#41
Posted 20 July 2015 - 01:01
#42
Posted 21 July 2015 - 17:04
#43
Posted 21 July 2015 - 17:21
#44
Posted 21 July 2015 - 19:17
#45
Posted 22 July 2015 - 20:40
Obe diode vezane paralelno vuču
Što mu kroz matematiku (pri naponu od 12,38V) dođe 14,6W odnosno 7,3W po komadu.
Biće da ih "vade" sočiva.
#46
Posted 22 July 2015 - 20:46
Mora, inače su sve te diode bez neke ozbiljne elektronike ispred njih osetljive na variranje napona, odnosno na strujne špiceve koji su posledica tog variranja, još kada ih staviš na naizmeničnu to im je smrt.
Na akumulatoru je napon prihvatljivo stabilan za njihovu upotrebu bez nekog preteranog zezanja oko elektronike za napajanje, nešto najprostije što im može pomoći je neki malo veći elektrolitski kondenzator vezan paralelno da skuplja sve te špiceve.
#47
Posted 03 August 2015 - 09:58
Lepo urađen merač obrtaja
Pozadinsko osvetljenje skale i igle
Dobar odziv, sama skala se vraća u početni položaj glatko bez trzaja tako a su ipak vodili malo računa oko mehaničkog dela.
Grafika skale lepo urađena svi podeoci u konac.
Povezivanje
Crvena i Crna = plus i minus napajanja osvetljenja, povezano na osvetljenje table ( Kod mene je kompletna tabla prepravljena na LED diode da ne bude zabune vlasnicima koji imaju AC instalaciju u tabli)
Crna = plus napajanja samog instrumenta, izvlači se sa kontakta brave za paljenje
Zelena = masa
Žuto Crna = Signal sa CDI-a (impuls pickup-a), izvlači se sa četvoropolnog konektora na cdi-u pin br1.
Za 8.8$ odlična sprava bez koje se ne može.
Dok nisam namontirao obrtomer, bio sam ubeđen da je ler bio podešen u granici od oko 2000, međutim ispostavilo se da sam omašio za "malo" sve je radilo na nekih 3300 obrtaja. Definitivno se tjuningovanje ne može raditi bez ovog osnonovnog instrumenta, barem ne na gy6 skuterima koji retko dolaze sa obrtomerom u fabričkoj postavci.
#48
Posted 03 August 2015 - 10:19
jesi ti menjao osvetljenje na ledice ?
#49
Posted 03 August 2015 - 15:51
#50
Posted 03 August 2015 - 16:48
#51
Posted 03 August 2015 - 17:14
#52
Posted 03 August 2015 - 18:02
#53
Posted 03 August 2015 - 18:06
Lauda, on 03 August 2015 - 16:48, said:
http://www.aliexpres...1975097226.html
Malo je veca cena u odnosu na pre 20ak dana, ali nista znacajno.
#54
Posted 15 August 2015 - 02:04
#55
Posted 15 August 2015 - 11:32
#56
Posted 07 September 2015 - 15:37
Ispod dekle je sve ok.
Površinske ogrebotine i otkinut migavac.
Nosač auspuha i grana savijeni prema točku, u jednoj tačci grana je u dodiru sa nosačem agregata .
Zadnja felna kriva, a čini mi se i da je i sama osovina povukla na jednu stranu.
Ono što me najviše brine je to da je odmah nakon sudara minut najviše od toga, ispod skutera bila lokva ulja.
Šura skinuo plastike hlađenja jer meni od savijanja nema ništa bar još mesec dana.
Vidim da je izvor curenja kroz dihtung na spoju cilindra i bloka kontra strana od auspuha.
Na glavi i poklopcu glave nema tragova curenja, samo slivanje kako je skuter bio na zemlji.
Da li je moguće da je auspuh prilikom krivljenja povukao glavu pa popustili brezoni u bloku?
Ili je pak iz nekog drugog razloga krenulo tu da curi?
#57
Posted 07 September 2015 - 17:11
#58
Posted 08 September 2015 - 00:34
#59
Posted 08 September 2015 - 08:19
#60
Posted 10 September 2015 - 13:59
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users