#81
Posted 27 April 2015 - 12:25
isprobani zmigavci sa eksternim relejom,sve radi ali moram sprovest jos dio ozicenja i prebrikat opet prekidac da bude sve po pravilu sluzbe..
slozit na plovak da pali lampicu rezerve na tabli,bobinu ubacit na mjesto i toe to,danas valjda i paljenje bude,toplo se nadam..
#82
Posted 28 April 2015 - 00:37
izjebo se ko mulac dok sam složil kontakt na plovak da pali lampicu rezerve,ali ajd,ispalo je kak sam htel..kad nivo goriva padnje na zadnje dvije crtice na skali,pali se rezerva..
raskupusal sam cijelu pumpu i plovak..na fiksni dio plovka,ispod mjerača goriva ubacil sam limić na koi sam spojil žicu koja ide na džek na pumpi,on ima 5 pinova i pumpa i plovak koriste 4 (svaki po 2) tak da sam to odigral ko tvornički..
na diu plovka koi šeta sam izbušil rupe i kroz njega provukel golu žicu pa kad taj dio dođe do limića spaja masu preko koje radi žaruljica rezerve..tu žicu sam samo zalemil na već postojeću masu koju koristi plovak..
džek pumpe koi je n instalaciji također ima jedan fraj pin pa sam u njega ubacil stopicu i žicu skroz do table..
uz sve to moral sam i dio plovka ko pluta na gorivu i diže skalu skratit,tj njegov nosač koi je od neke tvrde žice i povijat da stoji kak je bilo tvornički..vxr ima duplo manji rezervar pa sam jedva uspjel to nagura da more šetat kak treba..
#83
Posted 28 April 2015 - 10:20
super je ideja, sviđa mi se home made podvig
#84
Posted 28 April 2015 - 10:28
eh sad,oksidiralo valjda nebude ako cesce klizilo po limicu pa bi trebal bit cist spoj...mali je rezervar pa bude cesto na rezervi
mozda umjesto zice ubacim i tu limic,onaj bas sa puza..
#85
Posted 28 April 2015 - 10:29
#86
Posted 28 April 2015 - 10:44
on je tanki i mekani pa se prilagodjava da je uvijek u kontaktu
#87
Posted 28 April 2015 - 11:48
#90
Posted 29 April 2015 - 09:55
#91
Posted 29 April 2015 - 11:08
sad mi je guzva za crijeva od pumpe do injektora,to moram isto vidit di bude islo,s jedne strane prolaze izmedju glave i bobine,s druge pak ispod reglera...koma
#92
Posted 02 May 2015 - 01:18
naravno,ni bobina ni regler nisu mogli ostat na onim mjestima di sam ih prvo upakiral,plastike nisu mogle stat tak da sam moral smislit alternative..
regler je prebačen u kadu,ispred akumulatora kraj osigurača,s njima je i kabel za dijagnostiku..
neke kablove sam moral isto selit da bi plastike mogel leć na njih i da sve stane..
koma od kablovinja,sve je puno žica,svaki dio pod plastikama..
ključ je postavljen u ecu ko master ključ tak da sad sa njim možemo dodavati ostale slave ključeve..
dosta mi je žica,instalacija,lemilice,shema i brikanja za narednih pola godine..ako ne i dulje..
nastavljamo druženje sa vx250 karbom
#94
Posted 04 May 2015 - 22:53
skuter sastavljen i ide ca sutra..
ide dobro,nist losije nego kad je bil fergazer,mozda je jos malo i momentniji..
uglavnom napokon sam se rjesil toga,nocas budem mirno spaval
bilo je pizdarija oko lampice ulja,stalno je svjetlila pa sam vec mislil da sa masinom nest nije u redu,aliispostavilo se da i.e. instalacija salje drugacijim principom signal na tablu a i tabla ga drugacije cita nego na karb instalaciji..
na i.e. ide sa indikatora na jos dodatnu elektroniku pa sa nje na tablu,dok na karb instalaciji ide sa indikatora na tablu,tak da sam provlacil zicu drito sa indikatora na tablu i sad toe to..
#95
Posted 04 May 2015 - 23:30
#96
Posted 04 May 2015 - 23:47
donesel sam doma i dijagnostiku da ga stestiram i ocitam greske..ispalo sve ok,samo jedna greska i to slab akumulator haha
#97
Posted 05 May 2015 - 00:18
#98
Posted 05 May 2015 - 00:44
#99
Posted 27 February 2016 - 00:07
kak piše u zadnjem postu,vxr 250 i.e. je otišel..zbog rege je brzinski otpeljan tak da nisam uspel testirat,ali vlasnik se javil bil i reko da ga je po satu vozil 156,to je sasvim pristojno,nek je to 135-140 gps,sasvim pristojno za skuter sa stock mašinom koja na sebi ima samo polini speedcontrol variomat..
više informacija kad dodje sljedeći put na štelanje ventila
ali zato i dalje se bavimo ovim već pomalo zaboravljenim vx 250 carb skuterom..
dosta dugo je ležal u garaži netaknut,ali barem sam u medjuvremenu gazdu uspel najebat da se skuter složi tip top i riješe svi fuševi sa prijašnjih slaganja..nemrem ja pustit skuter da ode a pol svari je u koma stanju..
uglavnom reko je; reci kolko para da uplatim i radi šta oćeš
za početak je dopeljan u radionu da se ulje u vilicama promjeni,felge poskidaju da se zamjene gume i složi instalacija koja je u koma stanju..
gume nove montirane,uzete duhnlop scootsmart,prednja 120/70/12 i stražnja 130/70/12
instalacije prije i nakon brikanja,lemljenja i stavljanja na mjesto
i onda zaebancija sa prednjom V maskom iliti haubom,ljepil sam foliju..još je dosta dobro i ispalo..
uzet je novi akumulator,ležajevi volana tj stupa vilice,novi stražnji amortizeri yss..
naručen nosač tablice orginalan,logo koi ide na obljepljenu masku,ručice kočnica,prednji opleteni lajtung,kada ispod sica i tak to...
gužva u garaži,runner 250,runner 250 i.e.,runner 300 i.e.,sportcity 250i.e.,nexus 500 i.e.,vespa et 70,vespa pk 50 automatic (1987.g.)
#100
Posted 03 March 2016 - 12:43
stigli i amortizeri,oni su bas novi novi haha
danas rastavljamo prednje celjusti koi idu na pjeskarenje i u crvenu plastifikaciju..
takodjer deklo i spupport arm idu na pjeskarenje i u crnu plastifikaciju,uz njih i poklopci posudica ulja,takodjer crno
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users