#461
Posted 30 September 2017 - 20:34
uploadfromtaptalk1506799456132.jpg 296.39K 26 downloads
uploadfromtaptalk1506799475739.jpg 249.99K 25 downloads
I nadavno, dok je motor naopako lakše se prilazi alanseru, pogotovo dok se ne postavi centralni štender
uploadfromtaptalk1506799543457.jpg 270.32K 25 downloads
Bitne stavke su napojni kablovi, crveni je naravno plus koji ide sa relea, mora se voditi računa da mesto srafljenja na alanser bude izolovano odnsno pokriveno debelom zaštitnom gumom jer plus nikako ne bi smeo da dodje u kontakt sa blokom. Drugi, crni kabl je minus ili masa, na piaggiu je to višežilni kabl koji je ujedno i glavna masa odnsno veza izmedju bloka i rama.
uploadfromtaptalk1506799730253.jpg 274.71K 25 downloads
Pošto se stopica mase šrafi za blok m5 šrafom koji je ujedno i nosač alansera, a izložena je vremnskim uslovima i uticajima puta, bitno je pre montaže dobro očistiti stopicu i eventualno namackati malo masti, slično kao klemne na akumulatoru.
uploadfromtaptalk1506799967477.jpg 278.34K 25 downloads
Time obezbedjujemo dobar i pravilan spoj odnsno provod mase sa rama na blok i eliminisemo nepotrebne probleme u radu cdi-a ili fantomsko prekidanje arnice i trokiranje motora.
#462
Posted 30 September 2017 - 20:56
Ovo sa lulicom vode je normalno i kod mene nekako sugavo sjeda kao na centar izmedju dvije rupe,nista sto zabrinjava,bitno da gumice dobro dihtaju.Pripazi samo na izvadak za malo crijevo,puca kao staklo ako se sili.
Pratim...
#463
Posted 30 September 2017 - 20:59
Što se tiče prenosa, očistio sam i naglancao i prekontrolisao sve. Postoje sitni tragovi-linije na osovini medjuzupčanika, moje kućište je korektno, nema riseva unutar alu doseda, lezajevi i semerinzi su ok.
uploadfromtaptalk1506801042654.jpg 348.32K 25 downloads
Nsam imao zaptivku dekla pa sam namackao dihtmasu, vodio sam racuna da ne stavljam previse jer se svakako istisne deo prilikom pritezanja srafova pa ta dihtmasa zavrsi u ulju koje za par kilometara postane crno kao ugalj.
uploadfromtaptalk1506801026827.jpg 312.31K 25 downloads
Posto sam sve prebrisao prilikom kontrole, ubacio sam po malo ulja u svaki dosed da se osovine ne vrte na suvo dok se ne ulije potrebna količina.
uploadfromtaptalk1506801228668.jpg 284.56K 23 downloads
uploadfromtaptalk1506801242822.jpg 325.71K 22 downloads
Naravno, medjuosovina sa svake strane ima svoje distanc sajbnice, ova odozgo se mora skinuti da bi se izvadio ili postavio veliki zupčanik sekundarne osovine. Ne sme se zaboraviti vratiti a bilo bi pozeljno da se postavi ista strna sajbnice do zupčanika koja je tu već gazila i blago ukopla sebi mesto.
uploadfromtaptalk1506801391905.jpg 314.87K 23 downloads
U nekoj drugoj temi sam vec pisao, ostavicu ovde sebi log, reduktor je od LC modela sa prenosnim odosom
Primar 14/46
Sekundar 15/48
uploadfromtaptalk1506801483207.jpg 333.5K 23 downloads
Produženje je 13%
Dalje sklapanje ide rutinski, 5 srafova dekle reduktora se pritezu unakrst rukom i kasnije na 12-14nm mernim kljucem
uploadfromtaptalk1506801584625.jpg 269.65K 23 downloads
#464
Posted 30 September 2017 - 21:08
rade007, on 30 September 2017 - 20:56, said:
Ovo sa lulicom vode je normalno i kod mene nekako sugavo sjeda kao na centar izmedju dvije rupe,nista sto zabrinjava,bitno da gumice dobro dihtaju.Pripazi samo na izvadak za malo crijevo,puca kao staklo ako se sili.
Pratim...
Evo o cemu se radi. Kod stok agragata mehanicka pumpa za vodu uvlači tečnost na lulici u blok i gura je uspravno kroz cilindar i glavu. Kada je termostat zatvoren, tečnost kruzi kroz taj manji ispust na glavi i vraća se u lulicu preko te dodatne cevčice i time stvara zatvoren krug a pumpa ne vrtiu prazno.
Problem kod mene je sto cu korstiti elektricnu vodenu pumpu i koja ce biti postavljena izmedju hladnjaka ka bloku, dakle gura tečnost u lulicu pa u blok. U tom slučaju mala cevčica ce gurati tečnost ka glavi, dakle sudarace se sa tečnosti koja je vec u cilindru i glavi i to je nepotreban gubitak. Obzorom da cu imati regulaciju rada el pumpe nemam potrebu za termostatom pa sam razmisljao da malu cevčicu odsečem i navučem crevo malo dublje na lulicu. Jel ko to radio?
#465
Posted 30 September 2017 - 21:20
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#466
Posted 30 September 2017 - 21:24
#467
Posted 30 September 2017 - 21:28
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#468
Posted 30 September 2017 - 22:00
uploadfromtaptalk1506803229784.jpg 287.49K 30 downloads
Zupčanici uljne pumpe očišćeni i pregledani, veliki je stvarno u top stanju kao da nije ni vozen, i biksna i prorez za uljnu pumpu. Zamenjen mikro remen, i prosli sam uzeo rms i presao je do sad skoro 10000.
uploadfromtaptalk1506803370340.jpg 315.77K 29 downloads
Što se tiče remenica i kvačila, oćišćeno i podmazano, sve je stok, centralna i male oprugice kao i samo kvačilo. Ovde sam ja ranije pametovao pa sam u donji utor za oprugu ubacivao kuglice od 4,732mm kupljene u radnji za bicikle na kilo.
uploadfromtaptalk1506804175608.jpg 330.37K 32 downloads
U principu radi dobro, obrtaji su konstantni i stok oprugu jos malo otvrdne, medjutim nisam imao čime da preklopim kuglice pa sam plasticni umetak koji inače dolazi odozgo na oprugu montirao dole, preko kuglica a oprugu na njega. Sa gornje strane kvačilo ima utore tako da opruga ne moze da šeta, medjutim posle nekog vremena sam osetio zvučne oscilacije prilikom ubrzanja koje su kasnije bile jos vise izrazene prilikom konstatne brzine. Problem je što završetak opruge ne lezi u utoru i jednstvno opruga izleti iz lezista i kreću oscilacije i vibracije. Dok ne nabavim neki poklopac ili torsion kontroler koji bi drzao i kuglice i oprugu odustajem od ove igrarije, sada sam spakovao sve stok.
Remen sam uzeo mitsuboshi da probam, medjutim čim je stigao razočarao sam se. Do sada sam kupovao i ugradjivao mitsuboshi gotovo na svim aplikacijama koje su prosle kroz nas servis, ovaj koji je kupljen u Nemačkoj je dosao feleričan. Izgleda kao da je nepravilno lezao u magacinu ili kao da ga masina nije ravno isekla, uvijen je uzduzno i ima luk od nekih 2-3mm po duzini. Do sada sam na ovom kratkom bloku probao sledece:
- stok u meri 732x18,5 - iskreno nemam osecaj jer je remen bio star i vozio sam par stotina kilometara do njegovog pucanja. - dayco gumeni 738x18- dosta brzo se potrosio u par hiljada je pao ispod 17,5mm, zbog duzine bolji start a zato sto je uzi imao sam manju krajnju brzinu za 10po satu
- polini kevlar 736x18,5 - nesto sitno kraći od dayca, izuzetne sam zadovoljan. Izvozao sam 9974km sada je na meri 17,8mm. Start je odličan, krajnja je veća nego sa daycom. Negativna strana kevlara je jutarnja voznja, prenos klizi i ponekad škripicka dok se ne ugreje. Ume da proklizava i pravi skok od 500 obrtaja vise na prvom jutarnjem gasu.
Ovaj mitsuboshi je nesto kraci od polinija iako nosi oznaku 736 a i uži je od originala, izmerio sam 18,3mm sirinu. Deluje kvalitetno, poslozio sam 1,3mm sajbnica na mom preradjenom stok variomatu i doveo donju ivicu remena egal sa bilcnom pa ćemo videti kakve rezultate mozemo da ocekujemo i da li vredi bagatela na popustu.
Imao sam neki stari polinijev ventilator koji je bio dosta deblji od seriskog. Problem je kada se pakuju sajbnice na bolcnu, ovaj obavezno potpisuje deklu sa ubutrasnje strane. Davno sam mu obecao preradu pa se sada setih da mi je dremel pri ruci. Peraja su malo deblja i zdrava, stanjio sam ga dobrih 3mm.
uploadfromtaptalk1506804938294.jpg 305.8K 35 downloads
Na kraju, nisam izdržao da vidim kako će da stoji remen, spakovao sam sve i stegao matice i ako ću kasnije skidati ventivar zbog postavljanja uljne pumpe.
uploadfromtaptalk1506805167526.jpg 290.9K 31 downloads
U odnosu na polini kevlar fali mu 2,5mm do vrha remenica, kraci je i obećava bolju krajnju pogotovu u kombinaciji sa duzim LC prenosom.
#469
Posted 30 September 2017 - 22:14
Depe, on 30 September 2017 - 21:28, said:
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Verovatno cu zatvoriti tu cevcicu sa kuglicom, a na ovoj glavi je to parce sisce odlomljeno tako cu i tu samo zatvoriti odvod crevcem i selnicom.
uploadfromtaptalk1506805989767.jpg 306.86K 28 downloads
#470
Posted 30 September 2017 - 22:20
Isprobao sam isto kuglice u zadnjim polutkama kao i ti,feder je setao lijevo desno i odustao sam bez probe od te aplikacije.Sa serijskim federom smanjuje otvaranje polutki,to je jos jedan problem.
Za rezultat treba kod tokara napraviti plocu za fiksiranje federa sa utorom di kuglice setaju.
Ja sam sa serijskim variomatom vozio uvijek serijski centralni,ostali mi nisu dobro radili.
Kod tebe je ova kemija na zidovima variomata pa nezz kako funkcionira ali na serijskom variomatu bi to kralo +10 gps-a a start nezamjetno bolji.
Ako kemijas sa sajbicama postruzi serijsku podlosku iza ventilvara da si napravis mjesta.Pasu gore sajbice iz srednjeg zupcanika u prijenosu,pa ako imas 4kom evo ti jednostavnog rjesenja.
Koliko znam dekla getribe ni u orginalu nema dihtung,sve ide na diht masu
#471
Posted 30 September 2017 - 22:58
Koji je to cilindar, onaj moj bivši ili neki drugi?
#472
Posted 02 October 2017 - 09:12
Ako gledamo sa strane protoka, isti je prečnik cevčice na lulici kao i cevčice na glavi, protok ili stvaranje potpritiska ce biti jednak svuda u sistemu krece se od 0,8 do 1,10bar zavisno od jačine pumpe. Uglavnom imacu efekat da tečnost u tom zasebnom krugu stoji bez kretanja jer se sudaraju dva smera u jednoj tački što je nepotrebno rasipanje energije a sa druge strane u tom slučaju imam i višak potencijalnih problema odnosno mesta gde bi moglo da procuri. Videću, probaću.
Stok opruga je debljine 5mm i ima 7 zavoja, u teroji je to u sabijenom stanju priblizno 35mm ali je u praksi oko 32mm jer se sredisnji zavoji opruge u sabijenom stanju šire van pravilne forme i opruga se zapravo više sabije. Kuglice moje su 4,7mm, plastični centrator je na 1,5mm a ukupna razdaljina izmedju prema i doseda kvačila (visina poklopca torka) je 39mm, po mojoj računici bi bilo mesta da se feder stisne do kraja. U voznji nisam video da fali krajnje brzine.
Što se tiče šajbica, za nov remen od 18,5 najviše postavljam 1,5mm ne treba više. Mislim da nema potrebe dirati distancu iza kalote jer time pomeram remen ka bloku i ume da kači i dere o ojačanja. Mislim da produznejem bolcne ništa ne pomeramo remen u stranu, on se penje uzbrdo a variomat je taj koji ide levo ili desno. Inače sam koristio sajbnicu od 4mm od zvona kvačila za leader 125 agragate, fabričke mere pašu kod nas na radilicu iza kalote baš kako nam treba, ali kazem, onda remen nije u pravcu i poderao minje jedab kevlar veoma brzo.
Da, nema u originalu zaptivke dekle reduktora vec piaggio stavlja crvenu dihtmasu, medjutim u nekim naraku i atheninim pakovanjima zaptivki sam imao i tu veliku zaptivku debljine 0,5mm i mnogo je lakse nju postaviti nego mackati i paziti da ne upadne diht u prostor za ulje.
@gogyso
Nije ovo onaj tvoj prvi cilindar, ovo je sa nekog NRGa iz 2006godine, to je taj koji si mi nosio kod Špankusa na bušenje na 40,31. Tvoj stari cilindar više nije u mom vlasništvu ugradjen je u neki gradski skut...
#473
Posted 02 October 2017 - 09:25
#474
Posted 04 October 2017 - 19:47
uploadfromtaptalk1507142477409.jpg 301.84K 25 downloads
Centrlane nogare fiksirane su na tri srafa od kojih je prednji dugačak i iz jednog dela, prolazi kroz blok i spaja levu i desnu stranu nogara. Snop žica za alanser ima svoju putanju izmedju bloka i nogara, faktički, dok se ne skinu nogare nema ni skidanja alansera.
Postvaio sam odmah i nosač tecnigas auspuha jer cu verovatno njega i koristiti kao zadnji točak.
uploadfromtaptalk1507142710947.jpg 285.55K 27 downloads
Karburator sam ocistio i vratio nazad, to je stari dobri PHVA 12QD koji vozikam skoro godinu dana, super performanse uz minimalnu potrosnju
uploadfromtaptalk1507142806902.jpg 266.89K 26 downloads
#475
Posted 04 October 2017 - 20:11
Uzeo sam vilu od zip-a sp/zip 125 4t. Vila je u oke stanju, malo osvezenja je potrebno. Pored toga sto je u pitanju mono vila, najveća prednost je masa. Klasična vila od zip-a 50ccm sa prečnikom štapova 30mm, felnom 2,50j sirine, gumom 100/80-10, blatobratnom, diskom 175mm, kljestima, pločicama, sajlom za km sat, kočionim crevom teška je nesto sitno preko 11kg.
Mono vila sa glavčinom, felnom 2,50j, istom gumom, amortizerom, 200mm diskom, blatobranom, klejstima, sajlom i crevom teška je 9,7kg.
Pre svega, u garazi sada, i Acika na vespi i ja, vozimo 10cola tocove i mono vile kao i grimeca kljesta u kombinaciji sa 200mm diskom. U tom pravcu smo odavno jos pribavili 5-6 kompleta vila sto od vespi sto od zip-a Uglavnom 4 para kljesta su totalno raparirana pa cu ovde prikaziti poslednja 2 para koja su stigla sa peskiranja i plastifikacije...
uploadfromtaptalk1507143669586.jpg 313.39K 27 downloads
Za ovu turu poručili smo zajedno polinijeve organic pločice da probamo pa cu i ja preneti svoje utiske. Do sada sam vozio originalne piaggio-ferodo (najbolje do sada), malosijeve crvene (dobre ali premekane) i rms (pretvrde jedu disk).
uploadfromtaptalk1507144074485.jpg 352.03K 28 downloads
uploadfromtaptalk1507144088244.jpg 268.18K 27 downloads
Ima jos par komada u rezervi, ja sam generalno jurio žute ali ni crne nisu ispale loše pogotovo što ce se to extremno prljati
uploadfromtaptalk1507144149748.jpg 318.03K 26 downloads
uploadfromtaptalk1507144162555.jpg 321.68K 25 downloads
Plastifikacija je generalno odlična stvar, medjutim mora se strogo voditi računa o blinidranju svih mesta u koje pesak ne sme da prodre prilikom peskiranja, kao i obaveznom temeljnom čišćenju nakon peskiranja a pre plastifikacije.
#476
Posted 04 October 2017 - 20:11
Mene zanima kakvu ces kemiju sa airboxom izvoditi,ova prirubnica totalno drugacije stoji od orginalne ili neke dmp,rms i slicne,pa se bojim da nece pasati u serijske rupe...
Sto se tice c-parametra,zapremnine glave i ostalog,evo slike sto sam ja mjerio.Doduse nemam orginal klip nego rms...Ako ti to znaci sad kad si sklopio masinu.Ovako izlazi sa 40mm klipom
Squish u glavi je 1.9mm a zapremninu sam 6.2ml mjerio.
Kako tebi squish izlazi,jesi mjerio?
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#477
Posted 04 October 2017 - 20:20
Prirubnica stoji 4mm višlje u odnosu na klasičnu, duza je nesto sitno ali to nije problem jer je guma ka airboxu dovoljno flexibilna i airbox seda na svoje mesto, to sam probao. Medjutim nisam siguran da li će visina smetati, mozda ce uvodnik sajle udarati odozdo u kadicu pod sicem, videcu jos.
Hvala za merenja.
Ja sam gore negde pisao, klip mi viri 0,1 van cilindra ovako sada bez dihtunga, po piaggio manualu to bi bilo oko 11:1 sto mi iskreno i nije nesto bitno tačno koliko je (samo da nije extremno visoko), jer ovaj koncept pada u vodu i vozicu dok ne kupim neki kvalitetniji klip pa cu onda ponovo bušiti, honovati i praviti kako dolikuje.
#478
Posted 04 October 2017 - 20:32
uploadfromtaptalk1507144881080.jpg 245.18K 29 downloads
uploadfromtaptalk1507144895948.jpg 259.31K 28 downloads
uploadfromtaptalk1507144912906.jpg 290.48K 28 downloads
Pinjon, čaura i gumica su ok stanju
uploadfromtaptalk1507145086265.jpg 292.97K 26 downloads
Glavčina je malo duze stajala pa je aluminijum već dobio plesan, ali ništa strašno što se ne moze očistiti
uploadfromtaptalk1507145166876.jpg 259.88K 27 downloads
uploadfromtaptalk1507145178938.jpg 243.73K 29 downloads
Amort je jos davno pripremljen, mislim da smo jos prosle godine od 5 komada spakovali 2 Aciki za Vespu i 2 meni, uglavnom dovoljno dugo je čekao
uploadfromtaptalk1507145276467.jpg 329.75K 28 downloads
uploadfromtaptalk1507145382281.jpg 338.4K 26 downloads
Disk je klasični 200mm za mono vilu, u mom slučaju to je overrange jer sam do sada imao 175mm i to je najveći koji i može da se postavi na 10cola točak.
uploadfromtaptalk1507145368753.jpg 316.83K 27 downloads
Prepakovao sam svoju 100/80-10 na grimeca five spoke felnu, imam jos i novu 3,50-10 scootsmart ali mi je nekako ova kombinacija uz 120/70 zadnju lepša
uploadfromtaptalk1507145540643.jpg 320.73K 24 downloads
#479
Posted 04 October 2017 - 20:45
uploadfromtaptalk1507145798535.jpg 251.81K 27 downloads
uploadfromtaptalk1507145816024.jpg 250.81K 29 downloads
Posle 2 godine konačno sam skinuo rezorvoar ulja da ga detaljno očistim.
uploadfromtaptalk1507145907565.jpg 280.77K 30 downloads
Najveći problem predstavlja curkanje prilikom nepažljivog dolivanja ulja. Odušak na grlu je napravljen tako da ukoliko se prelije malo ulja ono se sliva po samom rezervoaru sa unutrasnje strane skutera iz plastika i vremnom se tu zalepi prasina pesak i nastane odvratna sluzava masa kojoj se ne moze prići. Jedino kada se poskidaju gotovo sve plastike, pa je sada idealni trenutak da sve očistim. Uljan creva su jos uvek mekana tako da sam ih ostavio, uljnu pumpu nisam raskačinjao sa creva, na taj način kasnije necu morati da ispustam vazduh iz pumpe.
uploadfromtaptalk1507146141086.jpg 267.96K 29 downloads
Takodje, skinuo sam i rezervoar goriva, mislim da imam problem sa čepom/davačem plovka jer se pojavljuju tragovi benzina... to mi ostaje da pregledam i detaljno ocistim sam rezervoar..
#480
Posted 08 October 2017 - 19:09
Hladnjak piša na saću, a to sam naravno ustanovio kada sam punio sistem pred paljenje. Toliko sam popizdeo da sam hteo skuter da izguram ispred kapije i poklonim ga prvom prolazniku...
H2o ostace za neki drugi put ali sa drugim cilindrom i klipom
uploadfromtaptalk1507485976546.jpg 288.04K 31 downloads
Vratio sam stari AC, izmenjao sam brezone i uzeo nove matice za auspuh
uploadfromtaptalk1507486025027.jpg 291.43K 32 downloads
na brzaka poskidao lulicu i creva i napakovao plastike hladjenja, uploadfromtaptalk1507485902703.jpg 296.07K 30 downloads
uploadfromtaptalk1507486098984.jpg 307.7K 34 downloads vreme odmiče a nisam ništa uradio po pitanju farbarije koja odnosi mnogo vremena....
uploadfromtaptalk1507485902703.jpg 296.07K 30 downloads
A ono povremeno curkanje na plovku rezervoara resio sam zamenom gumice i dodatnim zadihtavanjem
uploadfromtaptalk1507485864853.jpg 1.52MB 41 downloads
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users