Jump to content


vx 250 carb & vxr 250 i.e.



  • This topic is locked This topic is locked
134 replies to this topic

#81 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 April 2015 - 12:25

cika zlaja istokario nastavke za produljenje usisa na pumpi goriva,sad ima da ga potrosi do kraja :D
isprobani zmigavci sa eksternim relejom,sve radi ali moram sprovest jos dio ozicenja i prebrikat opet prekidac da bude sve po pravilu sluzbe..
slozit na plovak da pali lampicu rezerve na tabli,bobinu ubacit na mjesto i toe to,danas valjda i paljenje bude,toplo se nadam..

#82 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 28 April 2015 - 00:37

instalacija amen,sutra ju povezat sa vezicama na ramu i sklapanje skutera..

izjebo se ko mulac dok sam složil kontakt na plovak da pali lampicu rezerve,ali ajd,ispalo je kak sam htel..kad nivo goriva padnje na zadnje dvije crtice na skali,pali se rezerva..
raskupusal sam cijelu pumpu i plovak..na fiksni dio plovka,ispod mjerača goriva ubacil sam limić na koi sam spojil žicu koja ide na džek na pumpi,on ima 5 pinova i pumpa i plovak koriste 4 (svaki po 2) tak da sam to odigral ko tvornički..
na diu plovka koi šeta sam izbušil rupe i kroz njega provukel golu žicu pa kad taj dio dođe do limića spaja masu preko koje radi žaruljica rezerve..tu žicu sam samo zalemil na već postojeću masu koju koristi plovak..
džek pumpe koi je n instalaciji također ima jedan fraj pin pa sam u njega ubacil stopicu i žicu skroz do table..
uz sve to moral sam i dio plovka ko pluta na gorivu i diže skalu skratit,tj njegov nosač koi je od neke tvrde žice i povijat da stoji kak je bilo tvornički..vxr ima duplo manji rezervar pa sam jedva uspjel to nagura da more šetat kak treba..


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

#83 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 28 April 2015 - 10:20

te bakarne licne će vremenom malo da oksidiraju... za sada rade kontakt ok, ali kasnije moguće da će da zakažu, sa druge strane bakar je nema tu opružnu silu, jednom kada se pokrivi ostaje pokrivljen...

super je ideja, sviđa mi se home made podvig

#84 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 28 April 2015 - 10:28

stisnul sam ih sad vec kolko god sam mogel na plastiku,ovaj limic ima hod gore dolje i visi prema van pa kad naleti zica na njega pritisne ga malo,nije fiksno pa kolko god da se zica srisne,kotakta bude..
eh sad,oksidiralo valjda nebude ako cesce klizilo po limicu pa bi trebal bit cist spoj...mali je rezervar pa bude cesto na rezervi :D
mozda umjesto zice ubacim i tu limic,onaj bas sa puza..

#85 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 28 April 2015 - 10:29

pa da, bilo kakav limić je bolji od same bakrene žice

#86 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 28 April 2015 - 10:44

ne puza nego limic sa plovka haha..
on je tanki i mekani pa se prilagodjava da je uvijek u kontaktu

#87 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 April 2015 - 11:48

Vrlo pipav posao, svaka cast. Ovo sam davno nekad mislio uraditi i kod sebe na Focusu pa da imam fino lampicu i da znam preciznije koliko je ostalo goriva, medjutim odustao sam kad sam skontao sta sve moram uraditi...

#88 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 28 April 2015 - 18:56

plovak apdejt 2.0 :D
nasel na poslu neispravan plovak od starog runnera,uzel limic koi klizi i instaliral ga umjesto zice na setac..
sad je to to,valjda nebu oksidiralo :D


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#89 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 April 2015 - 01:04

pumpa ubačena u rezervar,prekrojen nosač bobine i stavljena na mjesto..


Posted Image Posted Image Posted Image


i paljenje je odrađeno




#90 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 29 April 2015 - 09:55

mislim posao je uraditi isto kao i fabrički.. svaka čast

#91 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 April 2015 - 11:08

ma kad nema mjesta...bobina na nexusu stoji tu,al na vxru se sa lijeve strane..
sad mi je guzva za crijeva od pumpe do injektora,to moram isto vidit di bude islo,s jedne strane prolaze izmedju glave i bobine,s druge pak ispod reglera...koma

#92 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 May 2015 - 01:18

napokon je instalacija gotova i sve oko struje na svom mjestu,ko i sve ostale pizdarije..sad samo još plastike sklopit i toe to..
naravno,ni bobina ni regler nisu mogli ostat na onim mjestima di sam ih prvo upakiral,plastike nisu mogle stat tak da sam moral smislit alternative..
regler je prebačen u kadu,ispred akumulatora kraj osigurača,s njima je i kabel za dijagnostiku..
neke kablove sam moral isto selit da bi plastike mogel leć na njih i da sve stane..
koma od kablovinja,sve je puno žica,svaki dio pod plastikama..
ključ je postavljen u ecu ko master ključ tak da sad sa njim možemo dodavati ostale slave ključeve..
dosta mi je žica,instalacija,lemilice,shema i brikanja za narednih pola godine..ako ne i dulje..


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


nastavljamo druženje sa vx250 karbom :D

#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 02 May 2015 - 09:14

View PostMario, on 01 April 2015 - 10:43, said:

uhh baš je smorno sve kopati... i prekrajati, jest moja struka al baš ne volim poslove koji ne donose performanse :)


#94 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 May 2015 - 22:53

imo kroz vikend pomoc od necaka :D


Posted Image

Posted Image


skuter sastavljen i ide ca sutra..
ide dobro,nist losije nego kad je bil fergazer,mozda je jos malo i momentniji..
uglavnom napokon sam se rjesil toga,nocas budem mirno spaval

Posted Image

bilo je pizdarija oko lampice ulja,stalno je svjetlila pa sam vec mislil da sa masinom nest nije u redu,aliispostavilo se da i.e. instalacija salje drugacijim principom signal na tablu a i tabla ga drugacije cita nego na karb instalaciji..
na i.e. ide sa indikatora na jos dodatnu elektroniku pa sa nje na tablu,dok na karb instalaciji ide sa indikatora na tablu,tak da sam provlacil zicu drito sa indikatora na tablu i sad toe to..



#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 May 2015 - 23:30

kako mi je čudan taj lonac, jer to originalni auspuh ?

#96 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 May 2015 - 23:47

da,orginalan je..
donesel sam doma i dijagnostiku da ga stestiram i ocitam greske..ispalo sve ok,samo jedna greska i to slab akumulator haha

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 05 May 2015 - 00:18

pakuj i nema više zezanja sa žicama !!!

#98 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 05 May 2015 - 00:44

spakovan je,sutra ga trpamo u kedi i vraca se gazdi..

#99 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 February 2016 - 00:07

da malo dignem temu...mada su stare slike nestale padom pohrani_com servisa za slike,al ovih dana budem ih ponovno digel na forum...

kak piše u zadnjem postu,vxr 250 i.e. je otišel..zbog rege je brzinski otpeljan tak da nisam uspel testirat,ali vlasnik se javil bil i reko da ga je po satu vozil 156,to je sasvim pristojno,nek je to 135-140 gps,sasvim pristojno za skuter sa stock mašinom koja na sebi ima samo polini speedcontrol variomat..
više informacija kad dodje sljedeći put na štelanje ventila :D


ali zato i dalje se bavimo ovim već pomalo zaboravljenim vx 250 carb skuterom..
dosta dugo je ležal u garaži netaknut,ali barem sam u medjuvremenu gazdu uspel najebat da se skuter složi tip top i riješe svi fuševi sa prijašnjih slaganja..nemrem ja pustit skuter da ode a pol svari je u koma stanju..
uglavnom reko je; reci kolko para da uplatim i radi šta oćeš :D

za početak je dopeljan u radionu da se ulje u vilicama promjeni,felge poskidaju da se zamjene gume i složi instalacija koja je u koma stanju..

Posted Image

gume nove montirane,uzete duhnlop scootsmart,prednja 120/70/12 i stražnja 130/70/12
instalacije prije i nakon brikanja,lemljenja i stavljanja na mjesto :D

Posted Image Posted Image Posted Image

i onda zaebancija sa prednjom V maskom iliti haubom,ljepil sam foliju..još je dosta dobro i ispalo..

Posted Image Posted Image

uzet je novi akumulator,ležajevi volana tj stupa vilice,novi stražnji amortizeri yss..
naručen nosač tablice orginalan,logo koi ide na obljepljenu masku,ručice kočnica,prednji opleteni lajtung,kada ispod sica i tak to...

gužva u garaži,runner 250,runner 250 i.e.,runner 300 i.e.,sportcity 250i.e.,nexus 500 i.e.,vespa et 70,vespa pk 50 automatic (1987.g.)

#100 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 March 2016 - 12:43

stigo nosac tablice,stanje ko novo..
stigli i amortizeri,oni su bas novi novi haha


Posted Image Posted Image

danas rastavljamo prednje celjusti koi idu na pjeskarenje i u crvenu plastifikaciju..
takodjer deklo i spupport arm idu na pjeskarenje i u crnu plastifikaciju,uz njih i poklopci posudica ulja,takodjer crno





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users