Jump to content


Aprilia SR50 2014 carb.



308 replies to this topic

#61 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 May 2015 - 23:16

View PostAcaPostar, on 25 May 2015 - 20:55, said:

Svecica je siromasna za pun gas a garava zato sto zaliva na leru! Kako ste vi imali potrosnju 4l na 100km?

Mora deblja igla (a22) i mora igla da se spusti dole, a verovato ce trebati veca glavna dizna (62-64).

Aca, ako ti kazem da posledni 2 rezervoara potrosnja je bila 3.9l/100km, mislices da lazem..

E ovako. Znaci dizna 60, igla je a22, bila je na prvi zub (vidi sliku), sa onaj limic na karburator/airboxu. Slika svecica nemoze da se dolovi, bila je tamnija kafenkasta uzivo..

Posted Image

Posted Image

E sad, izvadili smo limic i spustili smo ova sajbna, kako se kaze ne znam, spustena je na posledni zub. Mislim da sad motor se vrlo podobrio u megu ubrzanje..

Sutra-prekosutra da izmerim potrosnju, bez limica i igla spustena na zadni zub.

Edited by SpenserMKD, 25 May 2015 - 23:18.


#62 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 May 2015 - 23:32

Posted Image

Posted Image

#63 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2015 - 23:38

Tako se dobijaju najbolji rezultati na stock 50 i base 70ccm. Igla a22 skroz dole (seger gore), bez limica i bez lulice na airboxu. Glavna dizna mora veće, svećica je mnogo svetla, siromašna smeša. Probajte 65/64 diznu, ja vozim na AC cilindru 62.

#64 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 May 2015 - 23:42

Uzivo i nije bas toliko svetla svecica, ali probacemo sa veca dizna. Limic ce da izvadimo, a to lulice ne znam sta je i dali ga ima.. najverojatno ga ima :D

#65 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 May 2015 - 23:44

Aca ja mislim vako sad da probamo,A22 na najsiromasnija smesa (zeger najgore) dizna 64ka bez limic,a koje lule da povadimo od airboxa?

#66 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2015 - 23:46

gumena lulica na ulazu u airbox, prečnik 14mm, iznad magneta do SAS ventila. Kada izvučes gumu, ostane rupa u airboxu 20mm. tada sigurno treba bar 65, ali ide mnogo bolje. Posto je karb 17,5mm ta lulica ga zapravo guši.

jesu li vam dizne dellorto original ili neka kopija?

#67 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 May 2015 - 23:55

View PostAcaPostar, on 25 May 2015 - 23:46, said:

gumena lulica na ulazu u airbox, prečnik 14mm, iznad magneta do SAS ventila. Kada izvučes gumu, ostane rupa u airboxu 20mm. tada sigurno treba bar 65, ali ide mnogo bolje. Posto je karb 17,5mm ta lulica ga zapravo guši.

Aca ovo jos nisam radio, mrzilo me, a opet mi bilo cudno kako ide tako dobro sa 14mm rupom na luli. Ja sam bio jako zadovoljan i nisam ni pomisljao na skidanje, a sada kad si rekao bas cu jednom prilikom probati. Pretpostavljam da se najvise dobiva u samom startu i na odazivu na gas, a poslje? Jer na 70ccm sam najvise dobio start do 30kmh i odaziv na gas.
Bojim se i vece potrosnje, ali eto probati cu da bas izvidim istuaciju.

I imaj na umu da je piaggiov dellorto 17.5 phva id verzija sa ajmo reci zablokiranim atomizerom, jer malossi pakuje isti takav karb, ali je ED verzija i meni je na nekim skuterima dao bolje rezultate, a na nekim i nisam vidio razlike, ali nisam isao do kraja podesavati smjesu pa je malo upitno.

#68 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 May 2015 - 23:56

Podesavanje skuter-karburator prenos potrosnja... zajebana ravenka sa puno nepoznati :D

#69 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2015 - 00:06

View Postdajteh, on 25 May 2015 - 23:55, said:

Aca ovo jos nisam radio, mrzilo me, a opet mi bilo cudno kako ide tako dobro sa 14mm rupom na luli. Ja sam bio jako zadovoljan i nisam ni pomisljao na skidanje, a sada kad si rekao bas cu jednom prilikom probati. Pretpostavljam da se najvise dobiva u samom startu i na odazivu na gas, a poslje? Jer na 70ccm sam najvise dobio start do 30kmh i odaziv na gas.
Bojim se i vece potrosnje, ali eto probati cu da bas izvidim istuaciju.

I imaj na umu da je piaggiov dellorto 17.5 phva id verzija sa ajmo reci zablokiranim atomizerom, jer malossi pakuje isti takav karb, ali je ED verzija i meni je na nekim skuterima dao bolje rezultate, a na nekim i nisam vidio razlike, ali nisam isao do kraja podesavati smjesu pa je malo upitno.

Anabellas je to doktorirao na ID verziji, meni je to isto na Ac cilindru sa RD verzijom, jedino sto korisim 2-3 broja manju diznu, logicno sto AC cilindri nisu ostri kao LC sa uglovima a i stepen kompresije je manji.

Ja sam to sve radio pred drag race, postavio rezonatni spuh (tg trek), kajlu u advance, rucni sauh, skinuo lulicu i postelovao karb. Troši zip 0,4 vise nego sa lulicom 14mm, diznom 57 i std spuhom (sc 029), odnosno troši 4,1l/100km gradske vožnje!

edit.

zaboravio sam da kazem da ide mnogo bolje, jer realno i logično, 14mm ga guši a 20mm je 20% veći promer od 17,5, što mu dodje idealno. A i lakse se steluje karb u nižem spektru, jer ovi atomizeri i nisu bas najsrećnije rešenje za 50ccm ili base70, iako su siromasni nalivaju dosta goriva pa mora najdeblja igla da se spušta dole. Dodavanje vazduha na lulicu je jedno od resenja. LD i RD verzija PHVA koriste atomizer 210, ED verzija 209 dok TS nosi 212 (najbogatiji). Možda bi moglo da se ispegla sa drugim skošenjem klipića ali ja nisam probao..

Edited by AcaPostar, 26 May 2015 - 00:17.


#70 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 26 May 2015 - 00:11

Na diznu pise INC 60,prodavac cuva dizne u polini kutiju od dizne.

Ево нашао сам на нет да су то делорто оргинал дизне.

Posted Image

Edited by VlatX, 26 May 2015 - 00:15.


#71 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2015 - 00:23

View PostVlatX, on 26 May 2015 - 00:11, said:

Na diznu pise INC 60,prodavac cuva dizne u polini kutiju od dizne.

Ево нашао сам на нет да су то делорто оргинал дизне.

Posted Image


odlično, ja sam imao iskustva sa Naraku, lazu 2-3 broja! Naraku 62 je isto kao Dellorto 65 ;)

Samo je bitno da sve dizne koje koristiš budu od istog proizvodjača, briga te koji je broj, kad pogodite koja mu treba iznenadićete se kako dobro ide, veruj mi.

#72 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 26 May 2015 - 00:28

Druze ja ne sumnjam da ce dobro da ide.. ali samo da ne trosi kao kawasaki z750 a da ide ko aprilia sr50 :D do sad je trosila 4/100, i ja sam bio zadovoljan... ali posto najcesto vozim na 6-70% gas (to je dovoljno za niz gradu, ide preko 70-75), na sredna gas prelivao, vidi se po svecica... znaci da ne preliva, bila bi potrosnja jos mala/ Videcemo sutra-prekosutra sta ce biti..

Ja ne trazim performanse za trku, znam da je ovo 50ccm i to je to. Ja sam bio zadovoljan i sa performansi/potrosnja sa limic i 60 dizna. :) Ali nije problem da probamo i drugi opcije, bez limic, veca dizna i slicno. :)

Edited by SpenserMKD, 26 May 2015 - 00:31.


#73 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2015 - 00:37

View PostSpenserMKD, on 26 May 2015 - 00:28, said:

Druze ja ne sumnjam da ce dobro da ide.. ali samo da ne trosi kao kawasaki z750 a da ide ko aprilia sr50 :D do sad je trosila 4/100, i ja sam bio zadovoljan... ali posto najcesto vozim na 6-70% gas (to je dovoljno za niz gradu, ide preko 70-75), na sredna gas prelivao, vidi se po svecica... znaci da ne preliva, bila bi potrosnja jos mala/ Videcemo sutra-prekosutra sta ce biti..

druže, morate da probate, ne može ništa napamet.

Za sredinu gasa je zadužena igla, posto je ovo najsiromasnija igla, moraš da mu daš vazduha, znači skini limić i koriguj posle pun gas glavnom diznom. ako hoces da jos bolje ubrzava skini lulicu na ulasku u airbox i opet povećaj diznu.. ajd bas me interesuje koliko će vama da trosi..

#74 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 26 May 2015 - 00:39

Jasno... probacemo svakako, gnajavi cu ga VlatX jos malo :D Inace skinuli smo limic, zeger smo spustili dole, 60 dizna. Naredni dani probamo sa 62/64 i slicno.. :)

To sa lulice na ulasku airbox, mislim da necemo da radimo..

#75 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 May 2015 - 01:35

Zaboravih reci da u airboxu imas 2 rupe jednu manju jednu vecu, pitanje je kojeg su one promjera ukupno?

#76 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 May 2015 - 13:02

Ako ima 2 rupe na airboxu najlakse je da sracuna povrsine presjeka tih rupa pojedinacno pa sabere ukupan zbir krajnji i uporedi sa površinom presjeka na karbu.

#77 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2015 - 13:14

View Postdajteh, on 26 May 2015 - 01:35, said:

Zaboravih reci da u airboxu imas 2 rupe jednu manju jednu vecu, pitanje je kojeg su one promjera ukupno?

View PostLauda, on 26 May 2015 - 13:02, said:

Ako ima 2 rupe na airboxu najlakse je da sracuna povrsine presjeka tih rupa pojedinacno pa sabere ukupan zbir krajnji i uporedi sa površinom presjeka na karbu.
Koliko znam na airboxu novi tip (kocka - nrg4, sr3, runner3, zip2) postiji samo jedna ulazna rupa precnika 20mm u kojoj je gumeno crevo (lulica 14mm). To je jedini ulaz za dotok vazduha.

Airbox se sastoji iz 2 komore, i ima 2 sundjera, prolaz izmedju komora je isto rupa, elipsa 22x20mm tako da ona nema uticaj na protok koliko ima spoljna rupa za ulaz vazduha.
Prvi filter u komori do karba je onaj klasican i on se moze zameniti za npr malossi red sponge, a u komori u kojoj prvo dolazi vazduh postoji onaj mali sundjer/filter (visoko-protocni) koji ne ogranicava protok vazduha, vec prljavstinu vecih gabarita, trunje..

#78 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 05 June 2015 - 15:33

View PostAcaPostar, on 02 June 2015 - 22:12, said:

Fabricki remen na piaggio hiper2 bloku sa 13 coli točkom je 811x18,5 Ima različitih obelezja kod različitih proizvodjača pa tako mitsuboshi obeležava sa 808x18.3 bando 798x18,5 athena 814x18,5 malossi 818x18,5 itd..

Remen kada je nov ima 18,5mm. Variomat kada je skupljen ima u vrhovima 16,5mm kao i remenice kada su u skupljenom stanju. remen kada se pojede na 17mm ima sa donje (unutrašnje) strane 16mm, a to znači da neće više biti u stanju da se izbaci do vrha variomata, samim tim i krajnja opada..

Evo sifra fabricni kais

Posted Image
Izmerio sam remen, evo slike... posto ja ne znam 100% dobro da procitam subler, aj vi pogledajte

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Evo merenja, sa vnatresne i nadvoresne strane.. Komentare ?

Edited by SpenserMKD, 05 June 2015 - 15:47.


#79 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 June 2015 - 17:44

Posto imas svoju temu, premestio sam ti pitanje da bi mogli da komentarisemo, a da ne spamujemo "kratka pitanja i odgovore"..

Remen je fabricki, istrosen na 17,8mm mozes da se vozis sigurno ovu sezonu.. sa donje strane nisi lepo izmerio, ali nije ni vazno..

Vidi se na slikama da je sve novo, izlazi remen do vrha rariomata. Ocisti tu prasinu od pojedenog remena i voziii!
Moras nauciti da koristis subler, bez toga se nemoze! :)

#80 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 05 June 2015 - 18:17

Aha, dobro. Povukao sam linije sa marker, kad imam vremena opet cu da proverio dokle je izlaznost na variomata sad. Posto nesto mi ne ide na krajnu, j**em li ga :D :P





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users