Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#121 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 July 2015 - 11:20

Mislim da je knedla do karba,imam slican problem pri vecim temperaturama odnosno preko 25 stupnjeva. Recimo danas bi mi skuter letio posto je vani oko 25 jer je cijelu noc padala kisa i puhala bura. Meni bi takodjer trebala broj ili dva manja dizna po vrucini.

#122 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 July 2015 - 12:40

Vidio sam puknut remen, i to prvi put, a da nije kevlar. Ali kad sam vidio 16.5mm onda skidam kapu. Imam dosta remenja 17.5mm to bi bio minimum jer su vec dobro izvozani i imaju godina, pa daju lose rezultate, tako da su za baciti.

Ova krajnja je vec mnogo dobra, ja vjerujem da ces doci izmedju 85 i 90kmh posto sam nrga mc4 DT odvalio tako iz cuga.

Dayco remen mi na minarelliju niti piaggiu nije davao zadovoljavajuce rezultate, jedino vecu krajnju daje na piaggiu, a na minarelliju sam nedavno vidio ispuca i poluraspadnut dayco ugradjen prije godinu ipo, ne bi smio.

#123 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 August 2015 - 23:02

Poslednjih par dana nosim alat pod sedistem i stelujem na licu mesta. Uspeo sam da nasetujem karb 99%. Poceo sam da sumnjam da promer airboxa (20mm) ne radi posao i vec sam krenuo u gimnastiku sa vracanjem lulice od 16mm. U medjuvremenu, kako Free jos nije spreman resio sam da probam pm varijabilni cdi i kasnije narda.

Varijabilno paljenje na serijali se odlicno uklopilo, dobio sam bukvlno sve otklone rucice gasa!
Bukvalno sam ispeglao visak goriva u obrtajima na niskim otklonima a nastelovao one knedlice kada se pri malim brzinama ili iz mesta zavrce brzo pun gas.
Nisam merio strobom i ne znam koliko retardira ugao paljenja, ali se oseti razlika i vidi se po svecici da sada imam visak goriva na glavnoj dizni na punom gasu. Kako nisam imao vremena da se igram sa karbom, probao sam da dodam komponentu koja ce traziti vise goriva pa sam nakacio narda za probu.

Posted Image

Posted Image

Iznenadio sam se koliko je tih, prethodno sam servisirao top (vunu i zaptivace). Slike sve govore, treba bar 5 brojeva veca glavna dizna ;)

Proba je uspela, mogu samo da konstatujem da pase nosac na piaggio blok, za sve ostalo mora ozbiljniji pristup, treba vremena da se poigram sa diznama i oprugicama.

Ni prenos nisam stigao da cackam, ostala je bela malossi centralna i 5gr rolnice. Sa nardom sam osetio koliko mi trebaju jace oprugice kvacila.

Pm cdi me stvarno odusevio, ostavio sam ga na motoru u kombinaciji sa trekom da saberem preko nedelje utiske. Oseti se pomerena krive snage, mogao bih rolnice da spustim za 1 gram, sadasnje ubrzanje na 8,4k pojede i javi se najjace na 8,8-9k, izvrti cak do 9750 na krajnjoj odnosno malo ispod 90 po satu.

#124 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 August 2015 - 01:05

Super..
Tacno Nardo nije za po gradu jer mu treba visok start da bi pocupao, ali kad zagrize verovatno drobi jajca s vibracijom? :)

Bice pun pogodak trek uz setovanje karba, jos jednom... :)

Jel nema neki info na netu koliko pomera krivu paljenja?

#125 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 02:06

Ma glupo je da dajem sud, mislim da mu nisam ni liznuo rezonu, odprilike kao replika, tesko ulazi u rezonu i dosta je uzak a ovako napamet nabacano probao dvaput kroz ulicu i nisam dobacio do 9k a vec sam osetio da sam siromasan na glavnoj, vidi se i na svecici.

Za PM pmdr51 nema nigde tacno koliko menja ugao, moracu to premeriti stroboskopm, nije to neka cifra, verovatno do 10* retardira.

#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 August 2015 - 07:30

Kako si resio pocetnu tacku okidanja ? Sa kojim uglom startujes

#127 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 08:52

Za sada samo plug & play bez kajlice, i koristim yamaha ( mina ) bobinu. To je sa novim tipom magneta 17* pocetna.

Malo je zeznuto igrati se uglomerom i strobom kada je skinut ventilator, ali za par sekundi ce moci. Uradicu ozbiljniju analizu.

#128 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 August 2015 - 10:09

ako je do sada uvek radio sa 17* onda će za ovaj varijabilni dobro doći još ugla... interesantno je da osetiš razliku a ustvari se samo umanjuje ugao na višljim obrtajima, takoreći za tebe u ovom slučaju nepotrebo

po svim navodima nekako bi najbolje bilo da ukoliko zaokreće 10-ak stepeni krećeš sa 25, ali i to je pitanje kada zaokreće, jer recimo ako mu je delovanje na preko 11000 onda ti ovde dole slabo ima učinka...

moraš to proveriti

#129 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 11:38

Da, ler mu je sada "tisi", slicno kao kada sam vozio 20* sa kajlom, ali ne smem da se zakunem da i sam cdi tera u advance. Sa druge strane, oseti se da na punom gasu ( na krajnjim obrtajima oko 9k) sada ima vise goriva i vidim po svecici, sigurno retardira ugao. Problem je sto preletim od kvacila do 8,5k, nemoguce je osetiti ili izmeriti u voznji kada i koliko smanjuje ugao, mora se premeriti strobom, ali definitivno radi i na 9k. Mozda cu samo ustedeti goriva za ovih par dana. :)



#130 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 August 2015 - 12:44

Pitanje dal je to digitalni ili analogni cdi..

Ako je analogni i ako je pocetna pozicija 17 stepeni onda je na leru stvarno 17 stepeni, a ako je digitalni ako je pocetna pozicija 17 stepeni on toliko ne moze imati jer digitalnom potrebno vreme za proracun tako da ti mozes dobiti max oko 15 stepeni predpaljenje al to tacno mogu proveriti preko programa koji koristim za programiranje cdi-ja.

Ti sa kajlom i sa varijabilnim cdi-jem mislim da mozes imati max 18 stepeni pocetni ugao, bilo bi dobro kad bi mogao napraviti neku homemade anker plocu ili prepraviti tu da se zaokrece. Ja sam izvlacio maksimalne performanse na 30 stepeni predpaljenju, iz niskih obrtaja je vukao kao da je uvek u rezonanci a kad ode u obrtaje tek se onda iznenadis..

#131 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 12:53

Novi tip paljenja (magneta) je 17* serijski a sa kajlom dodaje 3. Za cdi ne znam apsolutno nista, stavio sam ga da probam u voznji sta se desava. Ako imas mogucnosti da se igras, mogu da ti posaljem da ga ispitas. Kod piaggia ne zaokrecem celu anker plocu, vec zasebno namotaje a zasebno pickup. Namotaje mogu da vrtim beskonacno u krug i da postavim na zelejnu poziciju a pickup maximalno 3mm u levo ili desno.

#132 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 August 2015 - 13:04

Mogu ja tebi poslati stroboskop ako vec ne mozes od nikoga da pozajmis pa mozes sam proveriti, ja nemam gde da nakacim taj cdi za probu..

Analogni cdi ima istu pocetnu tacku kao i fabricki i kako dodajes gas samo smanjuje ugao.

Digitalni cdi je obicno nestabilniji na leru al to se ne vidi po zvuku motora vec sa stroboskopom jer je dosta neprecizno ocitavanje dok ne krenes da dodajes gas pa onda on obicno krece prvo da povecava ugao pa ga kasnije smanjuje.

Prednost digitalnog je to sto na leru stavis pocetnu poziciju od npr 12 stepeni da se masina ne pregreva kad radi u mestu i da lakse pali zbog manjeg ugla a kasnije kako dodajes gas ugao obicno raste do 30 stepeni na 6000 obrtaja pa se linearno smanjuje do tipa 18 stepeni na 10k pa do 6-7 stepeni na 14k obrtaja al je sve to relativno i moze se ubaciti bilo koja mapa a ima ih dosta po netu..

Dobra stvar koju sam napravio jednom prijatelju je to sto sam mu isprogramirao 2 cipa i jedan gura ugao do 30 stepeni al sam mu rekao onda sipa 98 ili 100 oktana jer je motor sa 95 oktana imao oko 10 stepeni vecu temp a u drugi cip sam mu ubacio mapu koja ide do 24 stepena predpaljenja i tu radi opusteno sa bilo kojim gorivom..

Mozda mozes naci negde vise detalja o cdi-ju, ako ga ima na skuter attacku tamo obavezno pise za vecinu dal su dig ili analog.

#133 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 14:05

Pm tuning ima svoj sajt, cdi je digitalni, ali naravno da ne zele nista da napisu vise od toga. Pisao im mail, dobio odgovor da nista ne brinem, ako je ispravan, sve je plug&play :)
Znaci prekopao sam net, ne postoji za njega nikakav grafikon niti je bilo ko pisao sa sigurnoscu na kojim uglovima radi.

Imam strob, hvala ti, mislio sam da mozes da ga prikacis na komp i da brljas po mapi, pa zbog toga da ti posaljem..

#134 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 August 2015 - 15:00

Ne mogu ja da pristupim jer je cip zaliven u kucistu i potreban je specijalan interfejs, tako je fabrika napravila da im niko nebi iskopirao proizvod.. Probaj da ocitas mapu stroboskopom, imas onaj degree wheel da odstampas i zalepis na magnet i kad se poklopi sa gmt tu je 0 stepeni pa upalis motor i ocitavas kakvo je stanje na kom otklonu i nacrtas grafik..

Ako imas strob onda to i nije neki posao a znacilo bi ti da znas kako radi.

#135 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 August 2015 - 21:55

A mozda kasni ceo krug ako je digitalni pa jos plug and play, mada mi je to sa aspekta kondenzatora vrlo neverovatno

#136 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2015 - 22:10

Sve je moguce kad ne znamo nista o njemu. Ogromna je kutija i teska, kao paklica cigareta 100s a ima jedno 400gr u njemu, a nema bobinu u sebi. Sta li su stavili unutra?

#137 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 August 2015 - 22:39

Pristigao je hladnjak i creva za LC konverziju :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#138 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 August 2015 - 00:09

odlično, od čega je to hladnjak?

#139 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 August 2015 - 09:51

Klasican piaggio 50, nrg, zip i ostali. Bice odlican za serijski 50 cilindar..

#140 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 August 2015 - 09:57

onda ide transfer mališe na 50 lc stock ?





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users