Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#321 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 April 2015 - 17:08

Evo ovako ... Stavio sam crne federcice start je nezamenljivo bolji od ove standardne sta su bile hvata kvacilo na 6 hiljad ai nesta sitno , meni je super ovo necu vise , potegne odma bas kako zelim das gas i odma momentalno krenes , dok sa standardne je trbao malo proturirat ...


Nego dajte ovo da rjesimo .

Sad mi radi problem NRG nece da pali za zivu glavu hladan ...

Ovako danas isterao od garazi to je bilo jutros temperatura oko 5-6 stupnjeva , udario ga jednom na alanser i odma upalio dao mu gas i ugasio se , j**em mu udarim ga opet naa alanser nece i nece (cok je bio spusten) hajde digao cok opet kurblam , alansujem nece i nece , i nekako sa dignuti cok upalio je tako mu drzao gas i dobro hajd odvozio do skolu ..

U skoli na parkingu stajao nekih pola sata idem da ga upalim opet isti k***c dam kontakt udarim ga jednom na alanser sa spusteni cok upali dam mu gas ugasi se , hajde digao cok nece i nece da upali ... Izvadio svecicu dobra ona nije bila probijena ... I nisam imao resenje nego kurblati ga nekih 30 puta (skinuo si patiku :D ) nekako upalio sa dignuti cok drzao mu gas , tako zagrejao se je i ondak palio ko mina samo doprem alanser i odma upali, e sad ohladi li se opet je sve isto ... Sta li me sad jebe pomagajte ?

#322 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 April 2015 - 17:27

Imas previse goriva i bez coka, cim upali na 5 stepeni bez coka. Ali ako mu das gas kad je hladan cim dodas gas ugusis ga vazduhom. Sledeci put samo malko (2mm ) podigni cok, ne skroz..

Taj karb mora jos da se steluje :)

#323 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 April 2015 - 17:35

Epa evo sada je ovako ...

Glavna dizna 64 (bez limic),Igla skroz spustena, srafic vazduha na 2 kruga jel tako ide najbolje . To je u njemu , mozda trebam probati sa diznu 60 ???

#324 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 April 2015 - 18:47

Eto sta sam reko za federe.
A probaj znaci podignuti cok i dodati malo gasa dok ga palis, da li ce onda sastaviti iz prve?

#325 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 April 2015 - 20:49

Nece , upalice sa dignuti cok ali ako drzis alanser jedno 10 sekunda ...

Ohladi li se pocnu zajebancije ...

Evo stavio zrak na krug i po opet isto , ispat ce da si opet stavim elektronski cok ...

Danas ga izmerio tacno do decimalu , bio je prazan stavio mu 2 litara i 200 grama sa tih sam izminuo 40 kilometara do predhodno stanje , po moim presmetkama to mu dodze 5,5 litara previse je opet , dzaba rucni saug ...

Barem da je ispod 5 litara , nemogu ga nahranit ja tolko ...

MIslim da je ipak dizna prevelika po meni 58 ili 60 bila bi idealna.. Nemoze nikako radit u ravnomerne taktove na leru nego ko 4 taktnu masinu ko da se zaliva i tako kad radi u ler nekih 2-3 minuta das mu gas ugusi se i ugasi se ...

I jos nesto .. Kad je bio elektricni saug , zeger na igli na sredini, srafic smese na jedan krug i jedna cetvrtina , dizna 64 - tad je najbolje isao ili se meni tako cini jel sam sviknuo vec na ovo ovako ... Kako da mu fali medzu ubrzanje u start je odlican i previse nego sta mi treba malo mu fali ubrzanje ko sto je sa proslo stelanje bilo , mislim tad je trosio iznad 6 litara , od ovoga nisto nece biti ...

Za meni samo neka cetvorotaktna masina iznad 50 cc :D

Edited by Mitkov, 20 April 2015 - 20:50.


#326 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 April 2015 - 21:06

Pa rucni sauh ti nece smanjiti potrosnju ne znam odkud ta ideja da hoce. Ja sam ti reko samo treba da ustelujes taj karb kako treba,ako ne umes daj nekom ko zna.Niko ti ovde ne moze tacno reci koja dizna i na koj zub iglu da stavis,moze priblizno.Na tebi je da ga nastelujes po boji svecice,po odzivu na gas,dal trokira ili muce

#327 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 April 2015 - 21:16

Ma nemogu ocenit ,nisam to nikad radio pa zato neznam , sada se ucim imam volju za srafat po njega ali eto nemogu da ga pogodim , a i niko nema sta ih steluje kod mene ...

Prima on gas , ne trokira guta na svako stelanje kakvo i da je ...

Evo hajde da pocnem izpocetka , sa ovu 64 diznu nema sanse da se usteluje da trosi ispod 5 probao sve moguce nacine ...

Evo ovo planiram - Diznu 60, iglu skroz gore, stavim el cok ovaj rucni prodam ga, za pocetak srafic smese na krug ipo pa ondak dostelujem svecicu ...


Ma tu ideju za rucni cok dao mi jedan prijatelj kaze provereno ...

#328 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 20 April 2015 - 21:57

Vrati go limceto na svoeto mesto :)

#329 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 April 2015 - 22:08

Pricaj srpski da svi razume :D ...

Da vratim limic lako je za njega ali ondak manji protok vazduha i automatski sporije ce se puniti cilindar , probacu al neverujem ...

#330 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 April 2015 - 22:12

Kakvo vraćanje limića, naravno da smanjuje protok. Ja sam vozio NRGa bez tog limića, i sve je bilo ok, radio ko singerica i išao ko mećava.

#331 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 20 April 2015 - 22:12

Eto vidi video kodspensera,ja sam vozio danas i neverovatno kako to ide za 50 kubika,YASUNI je prava stvar,kakav Giannelli kakve pi*** materine.

#332 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 April 2015 - 23:23

svi mi umemo da psujemo al ipak koristimo zvezdice.. :)

#333 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 April 2015 - 23:55

Ajde probaj jos sa manjom diznom da vidis kolika ce biti razlika, recimo 60. Ako ni tu ne bude, e onda stvarno imas gremlina.

#334 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 21 April 2015 - 00:08

Mario izvinjavam se,inace nemogu da nadzem artikal gde sam citao da ovaj karburator tesko moze se nastelat da radi bez limic.

Edit-nasao sam procitaj lepo,ali ovaj lik imao muke na apriliu sr,ti vozis piaggio mozda je kod tebe razlicit.

http://www.apriliafo...ilia-SR-50-Carb

Edited by VlatX, 21 April 2015 - 00:18.


#335 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 21 April 2015 - 10:11

Nije u dizni problem. Ja sam takav setup sa 68 vozio pio je do 4.5l

Ne znam dal igra kakvu ulogu sto si cilindar brusio na specijalu al vjerojatno da

Edited by Anabellas, 21 April 2015 - 10:12.


#336 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 21 April 2015 - 10:14

View PostVlatX, on 20 April 2015 - 22:12, said:

Eto vidi video kodspensera,ja sam vozio danas i neverovatno kako to ide za 50 kubika,YASUNI je prava stvar,kakav Giannelli kakve pi*** materine.
Giannelli na serijali nejde losije od yasunia.
Al zato yasuni na kitu ide bolje od giannellia.
Imam oba dva ne pricam bezveze ;)

#337 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 April 2015 - 14:47

Kakve veze ima specijala, pa razbušen je na prvu sledeću, 40,5 ako se dobro sećam, nije na 80,5. Ili debelo greši il je karb sa nekom anomalijom, al Dell 17,5 se svakako može lepo uštelovati, dosta njih ovde na forumu voze dell. I ja sam ga vozio na Mc3 bez limića, radio ko singerica i išao ko nesvet, a kad ide, mora malo i da troši, to su čari karburatora.

#338 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 21 April 2015 - 15:23

View Postgoggyso, on 20 April 2015 - 22:12, said:

Kakvo vraćanje limića, naravno da smanjuje protok. Ja sam vozio NRGa bez tog limića, i sve je bilo ok, radio ko singerica i išao ko mećava.

kod mene na piaggio masina, sa limic i diznu 60 i 4.3 rolne i rezonu ide dobro.. sta reci/

#339 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 April 2015 - 16:53

Probaj bez limica pa ces videti razliku. Taj limic je blokada,to je jasno. Ali nakon skidanja mora stela sve ispocetka.

#340 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 21 April 2015 - 17:01

Znaci ce da poleti bez limica, stom sa limic ide ovako dobro :D hm...





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users