Na pomenutoj analizi je odrađeno skoro sve što se moglo da bi se dobilo poklapanje (a da se koliko-toliko zadrži obrtni momenat neophodan za 5 brz. menjač), ali su prelivni toliko visoki da je teško dobiti poklapanje na obrtajima na kojima su i time-area kanala odgovarajući. Tek kasnije mi je palo na pamet da ugao izduvnog može da ide i preko one famozne granice od 190* zato što je ovo ipak 77ccm, a ne 50 pa bi pad snage bio manje uočljiv.
Evo prepravljene analize (ali sa 0mm C parametrom što je još jedan problem koji bi trebao da se reši).
Sa proširenim donjim rubovima prelivnih bi se verovatno dobilo i poklapanje pritiska prelivnih sa ostalim pritiscima.
DR Evo 43mm_tuned2.jpg 136.55K
37 downloads
dr_evo_009_tuned2.jpg 201.98K
37 downloads
Edited by tuningfanatic, 20 November 2014 - 20:32.