Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#361 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 June 2016 - 19:19

Za ovo bih rekao da je tacno jer moja SR-ka je dosta prgava na malim otklonima gasa prosto pomoslim da joj i netreba vise od pola gasa

#362 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 June 2016 - 19:31

Cudi me kako nije islo sa lulom, jer jedan piaggio fly sa polini variomatom, diznom 65, i giannelli extra nagura 82kmh gpsa. Ide linearno i nikakve extra postavke karba nisu potrebne, mali airbox i lula i ono sto nudi PHVA ID 17.5


Primjer za gileru runner karb. E sad ovo je drugi svijet posto se cilindri jako razliku. Pokusavao sam izvuci maksimum iz 50ccm, uz multivar, i yasuni Z. Prvo sam maknuo lulu iz malog airboxa i podesavao karb. Rezultat je malo brza reakcija na gas i zeru jaci start, ostalo mi je sve zanemarivo. Mjerio na drag testnoj dionici.

Tako da sam odustao od malog airboxa i presao na stari tip, onaj trokutasti kao sto ima mc3 i runner PJ, 18.5mm ulaz. E sa njim je brzi odaziv na gas i okretaji kroz ubrzanje narastu za 200-300rpm, bolje je isao osjeti se vise snage, ali je i saugao osjetno vise. Krajnja brzina je bila identicna.

#363 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 19:54

To je to, ja sam se na novijem, malom tipu airboxa nasao na luli 18mm. Ide mnogo bolje bez lulice ali je i dizna 17 brojeva veca :)
Za stok ac, ovo je optimum.

Videcu kako ce stanje biti na lc cilindru uskoro pa cemo se dopisati.

#364 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 06 June 2016 - 09:38

Meni je lc drevo,yasuni r sa lulom u airboxu bio zagusen, bez lule je prodiso , a nije ni diznu velku trazio (76).

Sent from my D6603 using Tapatalk



#365 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 20:54

Pah, danas sam po ko zna koji put dezintegrosao brezone na topu tecnigasa... toliko sam se iznervirao da sam odmah resio da vratim serijski bojler, nardo nije spreman a i nije bas za ovaj razvaljeni cilindar.

Elem, to je red velicina nebo i zemlja.
Poslednji setup je bio stok cilindar sa tg trekom, dihtung pod cilindrom 0,6 karb dell phva ed, glavna 66 igla a7, atomizer 209fa, pilot 32, stok variomat sa oglodanim ivicama staza, rolnice 4,7gr, kevlar remen na 18,1, top olaksano kvacilo sa polini oprugicama od 1,8mm i stok peouget centralna opruga.

Start na 5000, medjuubrzanje na 8800, krajnja 85-90 po satu na 9050obrtaja.

Posto top vise nema na cemu da se drzi i buka je postala nenormalna, a jedino sto imam u gaazi je stok piaggio sc29-bojler sa catalizatorom..

Attached File  uploadfromtaptalk1467575028689.jpg   239.5K   25 downloads

Kako smo samo njega usrafili konstatovao sam da poskoci na prvi milimetar gasa i odmah prevrtava.. probao niz ulicu da vidim koliko moze da izvrti, 7650rpm plafon, 40kmh kraj. A da, i ler u onoj prvoj postvci je bio 1600rpm, sada je 1900rpm, dakle, mora prenos komplet da se menja ali i karb!

Attached File  uploadfromtaptalk1467575316488.jpg   400.46K   28 downloads

Postavio std centralnu, 6,5gr rolnice, oprugice 1,5mm, zavrnuo sraf smese za pola kruga..

Attached File  uploadfromtaptalk1467575333688.jpg   260.25K   26 downloads

Krecemo na 3100 obrtaja, medjuubrzanje nisam ni stigao da vidim, nemam gas preko pola rucice. Dobro, podignem sauh, proguta i vuce na 6000... do 60-65kmh, znaci tu smo, ide glavna gore 5 brojeva...

Na kraju sam podigao iglu za 1 zub, i zavrsio sa glavnom 70!

Ide fino, ima udarac i izvrti 7500 do nekih 75 po satu, fino i lako je voziv ali mislim da ce biti potrosac. Secam se da sam ga vec probao na malossi sportu 70ccm i da sam konstatovao da je promasaj...

Sad, sta je tu je, nosice postu neko vreme dok se lc cilindar ne spremi i dok ne resim top na tecnigas treku. Prenecu utiske o potrosnji, a jedina pozitivna stvar je sto se ne cuje a radi!

Sent from my GT-I9192



#366 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 July 2016 - 21:32

E majku mu i ti topovi i brezoni...vecito problem..

Sta je tu je, aj da je bilo samo zameni auspuh i teraj dalje al vraga...daj stelu nanovo!

To sto se ne cuje ponekad nije lose, opustenije se vozi ali s druge strane neprimetan si u saobracaju, necujan...Budi oprezan

#367 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 July 2016 - 22:58

E jbg, tacno te smorise ti problemi sa tim topom...da li je tu losa serija ili jake vibracije u pitanju, nije dobro sigruno nesto - prije top.
Sad mi nije jasno kako to da fabricki bojler trazi jacu postavku nesto sto si imao sa Trekom?? Ocekivano bi bilo da se gusi u gorivu?

#368 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 July 2016 - 17:30

Na tecnigasu su menjani brezoni ali je problem sto nema kvalitetnih navojnih sipki pa ako se malo jace steze pojede se navoj. Remontovacemo ga ponovo ali sada cu raditi drugacijom metodom. Aco kad stignes donesi i trek i nardo pa da ih resim za sva vremena.

#369 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 July 2016 - 17:41

Malo skuplja ali bolja metoda je da se naprave brezoni od neke specijalne serije celika koja se nakon narezivanja navoja lako prekali..


Sent from my iPhone using Tapatalk

#370 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 July 2016 - 17:51

A da se uzme prokormska navojna sipka umjesto obicne ? Recimo nesto ovako :

Posted Image

#371 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 July 2016 - 18:58

@Lauda

Tako sam i ja razmisljao, medjutim ovo je nerezonantni bojler duznine 40cm. Sta je unutra to ne znam. Ogromna je razlika izmedju sc08 i ovog sc29 catalysed modela.

Inace, nerezonantni auspusi imaju jak udarac nisko i ranije zavrsavaju, slican efekat kao cilindri sa niskim uglom izduvnog kanala. Pojedu mnogo goriva, najosetnije na pilotki. Recimo, malossi sport je sposoban da proguta diznu 10br vecu, tako i ovaj bojler spuh, van rezonance moze komotno 5br pilotka i igla gore 2 zuba...

@NesaBg

Ne sekiraj se, ovo nema veze sa tobom. Slucajno sam video, dok je Mario vozio zip-a a ja iza njega, koliko se zapravo spusta amort pod opterecenjem. Top cese bocnu plastiku, furam vec duze vreme ozuljanu ivicu i non stop razmisljam od cega je to?
Nisam skapirao da pod opterecenjem top udara o plastike :)
Ima malo i do kvaliteta brezona i malo vise do tog cuvenog kuckanja na parkingu direkt u top, ali moram i da resim tu visinu, najbolje nekim podizacem ili duzim amortom.


Sent from my GT-I9192



#372 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 July 2016 - 19:39

Attached File  uploadfromtaptalk1467657454214.jpeg   101.51K   26 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467657465698.jpeg   82.94K   26 downloads

Vidi se tacno gde je nazuljana bocna plastika iznad topa spuha.
A ja se tripovao da sam pogulio farbu zavlacenjem ruke pri steli karba :)

Sent from my GT-I9192



#373 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 July 2016 - 23:57

Podbaci samo sajbe na amortizer (spoj amortizera i rama), ako se dobro sjecam mozes ga tako podici za 1cm otprilike

#374 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 July 2016 - 00:12

View Postdajteh, on 04 July 2016 - 23:57, said:

Podbaci samo sajbe na amortizer (spoj amortizera i rama), ako se dobro sjecam mozes ga tako podici za 1cm otprilike
Da, bravo, ima mesta na navoju za toliko :)
Svakako bi probao i neki od liby-post 350mm...

Sent from my GT-I9192

#375 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2016 - 17:19

Attached File  uploadfromtaptalk1468167182757.jpg   259.99K   19 downloads

Overio sam 10000, od servisa i zamene mikroremena 4500km a od prelaska na polini kevlar remen 4300km..

Sta da kazem, moje experimentisanje je odnelo par cilindara, lezajevi i radilica su u fulu, variomat bolcna i sitnice traju bez naznake habanja...

Polini kevlar je na koti 18,1 (nov je 18,5), videcemo dokle ce da traje..

U poslednjih par dana se cudno ponasao skut, imao sam osecaj da mi teeba jos veca glavna dizna, klasicno propadanje na poslednjoj 1/4 rucice gasa, gusenje... a u stvari, bocna plastika (bubreg) iznad leve noge ima malo nesvakidasnje fiksiranje pa duzi sraf koji nosi plastiku busi poklopac airboxa!
Dobio sam jos jednu poderotinu od 4cm i otud visak vazduha :)

Yooaca se malo igrao sa plastikom i silikonom pa ispasce na nesto...

Sent from my GT-I9192

#376 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 July 2016 - 17:37

E bokte kakva glupost...sreca pa majstorsko uho odmah primeti promenu...

#377 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 July 2016 - 18:34

Daj neku sliku tog box-a

#378 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2016 - 18:40

A jbg, masne ruke bile, ja cackao vespu a acika airbox, al slikacu.

Sent from my GT-I9192

#379 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2016 - 18:47

Evo nije me mrzelo,sišao ispred zgrade :)

Attached File  uploadfromtaptalk1468172609363.jpg   226.49K   27 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1468172623915.jpg   242.93K   25 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1468172638506.jpg   290.57K   25 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1468172648238.jpg   258.68K   21 downloads

Nalio Acika topljene plastike unutra i spolja za medalju.
Jbg, lose se vidi a sa blicem jos gore, ali na prvoj slici se vidi mesto na kraju bocne plastike koja udara u airbox. A u stvari, kada ja vozim sa nogama na mestu suvozaca, levom petom pritiskam bubreg ka unutra i sraf busi o airbox. A jos kad su neravnine pa agregat zajedno sa boxom ide gore dole eto rupetine. Inace, taj poklopac je jedno 0,5cm debeo, znaci drljalo je za medalju. Moram naci neki skraceni holsraf sa tupim vrhom.

Sent from my GT-I9192

#380 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2016 - 19:00

Hu jbt, ovo se desilo i meni kada sam stavio trokutasti airbox na novi tip gilere runner. Jedan seraf je postao predug, imao je mnogo viska i bas u tom dijelu je poceo da se potpisuje, sreca pa sam odmah primjetio.
A u tebe je malo zaklonjeno pa je problem lako vidjeti.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users