#541
Posted 01 May 2016 - 11:38
#542
Posted 15 May 2016 - 23:48
Izvadim auspuh da zavarim nosac. I sraf (brezon) mi se odvrteo koje sam jednom menjao (jer su se originalne iskrivile to jest prosli vlasnik ih je sjeb_ao) i hajd ja kazem si stavicu mu dvokomponetni lepak da ne mrda od tamo i da ga stegnem on mi pukne i eto ostane nutra , dal ga je lepak otopio ko zna svitkao se ko da je od kaskavala jer ove nove srafove sta izradzuju su nikakve ... Jednaput sam jedan sraf od automatika koi je bio 8.8 tvrdini i pisalo na njega Plamen sa bonsekom ga rezao 2 sata ispala mi dusa e to je sraf a ne ove sada ...
I tako nervozan ja trazim nacin kako da izvadim sraf a nemoze kad je na motor cilindar mjesto nikako to ne dozvoljava nekako ga izrezao na pravo sa jedan stari rebrasti noz da ga odvrtim sa srafcigerom ali nece pukao opet .. I hajd cilindar vani rekoh si proverim i stanje nutra u termogrupi ..
Dakle cilindar izvadio izbusio puknut sraf sa manju burgiju ondak sa veliku i uzeo M6 ureznicu navrteo je nutra i eto koliko toliko spasio sam stari navoj , malo ga je brugija uhvatila pri vrhu al nadole je ko novi i sraf stegne dobro .
Idemo dalje , kad sam izvadio cilindar odma pogledao nutra sve dobro nigde tragova , klip takodze duvao je kompresiju ispod karike ali to je valjda dok nisu sjele karike dobro a i ove moje karike su na rubovima istrugane tvornicki a citao sam da za honovani cilindar treba one sa ostrim rubovima , tako da normalno to dok nije se razradio .. Bitno nigde nije lepio klip i nema nikakvih tragova riseva il slicno po njemu .
Slike od termogrupa pre pranje i posle pranje u cisti benzin .
Opet sve pazljivo natrag , upalio ga odzracio sistem i ostavio ga proradi neki sat vremena u leru a prito sipao mu + 3 % ulja na litaru benzina u rezervaru da e dobro podmazuje dok sve to dobro legne nutra .
Japanski klip Narita je odlicncna kvalita to pokazuju i slike posle predzenih skoro 7000 kilometara takodze i japanski iglicasti lezaj bez trunke lufte na klipnjaci . Tako da ko bude kupovao novi klip da zna da je ta marka Narita sasim solidna .
Da se navratim na nosac auspuha, majstor ga je dobro zavario tamo gde je pukao . Ja sam butnuo stari lak malo ga ispolirao i opet ga izlakirao . Kad sam ga lakirao nije imao ni trunke hrdze po njemu ali dok se je lak susio valjda on sadrzi vodu u njemu pa je zahrdzalo ispod laka i ispao kao one hrdzave aute u rat Style to mi i odgovara i svidza mi se nijansa zato sto i auspuh je u slicnjoj niijansi pa si savrseno odgovaraju
#543
Posted 26 May 2016 - 00:34
Novi remen , novi usinik i novi filteric za vazduh ... Sve prva klasa original piaggio nemam raci za kvalitet ...
Bocna nogara . E nju sam zelio odavno odavno ali nije bilo tada novaca . Na prvi pogled izgleda dosta kvalitetno odrzadzeno , lepo ofarbna u mat nijansu idu i srafove ,matice i sajbne sa nje . Marka je BIZZETTI (valjda je tocno napisao ) , na listic pise da je italijanska . Prodavac po telefona mi nudio i RMS reko mi je da su iste samo je logo drugacije a ja sam odabrao ovu .
Kako gledao mora se odrezat i plastika , e sad mi treba savjet od one koju su rezali plastiku na ove modele .
Ja tumacio i mislim je ovako odreazat evo na slici belezio sa crvenu liniju , ako neko misli drugacije nek slobdno nacrta u Paint na moju sliku. Najbolje cu ocenit koliko odrezat kad je prikacim nogaru na ram i vidim gde hvata plastika al ipak da pitam iskusnije .
I da ta bocna plastika kako se vadi nikad nisam je vadio , ja kako gledao moram rastavljat celu prednicu i zadnicu sve plastike , jer sve su zlebove na nje prikljestene .
E sad remen sam montirao u preons i sve citavo se je promenilo , izgubio i start i ubrzanje i krajnju .. To je valjda normalno jer je novi i nije legao .
Hajd kazem pogiram se malo , stavim tvornicke male oprugice na lameli , nece da mrdne sa mjesta moras gurnut pa da podze , uzmem stavim mu rolice one koje vozio sa tvornicki varijator (malosijeve 4,3 gr) start opet istii jer su premekane federcice oseti se , ali kad uhvati ubrzavanje je fenomenalno poleti , al ide u visoke obrataje masina oseti se to ..
Idem vratit opet tvornicke crne malosijeve start se popravio al opet ima rupa u start kad dam gas malo malaksa i ondak naglo povuce .
Tako ostavio crne malosijeve oprugice i 4,3 gr malosijeve rolice to je prelagano , sutra probam kombinaciju 3x4,3 gr i 3x5,5 gr to bi bilo oko 5 gramova i vidma sta ce biti . Mislim da ce mi trebati jos tvrdze federcice jer sad deluje kao da su mu ovi crne malosijeve premekane . Nazalost nemam bjele da probam .
Uglavno koliko mu kilometara treba na novi remen da dobro sjedne ?
Uporedbu ovaj sta je bio u njemu i novi .
Evo kako stoji na bolcnu varimata .
Posle prve voznje sa njega evoga kako stoji u zadnjoj polutki.
Drugo sta zabelezio je da dere u blok e sad zasto neznam , po meni previse ga podigne varimat i nema mjesta gde da ide pa dere po bloku dosta se dobro belezio vidite na slici . Ja mislam da se ovako i krajnju brzinu gubi ako gresim nek me neko popravi .
Lamelu gledao sat vremena takodze i dzvovno i vreto ih u rici levo desno pregledavao i cine mi se da ce da voze jos a i one gumice koje je reko Anabelas da se mogusplesnuti su ko nove . Tako da zasad ce da voze ovo zvono i ova lamela a fly i malossi wingbell ce malo sacekati
Edited by Mitkov, 26 May 2016 - 00:35.
#544
Posted 28 May 2016 - 23:33
Milina za gledat ...
I da javim da je i potorsna drasticno pala otkad smenio usisnik na karboratoru full gradsku voznju mi je potrosio 3,8 litara na 100 km i to zdrava muska voznja gazenje do daske haha
A i svecica pogledao postala je kao prava cigla nikad takvu boju nisam imao predobra znaci , ocigledno je da je onaj ispucali usinik na karboraturu pustao dosta fals vazduha .
Dokaz da kad je sve pic pec u masini i karburator ume da trosi malo
#545
Posted 28 May 2016 - 23:39
#546
Posted 28 May 2016 - 23:54
Pokazi nam boju svjecicu, da se nadje u temi.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#547
Posted 29 May 2016 - 00:17
Nisam bas uhvatio sa moi glupi telefon jer mi ne radi autofokus , al se vidi da je to ljepa ciglasta boja .
Slikano je na full gasu drzanje nekih 4 kilometara naglo kocenje i gasanje masine .
Edited by Mitkov, 29 May 2016 - 00:21.
#548
Posted 09 June 2016 - 23:42
Ovako je sve pocelo ...
Posto nije zeleo da starta dobro sa novi remen probao sve tipova rolice od 4.3 do 7.2 gramova sto sa kombinacija sta imo kuci, sto sta sam pozajmio samo za probu ...
Dakle utvrdio da ove crne malosijeve oprugice su premekane po toliko stelovanja i puno predzenih kilometara tako stelajuci preons sa rolice .
E sad pre neku nedelju nasao bjelih oprugica malosijeve odma sam ih nategnuo na lameli i stavio za prvu probu 5.5 gr rolice i desilo se sledece : start milion puta bolji jer udze bas dobro u rezonancu i snaznije povuce ubrzanje takodze dosta dobro iskicmi me kad dodam gas u medzu ubrzanju obrataji nekih 9500 .
Ali kad se sve to lepo ugrije nakon voznje od desetak kilometara niz gradu to se sve promeni sart opet slabi ubrzanje isto al krajnju nigde nema nece preko 90 km/h i takodze obrataji sa 5.5 gr u sami start nabije 9500 ondak opadnu na 8900 dali je to normalno za ovakav tip motora neznam .
Hajd to dobro kazem si teze su mu te 5.5 rolice stavim mu kombinaciju od 3x4.3 i 3x5.5 sta se dobije tacno 4,9 gramova e sad start se popravio dobaro starta i kad je zagrijan al obrataji opet padaju nabije skoro 10 hiljada i ondak u toku voznju opadnu na cak 9 hiljada i tamo drzi al to se desava samo kad izadzem negde na otvoreni put i vozim konstantnu punu gas .
Meni mirise ovo kao manjka goriva na punog gasa sta padaju okretaji . Takodze na 80 % gasa ide isto kao i na 100 % gasa . Vozim na otvoreno 80 % gasa dodam full gas motor malo ko da ugusi u auspuhu obrataji padnu 2-3 milimetara na kazaljki i opet se podignu .
Evo video tu vam je sa kombinaciju od 4.3 i 5.5 gramova -(4,9gr). Kad vozim niz gradu ovako nastelan cini mi se da prevrtava po zvuku jer mislim da za multivaru 4.9 grama je prelako al evo pogledajte vidi se i kako mu opadnu obrataji to moram resit po svaku cenu .
#549
Posted 09 June 2016 - 23:51
To sto ide isto na 80% i na 100% je visak goriva na glavnoj dizni. To takodje moze da bude uzrok pada obrtaja, jer motor nema snage. Sta kaze boja svecice?
#550
Posted 10 June 2016 - 00:11
E to kad zalepi kvacilo nekako je meko na pocetnu gas , stavljao i tvornicki varijator i tvornicku centralu ima ono kako da opisem kad dodam gasa u startu kao da ima mnogo vise snage sa tvornicki varijator nego sa malossi 2000 .Sa tvornicki varijator ispuca u start niz auspuha nabije snagu cini mi se da ce da povuce avion . Stavim multivar malossi 2000 nekako samo zbrci u mjesto podze al nije to to ...
Remen nisam sajbirao samo ga namestio .
Boja svecica kaze ovako evo sliko je kad si dosao kuci pun gas je bilo nekih h 30 metara i ugasio ga pa izvadio da pogledam .
#551
Posted 10 June 2016 - 06:44
#552
Posted 10 June 2016 - 07:27
Vidi se da imas auspuh sa kratkom granom, dakle mnogo gimnastike trazi da se podesi, od jako nategnutog kvacila, do prijenosa ubodenog pod konac, a sta je najgore osjetljiviji je na promjene temperature jer je powerband uzak.
Ovdje sam napravio jednostavan test na runneru 50 sa kratkom verzijom TT-a, spustio noge i dodao gas do kraja. I nema snage da utrci u rezonancu. Ista stvar je kad stisnem kocnicu. A u stvarnosti se desava da mu treba bar 3 sec da krene.
Kad sam stavio produzenu verziju, nema sanse da stoji na mjestu, odmah silovito krece.
Zato mi mrak pada na oci kad imam auspuh kojem moras ubosti 10500rpm ili nista. I jos ga treba cekati da utrci u rezonancu.
Neki dan sam stelovo covjeku gileru dna50, i skuter se vuce u startu ko ugasen na guranje, posudim mu ZXa sa dugackom granom i rijeseni svi problemi sa serijskim oprugicama. A onako moram natezati oprugice, ubadati role, centralnu oprugu, TC, pa stavljam duzi remen posto je pozeljniji na prgavom auspuhu...
E sad da odvrtim par filmova iz proslosti posto nisam pisao o tome.
Prijatelj je imao novu gileru runner 50 sa malossi sportom, i imao je kratki ZX. Masina je naravno, imala slab start jer je morala ispucavati kroz okretaje, a ne kroz najveci moment. Imao je vece oscilacije okretaja u ubrzanju na pustanje gasa.
Uglavnom, kratki auspuh trazi neprestani trud oko podesavanja.
Sljedeca suprotna situacija, recimo od jucer, gilera runner, dr evo70, auspuh je TT sa dugackom granom. Kvacilo otpusta na 4000rpm. Otkida kicmu u startu, kroz ubrzanje momenta uvijek kad god dodas gasa.
I konacno, obrazlozenje zasto mi je yasuni city r bio najbolji auspuh ikada, auspuh sa kojim nikad niti jedna piaggio masina nece ici.
Taj auspuh je extra produzen na grani i obiluje momentom, a bio je raspoloziv od 6000rpm pa do kraja, na malossi sportu aerox.
Kasnije kad sam stavio obicni yasuni r, razlila u startu je bila osjetna, i trebali je vec natezati kvacilo.
#553
Posted 10 June 2016 - 17:03
Devetke imam kuce 3 komada nisu prosle ni po hiljadu kilometara . Uvjek kad stavim devetku na motor on se poremeti u ler pocne trokirat na malu gas nemogu ga kontrolirat po gradu kad je guzva , na full gasu devetka izgleda ko da ima previse benzina a glavna dizna je 60 . Znaci probao sve zivo sa devetku (male i velike dizne) da ga dovedem da radi kao sa osmicu al nemoguce je . Jednostavno motor bolje ide bolji odziv na gasa ima sa osmicu (Denso 24) ... Poimu nemam zasto , mozda zato sto klip nutra u termogrupi nije original pa je drug stepen kompresije i trazi topliju svecicu . Znam da u upustvo od piaggija pise da treba Champion RN1c to je desetka u NGK ako gledamo po tabeli . Al eto moj motor zeli osmicu (Denso 24) .
Dajteh auspuh je Giannelli Rekord sigurno ga ima i kod vas u gradu takav je para usi svi se vrte i se krste kada vozim niz gradu. One koje se ne razumu kad stanem negde pitaju me zasto tako brci i kako da i objasnim da je takav auspuh al ko ih j_be itno mi policija ne radi poblem za njega . Neznam dali si zabelezio al bilo koi sportski spuh kad se raspuca full gasu nekih 10 kilometara recimo, odma promeni zvuk u krestave i tanke tonove a ja to mislim da se nutra staklena vuna nakvasi sa ulje i upijanje zvukova je drugacije pa se drugcije cuje a motor a ide isto ... Ondak po dva tri dana opet si dobije onaj standardni zvuk kako sta reva na video .
E e e sve ej to istina kako si opisao u tekst dajteh i ja sam to na mojim motorom osetio puno puta dokle stelao ...
Al vidi nije fora da ide u obrataje masina , nije sada da mu ja stavim a stavljao sam mu 4,3 gr rolice i sta masina radi krece ko luda brci para usi , al u ubrzanju treba mu cjeli vek da dodze do stotke nije to to ak me shvacas .Sa lagane rolice nabije on obrataje bez problema al samo reva i ne ide kao da je bez opterecenja .. Kotrlja se al mu treba cejela vjecnost da podigne brzinu . A i potrosnja ide puno gore kad ide tako kako opisao .
Pa trenutne postavke su ovakve znaci otkad stavio multivar jedino sam zadovoljna sto je pala potrosnja i sta ide linejarnije bez da podize obrataje sta sa onaj tvornicki varijator sta pakuje piaggio na svaku masinu je nemoguce vozit ovako .
Idemo ovako ...
Karburator :
Glavna dizna 60 (orginalnu INC).
Ona mala dizna je takodze tvornicka i nije dirana.
Igla tvornicka kakva nosi Delort 17,5 (Skroz dole spustena , jer kad je podignuta sta got mu radio prebogat je na malom otklonu gasa i stalno trokira).
Sauh elektricni originalni Delort , nigde ne glavi otvori skroz i zatvori dobro.
Zrak sa ovu 60 diznu se javlja od skroz zatvorenog na krug i cetvrtinu i prima ko neka motorna pila (to cu vam posnimit danas).
Filter zraka novi originalni piaggio .
Ulje za sagorevanje Total polusintetika.
Uljna nastelana od fabrici i crtice su ekvivalentne .
Sve ostalo je serisko u karburatoru i okolo njega je kako je tvornica namestila .
Termogrupa :
Spuh Giennelli Rekord .
Svecica Denso W24 .
Glava tvornicka.
Cilindar busen prvu specijalu (ostalo u njega nista ne dirana poput kanel i ispuh).
Klip Narita japanski (u unatrasnjosti pise prox japan), promer 40.50 mm .
Diktun ispod cilindra pise na njega 0,6 debelinu (takav sam uzeo originalni paiggio a vidim i sama tvornica je takav stavila kad prvi put rastepo termogrupu), diktune na dekli original piaggio .
Ostalo sve je kako je tvornica namestila (radalica, lagere,semerinze) .
Prenos :
Remen (novi sa 700 kilometara) originalni piaggio 436864 .
Varijator Malossi Multivar 2000 .
Rolice u varijatoru jos nenastelane trenutno su kombinaciju od 3x4.3 i 3x5.5 sta se dobije 4.9 gr .
Remenica originalna piaggio (pise na nje proizvedzena 20/12/2012 haha ) takodze lagere u nje kako je tvornica stavila (Iglicasti INA germanski ) i onaj oklopni (NTN Taiwan), stavljena nova mast pre 2000 km u polutke.
Centralna opruga ljubicasta malosijeva , ona plastika sta ide vrz oprugu pa lamela vrz nje je takodze tvornicka piaggio . Mozda trebam onaj zuti torzion kontrol ili ???
Male oprugice bjele malosijeve .
Lamela tvornicka piaggio ima dosta mesa i merio je bez oprugica tako je sira i subler pokazuje 104 mm i nesta sitno ...
Zvono takodze tvornicko piaggio , bilo je pregrijano pomodreno . Mozda me ono zeza sta nemam dobri start i sta mi padaju okretaji ???
Ostalo je sve tvornicko u prenosu .
Sta i da sam propustio nezamerite , al mislim da je sve na broju
Nisam naveo da kada vozim bas lagano lagno ispod 10km/h ume da trese to zbog lameli nesta , a proklizavanje nema ne cuje se da proklizava . Takodze to isto tresenje vibriranje kako hocete ima i kod skroz novu apriliju full tvornicku vozao jednu pre neki dan al bas lagano kad se vozi to i samo na ugornicu po ravnome i po udolnicu nema .
#554
Posted 10 June 2016 - 17:42
#555
Posted 10 June 2016 - 22:44
I sad mi se to desilo pa se nabila malo al sam je opet sa spiunom nastelao na 0,5 mm , kako si poznao ?
#556
Posted 11 June 2016 - 07:49
Ne kazem da je ljubicasta losa, vec kazem da prenos nije nastlovan i ono sto se cuje na snimku je zato sto je opruga premekana za trenutnu postavku, premekana u tom trenutku kada kvacilo zalepi a motor nema snage, jer je remen vec propao a opruga sabijena do pola.
Remen mora da se poklopi sa bolcnom, sajbnice redjas sve dok se donja ivica remena ne izjednaci sa bolcnom
uploadfromtaptalk1465625253945.jpg 311.32K 20 downloads
uploadfromtaptalk1465625484574.jpg 235.82K 25 downloads
Onda dobijes pozadi ovako
uploadfromtaptalk1465625365809.jpg 249.94K 23 downloads
uploadfromtaptalk1465625435176.jpg 333.96K 22 downloads
To je jedini nacin da ti prenos krece iz prve brzine i samo tako ce centralna opruga i oprugice kvacila raditi posao. Sada, tebi remen stoji u 2 ili 3brzini a ljubicasta je vec sabijena i tu je malo meksa. Takodje i oprugice sada ti trebaju mnogo jake, a kada bi stavio remen u 1brzinu, nece ti trebati deblje od 1,7-1,8mm.
Tek kada to napravis, sledi test sa vise razlicitih gramaza rolnica.
Svacica.
Piaggio LC po manualu nosi champion rn1c, ja nigde nisam nasao da je to ekvivalent ngk10, recimo na sajtu sparkplugscrossreference realno nisu bas tacni, za zadatu champion r1 ili n1 izbacuju ekvivalent ngk10 i denso 27 (sto je ngk9) i po kataloskom broju nekih drugih proizvodjaca, recimo bosch-a ekvivalent ide od w4 do w7 (od ngk7 do ngk10).
Ono sto znam odavno, po champion radionickoj knjizici da je ekvivalent y89c, y2, a to je ngk 9,5!
uploadfromtaptalk1465625897467.png 71.31K 21 downloads
Problem je sto za razlicite debljine dihtunga ispod cilindra stepen kompresije varira od 11,3:1 do 12,8:1 pa proizvodjac ide na sigurniju opciju sa hladnijom svecicom, mada u nekim manualima stoji i ovako
uploadfromtaptalk1465626100139.png 89.23K 14 downloads
Dakle nije strasno da li je u pitanju champion rn2c (ngk9) ili rn1c (ngk9,5), piaggio u radionickom database-u za obe svecice ima ovu sifru,
uploadfromtaptalk1465626234505.png 15.77K 17 downloads
Ali je strasno ako vozis 2 toplotne vrednosti manju svecicu!
Ovo je tvoja 24 (ngk 8)
uploadfromtaptalk1465626307334.png 202.25K 14 downloads
uploadfromtaptalk1465626317252.png 324.39K 26 downloads
Vidi se i gde ti je udarila u beton, ali se i vidi da se topi ground elektroda! Istopices svecicu, topla je!
Ovo je razlika na istim setupuma sa razlicitim toplotnim vrednostima
uploadfromtaptalk1465626476261.jpg 246.16K 25 downloads
Jel razumes da mi kazes koja je koja i zasto su razlicite?
Problem koji opisujes nije do svecice, vec do lose podesenog karburatora. Posto vozis toplu svecicu, tebi se cini da ti fali goriva, a u stvari svecica se pregreva i trazi vise goriva na punom gasu, gubis snagu itd.. da si krenuo u duzu voznju i vozio kao na snimku duze vreme pun gas, posle par kilometra bi doslo do havarije...
To sto te muci trokiranje sa ngk9 se resava stelovanjem pilotke, igle, atomizera, sauh dizne i sauha, glavne dizne i srafom smese. Ima xyc^64 kombinacija a samo jedna ce biti dobra, da odlicno ide a malo trosi.
Takodje, nemoj da unosis zabludu pitanjem "pa koliko mu mala dizna treba?"
Treba mu onolika kolika mu treba, na tebi je da budes opremljen sa setovima i da pronadjes stelovanjem kolika mu treba...
Napravio si sam sebi problem jer ne vozis delove sa fabrickom vrednosti, pa ne mozes da se oslonis na njih kao neki reper (cilindar-auspuh-svecica), a na drugom mestu (karburator) trazis reper po fabrickim vrednostima (dizna-potrosnja)...
U ovakovoj postavci neces nikada dobiti malu potrosnju, a snagu si vec poceo da gubis.. a bice jos vecih problema kada dodju velike vrucine 35*c ili vise..
#557
Posted 11 June 2016 - 14:53
Pa kod mene je remen mnogo dole u polutkima propao i ne lezi na sami bolcnu varimata , a znaci to me mene zeza ...
Za u prenosu dal trebam posbne sajbice radit ili mogu obicne , kako vidim na slike sta si stavio , te su taknke i debeline kao bolcin na variomatu , dal ce strugar na drebongu mocice da mi napravi takve ili mogu stavit obicnu sajbicu ???
Svecicu , evo kako pise u mom manualu ... Ondak devetka nista drugo , e sad guglao dal mogu umesto NGK BR9 stavit DENSO W27 ??? ... A zasto necu NGK jednostavno mi je ostavila utisak da je nekvalitetna a i pise da su francuske , a ja mislim da je NGK japanska firma ... A na DENSO pise JAPAN od covjeka koji stalno kupujem svecice .
Po slici koje si stavio mislim da ona sta je vise ocrnila na proculana je hladnija a ona sta je bolje obojena svetlja je toplija
Idam sat rastepat prvo karburaotr ... Nazalos svugde u Makedonii trazio setova M6 INC dizne ali nemoguce je da mi neko to nabavi ili da ima na zalihu, cak se prave i majstore pitaju sta motor imam i kazu za tai motor imam takvu i takvu sad da ne pisem referate ...
Jedino je jedan covjek sto u Makedonii (Skoplju) prodaje takve M6 dizne za delorto karburatore i ima seledece brojeve - 48/53/55/56/60/64/70/78/85/88/92/95/98/102/104/130/145/170 . E sad problem je sta meni treba set od recimo 58 pa do 70 svaki broj ... A kod njega vidite koliko je odstupanje u tih brojeva . Kuci imam samo 60 i 64 kupljne od njega, nemam druge a i nemam od gde kupit.
http://motojove.com....rto-p-1550.html
Znaci ja te shvatam puno puta su puno rekli u ovoj mojoj temi a i ti si mi puno puta naglasio bes set dizne nema veselje ... Eto to je nemam od gde nabavit a i niko od dobavivaca nece da poruci kazu mi ko ce da uzme samo ti ? , ja mu kazem samo ja platit cu ti koliko zelis ali nece eto ... Jedino preostaje porucit od druge zemje ali i to je kritican poso dal ce da stigne pa jedna mesec cekanja pa svasta ...
Edited by Mitkov, 11 June 2016 - 14:56.
#558
Posted 11 June 2016 - 17:29
Remen nece da legne, nego ce da se potrosi, a kada se potrosi da sidje na bolcnu, onda je previse pojeden i nemas krajnju pa moras opet da ga menjas. Zato se stavljaju vise tanjih sajbnica pa mako se remen trosi tako vadis po jednu sajbnicu i remen dugo traje a performanse su uvek iste.
Sto se tice karburatora i dizni, ako gledamo logicno, tvoj motor je serijski sem 2 stvari. Klip i auspuh. Povecanjem precnika je i teoretski povecan stepen kompresije, ali posto nisi izmerio klip (visinu cela klipa) i uporedio sa standradnim, moguce je i da je zakrivljenje cela klipa manje od serijskog, pa je tako i stepen kompresije ostao u granicama fabrickih vrednosti. To znaci da mu nece trebati mnogo vise goriva od serijskog. Auspuh kao rezonatni ne trosi previse goriva, najvise goriva odlazi na broju obrtaja... hocu da kazem, posto vozis standard airbox koji u sebi ima izmedju 2 komore jednu rupicu od 14mm, moguce je da ce ti trebati extra mala dizna, mozda 55, to niko ne zna napamet...
Gledaj da nadjes set od istog proizvodjaca, nije bitno da li se zovu polini, naraku ili original dellorto (inc), bitno je da su sve dizne u setu ( od 55 pa do recimo 85) od iste firme.
Namerno sam napisao do 85 jer si pisao da bi presao na 70ccm,pa odmah o istom trosku 2 seta...
Takodje, treba ti set oprugica za kvacilo (3x3 razlicite debljine), ali moj savet je da kupis novo kvacilo jer to sto je 104 je odavno za bacanje, pogotovo ako trese na malim brzinama...
#559
Posted 11 June 2016 - 23:43
Uzmem bolcin od variomata u ruci i trazim sajbicu i op izadzu takve u setu koji imam da pasuju tacno tacno kako je bolcin , ali problem nece da udze u radalica rupa premala, uzmem turpijica za zelezo i iz nutrasne strane rucno je prosirim koliko mogao najpreciznije .
To na slikama izgleda ovako .
Prije struganje
Posle struganja
Na radalici to lezi ovako .
Nisam imao subler u meni pa nisam izmerio koliko je debela ova sajbica , al savrseno tacno odgovara kad remen legne na bolcnu od variomata po sirini .
Problem sledeci , ostane premalo mjesta za onoj dio sta ide kad palis na krublu da moze uhvatit onaj metalni dio sta je sa perku za hladzenje , jedva ostane mesta , ova moja radalica prekratka . Neznam Aca sta je slikao koi je to motr al tamo ima bas puno mesta na radalici (ona slika sa Naraku varimatom) .
Evo na zamaecu koliko je to mesto .
A evo kako izgleda kad se sve to stegne sa remenom skroz nategnutog.
Za prvu probu staviio sam 5.5 rolice pa me cudilo bilo je sve isto u startu . Deklo vani kad vidim opet remen propao u remenice izvadio ga gledao ga rastrgao ga toliki je ovaj seriski piaggio nemoze legnut na vrhu u polutikima . Uzmem naspanam ga na samog vrha remenice i nemoze da stigne da uhvati na bolcin prekratak je . A originalni je piaggio 436864
Aca sta si mi slikao te slike gore koi je to preons jeli piaggio ? Tamo kako vidim savrseno na samog vrha lezi remen u zadnje remenice .
A evo kod mene kako je .
Prvu sliku bez sajbiranja , drugu sliku sa sajbiranje . To je maksimum od remena sta moze da ide u remenicama .
E sada posto je pao mrak a mrzalo me da razmaknujem kablove i da stelam po noci rolice i oprugice . Produzim sutra po danu pa javim rezultate o prenosu ...
Svecicu nasao jednu NGK japansku BR devetku evo je ocistio je stavio je lepo obrisao ispuhao i navrteo u deklu ... Al pocele su probleme jedva od bakine kuce dosao do moje kuce kad uhvati u ler pocne zalivat i ko ce da se ugasi drazao ga u obrtaje kad vozio niz centaru grada da mi ne ugasne ..
I tako idem ga rastepat malo na otvorenu cestu da se ugrije na radnjoj i tako u mrak sa blicom od telefon stelao srafic smese ... Al nece opet zaliva na leru kad radi radi jedan minut recimo dodam mu gas prvo ko da trokira isfrli visku benzina i ondak pocne primat dobro , al vidim sutra po danu sta je kako je pa javim detalnije . Mozda je ova svecica neispravna , al prverio je baca dobro iskru .
#560
Posted 12 June 2016 - 10:06
Sliku koju sam postavio je od mina bloka, nisam imao sa piaggia da vidis sajbnice, to je bilo bitno...
Slike kaiseva su razlicite, jedan je malossi specijal, a drugi je polini kevlar, oba su malko duza od standardnog, ali sa duzim remenom dobijes bolji start, a sa standard je veca krajnja brzina.
Tvoja druga slika vec bolje izgleda i to je najbolje sto moze sa standard remenom.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users