Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

196 replies to this topic

#81 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 March 2015 - 14:01

E ovo se zove rad u detalje, svaka cast.
Mada sad moras i te rucke da sredis...nije fino da one budu blijede, a sve ostalo da blista :P

#82 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 March 2015 - 14:36

@lauda ručke je bila ideja da se menjaju, pa zbog toga nisam ništa radio sa njima... ako budu ostajale onda ću videti kako već, mada je baš ružna ta kineska guma slabo verujem u neki dobar izhod

šta bi vi radili sa njima ? osim silikonisanja to mi baš nije nasretnije rešenje jer onda klize...

#83 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 March 2015 - 16:43

Bolje bi bilo kupiti nove aftermarket, ako si vec u prilici. Mogu se naci dobre rucke za ne tako velike pare koje bi se recimo savrseno uklopile u trenutni stajling. :)

#84 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 March 2015 - 19:17

Rucke oribaj abrazivnim sredstvom tipa Vim, ako ne bude dobro onda najbolje nove

#85 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 March 2015 - 23:24

eto probaću još sa vimom, ove sredstva za pranje, tipa odmašćivač koncentrati i sl sam već probao sa sve toplom vodom.... ako ne ide na bolje letiće dole naravno...

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 12:18

nastavljam dalje, plastična poluga za žmigavce je imala puknuti jedan od dva zuba, to sam već kod rasklapanja nahvatao u komadima, pa je prvo usledilo lepljenje super lepkom, i lagano podmazivanje sa wd40

Posted Image


dalje je usledilo čišćenje kontakata i rđe koje je bilo, eto znak da posle pranja skutera ne treba odmah u garažu, već je dobro da malo odstoji na suncu ili da se vozi...

Posted Image Posted Image Posted Image


dalje sam sve podmazao i pripremio za sklapanje... bitno je imati te male plastične vezice, ovako je i u originalu stegnut kabel bio

Posted Image Posted Image Posted Image


nikako da sklopim prekidač za kratko dugo, jednostavno ili kugica ispadne, ili se sa druge strane raziđe, a sama veličina prekidača zahteva da on uđe pre svih, a to znači da je potrebno i sirenu i žmigavce podizati kod svake probe... i primetim da je ovde puknuta plastika, a fora je da nje baš nema nigde, pažljivo sam sve rasklopio i u posebnu kutijicu spakovao međutim ovog dela nema... jasno je sada da se ceo prekidač prvo zatvori pa tako komplet spušta na mesto..

Posted Image


mala vezica će i ovde posao da odradi...

Posted Image Posted Image


ovu ispod kabela ne treba stezati do kraja jer je jedan šraf baš ovde ispod kabela, pa ako želimo sva 4 da stegnemo onda da ne bi prošli kao ja, sve ispočetka, sačekajte sa poslednjom vezicom dok se ne uverite da sve radi kako valja... ovde je bitno još provući kablove ispod te noseće plastike da ne zapinju kod skidanja i stavljanja i ne dodiruju se o šipku volana..

to je to... prekidači su ispitani, i lepo funkcionišu, sa njima sam završio

Posted Image Posted Image

#87 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 March 2015 - 12:24

Auuu, pa ti se baš zabavljaš tim kineskim đubar prekidačima. Odaj mi tajnu, koliko mg bensedina treba popiti za ovakav posao? Ja bi ga usitnio čekićem na atome i kupio novi.

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 12:47

dalje stigla su ležajevi prednjeg točka SKF 6201 2RS, kao i zaptivač dekle.. ovde nisam slikao sklapanje te famozne opruge u deklu, za to baš treba 4 ruke, sa osovinu kurble sam tanko podmazao kao i osovinu čekrka... zaptivač sam zalepio za blok, jer je njegovo mesto kod kineza ispod remena, i sklopio da se prosuši

Posted Image Posted Image Posted Image


ovde sa snimio da mi je sajla gasa krenula da se kida i nekoliko licni već bode prste.. ovo je deo koji male sajle od ručke koja ulazi u onu kosu što povlači dve duge sajle, za gas i za ulje... tako da sam ove licne samo ulemio...

Posted Image Posted Image


evo na red dolazi menjanje ležaja u točku, pa ne zaboravljam da sam Laudi obećao postupak... potrebno je imati alat za vađenje ležajeva iz "slepih mesta" tako sam ja pročitao da se ovo zove... ovde je bitna 12mm kandža i naravno kontra čekić

Posted Image Posted Image


sledi postupak stezanja kandže, ide sa dva ključa, fazon je da konusna osovina ulazi kroz sredinu kanže i tako se steže o unutrašnji prsten ležaja... mora ovde fino da se stegne jer ako izleti napolje onda se tupi taj stepenik koji povlači ceo ležaj pa sledeći put već nije tako siguran hvat.. dalje se u kandžu uvrće osovina na kojoj je teg, koji sa kraja osovine ne može da spadne, i ide kucanje... teg je oko 3kg težak, a osovina je oko 40-50cm dužine...

Posted Image Posted Image


ako ne ide onda može grejanje i wd40 prskanje... samo je kod felne malo problem, jer je velika, nikakav poseban učinak greanjem ne postižemo jer brzo odvuče temperaturu ogromna masa, dok zauzvrat može farba da strada na mestu gde se greje... dakle preostaje WD40, dobar hvat i jako kucanje i eto ležaja napolje...

Posted Image Posted Image


novi ležaj tanko namažem po zidovima baš da ne udaram ko sivonja i sa uloškom gedore koji će samo po obodu ležaja da nalegne ukucam

Posted Image Posted Image


druga strana ide isto

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

gotovo, žabarski SKF-i su na poziciji, semeringe pre vraćanja sa obe strane mažem na mestu između usne i prašobrana

Posted Image

Posted Image Posted Image


tako da je to fora... ja sam kupio ceo komplet još pre više godina, mada se na skuterima koriste možda 2 ili najviše 3 kandže, može to i posebno da se kupi i taj kontra čekić da se napravi, nije to neka nauka...

Posted Image

#89 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 13:05

dalje, pišem mnogo jer se radilo mnogo, vikend je iza mene pa sam dao gas sva tri dana....

u prednje viljuške sam sipao Ipone Fork 10w gradacije i to 7cl odnosno 7ccm-a koliko sam nalovio da ide u SR-ku.. .međutim nije to dobro osećam samo federe, i premekane su mi.. kada odvrnem čep od jedne ne čujem skoro uopšte ulje da šiklja i odlučim se da sipam +1ccm..

ovako rade sa 8ccm-a ulja, to je sada samo jedna u funkciji, druga je odšrafljena za snimanje



posle nekoliko proba, učinile su mi se malo bolje, odlučim da sipam još +0,5ccm

Posted Image Posted Image


i još +0,5ccm tako da sada ima ukupno 9ccm-a, ovo je nivo ulja kada su skroz sabijene, mada se to u vožnji retko dešava, dok sa druge strane ovom ulju ovde podkompresiju čini vazduh koji je zarobljen sa čepovima sa gornje strane

Posted Image Posted Image

ovako funkcionišu sa 9ccm-a, zadovoljan sam, možda je moglo ići 15w ulje da bude malo sporiji odziv, ali sam srećan što sam provalio da je potrebna veća količina nego kod žabara..



#90 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 23 March 2015 - 13:40

Zgodna ti ova alatka za skidanje lezajeva,nije lose da se ima :).Ja sam u moje prednje amortizere stavio 100ml ulja ali za automatske menjace,jbg nisam nasao ovo kod nas te gradacije,mada sluzi i ovo. Fino ti napredujes a bogami i detaljno do svake sitnice,bice ovo bolje sklopljeno od originala

#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 13:45

dalje ide pranje ovih deklica, keeway ima onaj poklopac preko usisinika, i ispod sunđer... eee to je da se utihne buka, zato i pišu nivo buke na 3800rpm-a, bzvz ko da se motor tako vozi....

Posted Image Posted Image


usledila je kalkulacija ugla predpaljenja, na 1,2mm pre GMT imam 18 stepeni, dok na 1,3mm skoro 19.. .ja sam se odlučio za 19, pa ćemo videti kasnije kako ćemo i šta ćemo...

Posted Image Posted Image

ide prvo setovanje osovine mikrometra,, podešen je na nulu, osovina ugurana i šraf blago tek tek pritegnut... zaokretnanjem magneta izguram osovinu do GMT

Posted Image Posted Image

vratim magnet i klip malo natrag, stegnem dobro šraf i polako zavrćem do 1,3mm... osovina će u jednom trenutku početi da gura klip i tako pometa i magnet u tačku gde treba da podesimo stator..

evo jednog snimka




na slici se vidi da je skoro dobro stajalo, međutim ipak treba malo doterati, tačka okidanja je kraj pruge na sredini kruga jezgra pick-upa

Posted Image


kako sam popustio pick-up prvo sam pripremio zazor sa špijun listićima od 0,2mm, i laganim kuckanjem doveo do meni potrebne pozicije... misli se da se kuckanjem pick-upa pomera cela anker ploča, a za tu zgodu i ona ne sme biti jako pritegnuta,,,

Posted Image Posted Image Posted Image


posle laganog pritezanja, usledila je još jedna kontrola pozicije, konačno stezanje i zatvaranje

Posted Image Posted Image Posted Image

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 14:06

na red je došla čudnovata replika, ovde sam farbao nosač, šelnu i top, ostalo je niklovano, one delove gde se potkrala koja tačka korozije sam dokusurio sam 1000-kom ... i naravno montaža, pošto je minareli tip, platne su neizvesne u montaži..

top ne pritežem kao sivonja prema šelni već dodajem odstojnih platni koliko mora i koliko traži sa default pozicijom... kod kineza mina tip montiram uvek da mi je nosač sa prednje strane, za tu zgodu je njega potrebno udaljiti od bloka sa 4 platne gore i 5 platni dole... tako mi daje najbolju poziciju na cilindru, mada i ovako ima malo ekscentra, nije 100% rupa cilindra na rupi auspuha.. ali bar nema napetosti i sve završavam sa jednim zaptivačem...

auspuh dolazi dosta blizu gume, reklo bi se na manje od 1cm.. ali tako je uvek i bilo

Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image


dalje, dajem još jednu šansu ovom Areche 19 karburatoru, tim pre što sam sada za njega nabavio i pilotku 15, u originalu je 20... mogu da se posdlužim iglama za PHBG 19 koje imam u celom spektru, pa videćemo... definitivno je on bio veliki problem do sada, uvek naliva, i mnogo troši...

donji spektar je bilo uvek umetnost namestiti , pa je motor u kombinaciji sa replikom bio manje spreman...

Posted Image

evo i ove famozne filter kutije, ne znam ko je izmislio ovu rupu na sred kutije, iz koje mi je jednom prilikom ispao čep... verovatno odavde vuče vazduh za eko normu u auspuh,,... bezveze je ovo, zapušio sam još davno davno ovde... i preostaje mi da rešim prigušenje zvuka...

Posted Image Posted Image


za tu zgodu ili ću se služiti usisnim periskopom koji je na nesreću17mm ili moram pronaći neku plastičnu ili aluminijumsku cevku spoljnog promera 24-25mm jer je tolika rupa na kutiji... i super posle pola sata kopanja u kršu nađem aluminijum...

ide sečenje na 74mm oko 70 ima mesta u kutiji do plastičnog pipka koji nosi sunđer, a on mi tu i odgovara kao mehanički oslonac... loš deo sam odstranio, ali ne i bacio.. "ko zna kad će uztrebati" rekli bi stari majstori, i ovu cevku sam u kršu nakopao pa sad moram da pazim...

Posted Image


poslužio sam se malo sa strugom i šmirglama, 100-1000 unutrašnja je završena sa finijom, i kraj je malo pertlovan

Posted Image Posted Image


spoljna mera cevke je 25mm unutrašnja 23mm biće dobra i za veće karburatore.. ;)

Posted Image Posted Image


kutija je 24,5mm... super malo je potrebno ubediti je sa fenom, baš mi odgovara ulazak na tesno

Posted Image Posted Image Posted Image


i u funkciji je brzi dvokomponentni epoksi... ide tanki nanos ispod petrlovana i po kutiji... biće dobro, .. mada sam je mogao ostaviti i za koji mm kraću

Posted Image Posted Image Posted Image


gotovo... hvata me već kriza, hoću da čujem taktoveee..

Posted Image

#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 14:22

nasuo sam 1L goriva sa 3% sintetike, povezao creva i kablove sa mašine, isto tako povezao i gore komande kao i stop prekidač... bitan mi je alanser... povezao napunjen akumulator i ništa...

nema šanse da upali.. varnice ima, koliko sam video dodirom svećke na neki šraf, ajd malo je slaba, stock šraf je farban u zeleno pa sam u prvom naletu mislio da je zbog toga... neće..
puca na uspuh, jednostavno upali se gorivo u njemu, a osetim da mašina povremeno zakoči jer upali smešu u pogrešnom trenutku... i tako jednu svećicu, drugu , treću i nekako dobijem da radi...




međutim kako smanjim malo ler gas, odmah se izgasi... ništa mi tu ne deluje dobro, prvo to bezvezno paljenje, neće da pali lako, mora da se vergla, a kad upali neravnomerno radi... pa majku mu ko je ovde lud...

karburator je setovan kako je i bio, pošto je bio za nijansu bogatiji smatram da je ovo ok i za ovu postavku mi ne treba nešto kardinalno drugačije, ranije je palio kao mina, nema ovde problema oko toga...

sad da nisam 100% sigran u mašinu koju sam kompletno ispitao pre montaže, kopao bih po semerinzima, petljao sa karburatorom itd... dakle zeza nešto varnica ... uteram u garažu jer je malo tamnije i evo...

definitivno nije dobro... mnogo malih tankih varnica se javlja....




pre svega sam nagazio na kontrolu mase.. posumnjao sam da jednostavno veza pofarbanog bloka i ostalog dela elektronike nije dobra... anker ploča i CDI moraju biti u čvrstoj vezi sa masom... u to ime skinuo sam alanser i anker ploču i pošmirglao kontakte

Posted Image Posted Image


i ništa, sve isto.. jednostavno ne valja ovako,,.. ajde probam drugu bobinu isto... probam drugi CDI i evo preporod...

Posted Image


jedna čista i ispravna varnica,... koja da nema zvuka alansera može i da se čuje kako puca




a to znači da mi je najverovatnije crkao kondenzator u CDI-ju.. ja ovde imam Icin aftermarket, i moguće je da je kond probio te da se na bobini javlja samo indukovani napon pa otuda imamo mnogo slabih varnica...

kako god sada imam dobre taktove i mašina radi kako valja




toliko sam radio za vikend... više neću pisati bacajte komentare

#94 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 23 March 2015 - 14:50

Probudio si ga i preporodio kolko vidim. Koliko si samo detaljisao pa to je neverovatno, al dobro mora biti sve bolje nego fabricki. Što Gogi kaže, bensedini ovde rade posao kod nekih radova, ali kad ga čuješ kako prede sve dodje na svoje mesto i kreću slatke muke :D

#95 Kobe

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 39 posts
  • MestoGračanica BiH
  • VozimAerox

Posted 23 March 2015 - 15:04

Odlično odrađeno :)

#96 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 23 March 2015 - 16:09

Svaka cast Mare.. bice masina kao pista ;) ako ista mrzim to je kad struja zeza.. uvek sumnjam na nesto drugo i potrosim mnogo zivaca.. ali evo svaka tema nesto novo donese.. Svaka cast jos jednom :)

#97 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 March 2015 - 16:25

Hvala na detaljnom objasnjenju za lezaj tocka :0takoje:
Taj Fact ima bas isti airbox kao minarelli sa 3 sarafa, ja sam do sada na kinezima vidjao samo verziju sa 5 sarafa.
Jesi sipao 3% mjesavinu sa pumpom za ulje zajedno ili bez? Posto vidim da je sajla na polumjesecu uljne i dalje prikacena.

#98 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 March 2015 - 16:30

3% bez pumpe.. nisam jos zakacio.posudu to danas planiram..

#99 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 March 2015 - 11:35

što se airbox-a tiče, ovde je već menjan jer sam davno davno fabrički iskasapio, bezveze sam bušio rupe pa sam posle ugrađivao milion malih cevčica jer je baš mukao kao krava na putu, pogotovo dok ne uleti u rezonanciju...

dakle ovaj airbox sam kupio u mtbk prošle ili pre dve godine... i mislim da je minareli tip naravno sa CN markicom za +/- 1000 din..

što se mašine tiče odradio je 2x 20 min na leru.. fino prima gas, neka ga još malo, nemam još vremena za podešavanja...

#100 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 24 March 2015 - 19:58

da, vidi se da fino prima :) koju konjsku snagu bi trebalo da vrti to na tocku ?





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users