom diznom 53, svega 2/3 gasa je iskoristivo, a kada dodas onu zadnju 1/3 nista se ne desava po pitanju performansi jer jednako ide , ali se cuje iz auspuha na 3/3 kako dodatni zrak sisti, onako FFFFFFFFFFFFF
Uglavnom, glavna dizna ga ojacava i daje mu gorivo na punom gasu.
#158
Posted 28 October 2015 - 11:49
#159
Posted 28 October 2015 - 15:12
#160
Posted 06 December 2015 - 13:42
Preposlednja vozjna ove godini, malo je kliznuo zadnji tocak i to je to (meni nije jasno sta se desilo, nisam se glupirao, bilo je to dobar pravi put)...nasao sam se na asfaltu. Mislim da je brzina bila oko 4-50km/h, ali nisam ispustio skuter iz ruke, da ne bi on presao u susjedne lente i da bi ga pregazili sa auto, nego oba smo klizili 9-10m po asfaltu.. zato jakna pocepana Steta nije velika, uglavno nastradalo je ono sto i trebalo - jakna. Aprilija je ok, ja sam ok, nisto strasno. Vozio sam do doma, znaci sve je uredu sa motorcic
(ovaj del ne znam kako se zove, ovaj kjos, ali je zavrsio dobra posla, klizilo je recisi samo na njega)
Jakna i farmerke pocepane.
Aprilia oprana i garazirana...
Stigo obrtometar. Sad jos da porucim multivar, i na prolet ceka nas posla.... To sto sam pitao za iglu, nisam probao nista.. tek na prolet, kad dodje multivar.
Edited by SpenserMKD, 06 December 2015 - 13:43.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users