#121
Posted 26 July 2015 - 11:20
#122
Posted 26 July 2015 - 12:40
Ova krajnja je vec mnogo dobra, ja vjerujem da ces doci izmedju 85 i 90kmh posto sam nrga mc4 DT odvalio tako iz cuga.
Dayco remen mi na minarelliju niti piaggiu nije davao zadovoljavajuce rezultate, jedino vecu krajnju daje na piaggiu, a na minarelliju sam nedavno vidio ispuca i poluraspadnut dayco ugradjen prije godinu ipo, ne bi smio.
#123
Posted 02 August 2015 - 23:02
Varijabilno paljenje na serijali se odlicno uklopilo, dobio sam bukvlno sve otklone rucice gasa!
Bukvalno sam ispeglao visak goriva u obrtajima na niskim otklonima a nastelovao one knedlice kada se pri malim brzinama ili iz mesta zavrce brzo pun gas.
Nisam merio strobom i ne znam koliko retardira ugao paljenja, ali se oseti razlika i vidi se po svecici da sada imam visak goriva na glavnoj dizni na punom gasu. Kako nisam imao vremena da se igram sa karbom, probao sam da dodam komponentu koja ce traziti vise goriva pa sam nakacio narda za probu.
Iznenadio sam se koliko je tih, prethodno sam servisirao top (vunu i zaptivace). Slike sve govore, treba bar 5 brojeva veca glavna dizna
Proba je uspela, mogu samo da konstatujem da pase nosac na piaggio blok, za sve ostalo mora ozbiljniji pristup, treba vremena da se poigram sa diznama i oprugicama.
Ni prenos nisam stigao da cackam, ostala je bela malossi centralna i 5gr rolnice. Sa nardom sam osetio koliko mi trebaju jace oprugice kvacila.
Pm cdi me stvarno odusevio, ostavio sam ga na motoru u kombinaciji sa trekom da saberem preko nedelje utiske. Oseti se pomerena krive snage, mogao bih rolnice da spustim za 1 gram, sadasnje ubrzanje na 8,4k pojede i javi se najjace na 8,8-9k, izvrti cak do 9750 na krajnjoj odnosno malo ispod 90 po satu.
#124
Posted 03 August 2015 - 01:05
Tacno Nardo nije za po gradu jer mu treba visok start da bi pocupao, ali kad zagrize verovatno drobi jajca s vibracijom?
Bice pun pogodak trek uz setovanje karba, jos jednom...
Jel nema neki info na netu koliko pomera krivu paljenja?
#125
Posted 03 August 2015 - 02:06
Za PM pmdr51 nema nigde tacno koliko menja ugao, moracu to premeriti stroboskopm, nije to neka cifra, verovatno do 10* retardira.
#126
Posted 03 August 2015 - 07:30
#127
Posted 03 August 2015 - 08:52
Malo je zeznuto igrati se uglomerom i strobom kada je skinut ventilator, ali za par sekundi ce moci. Uradicu ozbiljniju analizu.
#128
Posted 03 August 2015 - 10:09
po svim navodima nekako bi najbolje bilo da ukoliko zaokreće 10-ak stepeni krećeš sa 25, ali i to je pitanje kada zaokreće, jer recimo ako mu je delovanje na preko 11000 onda ti ovde dole slabo ima učinka...
moraš to proveriti
#129
Posted 03 August 2015 - 11:38
#130
Posted 03 August 2015 - 12:44
Ako je analogni i ako je pocetna pozicija 17 stepeni onda je na leru stvarno 17 stepeni, a ako je digitalni ako je pocetna pozicija 17 stepeni on toliko ne moze imati jer digitalnom potrebno vreme za proracun tako da ti mozes dobiti max oko 15 stepeni predpaljenje al to tacno mogu proveriti preko programa koji koristim za programiranje cdi-ja.
Ti sa kajlom i sa varijabilnim cdi-jem mislim da mozes imati max 18 stepeni pocetni ugao, bilo bi dobro kad bi mogao napraviti neku homemade anker plocu ili prepraviti tu da se zaokrece. Ja sam izvlacio maksimalne performanse na 30 stepeni predpaljenju, iz niskih obrtaja je vukao kao da je uvek u rezonanci a kad ode u obrtaje tek se onda iznenadis..
#131
Posted 03 August 2015 - 12:53
#132
Posted 03 August 2015 - 13:04
Analogni cdi ima istu pocetnu tacku kao i fabricki i kako dodajes gas samo smanjuje ugao.
Digitalni cdi je obicno nestabilniji na leru al to se ne vidi po zvuku motora vec sa stroboskopom jer je dosta neprecizno ocitavanje dok ne krenes da dodajes gas pa onda on obicno krece prvo da povecava ugao pa ga kasnije smanjuje.
Prednost digitalnog je to sto na leru stavis pocetnu poziciju od npr 12 stepeni da se masina ne pregreva kad radi u mestu i da lakse pali zbog manjeg ugla a kasnije kako dodajes gas ugao obicno raste do 30 stepeni na 6000 obrtaja pa se linearno smanjuje do tipa 18 stepeni na 10k pa do 6-7 stepeni na 14k obrtaja al je sve to relativno i moze se ubaciti bilo koja mapa a ima ih dosta po netu..
Dobra stvar koju sam napravio jednom prijatelju je to sto sam mu isprogramirao 2 cipa i jedan gura ugao do 30 stepeni al sam mu rekao onda sipa 98 ili 100 oktana jer je motor sa 95 oktana imao oko 10 stepeni vecu temp a u drugi cip sam mu ubacio mapu koja ide do 24 stepena predpaljenja i tu radi opusteno sa bilo kojim gorivom..
Mozda mozes naci negde vise detalja o cdi-ju, ako ga ima na skuter attacku tamo obavezno pise za vecinu dal su dig ili analog.
#133
Posted 03 August 2015 - 14:05
Znaci prekopao sam net, ne postoji za njega nikakav grafikon niti je bilo ko pisao sa sigurnoscu na kojim uglovima radi.
Imam strob, hvala ti, mislio sam da mozes da ga prikacis na komp i da brljas po mapi, pa zbog toga da ti posaljem..
#134
Posted 03 August 2015 - 15:00
Ako imas strob onda to i nije neki posao a znacilo bi ti da znas kako radi.
#135
Posted 03 August 2015 - 21:55
#136
Posted 03 August 2015 - 22:10
#137
Posted 22 August 2015 - 22:39
#138
Posted 23 August 2015 - 00:09
#139
Posted 23 August 2015 - 09:51
#140
Posted 23 August 2015 - 09:57
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users