#401
Posted 10 October 2016 - 10:42
#402
Posted 10 October 2016 - 11:42
#403
Posted 10 October 2016 - 12:24
Sa ovim modelom se nisam susretao, pa ako ti nije problem da ga izmjeris od centra rupa za prihvat na blok, do metalne kape na vrhu na koju se naslanja gumeni selen.
Da li znas koje je godiste liberty?
Sto se tice problema visine, tu imas vise nacina, kako ste spomenuli navarivanje parceta.
Ali ima i elegantnijih resenja.
Prvo, jednostavno se nabavi drugi centralni nogar, s tim da imas 2 tipa, sa ravnim pod konac, i iskrivljenim nogarama.
Ravne nosi runnerka stara sa 12" i nesto su krace, dok zakrivljene nose 13".
Sad ovisi koliko ti fali, ali recimo kada sam ja svog runnera dovodio pod konac, igrao sam se sa debljinom gumenog selena, ovog prvog sto se natakne na amortizer, posto direktno regulira i konacnu visinu kada se doda na goli amortizer.
#405
Posted 16 October 2016 - 16:38
Vidi se gore na slici razlika u duzinama, uglavnom merim od velike metalne sajbne na koju dodju velike gume (gornji selen) pa dole do centra rupe na usici gde se srafi na blok motora, duzina je 340mm. Video sam da ima u prodaji i novi rms sa istom duzinom za liberty ali ga nisam video uzivo, ne znam kakav je.
#406
Posted 18 December 2016 - 11:10
Poslednji put sam vozio kada je napolju bilo oko 10c pre 3 nedelje... jutarnje su bile oko 3-4c i bio je na ivici siromasnog, osetilo se i na igli i na gasu... ovo sad kada je 0 bas nema sta da se trazi sem ako ne zamenim diznu.
Ne secam se da li sam pisao, 17.5 ed sam skinuo radi prepravki i poliranja i u poslednje vreme sam vozio phva 12QD kome sam prepravio difuzor na 14mm. Izuzetno je voziv i dosta je mali ptrosac. El cok je podesen na bukvalno 3 sekundi rada, kasnije treba dobrih 30ak sekundi da se zagreje da krene bez mukanja.. dosta je tesko zagreajati AC masine kada je napolju 10c, ventilator konstantno duva i stageov obrtomer belezi najvisu radnu temperaturu na perajima glave cilindra od 40ak stepeni sto je svakako premalo.
Poslednje postavke phva 12QD:
Klipic 35, igla A2 sredina, glavna 60, pilot 30, sraf 1 i 45min, cok 45, navoj coka 1,5krug, box i filter stok, lulica 12mm.
Sc29 sam zamenio sa sc22, obrtaji kroz ubrzanje su oko 7k, izvrti na krajnjoj oko 7500, sto je po satu oko 70kmh. Sa punim rezervoarom od 7,2l predjem 180-185km gradske voznje.
Ovo ce ostati kao neki dnevnik, mada su rezultati zanemarivi jer je termogrupa u jako losem stanju. Spremam se za prelazak na LC.
#407
Posted 18 December 2016 - 11:28
Gdje si uvrnunuo senzor, pretpostavljam od LC verzije?
Nemam informaciju o radnoj temp. AC agregata na temp. <10°C posto se tada LC agregati vec lagano pothladjuju.
I jel imas odgovor sta to zvekece na snimku kao mlinac za kafu (visokofrekventni zveckajuci zvuk)?
#408
Posted 18 December 2016 - 11:42
Sta zvecka nemam pojma. Jedna karika je u cilindru, magnet skripuce kad je hladno, kvacilo ne radi ravnomerno dok se ne zagreje, a i u auspuhu klepece neka pregrada, odvario se i na jednom mestu spolja, blizu grane, spanovao sam remen sajbnicama pa ventilator hoce da struze po dekli itd... treba jedna kompletna revizija, sto ce i dobiti uskoro
#409
Posted 18 December 2016 - 14:26
Na oem resenju koje sam zatekao prvi put na AC cilindru to je nekako ubuseno u glavu 1/8, ne znam jel ima mjesta na piaggio plavi za takvo sto.
Ako nema, mislim da bi bilo dobro da se necim prekrije, recimo temp. silikonom kako bi se smanjio utjecaj od ventilatora.
A za ovo zveckanje, to je nesto iz termo grupe posto LC nema takvih zvukova. Uglavnom tipican zvuk koji ne dolazi sa perifernih dijelova, mene osobno jako nervira, ali nisam primjetio nikakve probleme na mnostvu takvih zveketara.
#410
Posted 18 December 2016 - 16:49
Ne sumljam da ces ga dovesti u apoteka stanje,pratim
Moze li neki info vise o prepravki precnika difuzora i sta je u planu sa 17.5 frgom?
#411
Posted 18 December 2016 - 18:04
Za phva/phbn modele postoje 2 vrste klipica, ovi za 17,5mm su 16mm u precniku a za manje, 12ke i 14ice su 14mm u precniku...
Sva tela prema prirubnici su ista, 20mm unutrasnji precnik, stim sto je difuzor pravougaonog oblika i izduzen je, odnosno telo karba se u najuzoj tacki difuzora skuplja bocno.
Po pravilu svaki karb bi valjlo ispolirati makar a phva ima dosta strm i obican prelaz iz prihvata za vazduh ka difozoru.
Difuzor je moguce prosiriti do precnika klipica sto ce u ovom slucaju biti 16mm (po 0.5mm) po strani zida i nesto malo uvis i po podu pa cemo umesto 15mm x16mm - 240mm^2 ekvivalent kruznici 17.5mm dobiti 16x 16.5 ili 17mm sto bi trebalo da bude 256mm^2 odnosno ekvivalent rupi 18-18,5mm.
uploadfromtaptalk1482080212680.jpg 337.39K 29 downloads
uploadfromtaptalk1482080225074.jpg 251.42K 33 downloads
uploadfromtaptalk1482080236059.jpg 297.75K 28 downloads
U principu ovo su samo grubi radovi i nesto sitno moze da se ucari, sledi popuna dela izmedju difuzora i ivice prihvata ka airboxu dvokomponentim epoxijem pa poliranje. Sada izgleda ovako
uploadfromtaptalk1482080327903.jpg 243.45K 35 downloads
A treba da se dobije ovo
uploadfromtaptalk1482080625766.jpg 23.12K 30 downloads
#412
Posted 18 December 2016 - 20:41
Bas me zanima sta ce ispasti od toga i kako ce ti se pokazat prerada...
Iako ne vidim neki smisao ako planiras na 50cc ostat.
#413
Posted 18 December 2016 - 21:19
Sta se dobije... U principu svi karburatori rade na sistemu podpritiska, da bi gorivo moglo biti usisano kroz kanale i dizne, mora da postoji podpritisak a to dobijamo venturijevom cevi, odnsno smanjenjem precnika u jednoj tacki difuzora. Kada se vadi maximum iz neke ogranicene (precnikom) postavke, ovo je jedino resenje. Sirenjem difuzora i ravnanjem prema telu karba gubi se suzenje i tada se difuzor pravi ispred samog klipica, pa ulogu suzenja preuzima sam klipic svojim zakosenjem. U ovakvoj varijanti nece igrati standardna postavka zakosenja, dakle sve ovo ce dovesti do pada brzine protoka smese i samim tim ce smesa biti siromasnija jer se gubi podpritisak, pa cemo bogatiju smesu traziti ubrzanjem protoka, odnosno povecanjem ugla zakosenja klipica, drugacijim tipom atimizera itd. Znaci dobitak je maximum snage iz okruglog precnika, maximum na punom gasu, gubitci su malo slabiji odziv i rasipanje goriva na nizem br obrtaja, nesto veca potrosnja.
Imam dosta malih karburatora (12-17.5) u opticaju koje mogu da koristim za vise aplikacija pa cu pokusati od jednog 17,5 da izvucem maximum.
Mnogo vise mi se svidjaju phva/phvb/phbn od ostalih i ako su ograniceni precnikom, dosta lakse se setuju od recimo phbg i slicnih kojima se srafom dodaje gorivo...
Sto se tice skutera, spremio sam kompletno sve da ga prebacim na SP, dakle komplet mono vilu sa diskom i celjustima kao i rezervnu, 2 seta felni, LC prenos za 10cola, hladnjak, el vodenu pumpu, vise stok 50cilindara, Dr evo 70, auspusi tg trek, top nardo, lv sp3, a u igri su i jos neki base i midrace LC cilindri pa cu polako videti dokle cemo...
#414
Posted 18 December 2016 - 22:48
Jedva cekam da transformiras zipaca pa da vidimo kako to ide kad mestar slozi.
Sto se tice getriba koje si mjerio i koje planiras stavljati,nasao sam na dva mjesta da zip ac ima duzu getribu od lc-a.Kad nadem bacim ti skrinsat da vidis sta su oni mjerili...
#415
Posted 18 December 2016 - 23:08
http://forum.pyrothe...719#entry125719
#416
Posted 19 December 2016 - 01:17
Razredni, on 18 December 2016 - 23:08, said:
http://forum.pyrothe...719#entry125719
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 19 December 2016 - 01:17.
#417
Posted 19 December 2016 - 07:45
#418
Posted 19 December 2016 - 12:19
#419
Posted 19 December 2016 - 16:41
Attached Files
#420
Posted 19 December 2016 - 17:59
Jednostavno i logicno, ac 50 stok cilindri guraju maksimum 7-8ks, dok stok 50 lc cilindri su spospni za 11ks, sto je povecanje snage skoro 40%, otuda i fabricko produzenje od 13-14%.
Nisam pratio ovu temu, ali znam sigurno da je greska, imam podatke sa holandskih i sa engleskih foruma koji potvrdjuju ova moja merenja, i ja sam merio na svom zipu, na vespi et2 i na vespi lx50.
Dakle kolega je pogresio, on kaze da je njegov sekundar 15/48 a zapravo je 13/49, to je vec neko zamenio sekundar na njegovom AC reduktoru.
Imam oba reduktora u podrumu, mozemo zajedno da brojimo
Evo i sa nekih stranih sajtova, ovde se misli na LC zipa
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users