dajteh, on 25 May 2015 - 23:55, said:
Aca ovo jos nisam radio, mrzilo me, a opet mi bilo cudno kako ide tako dobro sa 14mm rupom na luli. Ja sam bio jako zadovoljan i nisam ni pomisljao na skidanje, a sada kad si rekao bas cu jednom prilikom probati. Pretpostavljam da se najvise dobiva u samom startu i na odazivu na gas, a poslje? Jer na 70ccm sam najvise dobio start do 30kmh i odaziv na gas.
Bojim se i vece potrosnje, ali eto probati cu da bas izvidim istuaciju.
I imaj na umu da je piaggiov dellorto 17.5 phva id verzija sa ajmo reci zablokiranim atomizerom, jer malossi pakuje isti takav karb, ali je ED verzija i meni je na nekim skuterima dao bolje rezultate, a na nekim i nisam vidio razlike, ali nisam isao do kraja podesavati smjesu pa je malo upitno.
Anabellas je to doktorirao na ID verziji, meni je to isto na Ac cilindru sa RD verzijom, jedino sto korisim 2-3 broja manju diznu, logicno sto AC cilindri nisu ostri kao LC sa uglovima a i stepen kompresije je manji.
Ja sam to sve radio pred drag race, postavio rezonatni spuh (tg trek), kajlu u advance, rucni sauh, skinuo lulicu i postelovao karb. Troši zip 0,4 vise nego sa lulicom 14mm, diznom 57 i std spuhom (sc 029), odnosno troši 4,1l/100km gradske vožnje!
edit.
zaboravio sam da kazem da ide mnogo bolje, jer realno i logično, 14mm ga guši a 20mm je 20% veći promer od 17,5, što mu dodje idealno. A i lakse se steluje karb u nižem spektru, jer ovi atomizeri i nisu bas najsrećnije rešenje za 50ccm ili base70, iako su siromasni nalivaju dosta goriva pa mora najdeblja igla da se spušta dole. Dodavanje vazduha na lulicu je jedno od resenja. LD i RD verzija PHVA koriste atomizer 210, ED verzija 209 dok TS nosi 212 (najbogatiji). Možda bi moglo da se ispegla sa drugim skošenjem klipića ali ja nisam probao..
Edited by AcaPostar, 26 May 2015 - 00:17.