pa redom da napišem nešt o oba skutera i kaj se bude radilo..
vx,stariji model runnera..sadašnja mašina je polini 209,malossi bregasta,dellorto 34 karb (malossi pakiranje),malossi delta,pm tuning zvono,malossi sekundar produljenje getribe,malossi multivar,malossi torque drive..radilica lagano luftira a i gazdi je dosta šarafanja tak da sad ide gore 250 karb mašina (koja je trenutno na ovom novom vxru iz ove priče)...
tak da setap bude sljedeći;
250 karb mašina
dellorto 34 karb
malossi e5 gljivurda
malossi multivar
malossi torque
malossi delta
pm tuning zvono
na mašini se budu mjenjali fazni lanac,lanac uljne pume,karike,dihtunzi i po potrebi gumice ventila,šlajfali ventili skupa sa sicevima..
treba složit malo instalaciju,zamjenit ručke volana,poklopce svjetala i žmigavce,ulje i filter ulja novi i sitnice neke..
vxr,dakle bio prvo 200cc pa smo ga prebacili na 250 karb ali sad je dopizdilo gazdi drkanje s fergazerom,pucanje mebrane,crkavanje čoka itd..
skuter po satu ima preko 68 000km,al preko 10tkm je voženo bez puža tak da ima sigurno i 80..
dakle,uzeta je mašina kompletno sa instalacijom od nexusa 250 i.e.,navodna kilometraža je smiješna,barem po potrošenosti dijelova..mada ni to nije nemoguće ako nije baš redovno i pravilno održavanje..nebi bilo prvi put da to vidim (a ni drugi )
na mašini se mjenjaju karike,po želji vlasnika da zna točno stanje mašine,uz to šlajfanje ventila i siceva itd..
treba prebrikat instalaciju,nosit rezervar složit da se može uglavit pumpa goriva unutra i više manje toe to (kak zvuči jednostavno ovak napisat to,ahahahaha)
setap na vxru;
250 i.e. mašina
polini speed control vario
polini speed bell
evo koja slika pa odo skinut još te dvije mašine,ova i.e. za vxr je već na stolu rastavljena
pun stol mašina,haha
Edited by steeef, 04 March 2016 - 13:35.