Tomos D6
#61
Posted 29 January 2015 - 22:21
#62
Posted 29 January 2015 - 22:44
#63
Posted 29 January 2015 - 22:52
А што се тиче хлађења, верујем да има исти капацитет размене топлоте као термосифонски водено хлађени мотор, само што имаш 5 пута мање проблема -нема хладњака, црева, луфтирања система, једноставније се ради на мотору итд..
Ево је и масивна глава, једва сам је нашао, иако није од овог модела, не поклапа се шаблон ребара са цилиндром
А ево га и мој цилиндар:
#64
Posted 29 January 2015 - 22:56
yoco_mci, on 29 January 2015 - 22:44, said:
Да ти право кажем, није ми било свеједно кад сам видео да нов цилиндар са изменљивом главом и клипом за Derbi senda/gilera hak... кошта 200€, а ово моје је 192-3 :/
Edited by goggyso, 29 January 2015 - 23:28.
#65
Posted 29 January 2015 - 23:22
yoco_mci, on 29 January 2015 - 23:07, said:
ako hoces luca mozes dodat na face , ako imas face - ja sam s njime prozoborio nekoliko komentara - jako dobar covek
Не могу да отворим ни један од клипова, али знам о коме је реч
Знам и за његов цилиндар који је , преправљен на ротодиск, постигао 164км/час, имам га и на фб
#66
Posted 30 January 2015 - 12:36
Lauda, on 30 January 2015 - 10:41, said:
Ako se odlucis za Tapatalk opet javi mi se slobodno na PM, mogu ti pomoci nije problem, da ne spamujemo temu.
Forum ce raditi ok i preko pretrazivaca jer IPB kao forum sistem ima u sebi ugradjen template (temu) za mobilne pretrazivace, samo sto neke funkcionalnosti foruma ce biti ogranicene kao sto su recimo youtube snimci gdje se trazi i podrska za flash player unutar pretrazivaca.
Управо то, interface апликације је баш збуњујући, избацивао неке теме које су неактивне већ 2-3 месеца :р
Сасвим лепо пратим форум преко претраживача, када ми прође испитни рок, јавићу се да то пробамо да подесимо! хвала ти
#67
Posted 30 January 2015 - 23:50
Везано за лежајеве радилице, шта је ваш #1 ? За шта се ви прво хватате, за ког произвођача када је у питању врхунска машина ? Timken, Fag, Koyo, SKF, INA....?
Која толеранција и зашто? Ц3 Ц4 ?
Ја сад имам SKF лежајеве, ц3, Supetx гумене семеринге (100 динара комад, или сл.), а занима ме каква су вам искуства са Corteco витонским семеринзима ?
Причамо о лежајевима семеринзима радилице, за мењач знам шта ћу, то ми је свеједно.
Чуо сам да витонски семеринг хоће да поједе рукавац радилице, после 2-3 сезоне, не знам, то ми звучи мало невероватно, па реко хајде да чујем и ваша мишљења
#68
Posted 30 January 2015 - 23:58
#69
Posted 31 January 2015 - 00:15
Ја имам Тимкен Ц3 ,а можда добијем Фаг / којо од спонзора, па се мислим шта ми је чинити. Некако сам прво за Тимкен, Којо па тек онда Фаг, не знам :/
Око 12.500- 13.000 рпм очекујемо.
Edited by Petko131, 31 January 2015 - 00:18.
#70
Posted 31 January 2015 - 00:27
Za obrtaje koje si naveo mozda treba razmisljati u pravcu C4 lezajeva
#71
Posted 31 January 2015 - 00:39
Plamenni, on 31 January 2015 - 00:27, said:
Za obrtaje koje si naveo mozda treba razmisljati u pravcu C4 lezajeva
Ма нее, само лепо темељно грејање мотора пред гас, лако да улази радилица у лежај, и нема проблема
Моја радилица руком упадне на место, јер кад се она загреје, напне унутрашњи прстен лежаја, и онда се тај зазор смањи и буде тесно. Али ако на хладно улази мало теже, онда се та задата толеранција лежаја смањи, јер унутрашњи прстен промени меру услед ширења рукавца радилице
Све је то радило ове године, на 12.750 , може ц3 лежај, ја сам пре за ц3 негоо 4
#72
Posted 31 January 2015 - 01:05
Evo npr ja vozim SKF c4 ležaj od kad sam napakovao MHR pre 2 sezone, i još se vrte bez ikakvih problema a bilo je tu uvek oko 13.500 rpm...samo meni radilica bez metode toplo/hladno nije htela da čuje za upadanje bilo u ležaj ili dosed u karteru, znači tolerancija 0
#73
Posted 31 January 2015 - 01:13
#74
Posted 31 January 2015 - 02:05
Pita, on 31 January 2015 - 01:05, said:
Evo npr ja vozim SKF c4 ležaj od kad sam napakovao MHR pre 2 sezone, i još se vrte bez ikakvih problema a bilo je tu uvek oko 13.500 rpm...samo meni radilica bez metode toplo/hladno nije htela da čuje za upadanje bilo u ležaj ili dosed u karteru, znači tolerancija 0
Мени на топло-хладно упадају лежајеви у блок. Међутим, радилица лако уђе у лежај, воденим папиром равномерно обрађена.
Бојане, знам да није ту задата толеранција, али сам ја са овим стругањем, тј финим брушењем рукавца радилице смањио напетост лежаја изнутра, и онда лежај не мења толеранцију како се мотор греје. Да то иде тесно, као што Пита каже, онда бих морао Ц4. Али ја мислим да се њему деси да лежај мало, али само мало постане напет када се мотор загреје, али пошто је ц4, нема везе, прође то. Када бих тесно навукао Ц3 лежај на радилицу, и онда га завртео на 12-13.000 мислим да би се укочио, и да би настао џумбус у мотору
Али овако, прилично сам миран, и сигуран да ће то радити - нисам то ја смислио, него сам нашао на неким холандским страницама, и сл.
Више ме брине произвођач.... Чуо сам за СКФ да су већином незадовољни, али ето, мени већ 3 године ради без проблема, не бих ништа мењао ту, али пошто правим комплет целу машину, онда морам да се определим за нечији производ :/
Каква су вам искуства са ФАГ ?
Или ајде овако да пробамо, системом елиминације , са којим сте лежајевима имали проблема ?
Edited by Petko131, 31 January 2015 - 02:05.
#75
Posted 31 January 2015 - 02:29
Ako nemas c4 u 6203 izvedbi onda uradis rukavac i kuciste na blazu varijantu.. konkretno kod mene na s6 r/t radilici nije potrebno posebno grejati ja mislim da nema ni 1/100 plusa, a mi u 6204 izvedbi imamo c4 u ponudi od vise dobavljaca ..
Jesi li video ove fag lezajeve sto je yoco pakovao, kakvi su ti .. Ja inace vrtim koyo c4 sa poliamidnim kavezom ... i vrtio sam ih i na 15000 doduse kratko, uglavnom nama je radni rezim 13-14k
#76
Posted 31 January 2015 - 04:03
Mario, on 31 January 2015 - 02:29, said:
Ako nemas c4 u 6203 izvedbi onda uradis rukavac i kuciste na blazu varijantu.. konkretno kod mene na s6 r/t radilici nije potrebno posebno grejati ja mislim da nema ni 1/100 plusa, a mi u 6204 izvedbi imamo c4 u ponudi od vise dobavljaca ..
Jesi li video ove fag lezajeve sto je yoco pakovao, kakvi su ti .. Ja inace vrtim koyo c4 sa poliamidnim kavezom ... i vrtio sam ih i na 15000 doduse kratko, uglavnom nama je radni rezim 13-14k
Видео сам те, али нисам успео да их нађем. Обратио сам се увознику Fag и Koyo лежаја, међутим, ништа нису спомињали. Тражио сам да ми обезбеде комплет лежајева и семеринга за целу машину, и учиниће тако, потврђено ми је, мада сам навео 6203 С3 , па сад зависи да ли ће то бити Коуо или Фаг.
Иначе, фаг је слупљи од коуо, то ми мало чудно. Фаг је433 дин, а коуо 382, што и није мала разлика. Да ли мислите да то има везе са квалитетом?
Ја сам купио и тимкен 6203 С3, њега бих најрадије ставио, мада не знам, нисам паметан.
Са скф нећу да ризикујем, јер су непоуздани. Ови што су ми сад на машини су изгледа из добре серије, ал ко ће га убости опет...
#77
Posted 03 February 2015 - 01:58
#78
Posted 03 February 2015 - 02:04
Mario, on 03 February 2015 - 01:25, said:
Jennings je pre 30 godina to i dokazao, međutim uvek ide to kockanje, proizvođač daje specifikaciju koliko, konkretno taj double ester 800 što ti voziš, je već sportsko ulje.. Mi vozimo Ipone samouray racing, vozio sam i F1 racing catrol , kao i to 800 i ni na jednom nije napisano da se meša 5%... da ne spamujemo čoveku temu nije ni važno, ti imaš veliku temperaturu i možda taj potez opravdava taj premix..
što se tiče kompresije, problem je u tome što ti nikada nisi razmišljao o koceptu svih kanala malo višlje ili malo niže, pa te C parametar nije ni zanimao.. kada jednog dana uvrstiš to u svoje analize i budeš počeo da se baviš pritiskom, onda ćeš početi da razmišljaš na malo drugačiji način, i dojadiće ti stalno ulivanje, konkretno za svaku promenu na postavci ponovno merenje i računanje kompresije...
edit: da ne zaboravim, nije dobro da elektroda i tačka paljenja smeše bude uvučena u navoj
Да , на Гордонова тестирања сам се позвао, само нисам могао одмах да се сетим имена, стао ми мозак
3% бих правио да имам водени мотор, и мотор са бољим деловима, сами смо(тата и ја) дошли до закључка да користимо 5%, анализирајући стање делова после сваког расклапања мотора- сви делови који су врели, имају довољно уља, па и вишка. Нико није имао потребе да коментарише, знамо за толико
Некада смо возили томос јуниор куп са 7% валволин полусинтетике, за 130 радних сати ниједна клипњача/клип/цилиндар није промењен, сипај терај вози, дизна 120- вежбаш вожњу, фризирање није било потребно .
Ово сада иде тако, јер је ваздушно хлађени.
Када и ако будем ставио нове делове, вероватно ћу правити 4%, и ићићу на већи ризик приликом одабира дизне. Сад сам користио 116, мада је могло 115 моожда 114-114.5 (дизне су ручно калибрисане, нису куповне ) карбуратор 23.5мм
Нисам ни рекао да ја увучем свећицу у навој главе
Не само да не ваља због заклањања пламеног фронта, него оста свећица да се држи на 2 навојка.
Мени свећица уђе у компресиони простор, извири напоље када ставим краћу чауру (мада то никад нисам ни користио, искрено).
#79
Posted 03 February 2015 - 02:11
tako je proizvođač odredio radnu temoperaturu elektrode.. ako mi prevarimo hlađenje tako što će dugi navoj ići preko platne ili čaure, onda se ne možemo ni voditi naznačenom toplotnom vrednočću..
konkretno kod AC-a sa visokim stepenom kompresije je već problem naći dovoljno hladnu svećicu...
#80
Posted 03 February 2015 - 02:19
AcaPostar, on 03 February 2015 - 01:58, said:
Никад нисам ни користио то са краћом чауром за свећицу, сликаћу то сутра, па ћу показати шта сам мислио. Друго, да се разумемо(без увреде), није битно да ли је смешно и неозбиљно, битно је да ли ради посао како треба мој мотор има пуно примитивних, једноставних па и смешних решења, али ради и то је једино што бодујем. Зашто компликовано кад може једноставно
Дизање/спуштање цилиндра на стази, због коморесије је по мом мишљењу, чиста бесмислица, јер мењаш углове. Као прво, немаш ти као на ГП тркама 45 минута тренинг, по 3 пута дневно, па да имаш кад то да подешаваш. А друго, не можеш као човек ни дизну и пренос да подесиш, а камоли сад да растављаш мотор због 0.1 јаче/слабије компресије
У суштини, нема пуно подешавања на том мотору. Не тражи толико фина подешавања и пипкања. Нов цилиндар+клип је подешавање које ми треба. Овај могу да тестирам, колико хоћу и да му радим не знам ни ја шта али са 0.2мм зазора (шпијун сам углавио са лакоћом, тренутно микрометар и субитор нису код мене ) не могу да се надам ничем више него катастрофалном пуцању клипа када га завртим на 12.000+
Чудо да је и ово издржао и ишао овако добро.
29 user(s) are reading this topic
0 members, 29 guests, 0 anonymous users