Jump to content


Sprint Exactly


  • This topic is locked This topic is locked
127 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 February 2015 - 15:07

to tik tik, može da bude i ona krunica kurble... ako si zaboravio da staviš zaptivač ispod dekle, ili ako si stavio više podloški pod ventivar, ili ako se olabavila ona opruga što tu krunicu u dekli drži

#22 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 February 2015 - 23:11

ipak je remen u pitanju,na prvi pogled kad sam otovrio deklu video sam trag ali nisam odmah pomislio da je remen,posto sam se upalsio da nije varijator nesto ili kvacilo,tek posle se po zvuku cuje kako udara deklu par puta,u jednom trenutku kad pustim gas....hvala na savetima

Edited by Plamenni, 16 February 2015 - 23:37.


#23 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 26 February 2015 - 18:54

koje ulje da uzimam sinteticko ili polu sinteticko?

#24 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 26 February 2015 - 19:08

Sipaj polusintetiku... Puna sintetika je nepotrebna za tvoj setup..

#25 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 March 2015 - 17:25

Sta mislite?
http://www.kupujempr...ter_id=30005501

Edited by Dzoni, 11 March 2015 - 17:26.


#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 March 2015 - 18:11

View PostDzoni, on 11 March 2015 - 17:25, said:

Mislim da je to nas clan jovan139 ako se ne varam.. cena je sportska, za te pare se prodaju serijski spuhovi u dobrom stanju, ali ne mogu da komentarisem jer ne vidim lepo slike preko tel.. u svakom slucaju vredi odvojiti vreme da se pogleda ;)

#27 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 March 2015 - 20:08

Trazi jos koju sliku,pogotovo dole kod grane,da se moze vidit dal je udaren ili mozda varen,sve u svemu cijena je super....

#28 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 15 March 2015 - 22:01

ostalo mi je jos 100km ali sam mu danas dao pun gas da vidim sta moze,mali obrtaji kit nema snage ali zato posle 65km/h pocne da vuce ko blesav,prezadovoljan sam time.....e sad kad je dosao do kraja(tj pun gas pa koliko je izvukao) od jednom kao da se zagrcnuo i neki cudan zvuk,pomislio sam da je osigurac ili zalepio klipa na svu srecu sam samo sputsio na 40 km/h i onda je normalno nastavio da ide...jel ima neko predstavu sta bi moglo da bude?onda proverio samsvecicu na pola gasa tacno sam vozio 1km odma ugasio i naglo zakocio
Posted Image
e sad sa jedne strane je kafena sa druge je vise crna ali kao da malo ima sive,sta znacio to?
Posted Image
Posted Image
sledece sto mislim da uradim je da kupim malossi crvenu oprugu centralnu,3g rolnice i treka

Edited by Dzoni, 15 March 2015 - 22:05.


#29 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 15 March 2015 - 22:59

Moguce je da ti je na punom gasu zafalilo goriva pa je zato stucnuo. Jel karburator nastelovan kako treba?

#30 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 March 2015 - 23:12

Te 2 boje na svjecici govore da imas disproporciju na nekom spektru gasa. Recimo mozda je prebogat na pilotci, a dobar na igli...to moras utvrditi. Ako si razradio termogrupu onda mozes krenuti sa finim stelovanjem karburatora pocevsi od glavne dizne. Ubaci najvecu pa smanjuj dok ne izgubis trokiranje, i tako dalje, sa obaveznom provjerom boje svjecice. Posle toga polozaj igle, pa pilotka i sarafic za fino podesavanje.
Nemoj forsirati gas ukoliko nisi razradio termogrupu, strpi se i polako :)

Kako si utvrdio da ce ti trebati bas 3g rolnice i crvena malossi centralna koja je inace najtvrdja u setu?

#31 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 15 March 2015 - 23:27

za rolnice ne znam,to cu krenuti od njih pa sve finije,a gledajuci po forumu svi oni koji su imali motoforce sport dok nisu stavili crvenu malossi koja je natvrdja nisu dobili neke rezultate,inace kit ispod 8000 obrtaja je mrtav to znam iz grafikona i analize koje sam video kod nese,a i on je morao da ubaci crvenu centralnu...

#32 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 April 2015 - 18:41

Gotova razrada,skuter nije ustelovan,rezonance nema u medjuubrzanju,tek posle neki 60-70km/h krene da vuce ko nenormalan,zadovoljan sam krajnjum i jos kais je manji od seriskog 782 je..ostaje jos po gps da se izmeri ali kisa je pocela :( auspuh je bullet gp
Posted Image

#33 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 April 2015 - 20:07

Jesil nastelovao karburator?Definitivno ti trebaju lakse rolnice,ako ulazi u rezonancu posle 60kmh...

Posted Image
Meni je u polozaju,kao na slici iznad pokazivao nesto malo preko 80 po gps...Sad zavisi sve kolko tebi laze sat u odnosu na moj...

#34 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 April 2015 - 21:07

Kolima sam pre nerio i poklapao se sat tacno,(naravno da nema sanse da ovaj meri ni blizu tacnog)dok ne upalim gps necu znati,planiram da kupim drugi spuh(trek) i veci kajis pa onda stelovanje

#35 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 April 2015 - 13:07

vec mi se dva puta desava da mi se motor pri punom gasu ugasi i stane,posle zakurblam i upali...diznu sam proverio na punom gasu i nije skroz kafena vise vuce na crno,znaci da ima dovoljno goriva cak i viska,i zanima me ako smanjim pilotku dal ce traziti diznu vecu il se to posebno gleda,posto mi je pilotka 38 i u leru je svecica crna i malo mokra
kod srafa za vazduh,sto vise odvrnem to bolje krece,sad je na 2,5 kruga,a na 3 kruga se onako ugusi zbog viska vazduha,probao sam sve moguce i na 1-1.5-2-2.5-3 i najbolji start ima sa 2.5,e sad jel moze i piltka na taj strat da utice ili tu vec igla(na strat mislim kad krecem,ne sa punim gasom,kao da malo trokira dok mu ne odvrnem vazduh na 2,5)posto bi trebalo da je odvrnut od1 do 2 kruga

Edited by Dzoni, 11 April 2015 - 13:13.


#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 April 2015 - 13:15

To sto se gasi moze da bude da ostanes bez goriva u loncetu na punom gasu. Glavna ne igra tu ulogu vec nivo goriva,odnosno plovak i iglicasti, ako kazes da ti je svecica dobre boje.
Pikotku mozes da smanjis pa kada je motor na radnoj temperaturi, skolski nasteluj sraf smese da bi ta pilotka bila u sinhronu. Posle ponovo sledi provera svecice na svim otklonima, moze da trazi vecu glavnu a i ne mora, sve zavisi od spoljne temperature i kako ce reagovati sraf smese..

#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 April 2015 - 11:00

nije to neko pravilo da mora biti između 1 i 2 kruga.. to se samo okvirno govori da bi trebao da se javi najboji odnos vazduha i pilotke tu negde.. recimo kod mene je na 3,5 kruga.. i uglavnom je tako kada je pilotka malo jača,,,

ukoliko nju smanjiš moraš opbavezno proveriti situaciju i na igli i ponašanje motora na punom gasu.. tj glavna dizna.. pilotka u ukupnom napajanju utiče i njenim umanjenjem najviše menjaš prvi otklon od 0 do 1/4 gasa, malo manje do pola u kombinaciji sa iglom , i najmanje na punom gasu, gde će se recimo dva broja manja pilotka manifestovati kao dva broja manja dizna...

ako imaš nalivanje, na početku, možeš malo korigovati i tako što ćeš iglu spustiti za jedan podeok... i ponovo setovati vazduh.. naravno ukoliko ti se javi knedla pri kraju na 3/4 gasa onda je nasno da neće odgovarati.. pa to neće biti dobro...

zbog toga postoje različite igle, različite pilotke, različiti atomizeri i glavne dizne..

#38 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 April 2015 - 20:23

Iglu sam spustio,ali ler ne nogu da nastelujem,to mi se i pre desavalo ali sad bas nece,sraf od lera mi stoji na sredini,kako ga zvrcem tako se motor ugasi,sraf za vazduh sam stavio na 3 kruga i ide dosta bolje sto se starta tice i voznje na pola gasa,e sad zbog cega ler ne mogu da usteljem,dok mi je bila igla na pola,ler posle voznje bude jak ler a kad malo gas dam ali mrvicu odma se smiri,imam elektrican sauh ali sam ga uzeo pre 3meseca,jel ima neko neku ideju sta da probam?

#39 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 April 2015 - 21:03

Dzoni nije fora da ti sam stavis sraf smese nego gde ti se on javi, odnosno kada ti je malo podignut ler gas a sraf smese odvrnut npr 4 kruga od skroz zatvorenog krenes da ga zavrces ( polako, po 1/4 kruga u sekundi) i naicices na trenutak kada pocinje da obara obrtaje, vrati sraf mrvicu.. izduvas malo na gas masinu i probas ponovo. Kada nadjes gde je, spustis ler gas. Kada je motor ugasen mozes zavrtanjem do kraja sraf smese da izmeris tacno na koliko ti se javio i da ga vratis ponovo gde je bio. Po teoriji, skolski, ako ti se javi izmedju 1 i 2 kruga to je dobro. Ako ti trazi vise odvrtanja znaci da ti je pilotka velika i obratno..
Ovo je bitno da uradis da bi eliminisao pilotku iz jednacine, pa ako jos trokira na malom gasu problem resavas sa iglom, kasnije ka punom gasu i pun gas kontrolises svecicom i trazis glavnu diznu.
Sraf smase vise ne diras.
Sve ovo radis kada je motor zagrajan na radnu temperaturu i to npr preko dana kada je najtoplije.

#40 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 April 2015 - 16:47

evo onako,zavrlnuo sam malo ler,stavim vazduh na 4 kruga i nece da upali,stavim na 2 kruga upali i ima visok ler,onda stavim na 4 kruga smanji se ler,stavim na 4,5 ugasi se motor,nista opet stavim na 2 pa upallim i onda vratim na 4 i krenem polako da zavrcem na 3,5 kruga podigne ler i na 1 krug ga spusti,a na 3 i 1/4 kruga smanji ler malo i podesio sam ler,zar ne bi trebalo sto vise odvrcem vazduh da ima vise lera a ne da mi se ugasi na l4,5 i zbog cega moze to da bude?





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users