Jump to content


Sprint Exactly


127 replies to this topic

#101 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 13 April 2016 - 20:22

View PostDzoni, on 13 April 2016 - 20:13, said:

Merio sam jedno 30 puta, dobio sam 39,4 ako je hod 39,2 a dihtung 0,5, verovatno sam jako stegnuo.
Posted Image
Posted Image

Evo Nesa je odradio analizu i po njoj mi treba 0,6 jel sam u pravu? a sad je 0,2
Posted Image

Mogu da dodam jos jedan dihtung od 0,5 a da mi skvis ostanes isti tako sto cu skinuti dihtung ispod glave?
Ovo nije fabricki, mf sport, ovim su radjeni kanali

Послато са 6039Y уз помоћ Тапатока



#102 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 April 2016 - 20:28

merio sam izduv, on je na 20 kao sto je ovde. Za ostalno ne znam ali mogu da proverim

Edited by Dzoni, 13 April 2016 - 20:29.


#103 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2016 - 20:30

Malo je nazgodno to sa sublerom pogoditi ivicu klipa, pa zato pitam, sto vise merenja to bolje. Ako si izmerio 39,4 onda je C = 0,2mm. Sad, analizu ne znam ko je radio i da li je analiza za serijski ili doradjeni cilindar, malo mi je neralna snaga za taj sport, pogotovo pritisci, pa verujem da je ovo analiza cilindra kohi je Nesabg fino naturpijao,a opet, tebi je cilindar serijski, znaci ne mozes se voditi ovim parametrima vec moras sebi skinuti port mapu ili potraziti u analizama za tvoj serijski cilindar.

Svakako je dobro da si izmerio C parametar da bi mogao da preracunas stepen kompresije, imas na raspolaganju Mariov kalkulator a mozes i matematicki peske. Piatj slobodno gde jos zapnes.

#104 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 13 April 2016 - 20:32

View PostDzoni, on 13 April 2016 - 20:28, said:

merio sam izduv, on je na 20 kao sto je ovde. Za ostalno ne znam ali mogu da proverim
Aho onda, pisao je da je nesto dirano na cilindru

Послато са 6039Y уз помоћ Тапатока



#105 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 April 2016 - 21:15

Pregledao sam dosta puta temu od nese bas zbog tog kit-a, i on nista nije radio, ali stvarno su cudne ove brojke i voleo bih da proverim. Meni je on vukao 92 po gpsu sto znaci da je vrteo 11 000 na serijkom prenosu celom, citao sam u nekoj temi gde je neko racunao da je 93 max preko 11 000 i nesto za kineze. Izduv je bas visok i meni ispod 8000 je mrtav. Jos da izracunam kompresiju ostala mi je zapremina glave, moram da se snadjem oko toga nekako. Jasno je meni da ne mogu da se vodim ovom analizom ako je bilo sta doradjeno tako da polako cu prvo proveriti i da vidim sta mogu u opste da proverim i da uporedim da li je to to, hteo sam da iskoristim tu analizu i da po njoj idem al prvo moram da proverim. Cisto sam izduv onako odma proverio jer stvarno je 20 mnogo za neki base kit.

Edited by Dzoni, 13 April 2016 - 21:19.


#106 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 April 2016 - 06:02

Ipak je cilinder bio turpijan a zapremina glave je 7,5ml

#107 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 April 2016 - 16:35

Posted Image
Evo sta sam dobio

#108 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 April 2016 - 17:08

Kako C parametar -0.2 a izmjerio si 39.4 kad je u DMT ?

#109 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 April 2016 - 17:11

Lose si upisao C, ispada da viri klip van cilindra pa je povecan stepen...

Proveri jos jednom precnik dihtunga pod glavom, nelogicno je da bude 48,3


#110 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 April 2016 - 17:33

Rupa u cilindru je 47mm, evo sve sam ispravio
Posted Image
Evo i precnik dihtunga
Posted Image
i zanima me kakav je ovo novonastali C parametar?

Edited by Dzoni, 14 April 2016 - 17:37.


#111 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 April 2016 - 17:40

Ok, malo se uvija dihtung kada ga razvuces sublerom malo je mator :)

Ovo su vec realnije cifre, dakle ozmedju 11:1 i 12:1 je sasvim ok za tu aplikaciju. Pise ti u donjem desnom na koliko bi mogao izmenjati zaptivace kada bi zeleo stepen 13:1 mada, ja ne bih isao vise od 12 zbog kvaliteta cilindra i klipa.

#112 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 April 2016 - 19:08

to je deo kalibratora, kada uneses stepen kompresije koji bi zeleo onda imas u procentima da odredis koji zaptivsc koliko da korifujes i ako se menja onaj ispod cilindra onda imas i novonastali C parametar

#113 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 17 April 2016 - 12:22

Dok sam merio C parametar primetio sam da klip kad je u DMT fali mu malo da otvori ceo izduv, dal treba tako? Ako ne onda da stavim jos jedan dihtung od 0,5 i tacno ce biti,a da skinem dihtung izmedju glave. Skvis ce ostati samo ce se C parametar povecati a kompresija ce biti ista (naravno nece bas biti ista ali premericu sve opert). Skinuo sam alnaser i ono unutra sa strane varijatora sve, e sad kad vratim varijator bez toga,a ostavim samo onu platnu varijator mi se malo uvuce unutra. Jel zna neko dimenziju jos jedne platne koju treba da stavim da bi se to izjednacilo? Ili ne smeta to malo?
Posted Image
Posted Image
Mozda je u pitanju 2-3mm

Edited by Dzoni, 17 April 2016 - 12:23.


#114 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 April 2016 - 13:44

Naravno da smeta. Variomat mora biti u osi sa zadnjom remenicom. Moras sada napraviti cauru debljine koliko je zauzimao mehanizam paljenja da bi poravnao variomat.

#115 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 April 2016 - 20:44

To dokle klip otvara izduvni kanal nema veze sa estetikom!
Koje ti obrtaje juris i sa kojim auspuhom, zasto bi pomerao C parametar?

#116 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 17 April 2016 - 22:06

Mislio sam zbog snage, da li treba u opste tako da bude. Spuh je trek

Edited by Dzoni, 17 April 2016 - 22:07.


#117 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 April 2016 - 22:23

Vidi, snaga po analizeru je prividna stvar, to je onako orjentaciono...

Analizer nam govori u kojem opsegu broja obrtaja je koncept nekog cilindra raspoloziv.

Prvo, moras da nadjes analizu mape stok/fabrickog cilindra koji ti sklapas, ili da uradis preciznu mapu svog cilindra pa da ga neko provuce kroz abalizer.

Snaga nema stvarne veze sa stanjem stvari, jer tih 20ks je dpbijeno pritiscima od 180-185psi, sto svakalo ne mozes ocekivati od serijskog bloka, dakle mozes da racunas na 11-12ks,jer ce primereno raditi na pritiscima od 120-140psi-a.

Primetio si da se C parametrom ne menja snaga nesto bitno, ali se zato menja broj obrtaja gde ce cilindar biti raspoloziv. Nema poente terati veci C parametar,jer tako samo podizes broj obrtaja, ne i snagu, vec gubis snagu ispod raspolozivih. Takodje, ako je auspuh pravljen za obrtaje izmedju 8 i 9000, jasno je da nema poente povecavati C parametar.

Dakle, treba uraditi portmapu, treba ici na manji C parametar da bi cilindar bio u sprezi sa auspuhom sa kojim se sklapa i najbitnije,da bi cilindar imao vise snage nisko, kada ti treba da povuce i vuce...

Prema novonastalom C paremtru meris i racunas stepen kompresije i koliko bi dihtunga trebalo dodati da ostanes u neki granicama normale.

#118 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 April 2016 - 09:12

jako je to za***no :) cilindar vs auspuh

rezonanca auspuha diktira najbolju isporuku snage, takoreći u njenom centru će biti cilindar najjači... a ona se opet može pomerati u zavisnosti od uglova prelivnih i ponajviše od izduvnog kanala... imaš u kalkulatoru auspuha to da izračunaš

onda cilindar je bitno da ti bude u najboljoj sprezi upravo tamo gde će ti biti centralna rezonanca auspuha, dakle najbolja ekslpoatacija radne zapremine će biti kada su kanali i auspuh u sprezi na istim ili bliskim obrtajima

onda imaš te pritiske, nerealno je očekivati da će jedan cilindar raditi pritiscima preko 180 PSI-ja, takoreći za veće pritiske je potrebna HPC radilica, optimizirani blokovi, itd.. stock - pogotovo kineski zaostaje i za minareli blokovima po pitanju zapremine primarne kompresije....

isto tako bitno je uskladiti stepen kompresije sa celom postavkom C parametar, radni režim cilindra - centralna rezonanca auspuha itd... zato je i tako ozbiljno odrađen kalkulator stepena kompresije, jer se uglavnom 5 puta sve pomera dok se ne dovede do prave željene mere... pa tu imaš dva zaptivača, ispod i iznad cilindra kao i glavu sa kojima to možeš da manipulišeš....

pa preko svega toga dolazi rezonanca usisa, koju ako imaš u ciljanim obrtajima onda osetiš poboljšanje za oko 20% +/-, ako je nemaš onda je ok... kako kažu stari majstori "vrti se to i sa airbox-om"

posle ovoga ti ostaju samo sitnice, prenos i karburacija.... mislim nekada su sitnice, a nekada se us***eš jer je motor toliko neraspoloživ i pritisci na obrtajima koje ti želiš da eksploatišeš toliki da jednostavno nemaš dovoljno tupu iglu, a i kada je nađeš, onda ga zalepiš jer je u rezonanci premršav.... takoreći vučeee ne spuštaj gas osim ako nećeš da staneš... ručica gasa postaje swtich on - off

eto ... sve ide nekako u krug...

snaga iz kalkulatora je teoretska i ukoliko možeš da je dobiješ... (misli se na sve one postavke o kojima sam pisao gore) onda je ona 25% manja na vretenu radilice i za još 20% manja na točku...baš kako je i napisano u svim analizama na forumu koje su postavljene...

#119 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 19 April 2016 - 06:52

View PostNesa BG, on 01 February 2015 - 02:00, said:

Verovatno ti kvacilo hvata dosta pre rezonance pa kad ulovi rezonancu onda pocupa. Aca ti je vec rekao, rolnice su prelagane za razradu. Stavi teze.

View PostDzoni, on 11 April 2015 - 13:07, said:

vec mi se dva puta desava da mi se motor pri punom gasu ugasi i stane,posle zakurblam i upali...diznu sam proverio na punom gasu i nije skroz kafena vise vuce na crno,znaci da ima dovoljno goriva cak i viska,i zanima me ako smanjim pilotku dal ce traziti diznu vecu il se to posebno gleda,posto mi je pilotka 38 i u leru je svecica crna i malo mokra
kod srafa za vazduh,sto vise odvrnem to bolje krece,sad je na 2,5 kruga,a na 3 kruga se onako ugusi zbog viska vazduha,probao sam sve moguce i na 1-1.5-2-2.5-3 i najbolji start ima sa 2.5,e sad jel moze i piltka na taj strat da utice ili tu vec igla(na strat mislim kad krecem,ne sa punim gasom,kao da malo trokira dok mu ne odvrnem vazduh na 2,5)posto bi trebalo da je odvrnut od1 do 2 kruga


Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#120 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 19 April 2016 - 16:45

Resio sam problem sa karburatorm, bilo je do iglicastog ventila za gorivo i nastelovao. Cilinder je razradje 500km vozen do 40km/h max i nije ulazio u rezonancu sa teskim rolnicama sto je i normalno. Zasto si ova dva posta citirao?

Edited by Dzoni, 19 April 2016 - 16:48.






3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users