

Sprint Exactly
#81
Posted 03 July 2015 - 09:01
#82
Posted 03 July 2015 - 16:10
#83
Posted 03 July 2015 - 23:47
#84
Posted 04 July 2015 - 00:45
Dzoni, on 03 July 2015 - 23:47, said:
Dakle, centralna opruga i rolnice cine jedan podsistem koji diktira kako ce se skuter ponasati tokom ubrzanja, a i tokom nabiranja krajnje brzine. Desava se da centralna opruga oslabi vremenom, pa to neki ispeglaju tako sto koriguju rolnice ali u sustini ona se onda mijenja.
Poenta svega jeste pogoditi dobru centralnu oprugu i uskladiti je sa snagom agregata i rolnicama da dobijes linearno ubrzanje bez rupa, linearne obrtaje bez pada (iako ce se to desiti kad nelienarni torq promijeni ugao ili zbog variomata).
To sto MF Sport trazi visoke obrtaje nema bas direktne veze sa centralnom oprugom.
Dzoni, on 03 July 2015 - 23:47, said:
Cesta greska, koju ja barem cesto vidjam, jeste da malo manje iskusniji zalete se odmah i stave najtvrdju centralnu oprugu jer pise na sajtu da je ona bas "hard" i pomisle "ma to mora da ide", a ovamo imaju serijsku masinu koja jedva ima snage i onu serijsku da sabije do kraja.
Ali sreca tvoja pa je forum potkovan znanjem i mozes nauciti dosta.
Evo ti link od teme pa je prouci: http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
A ostavicu samo ovaj citat iz te teme ovde, na tebi je da proucis ostalo:
Quote
#85
Posted 04 July 2015 - 18:25
#86
Posted 12 July 2015 - 19:51

sad je pilotka 38*
#87
Posted 12 July 2015 - 20:29
#88
Posted 12 July 2015 - 20:54
#89
Posted 12 July 2015 - 22:21
Ovo nista ne znaci tebi za tvoj setup al evo sta sam utvrdio na serijskom keeway cilindru.


Poenta price je da pre pakovanja nekog kita, moras da izracunas stepen kompresije i pravilnu svecicu da postavis da bi tek onda setovao karb. I to kad je siva svecka moze da laze pa nisi siguran jer jos malo da smanjis ili povecas diznu

#90
Posted 12 July 2015 - 22:46
#91
Posted 12 July 2015 - 22:54
Realno na tvom setupu treba pilotka oko 35 i igla sa debljim konusom, a2 je preostra. Probaj da nadjes a7 to je neka sredina, svecicu 8icu, pa probaj polako da trazis glavnu diznu..
#92
Posted 13 July 2015 - 00:57
#93
Posted 13 July 2015 - 19:11
#94
Posted 15 August 2015 - 15:10


#95
Posted 19 August 2015 - 08:50
#96
Posted 19 August 2015 - 11:23
#97
Posted 13 April 2016 - 16:51

Set-up se nije promenio jos uvek:
- Motoforce sport 70cc
- Trek
- 17.5mm karb motoforce
- Oprugice malossi, centralna malossi zuta ili stage6 medium videcemo.
Planiram jos multivar
Krenuo sam da se pozabavim kompresijom, od podataka imam:
- Dihtung ispod cilindra 0,5
- Od ivice klipa do ivice cilindra (to bi trebalo da je C parametar) merio sam iz DMT iznosi 92,1
- Dihtung ispod glave 0,5
- Skvis 1,4
- Ivica glave do K prostora je 0,6
Fali mi da izmeri glavu ali to ne mogu nikako (da l mozda neko slucajsno zna kolika je zapremina kod glave od motoforce sport 70cc?) , reci te mi da l moze da se izracuna kompresija sa ovim podacima?
Da l mnogu da stavim 3 rolnice od 4g i da bude kao 2g? Mislim da ne budu neki problema oko lezajeva, ali to ce biti vrlo kratko vreme tako
Edited by Dzoni, 13 April 2016 - 16:52.
#98
Posted 13 April 2016 - 17:51
#99
Posted 13 April 2016 - 18:03
#100
Posted 13 April 2016 - 20:13


Evo Nesa je odradio analizu i po njoj mi treba 0,6 jel sam u pravu? a sad je 0,2

Mogu da dodam jos jedan dihtung od 0,5 a da mi skvis ostanes isti tako sto cu skinuti dihtung ispod glave?
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users