

Sprint Exactly
#21
Posted 16 February 2015 - 15:07
#22
Posted 16 February 2015 - 23:11
Edited by Plamenni, 16 February 2015 - 23:37.
#23
Posted 26 February 2015 - 18:54
#24
Posted 26 February 2015 - 19:08
#25
Posted 11 March 2015 - 17:25
#26
Posted 11 March 2015 - 18:11
Dzoni, on 11 March 2015 - 17:25, said:
http://www.kupujempr...ter_id=30005501

#27
Posted 11 March 2015 - 20:08
#28
Posted 15 March 2015 - 22:01

e sad sa jedne strane je kafena sa druge je vise crna ali kao da malo ima sive,sta znacio to?


sledece sto mislim da uradim je da kupim malossi crvenu oprugu centralnu,3g rolnice i treka
Edited by Dzoni, 15 March 2015 - 22:05.
#29
Posted 15 March 2015 - 22:59
#30
Posted 15 March 2015 - 23:12
Nemoj forsirati gas ukoliko nisi razradio termogrupu, strpi se i polako

Kako si utvrdio da ce ti trebati bas 3g rolnice i crvena malossi centralna koja je inace najtvrdja u setu?
#31
Posted 15 March 2015 - 23:27
#34
Posted 05 April 2015 - 21:07
#35
Posted 11 April 2015 - 13:07
kod srafa za vazduh,sto vise odvrnem to bolje krece,sad je na 2,5 kruga,a na 3 kruga se onako ugusi zbog viska vazduha,probao sam sve moguce i na 1-1.5-2-2.5-3 i najbolji start ima sa 2.5,e sad jel moze i piltka na taj strat da utice ili tu vec igla(na strat mislim kad krecem,ne sa punim gasom,kao da malo trokira dok mu ne odvrnem vazduh na 2,5)posto bi trebalo da je odvrnut od1 do 2 kruga
Edited by Dzoni, 11 April 2015 - 13:13.
#36
Posted 11 April 2015 - 13:15
Pikotku mozes da smanjis pa kada je motor na radnoj temperaturi, skolski nasteluj sraf smese da bi ta pilotka bila u sinhronu. Posle ponovo sledi provera svecice na svim otklonima, moze da trazi vecu glavnu a i ne mora, sve zavisi od spoljne temperature i kako ce reagovati sraf smese..
#37
Posted 12 April 2015 - 11:00
ukoliko nju smanjiš moraš opbavezno proveriti situaciju i na igli i ponašanje motora na punom gasu.. tj glavna dizna.. pilotka u ukupnom napajanju utiče i njenim umanjenjem najviše menjaš prvi otklon od 0 do 1/4 gasa, malo manje do pola u kombinaciji sa iglom , i najmanje na punom gasu, gde će se recimo dva broja manja pilotka manifestovati kao dva broja manja dizna...
ako imaš nalivanje, na početku, možeš malo korigovati i tako što ćeš iglu spustiti za jedan podeok... i ponovo setovati vazduh.. naravno ukoliko ti se javi knedla pri kraju na 3/4 gasa onda je nasno da neće odgovarati.. pa to neće biti dobro...
zbog toga postoje različite igle, različite pilotke, različiti atomizeri i glavne dizne..
#38
Posted 12 April 2015 - 20:23
#39
Posted 12 April 2015 - 21:03
Ovo je bitno da uradis da bi eliminisao pilotku iz jednacine, pa ako jos trokira na malom gasu problem resavas sa iglom, kasnije ka punom gasu i pun gas kontrolises svecicom i trazis glavnu diznu.
Sraf smase vise ne diras.
Sve ovo radis kada je motor zagrajan na radnu temperaturu i to npr preko dana kada je najtoplije.
#40
Posted 16 April 2015 - 16:47
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users