Jump to content


Gilera Runner SP 70 Special Series



  • This topic is locked This topic is locked
123 replies to this topic

#1 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 19:05

Pozdrav forumasi, Posted Image

Napokon je doslo vrijeme da i ja predstavim svoj skuter. U pitanju je Gilera Runner 70 Special Series. Skuter je 2008 godiste.

Ja sam ga kupio 2009 godine i na satu je bilo 1000 kilometara. Za to vrijeme od kad je skuter kod mene sam presao 38.500 kilometara tako da skuter sad ima nesto vise od 39tkm. Skuter je i dan danas kao nov. To je ono ukratko o skuteru.

Evo par slikica kad je skuter tek kupljen

Posted Image Posted Image Posted Image

Prvo sto je uradeno su naravno skinuti zadnji blatobrani radi ljepseg izgleda evo par slika

Posted Image Posted Image

Poslje par hiljada predenih kilometara sa cistom serijalom onda je dosao na red auspuh u pitanje je Leo Vince TT

Posted Image Posted Image

Poslje postavljanja auspuha sam bio prezadovoljan motor se preporodio max. brzina je bila cca 85 - 90 km/h s tim da je motor mnogo bolje ubrzavao.

Nakon nekog izvjesnog vremena sam odlucio da nesto promjenim na izgledu, prvo sto mi je bilo u planu je LED stop i bocna nogara.

Kada sam to nabavio dosao sam do ideje da ofarbam plastike kod zadnjih nogara i poklopac filter zraka u crnu sjajnu boju.To je izgledalo ovako...

Posted Image

Evo par slika sa Led stopom, bocnom nogarom i sa ofarbanim plastikama

Posted Image Posted Image Posted Image

To je bilo sto je do ljeta uradeno i lagano se blizila zima
Tokom zime sam odluci da ispoliram deklo i auspuh i da nabavim jos par sitnica distancer, red sponge,malossi kevlar,i zadnju gumu michelin pilot sport sc i jos par gluposti tipa led diode, ofarbao cep na felgi koji je dosao do izrazaja sa trakicama na felgi i ostalim naljepnicama.

Poliranje je trajalo jako dugo ali se isplatilo i dobio sam na kraju sto sam zelio. Evo kako je deklo izgledalo nakon poliranja.

Posted Image Posted Image

Evo par slikica kada sam ovo gore sve navedeno postavio na skuter

Posted Image Posted Image Posted ImagePosted Image Posted ImagePosted Image Posted Image

Da nebude kakvih zabuna u ovom periodu sam promjenio par guma na skuteru (Sava, Michelin, Maxis).

Evo par slika dekla odradeno plavom kredom
Posted Image Posted Image Posted Image

Auspuh nakon prve voznje dobio je ljepe dugine boje... evo par slika

Posted Image Posted Image Posted Image

To je to sto se tice izgleda skutera.

Trenutni SETUP :

Stage 6 Racing MK1 70 ccm
Leo Vince TT
rolnice 5,0 gr.
federi kvacila: crveni (leo vince pakiranje)
centralni feder malossi ljubicasti
karburator dellorto 17,5
dizna 85
malossi red sponge
malossi multivar 2000
malossi kevlar
torsion control

STYLING:
Led stop
distancer
bocna nogara
polirano deklo
poliran auspuh itd. itd.

To bi bilo to nadam se da sam sve stavio ako sam nesto zaboravio naknadno cu dodati.

Evo postavicu par slika kako trenutno skuter izgleda:

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image

Jedan vide ubrzanja:







i evo jedan video kako runner pali gumu ;)


Edited by TwoBrothers, 14 December 2014 - 19:55.


#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2014 - 19:35

Veoma lep runner! Iskreno nikako mi se ne uklapa racing cilindar sa 17,5 karbom i base spuhom. I snimak ubrzanja mi deluje dosta nisko na 9k to inace gura serijski cilindar, a i cini mi se da imas opadanje obrtaja pred kraj ili si vec pustio gas... znaci trebalo bi malo stele prenosa ili pakovati druge periferije za mk1 racing da pokaze svoj potencijal. Ovako ide 4kmh brze od serijskog 50cilindra a verujem da ti trosi mnogo vise.

Drugi snimak (paljenje gume) mi se iskreno ne svidja.

Jos jednom, prelep skut, cuvaj ga i neka te sluzi dugo dugo..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 14 December 2014 - 19:52.


#3 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 December 2014 - 19:45

Ovaj model novog Runnera mi je najljepsi, ide jako dobro i jos se i meni cini kao da moze sa jos vise okretaja raditi.

#4 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 20:08

View Postdajteh, on 14 December 2014 - 19:45, said:

Ovaj model novog Runnera mi je najljepsi, ide jako dobro i jos se i meni cini kao da moze sa jos vise okretaja raditi.

dajteh hvala

Edited by TwoBrothers, 14 December 2014 - 20:10.


#5 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 20:10

View PostAcaPostar, on 14 December 2014 - 19:35, said:

Veoma lep runner! Iskreno nikako mi se ne uklapa racing cilindar sa 17,5 karbom i base spuhom. I snimak ubrzanja mi deluje dosta nisko na 9k to inace gura serijski cilindar, a i cini mi se da imas opadanje obrtaja pred kraj ili si vec pustio gas... znaci trebalo bi malo stele prenosa ili pakovati druge periferije za mk1 racing da pokaze svoj potencijal. Ovako ide 4kmh brze od serijskog 50cilindra a verujem da ti trosi mnogo vise.

Drugi snimak (paljenje gume) mi se iskreno ne svidja.

Jos jednom, prelep skut, cuvaj ga i neka te sluzi dugo dugo..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

AcaPostar u potpunosti se slazem s tobom da su svi ostali djelovi osim cilindra smijesni za ovaj setup ali sam imao kasnje u planu da radim nesto ozbiljnije pa sam ove godine uzeo samo cilindar i jos par popratnih dijelova.Tacno jeste da su na kraju malo opadali obrtaji jer je kevlar bio nov, a i ovo je bila medu prvim probama ubrzanja skutera.Skuter stvarno do stotke (po njegovom satu) ide prilicno dobro s obzirom da je TT u pitanju.Skuter je kroz ubrzanje na ovom videu vrtio 9.400, a vjeruj mi za TT-a sve preko 9.800 (max) obrtaja je prevrtavanje.

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2014 - 20:13

Vidim da se mnogo razlikuje spisak delova iz setupa sa spiskom iz potpisa. Koje delove si imao na snimku a koje zapravo imas na sqtu? i jos nesto, ne uklapa mi se 5gr rolnice sa multivarom 2000 na medju ubrzanju 9k?!

#7 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 December 2014 - 20:14

Fino ide, samo mu fali kakav ozbiljniji auspuh... ;)

Gdje je nestalo ovo iz tvog opisa ispod slike?

#8 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 20:45

Ove godine sam odlucio da sastavim midrace setup i da to bude kako zasluzuje MK1 Racing cilindar.

Masina je vec skinuta sa skutera i blokovi su rastavljeni . .
Posted Image Posted Image Posted ImagePosted Image
U razmisljanju sam oko par dijelova: u pitanju je karburator stage6 24mm pwk r/t ili staviti 21 dellorto phbg racing edition (neka preporuka vasa oko drugih karburatora), planirao sam staviti stage 6 hpc radilicu ali je nema na stanju pa sam odlucio staviti malossi rhq ako moze koji savjet oko odabira radilice

Konacni setup koji sam planirao da uradim:

Racing mk1
stage 6 r1200
malossi rhq radilica ?? savjet ili neka jeftinija a da odgovara ovom setupu
karburator stage 6 24mm pwk r/t ???
stage 6 double air filter
Spacer Stage6 R/T,
Variator Kit Stage6 R/T Oversize
Clutch Stage 6 Torque Control MKII (107mm)
Stage 6 R/T CNC 460 (zvono)
Torque Driver Stage6 R/T Torque Boost
malossi kevlar

Edited by TwoBrothers, 14 December 2014 - 20:50.


#9 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 20:53

View Postsinisa93, on 14 December 2014 - 20:14, said:

Fino ide, samo mu fali kakav ozbiljniji auspuh... :)

Gdje je nestalo ovo iz tvog opisa ispod slike?
Ovo tek treba da dode dobro si primjetio ;)

#10 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 14 December 2014 - 20:54

Uh jos jedan clana inficiran stage6 brendom...
Malossi je super radilica, vozi je pita na HE cilindru i sljaka za sve pare koliko vidim.

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2014 - 20:56

Aham, ti si u potpisu naveo delove koje bi zeleo da stavis na skut. Mi na forumu nemamo uradjenu analizu s6 race mk1 ali imamo za modular za minarel pa baci pogled:

http://forum.pyrothe...g-modular-70cc/

Vidim da se javlja stara boljka sa mladjim clanovima zvana S6... Ima puno puno dobrih i jeftinijih solucija, ne mora bas sve biti istog brenda ;)
Nisi mi odgovorio, jel multivar sa 5gr ili serijski vario sa 5gr?

#12 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 21:03

View PostAcaPostar, on 14 December 2014 - 20:56, said:

Aham, ti si u potpisu naveo delove koje bi zeleo da stavis na skut. Mi na forumu nemamo uradjenu analizu s6 race mk1 ali imamo za modular za minarel pa baci pogled:

http://forum.pyrothe...g-modular-70cc/

Vidim da se javlja stara boljka sa mladjim clanovima zvana S6... Ima puno puno dobrih i jeftinijih solucija, ne mora bas sve biti istog brenda ;)
Nisi mi odgovorio, jel multivar sa 5gr ili serijski vario sa 5gr?

Malossi multivar je u pitanju, sad sam vise fokusiran na ove dole ispod dijelove koje sam naveo i volio bi da mi date par informacija oko karburatora.

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2014 - 21:28

Nešto se tu ne poklapa pošto više članova foruma vozi mutivar 2000 na pia lc bloku i imaju sledeće rezultate:

gogyso sa 7.8g ima medju ubrzanje na 9-9.5k http://forum.pyrothe...a-sr50-factory/

anabellas sa 6.4g vrti medju ubrzanje na 10k http://forum.pyrothe...70-piaggio-nrg/

znač ti bi sa multivarom i 5g trebalo da budes na 11k i malo preko, a ne na 9.4k...

ja vozim serijski cilindar AC sa serijskim variom sa 6.5g i imam ubrzanje na 7.8.. znači ili je je serijski vario kod tebe ili nisu rolnice 5grama...


Oko kupovine delova možeš i moraš sam izabrati, svi mi ovde možemo ti pomoći ako imaš neko konkretno pitanje. Ima puno tema, hladno je i nije žurba pa pošto prelaziš polako RACE i HIGH END setupe, savetujem ti da prelistaš sledeće teme da bi znao šta se sa čime slaže i šta koliko košta... Jednu bitnu stvar moraš da znaš, takav setup traži Inerrotor paljenje, koje košta od 300e pa naviše..

teme: http://forum.pyrothe...idrace-2t-70cc/

http://forum.pyrothe...end-2t-70-90cc/

cilindri: http://forum.pyrothe...nd-cilindri-70/

karbovi: http://forum.pyrothe...vi-karburatora/

spuhovi: http://forum.pyrothe...estovi-auspuha/

paljenje: http://forum.pyrothe...ika-i-paljenje/

inače moram da priznam da će ovo biti zanimljiv projekat, ovo je već ozbiljan poduhvat i moraš da shvatiš da ništa nije plug & play i jedan brend ne znači da je to najbolje i da će glatko biti ukomponovano. Želim ti puno sreće i da istraješ do kraja, i finansijski i sa upornošću ;)

#14 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 December 2014 - 22:21

Heh, jos jedna Stage6 groznica, no dobro, samo ti njega dobro usteluj, radice to odlicno. Ni meni nisu jasni obrtaji kroz ubrzanje, koja je centralna opruga?

#15 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 14 December 2014 - 22:29

Imam Stage 6 HPC radilicu ako si zainteresovan..

Inace odlican Runner,sve pohvale.Uz mat crno-crvenog najljepsa edicija.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#16 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 14 December 2014 - 22:38

Stravično lep runner, zaljubio sam se na prvi pogled :) Vidi se da ga održavaš i čuvaš jer je idalje kao nov. Jedino mi se u sve to ne uklapa ovo paljenje guma ;)

#17 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 22:48

AcaPostar: upravu si sto se tice gramaze rolnica, ja sam malo zaboravio jer je to bilo podavno naime meni se na osovini radilice naceli zubi tako da sam morao staviti deblju podlosku iza variomata da bi variomat nalego na zdrave zube i time mi se pokvarilo ubrzanje s kevlar remenom i tesko da sam mogao napraviti nesto bolje da bude jos uz to kevlar je bio nov, tako da sam stavio serijski remen koji je propadao vise u polutke , a nisam imao drugi centralni da bi to rijesio i tako da sam maorao stavit lakse rolnice tj 5 gr zbog toga vam i nije jasno zasto toliko lahke rolnice u multivaru a prije toga dok mi se ovo nije desilo sam koristio serijske rolnice i one su oko 7gr-7.1 tako nesto ne sjecam se bas tacno i tada je skuter lijepo isao u svim rezimima, a vjerujte mi da s tt-om sve preko 9.800 obrtaja je prevrtavanje!!!

#18 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 14 December 2014 - 22:52

Hvala momci na lijpeim rijecima, a gumu volim malo zapalit ;) hahahah

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2014 - 23:00

jasno, sada je vec druga slika.. znači radilicu moraš rešiti pod obavezno, kako su već rastavljeni blokovi imas priliku da izabereš mudro i da možda i uštediš. Po meni, taj multivar, ako nećeš kupovati drugi cilindar i mnogo jači karb i auspuh, može da ti vrši posao do 11k. Ne znam koje su cene s6 delova, imaš npr polini speed evo koji je over size vario za HE setupe i košta oko 55e za pia blok.
Prvo i osnovno što treba da uradiš kada ti je cilindar na stolu je da napraviš portmapu i analizu raspoloživosti cilindra pa prema njemu i prema raspoloženju u džepu da napadaš sledeće delove.. Ako je cilindar predviđen za 11k, idu određene komponete, ako je npr za 12,5 idu neke druge.. zaboravio sam da spomenem da posvetiš pažnju usisu i lamelicama kao i njihovoj veličini, mnogo znači i obavezna je zamena metalnih na tim obrtajima, kao i paljenju i magnetu.
Karb i spuh ćemo ti već predložiti u zavisnosti od cilindra. ;)

#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 14:00

Kazi nam, jel ti sad imas s6 r/t mk1 ili sam ja pomešao s6 racing mk1, jel to isto? stvarno slabo pratim s6 edicije..
pitam zato što r/t mk1 ima specifično kačenje izduva na 3 šrafa i pa me interesuje kako si rešio prihvat na LV ZX?
isto tako za taj cilindar je potrebno brusiti ulaze u blokove na 56,7 ako se ne vozi spejser sa duzim hodom radilice, a isto je predvidjen da se vozi sa radilicom duže klipnjače od 85 ili 90mm a sa serijskim hodom od 39.2, pa ako ti nije teško daj okači neke slike da vidimo kako si to rešio i vozio to čudo od cilindra?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users