
Apn 6 Race
#141
Posted 21 June 2015 - 11:36
#142
Posted 21 June 2015 - 18:55
Видим да је клип пресвучен тефлоном, да смањује трење, што је одлично, наравно. А реци нам, је л' клип прављен из откивка, или је ливен? (Ковани или ливени)
И ако се зна од ког је мотора клип, јер сумњам да неко прави то за томоса

#143
Posted 22 June 2015 - 18:21

#144
Posted 24 June 2015 - 23:24

#145
Posted 28 June 2015 - 19:50



#146
Posted 28 June 2015 - 19:56
#147
Posted 28 June 2015 - 20:17

#148
Posted 28 June 2015 - 21:43

Cestitke!
#149
Posted 28 June 2015 - 23:55
#150
Posted 29 June 2015 - 00:19



#151
Posted 01 July 2015 - 22:43







#152
Posted 01 July 2015 - 23:07
Definitivno delovi osrednjeg kvaliteta nemaju sta traziti na trci i nece doneti podijum...
Iz tvog texta izvlacim zakljucak da je motor mogao biti jos ostriji i prgaviji da ste smesu jos malo utanjili? Kao da ste ga masnog vozili ili se varam?
#153
Posted 01 July 2015 - 23:23

Edited by yoco_mci, 01 July 2015 - 23:23.
#154
Posted 02 July 2015 - 00:19
dobra odluka je što ste prešli na vertex, i naravno sreća jer je hlađenje bilo odlično....
nije mi jasno kako su mogli voziti slovenci sa vodenim cilindrima kada si rekao da postoji pravilo da cilindar mora biti T15 tipa ?
#155
Posted 02 July 2015 - 15:31

#156
Posted 02 July 2015 - 16:16
#157
Posted 03 July 2015 - 14:17
Varijabilno paljenje upravo suprotno, smanjuje temperaturu cilindra i omogućava motoru da se više zavrti pošto se smeša na višim obrtajima kasnije zapali te deo gasova dogoreva u auspuhu te podiže temperaturu izduvnih gasova tj. rezonanciju.
#158
Posted 03 July 2015 - 20:39
Edited by yoco_mci, 03 July 2015 - 20:40.
#159
Posted 03 July 2015 - 21:52
yoco_mci, on 03 July 2015 - 20:39, said:
Edited by tuningfanatic, 03 July 2015 - 21:53.
#160
Posted 03 July 2015 - 22:33
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users