#361
Posted 03 June 2016 - 19:19
#362
Posted 03 June 2016 - 19:31
Primjer za gileru runner karb. E sad ovo je drugi svijet posto se cilindri jako razliku. Pokusavao sam izvuci maksimum iz 50ccm, uz multivar, i yasuni Z. Prvo sam maknuo lulu iz malog airboxa i podesavao karb. Rezultat je malo brza reakcija na gas i zeru jaci start, ostalo mi je sve zanemarivo. Mjerio na drag testnoj dionici.
Tako da sam odustao od malog airboxa i presao na stari tip, onaj trokutasti kao sto ima mc3 i runner PJ, 18.5mm ulaz. E sa njim je brzi odaziv na gas i okretaji kroz ubrzanje narastu za 200-300rpm, bolje je isao osjeti se vise snage, ali je i saugao osjetno vise. Krajnja brzina je bila identicna.
#363
Posted 03 June 2016 - 19:54
Za stok ac, ovo je optimum.
Videcu kako ce stanje biti na lc cilindru uskoro pa cemo se dopisati.
#364
Posted 06 June 2016 - 09:38
Sent from my D6603 using Tapatalk
#365
Posted 03 July 2016 - 20:54
Elem, to je red velicina nebo i zemlja.
Poslednji setup je bio stok cilindar sa tg trekom, dihtung pod cilindrom 0,6 karb dell phva ed, glavna 66 igla a7, atomizer 209fa, pilot 32, stok variomat sa oglodanim ivicama staza, rolnice 4,7gr, kevlar remen na 18,1, top olaksano kvacilo sa polini oprugicama od 1,8mm i stok peouget centralna opruga.
Start na 5000, medjuubrzanje na 8800, krajnja 85-90 po satu na 9050obrtaja.
Posto top vise nema na cemu da se drzi i buka je postala nenormalna, a jedino sto imam u gaazi je stok piaggio sc29-bojler sa catalizatorom..
uploadfromtaptalk1467575028689.jpg 239.5K 25 downloads
Kako smo samo njega usrafili konstatovao sam da poskoci na prvi milimetar gasa i odmah prevrtava.. probao niz ulicu da vidim koliko moze da izvrti, 7650rpm plafon, 40kmh kraj. A da, i ler u onoj prvoj postvci je bio 1600rpm, sada je 1900rpm, dakle, mora prenos komplet da se menja ali i karb!
uploadfromtaptalk1467575316488.jpg 400.46K 28 downloads
Postavio std centralnu, 6,5gr rolnice, oprugice 1,5mm, zavrnuo sraf smese za pola kruga..
uploadfromtaptalk1467575333688.jpg 260.25K 26 downloads
Krecemo na 3100 obrtaja, medjuubrzanje nisam ni stigao da vidim, nemam gas preko pola rucice. Dobro, podignem sauh, proguta i vuce na 6000... do 60-65kmh, znaci tu smo, ide glavna gore 5 brojeva...
Na kraju sam podigao iglu za 1 zub, i zavrsio sa glavnom 70!
Ide fino, ima udarac i izvrti 7500 do nekih 75 po satu, fino i lako je voziv ali mislim da ce biti potrosac. Secam se da sam ga vec probao na malossi sportu 70ccm i da sam konstatovao da je promasaj...
Sad, sta je tu je, nosice postu neko vreme dok se lc cilindar ne spremi i dok ne resim top na tecnigas treku. Prenecu utiske o potrosnji, a jedina pozitivna stvar je sto se ne cuje a radi!
Sent from my GT-I9192
#366
Posted 03 July 2016 - 21:32
Sta je tu je, aj da je bilo samo zameni auspuh i teraj dalje al vraga...daj stelu nanovo!
To sto se ne cuje ponekad nije lose, opustenije se vozi ali s druge strane neprimetan si u saobracaju, necujan...Budi oprezan
#367
Posted 03 July 2016 - 22:58
Sad mi nije jasno kako to da fabricki bojler trazi jacu postavku nesto sto si imao sa Trekom?? Ocekivano bi bilo da se gusi u gorivu?
#368
Posted 04 July 2016 - 17:30
#369
Posted 04 July 2016 - 17:41
Sent from my iPhone using Tapatalk
#370
Posted 04 July 2016 - 17:51
#371
Posted 04 July 2016 - 18:58
Tako sam i ja razmisljao, medjutim ovo je nerezonantni bojler duznine 40cm. Sta je unutra to ne znam. Ogromna je razlika izmedju sc08 i ovog sc29 catalysed modela.
Inace, nerezonantni auspusi imaju jak udarac nisko i ranije zavrsavaju, slican efekat kao cilindri sa niskim uglom izduvnog kanala. Pojedu mnogo goriva, najosetnije na pilotki. Recimo, malossi sport je sposoban da proguta diznu 10br vecu, tako i ovaj bojler spuh, van rezonance moze komotno 5br pilotka i igla gore 2 zuba...
@NesaBg
Ne sekiraj se, ovo nema veze sa tobom. Slucajno sam video, dok je Mario vozio zip-a a ja iza njega, koliko se zapravo spusta amort pod opterecenjem. Top cese bocnu plastiku, furam vec duze vreme ozuljanu ivicu i non stop razmisljam od cega je to?
Nisam skapirao da pod opterecenjem top udara o plastike
Ima malo i do kvaliteta brezona i malo vise do tog cuvenog kuckanja na parkingu direkt u top, ali moram i da resim tu visinu, najbolje nekim podizacem ili duzim amortom.
Sent from my GT-I9192
#372
Posted 04 July 2016 - 19:39
uploadfromtaptalk1467657465698.jpeg 82.94K 26 downloads
Vidi se tacno gde je nazuljana bocna plastika iznad topa spuha.
A ja se tripovao da sam pogulio farbu zavlacenjem ruke pri steli karba
Sent from my GT-I9192
#373
Posted 04 July 2016 - 23:57
#375
Posted 10 July 2016 - 17:19
Overio sam 10000, od servisa i zamene mikroremena 4500km a od prelaska na polini kevlar remen 4300km..
Sta da kazem, moje experimentisanje je odnelo par cilindara, lezajevi i radilica su u fulu, variomat bolcna i sitnice traju bez naznake habanja...
Polini kevlar je na koti 18,1 (nov je 18,5), videcemo dokle ce da traje..
U poslednjih par dana se cudno ponasao skut, imao sam osecaj da mi teeba jos veca glavna dizna, klasicno propadanje na poslednjoj 1/4 rucice gasa, gusenje... a u stvari, bocna plastika (bubreg) iznad leve noge ima malo nesvakidasnje fiksiranje pa duzi sraf koji nosi plastiku busi poklopac airboxa!
Dobio sam jos jednu poderotinu od 4cm i otud visak vazduha
Yooaca se malo igrao sa plastikom i silikonom pa ispasce na nesto...
Sent from my GT-I9192
#376
Posted 10 July 2016 - 17:37
#377
Posted 10 July 2016 - 18:34
#378
Posted 10 July 2016 - 18:40
Sent from my GT-I9192
#379
Posted 10 July 2016 - 18:47
uploadfromtaptalk1468172609363.jpg 226.49K 27 downloads
uploadfromtaptalk1468172623915.jpg 242.93K 25 downloads
uploadfromtaptalk1468172638506.jpg 290.57K 25 downloads
uploadfromtaptalk1468172648238.jpg 258.68K 21 downloads
Nalio Acika topljene plastike unutra i spolja za medalju.
Jbg, lose se vidi a sa blicem jos gore, ali na prvoj slici se vidi mesto na kraju bocne plastike koja udara u airbox. A u stvari, kada ja vozim sa nogama na mestu suvozaca, levom petom pritiskam bubreg ka unutra i sraf busi o airbox. A jos kad su neravnine pa agregat zajedno sa boxom ide gore dole eto rupetine. Inace, taj poklopac je jedno 0,5cm debeo, znaci drljalo je za medalju. Moram naci neki skraceni holsraf sa tupim vrhom.
Sent from my GT-I9192
#380
Posted 10 July 2016 - 19:00
A u tebe je malo zaklonjeno pa je problem lako vidjeti.
20 user(s) are reading this topic
0 members, 20 guests, 0 anonymous users