Jump to content


Sprint Exactly


127 replies to this topic

#81 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 July 2015 - 09:01

Air box je fabricki ali je lulica izvadjena i rupa je onda 20mm

#82 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 July 2015 - 16:10

Da li znas koja je uloga centralne opruge u variomatskom prenosu?

#83 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 July 2015 - 23:47

Da drzi obrtaje u medju-ubrzanju. Pogledaj kod Nese u temi za pedu, sve dok crvenu nije stavio do tad nista nije dobio, probao sam sa stage 6 medium centralnom da ga ustelujem al obrtaji cim su malo ispod 8000 on nema snage ni da prdne.Sa dvojcom max speed 55 po gps-u,a kad sam sam posle ti 55 kad prodje pocne da hvata rezonancu i na 60 po gps-u ko turbo da sam ukljuci krene ko besan da navlaci do 90 po gps-u. Jedino da ubacim 2,5g rolnice na tu stage 6 medium da bi medju-ubrzanje drzao iznad 8000 skoro 9000, ali onda ce da opet prevrtava krajnju. Videcu neki varijator da uzmem pa onda da probam, ne znam dal da probam sa zutom malossi, ali sve teme i onu analizu o mf sportu sam procitao ispod 8000 nece da ide u opste, trazi visoke obrtaje, ako sam nesto pogresno napisao slobodno me ispravite, nemam ja iskustva sa stelovanjem ali sam se nacitao o teorijama stelovanja i nagledao grafikona sto spuh-ova sto kit-eva, nemam obrnometar bilio bi mi mnogo lakse.

#84 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 July 2015 - 00:45

View PostDzoni, on 03 July 2015 - 23:47, said:

Da drzi obrtaje u medju-ubrzanju.
Nije bas sasvim tacno. Ja na centralnu oprugu gledam kao sistem klackalice, grubo govoreci. Na jednoj strani su rolnice, a na drugoj centralna opruga. Za dobro ubrzanje i krajnju brzinu mora se napraviti balans te klackalice. Stavljanjem tvrdje centralne opruge dobijas efekat kao da si stavio lakse rolnice, odnosno meksa opruga trazi lakse rolnice i obrnuto. Tvrdja centralna opruga ce duze zadrzati remen u polutkama pa ces imati i nesto bolji start ali ces gubiti na krajnjoj ukoliko tvoj agregat nema dovoljno snage da sabije tu centralnu oprugu.
Dakle, centralna opruga i rolnice cine jedan podsistem koji diktira kako ce se skuter ponasati tokom ubrzanja, a i tokom nabiranja krajnje brzine. Desava se da centralna opruga oslabi vremenom, pa to neki ispeglaju tako sto koriguju rolnice ali u sustini ona se onda mijenja.
Poenta svega jeste pogoditi dobru centralnu oprugu i uskladiti je sa snagom agregata i rolnicama da dobijes linearno ubrzanje bez rupa, linearne obrtaje bez pada (iako ce se to desiti kad nelienarni torq promijeni ugao ili zbog variomata).
To sto MF Sport trazi visoke obrtaje nema bas direktne veze sa centralnom oprugom.

View PostDzoni, on 03 July 2015 - 23:47, said:

Pogledaj kod Nese u temi za pedu, sve dok crvenu nije stavio do tad nista nije dobio...
Jos jedna greska ti je sto radis "tetrapak tuning" pa kopiras tudje postavke. Dokazano je vec X puta da je svaka masina prica za sebe i da se mora stelovati posebno, odnosno jedinstveno.

Cesta greska, koju ja barem cesto vidjam, jeste da malo manje iskusniji zalete se odmah i stave najtvrdju centralnu oprugu jer pise na sajtu da je ona bas "hard" i pomisle "ma to mora da ide", a ovamo imaju serijsku masinu koja jedva ima snage i onu serijsku da sabije do kraja.
Ali sreca tvoja pa je forum potkovan znanjem i mozes nauciti dosta.
Evo ti link od teme pa je prouci: http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/

A ostavicu samo ovaj citat iz te teme ovde, na tebi je da proucis ostalo:

Quote

Tvrdoća centralnog federa se određuje prema snazi motora i vrsti variomata koji se koristi. Jači motori trebaju tvrđi feder dok slabiji trebaju mekši. Ako stavite pretvrdi feder motor ne bude ubrzavao dobro već se bude samo vrtio u prazno (imao bude potrebne okretaje ali ne bude dobro ubrzavao) jer je sila na remen kod polutki prevelika i variomat se ne bude mogao raširiti.


#85 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 July 2015 - 18:25

Znam sve ja to sto si mi napisao, probao sam ja i sa fabrickom prvo centralnom, pa sam onda vec ima stage 6 medium i sa 3,5g nije mogao da povece obrtaje. Znam da se rolnice uskladjuju sa centralnom i obrnuto, i da nije to samo evo stavi to i to nego mora da se steluje posebno za sebe. Posele medium centralne ja sam znao da ako uzmem ovu malossi da nece vrv moci kais da spusti u polutkama, probacu prvo da izvadim onu podlosku, pa da obelezim da vidim koliko kais izlazi, uzecu 4,5g rolnice pa cu i kombinovati sa 4g ako bude bilo potrebe, ako nece tako onda idem na sl oprugu koja je slabija od ove malosssi,trebalo bi da je malossi zuta, jel ima jos koja?

#86 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 July 2015 - 19:51

evo svecica na puno gasu jedno 2km, dizna 90 i fabricki airbox bez lulice otvor je onda 20mm, trokira na stratu malo ali vrlo malo, i gla je a2 spustena skroz dole, u utorak stize set igli i pilotka 36, sad je pilotka 36, ali se meni boja svecice nekako ne svidja, boju onu pravu ne mogu da dobijem nikako, set dizni imam od 76-98 i oko 88 na dole ide na sivu a na gore je crna, idealne nema, sta mislite o ovoj sad je 90 dizna i sa njom se vozam vec mnogo kilometra, masna je dosta ali kao da trazi jos goriva ili mozda gresim, sta mislite vi?
Posted Image

sad je pilotka 38*

#87 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 20:29

Koja je to tacno svecica? Jel sve ostalo serijsko na skuteru, auspuh, cilindar?

#88 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 July 2015 - 20:54

kit motoforce sport 70, trek, 17.5mm karburator i svecica br9hs

#89 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 22:21

Probaj sa 8icom, cinimi se da je prehladna, odnosno da taj motoforce nema veliki stepen kompresije. Ova devetka se sad ponasa na niskim otklonima kao da imas visak goriva, trokira jer je hladna i laze te za boju.

Ovo nista ne znaci tebi za tvoj setup al evo sta sam utvrdio na serijskom keeway cilindru.
Posted Image
Posted Image

Poenta price je da pre pakovanja nekog kita, moras da izracunas stepen kompresije i pravilnu svecicu da postavis da bi tek onda setovao karb. I to kad je siva svecka moze da laze pa nisi siguran jer jos malo da smanjis ili povecas diznu :)

#90 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 July 2015 - 22:46

kad sam stavio svecicu posle 30km ja reko ajde sad da probam da vidim, ono cela je bila bas prava boja cigle, ja reko odlicno i posle 20-30km ja da proverim ono onakva boja, i reko ajde da probam i izmenjam sve dizne i nista.... hvala, 8-cu uzimam pa da vidim onda

#91 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 22:54

Nema na cemu. Po onoj slici gore (tvoje svecice), svakako treba manja glavna dizna.
Realno na tvom setupu treba pilotka oko 35 i igla sa debljim konusom, a2 je preostra. Probaj da nadjes a7 to je neka sredina, svecicu 8icu, pa probaj polako da trazis glavnu diznu..

#92 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 July 2015 - 00:57

U utorak mi stizu set igli i pilotka 36, posto sledeca manja je bila 32, a to mi je premalo....Tako da taman sutra svecicu da uzmem i cekam spreman da mi stigne paket sa igliama i pilotkom pa da krenem u stelovanje...

#93 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 July 2015 - 19:11

Za trek i za dellorto 17.5 i za taj cilindar to je definitivno prevelika dizna.

#94 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 15 August 2015 - 15:10

Presao sam 1300km sa MF sportom i prezadovoljan sam, nikakve probleme nisam ima sa njim, malo je tesko stelovati njega jer trazi obrtaje sa stage 6 medium centralnom je imao ogromnu rupu i 3.5g rolnice, sad je malossi crvena i ako znam da je ona pretvrda i da brzo jede kais sa njom skuter ide ubja i nema rupe samo sto je kranja oko 80 po gps-u :( sa stage 6 mediumom je isao 93 po gps-u ali ogromnu rupu je imao i rezonancu hvatao tek od 70km/h i onda od jednom ko lud krene da navlaci.... 93 po gpsu sa fabricki prenosom je nesto sto me je bas iznenadilo i sto se toga tice prezadovoljan sam, ceka se zima posto mi je u novebru 18i rodjenda pa cu sigurno uzeti malossi multivar probacu da nadjem linearne polutke morini 123mm i ako bude bilo para a trebalo bi i kvacilo komplet sa zvonom sad videcu koje, tj od para zavisi al hteo bi ceo prenos da promenim i 20% da produzim... i sto se styling tice Posted Image ovaj nosac sa
Posted Image ovim kormanom, samo jos boju da vidim

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 19 August 2015 - 08:50

jer znaš na kojim si obrtajima bio kada si vozio 93 gps-a na fabričkom kineskom prenosu ?

#96 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 19 August 2015 - 11:23

ne znam ali isao je 92 posle sekundu je prebacio 93 i to je to, ali to je bilo jako kasno nocu i nisam se ni setio da slikam tako da jbg...ali tad sam imao medium centralnu i kad npr dvojcu kad vozim nece preko 60km/h po njegovo satu, samo mili, a kad sam sam onda onako treba mu dosta da navuce oko 70 po njegovo satu i onda krene da se trese hoce na zadjnji takav osecaj imam,i za par sekundi mi skazaljku spusti skroz dole,al to kad ododje do 70 ko turbinu da pali....sad mi ta medium na matrixu,a zanimam me kakva je ta medium stage 6 naspram zute malossi, i jel bi trebalo da je bela malossi 20% a zuta 40% i crvena 90% ako se ja ne varam? mislio sam da ne diram sad nista dok ne uzmem multivar dobicu uz njega belu oprugu pa da pocnem od nje i neke linearne polutke, a i fali mi taj obrtomer ovi koso ili stage 6 su skupi sad videcu a treba mi jedan makar dok ga ne ustelujem jer nemam pojma koji su obrtaji sad, stelujem na osecaj, imam 3g, 3.5g, 4g, sa 4g mi onako pokida pa kao da izgubi snagu, sa 3.5 se prodere pa tek onda povuce i onda sam izmesao i dobio 3.75 sad je odlicno

#97 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 April 2016 - 16:51

Pocelo lepo vreme pa reko aj polako da sastavljam masinu.

Posted Image

Set-up se nije promenio jos uvek:
- Motoforce sport 70cc
- Trek
- 17.5mm karb motoforce
- Oprugice malossi, centralna malossi zuta ili stage6 medium videcemo.
Planiram jos multivar

Krenuo sam da se pozabavim kompresijom, od podataka imam:
- Dihtung ispod cilindra 0,5
- Od ivice klipa do ivice cilindra (to bi trebalo da je C parametar) merio sam iz DMT iznosi 92,1
- Dihtung ispod glave 0,5
- Skvis 1,4
- Ivica glave do K prostora je 0,6
Fali mi da izmeri glavu ali to ne mogu nikako (da l mozda neko slucajsno zna kolika je zapremina kod glave od motoforce sport 70cc?) , reci te mi da l moze da se izracuna kompresija sa ovim podacima?
Da l mnogu da stavim 3 rolnice od 4g i da bude kao 2g? Mislim da ne budu neki problema oko lezajeva, ali to ce biti vrlo kratko vreme tako

Edited by Dzoni, 13 April 2016 - 16:52.


#98 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 April 2016 - 17:51

- Od ivice klipa do ivice cilindra (to bi trebalo da je C parametar) merio sam iz DMT iznosi 39,1 *

#99 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2016 - 18:03

Daj premeri jos jednom lepo i slikaj kako meris, po toj racunici ti je C -0.1, odnsno viri ti klip van cilindra jer je hod klipa 39,2mm

#100 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 April 2016 - 20:13

Merio sam jedno 30 puta, dobio sam 39,4 ako je hod 39,2 a dihtung 0,5, verovatno sam jako stegnuo.
Posted Image
Posted Image

Evo Nesa je odradio analizu i po njoj mi treba 0,6 jel sam u pravu? a sad je 0,2
Posted Image

Mogu da dodam jos jedan dihtung od 0,5 a da mi skvis ostanes isti tako sto cu skinuti dihtung ispod glave?





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users