Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#81 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 March 2015 - 01:10

skini auspuh, namesti od gume i lima neki čep i zatvori izduv na cilindru, pa tako meri

#82 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 14:52

Izmerio sam kompresiju bila je tacno 2 bara to je sve otislo u mrtve prvo nisam mu verovao na majstor ondak sam ja drzao manometar i majstor zaverglao na alanser i video da je kompresija opet 2 bara ... Po vasem mislenju jel cu proci sa samo jedne nove karike znam da su 40 mm ali koja im je debelina jeli 1,5mm i dali su dve obicne karike ... Mora se sve to razglobit i videti sta se desava unutra budem razglobio ovih dana , ali po vasem mislenju jel ste svi tu puno iskusnije od mene niz vasim rukama je proslo mnogo cilindra i klipova kolika bi mogla biti steta sa ogled da skuter sa sportskim auspuhom je vozen 5-6 hiljada kilometara sa fabricku diznu ... Hvala vam puno :kurbla:

#83 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 09 March 2015 - 15:10

Trebalo bi da budu 1,2mm debljine. Mada najbolje je da sve rasturis i pogledas u kakvom je stanju klip i cilindar pre nego sto porucis karike.

#84 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 09 March 2015 - 15:11

Ipak sam bio u pravu i termo grupa stradala a ne oko prenosa,najbolje je da skines sve to pa da vidis da li ima ostecenjenja na cilindru,mada ne verujem da nema ali videces kada skines. Ako nema onda ces da menjas klip sa karikama,koji ide ne znam,premerices ili ce neko vec da ti kaze koji promer i koji proizvodjac je bolji meteor,prox ili drgi neki. Ako ima ostecenja onda obrada cilindra i klip prema njemu,ovo vazi za gusani cilindar,valjda je taj. Nije ga onaj prodao za dzabe,tako to ide kod polovnih stvari ,ali dobro da se to srediti sve i radice on jos dugooo :0takoje: a njegovo ne znanje sad tebe kosta,resice se

#85 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 March 2015 - 15:21

Malo je 2 bara, treba skinuti cilindar pa na premeravanje, kao i klip. Ako nisi planirao kit 70ccm, možeš uzeti nov klip prve sledeće specijale, 40,4 pa cilindar na honovanje, al ukoliko se na merenjima pokaže da treba.

View PostBeogradski Fantom, on 09 March 2015 - 15:10, said:

Trebalo bi da budu 1,2mm debljine. Mada najbolje je da sve rasturis i pogledas u kakvom je stanju klip i cilindar pre nego sto porucis karike.
Pia pakuje 1,5mm karike u stock-u.

#86 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 15:29

Sa sta najbolje izmerim cilindar ja znam da kad se ubaci nova karika u njega bez klip promer treba biti ne veci od 0,35 mm ako gresim neka me neko popravi ...

#87 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 March 2015 - 15:38

Treba tu svašta da se meri, osim prečnika na vrhu i na suknjici cilindra, treba proveriti i ovalnost, al za to treba alat koji ti nemaš, pa najbolje da odneseš cilindar u neku mašinsku radionicu koja se bavi obradom cilindara, pa nek ti premere. Od klipova, ako već kupuješ nov, ja ti preporučujem japanca Prox, proveren kvalitet, i trajaće dugo uz adekvatno kvalitetno ulje. Meteor zaobidji obavezno.

#88 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 16:02

Kako sto si rekao treba se svasta izmerit ako nema nikakvih tragova da je klip lepi na cilindar i da je cilindar ravan bez riseva ondak samo cu nove karike ubacit lepo razradit i to je to .. Gledao sam klipove i cilindre novu temogrupu cilindar i klip original piaggio dodze tacno oko 120 eura + dihtune 7 eura to je 127 eura jedna solucija a druga je busit cilindar na prvu specijalu i ispadne ovako busnje sa honovanje 7 eura novi klip METEOR - oroginalni italijanski 25 eura ili ima jedan japonski NARITA koi je tacno 33 eura e sada neznam koi je kvalitetni od NARITA ili METEOR to vi znate + dihtune 7 eura ,ispadne 39 eura (meteor klip) ,47 eura (narita klip) .. E sada normalno da se bolje isplati izbusit na prvu specijalu i miran si duze vreme ako vozis sa maksimalno odrzavanje ulje i sve drugo .. Za kit jos nisam toliko zainteresovani ali imam u predvid DR.EVO ali jos ga nisam ukusio kako ide serijal .. Hvala vam jos jednom :respect:

Edited by Mitkov, 09 March 2015 - 16:05.


#89 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 March 2015 - 17:25

View Postgoggyso, on 09 March 2015 - 15:38, said:

Treba tu svašta da se meri, osim prečnika na vrhu i na suknjici cilindra, treba proveriti i ovalnost, al za to treba alat koji ti nemaš, pa najbolje da odneseš cilindar u neku mašinsku radionicu koja se bavi obradom cilindara, pa nek ti premere. Od klipova, ako već kupuješ nov, ja ti preporučujem japanca Prox, proveren kvalitet, i trajaće dugo uz adekvatno kvalitetno ulje. Meteor zaobidji obavezno.
Već sam ti napisao za Meteor. Ako možeš, kupi PROX i završena priča. A tih 120e za stock fabrički cilindar, ni slučajno, bacanje para, probuši postojeći i sa novim klipom samo vozi. Za 120e imaš već base 70ccm kit.

#90 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 March 2015 - 18:53

Kazes 2 bara si izmjerio pritisak? Sa toliko skuter ne moze upaliti. Na piaggiu trebas imati 6-7 bar.

#91 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 19:48

Ozbilno toliko je pokazalo i mene je zacudilo ali eto trebao sam uslikat manometar ... Nosio ga u servisu gde popravljaju aute manometar je bio takav da gde se bodne u deklu nije navoj nego neku spicastu gumicu i samo bodnes i stisnes snazno i verglas sa punim gasom ja sam mu reko na majstor da zatvorimo ispisni kanal na cilindar ali on mi se je smejao i reko zasto to nema potrebe rekao da je kompresioni prostor iznad ispusni kanal na cilindru a ja uporan kako je reko Mario zatvroti sa gumu i neki pleh ispusni kanal to je to dajteh mozda sa zatvorenim kanal na cilindru trebalo bi pokazat vise pa zato moze i upalit bes problema od prvu i kada je hladan i kada je vruc e sad kad je skroz hladan treba malo gasa a kad je vruc upali samo dopres alanser i odma upali ...

#92 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 09 March 2015 - 20:07

poslusaj Maria skinii i zatvori izduv napravi od lima poklopac i gume kao dihtung pa stegni na brezone sa maticama,pa ces videti kolika je kompresija tad ;)

#93 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 20:44

Ja sam insistirao da tako uraadimo ali eto majstor me zeznuo ... Ma i onako oseti se da ima malo kompresije kad kurblas treba snazno da baca vazduh sa rupu od svecice a ono slabije od atumatika a klip na piaggio je 40 mm a na moj matik je 38,5L klip, zatvoris rupu sa prst na deklu na piaggio zakurblas nemoze ti ni izbacit prst od slabu kompresiju , a na automatik kad zakurblas stavis prst na deklu uvcice ti ga unutra ili isterat vani zavisi u kakovm poziciju je klip unutra sigurno su karike nema potrebe da opet promeravam ... Ako je bez zastopani kanal na spuh (nacilindru) kompresija 2 bara ondak je sa zastopani oko 4-5 bara ili sta ja znam dali je uopste tako.. kad budem rastavljao temogrupu na piaggio postavim detalnije slike da pogledate sta se je unutra desavalo ... :janpi:

#94 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 March 2015 - 22:52

Ne znam sto se zezas toliko uopste sa mjerenjem pritiska, do sada si mogao skinuti termogrupu i provjeriti sve da znas na cemu si :)

#95 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 09 March 2015 - 23:23

Sta si u pravo u pravo si Lauda ali nisam hteo zbog jedan jedini razlog to nije nikad otvarano a skuteric je prilicno novi pa zasto ako je dobra bila kompresija da to da rastavljam kako ga je tvornica sklopila .. Ali sada kad sam dosao do ovo mora se otvorit samo da se vreme malo zatopli prehladno je za raditit kada rastavim sve detalnije poslikam pa budem postirao tu u temu :)

#96 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 March 2015 - 01:14

najlakše je da skineš ceo motor sa rame dole..

spremiš neki držač za ram, i samo odvrneš dole galvnu osovinu i izvučeš ... posle toga radiš na motoru kao čovek

zovi nekog druga da ti pomogne oko držanja

#97 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 10 March 2015 - 20:33

Nema se potrebe skidat masinu dole ima dovolnije mesta za pristup oko termogrupe samo skines dvoje maske sa strane i masku na sredinu, evo jednu sliku kako se ima mesta radit nije kao na aprilije ili gilere ... Usput hvala za savjet Mario :respect:

Posted Image

#98 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 10 March 2015 - 20:36

Bice to nezgodno za vadjenje i vracanje osiguraca bolcne klipa..Pokusaj!Ipak najbolji je pristup kad je masina na stolu.Cekam stanje termogrupe.

#99 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 10 March 2015 - 20:49

ja sam kroz plastike kit meto. stavio klip u cilindar i ciljo bolcnu kroz klipnjacu ko snajperista :)

#100 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 10 March 2015 - 21:03

Quote

ja sam kroz plastike kit meto. stavio klip u cilindar i ciljo bolcnu kroz klipnjacu ko snajperista :)


:0takoje:





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users