Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#61 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 13:15

Evo neka proba i iznese svoje iskustvo, morati ce to odraditi ako hoce ustimati setup.

Nema razlike sa ili bez limica u performansama na serijali. :)

#62 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 06 March 2015 - 13:23

dobro dajteh kaze, limic nebi smio predstavljati problem sve do dizne 60cca , vec na rezi bi se trebo maknut a na kitu maknut i lulicu u airboxu .
Samo sto ja sumnjam da je njemu mozda termo grupa pri kraju , skuter uzbreg nemoze kotac okrenut uopce , a sve je serijski... (pod uslovom da mu je remen original, valjda mu nisu dali neke divlje dimenzije)

#63 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 06 March 2015 - 15:13

Oko kog broja bi isla dizna bez limcica i sa rezonom ? ~64-66 ?

#64 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 15:18

Hehe, oko broja set dizni 50-78 pa moras da probas... nisu svi motori isti, nisu sve reze iste, nisu tezine rolnica iste.. Anabelas je sve lepo pisao u svojoj temi o NRG power mc4, od pocetka kako je sta menjao i koju diznu mu je trazio uz koji spuh i navodio je potrosnju.. Johnny, mozda tebi nece biti bas isto ali prelistaj Anabelasovu temu u base projektima!

#65 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 06 March 2015 - 15:37

Ne treba mi ceo set.. Imam 54 trenutno (fabricki),sa 74 se davi u gorivu.. Sto mu dodje u rasponu 62-68 :) Prelistao temu pre neki dan.

#66 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 16:42

Ok, navescu par primera zasto sam pisao.
Anabelas kaze da mu je trazio npr 64, ali nije mu niko rekao nego je probao sam. E sad, gde je razlika. Sve i da imate isti setup, mozda ( a siguran sam da jeste) tvoj karb drugaciji. Drugaciji od koriscenja, pa nisu svi kanalici gde ide gorivo identicni, pa nemate istu iglu, pa plovak i sraf smese nisu u identicnom polozaju.. a sigurno ni setup nije potpuno isti. Cak i da imate identicne rezone, nece se ponasati isto sa novom i vec napunjenom cadji. Dalje, mozda se tebi javi na 68dizni. Mozda na 62. I ti lepo uvrnes jednu od te 2 koju nabavis i kao dobro je, a kad napolju bude +30 onda si u problemu, opet ti treba 2-3 broja manja.. sve i da pokupujes sve identicno kao njegov setup nemoj biti siguran da ce traziti identicnu diznu. Zato kazem najjeftinije je kupiti set i onda si miran, jer cim nesto malo promenis ili se samo vreme promeni, moras da se igras sa diznom, ako hoces da ide kako treba.. to je tako delikatna tema, nema sanse nista napamet, bez probe, merenja, i gledanja u svecicu :)

#67 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 06 March 2015 - 19:47

Vrlo je moguce da je Anabelas upravu i da je termo grupa propala,a svi razmisljamo los kais,centralna,limic na karbu.Limic jeste neka vrsta blokade al zbog njega skuter nije da ne ide dobro odnosno nema snage,ipak je to upareno sa diznom i morao bi da povlaci dobro,ne kao kada bi skino limic i stavio vecu diznu al bi isao dobro. Vidim da si napisao da je decko od kog si kupio skuter stavljao rezonu gianelli reverse a sumnjas da nije menjao diznu,ako je tako da nije onda bila siromasna smesa jel za rezonu treba veca dizna a on tako vozio i upropastio termo grupu pa sad ti cim se skut zagreje on od kompresije ima samo ko...Neka se izjasne clanovi koji se jos bolje razumeju u ovo,ovo je neko moje vidjenje problema,mozda i gresim

#68 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 20:03

To moze odmah da se utvrdi, manometar se uvrne umesto svecice i provere se pritisci. Ako je lose zaptivanje u cilindru, ne bi isao ni hladan, al da ne nagadjamo, mora to sve da proveri, i pritiske u cilindru i sirinu kajisa i tvrdocu centralne i precnik kvacila pa cemo znati zasto se to cuje iz prenosa "fiju" a polutke promenile boju i nece da vuce kad je zagrejan ;)

#69 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 06 March 2015 - 20:17

Treba proveriti sve slazem se,mi smo sad ko baba vange.Pa kad je hladan ima sigurno bolju zaptivenost nego kad se zagreje i rasiri stublina dovoljno da nema kompresiju koju treba da ima a samim tim i snagu,po meni nije isto al dobro,cinjenica je da treba sve proveriti a ja bi kreno od kompresije pa na dalje

#70 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 06 March 2015 - 21:21

Miki 82 kaze bas dobro mogla bi u najgorem slucaju da bude termogrupa ..Pre dan dva sam prosetao sve majstore i servisere kod mene i pogodite sta niko nema manometar samo su neke probale na kurblu i rekli da je savrseno da ima kompresije ja sam i opisao da je prosli vlasnik vozio sa sportsku rezonu a prito neznam dali je menjao diznu ... Jel postoi neki drugi nacin da proverim stepen kmpresije ? :ohmy:...Da sam kupio krivi remen nisam evo vam sliku od stari i novi iste su skroz brojke (novi remen kad je bio u moim rukama merio ga imao je tacno18,5 milimetara a stari je bio 17 milimetara jel je bio potroseni) ... A evo i fergazer kad sam cistio slike od njega.. Ni sami ja neznam od gde da krenem ... Najbolje je kupit novog skutera i miran si a ne ovako ti je ko macak u vrecu pa si sada razbijam glavu u zid :blink: ....

Posted ImagePosted Image




Posted ImagePosted ImagePosted Image

#71 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 06 March 2015 - 21:46

Pa zar niko nema manometar za merenje kompresije,pa mozes da skines glavu i stublinu pa vidis stanje stubline,klipa ima li ostecenja lepljenja i izmeris zazor na karikama kada ih ubacis u stublinu.Ako zna neko bolji nacin neka kaze,najlakse je manometrom da ne bi skidao,mada i to nije neka filozofija. Ja bi poceo od toga,karburator ne verijem da je i da je losa dizna,stavili su oni kolika treba,kais imas nov a skuter je presao relativno malo za piaggio da bi se lamela,centralna,i federi oslabeli. Sad da li se toliko grejala centralna ako je kais proklizavao pa se grejale polutke i to je moguce,al po meni manje verovatno. Ne znam koliko treba da ima max broj obrtaja motora kad mu das gas do daske,naravno kad je vruc i zagrejan,mozda moze i po tome da se vidi ako nema snagu ne moze ni da se razvrti

#72 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 06 March 2015 - 21:52

Jel lezi remen na bolcni variomata? Na toj slici mi izgleda kao da mu polozaj nije na bolcni, a i nekako mi se cini da je labav :icon_scratch:

Edited by Lauda, 06 March 2015 - 21:52.


#73 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 06 March 2015 - 22:39

Lauda to je slika sa starim remenom naravno remen lezi na bolcni a tu bas na ovu sliku sam ja pritisnuo kais na kaisnici za da bude labav da ga mogu uslikat inace kad se on uspana je kak treba biti :janpi: ... Moram naci manometar ovih dana se raspitam bas svegde ko ima a ak ne nadzem moram ga kupit gledao na netu idu oko 10 eura ... Da vadim termogrupu to nikako trebam ispustat antifriz odsrafat auspuh nije plekoplicirano al ipak ne nije nikad to vadzeno tako da zasta da vadim uzalut kak ima i drugoo resenje izmerit sa manometar moram ga po svaku cenu naci ... U upustvo pise da je stepen kopresije 11.3 + 12.8 : 1 ... Kako se tacno izmeri kompresija sa manometar znam da se auspuh zastopa i kurblas sa punim gasom al neznam koliko puta ? :icon_scratch:

#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 March 2015 - 23:29

evo jedna pametno izrečena, manometar za merenje kompresije kod 2T motora radi, ali ako se auspuh zatvori...

rekli bi , da se zatvori izduvni kanal, sa nekom blokadom jer je auspuh veoma velik da bi zadržao pritisak za manometar...

i ok.. posle toga se meri kompresija u bar-ima,.. koja može biti od 4-8.. a to opet nema veze sa stepenom kompresije koji je fabrika napisala u knjižici, stepen kompresije ti je odnos zapremine glave i ukupne zapremine cilindr sa glavom...

dakle manometar, ali prvo zatvoriti izduvni kanal, jer šta meri manometar kod cilindara sa visokim izduvnim kanalom...

#75 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 23:47

Nemoj da te buni to koliko puta treba da kurblas, kad krenes da kurblas ili alansujes, skazaljka na manometru krene da skace svakim okretajem radilice i stace na nekom mestu (na primer 6 bar) posle 4-5-6 okretaja... tada mozes da prestanes da kurblas i da pustis gas...

#76 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 March 2015 - 23:54

koliko je km prešao taj NRG kad merite kompesiju ?

#77 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 07 March 2015 - 00:05

Znaci moram vadit i auspuh kako sam shvatio... Da vas obavestim nasao sam jedan majstor koi ima manometar sutra ak da vreme idem do njega pa vidim sta cemo uradit .... NRG je prosao tacno 8540 kilometara merim kompresiju zato jer je porsli vlasnik ubacivao na njega giannelli revers a prito neznam dali je menjao diznu na njega pa me zagrizuje da nije otisla termogrupa u mrtve , Mario imas na stranicu broj 3 video kako motor slabije ide u start jedva krene ak ga nisi pogledao upisani je i problem koji imam i samo zbog tai problem merim komprsiju ...

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 March 2015 - 00:16

ne bi trebalo da bude istrošen na 8000km.. osim ako nisi u pravu da je ribao sa auspuhom i da je klip u cilindru već oštećen...

ok premeri, mada bih ja na tvom mestu skinuo cilindar da proverim..

#79 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 March 2015 - 00:18

Sa tom kilometrazom, osim ako nije lijepio cilindar, nemas brige. Odrzavane serijale idu komotno do 15000 do prve kontrole karika. Jedini korektan nacin da zaista uvrdis stanje termogrupe jeste da otvoris cilindar i pogledas svojim ocima.

Edit: Mario je odgovorio brze od mene :D

Edited by Lauda, 07 March 2015 - 00:18.


#80 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 07 March 2015 - 00:26

U potpunosti ste u pravo najbolje je otvorit i videti sta se unutra desava ali ipak prvo cu probat sa manometar vjerovatno ce pokazati manje kopresije ak je ribao auspuh kak kaze Mario ... Molim boga da je sve u redu :ninjar:





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users