Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#461 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 20:34

Sa donje strane, da se ne zaboravi šraf za ispust ulja iz reduktora, imao sam u nekom setu zaptivnu šajbicu od klingerita pa sam i nju izmenjao
Attached File  uploadfromtaptalk1506799456132.jpg   296.39K   26 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1506799475739.jpg   249.99K   25 downloads
I nadavno, dok je motor naopako lakše se prilazi alanseru, pogotovo dok se ne postavi centralni štender
Attached File  uploadfromtaptalk1506799543457.jpg   270.32K   25 downloads
Bitne stavke su napojni kablovi, crveni je naravno plus koji ide sa relea, mora se voditi računa da mesto srafljenja na alanser bude izolovano odnsno pokriveno debelom zaštitnom gumom jer plus nikako ne bi smeo da dodje u kontakt sa blokom. Drugi, crni kabl je minus ili masa, na piaggiu je to višežilni kabl koji je ujedno i glavna masa odnsno veza izmedju bloka i rama.
Attached File  uploadfromtaptalk1506799730253.jpg   274.71K   25 downloads
Pošto se stopica mase šrafi za blok m5 šrafom koji je ujedno i nosač alansera, a izložena je vremnskim uslovima i uticajima puta, bitno je pre montaže dobro očistiti stopicu i eventualno namackati malo masti, slično kao klemne na akumulatoru.
Attached File  uploadfromtaptalk1506799967477.jpg   278.34K   25 downloads
Time obezbedjujemo dobar i pravilan spoj odnsno provod mase sa rama na blok i eliminisemo nepotrebne probleme u radu cdi-a ili fantomsko prekidanje arnice i trokiranje motora.

#462 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 30 September 2017 - 20:56

Odlicno :)

Ovo sa lulicom vode je normalno i kod mene nekako sugavo sjeda kao na centar izmedju dvije rupe,nista sto zabrinjava,bitno da gumice dobro dihtaju.Pripazi samo na izvadak za malo crijevo,puca kao staklo ako se sili.

Pratim...

#463 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 20:59

Attached File  uploadfromtaptalk1506800565473.jpg   325.28K   24 downloads
Što se tiče prenosa, očistio sam i naglancao i prekontrolisao sve. Postoje sitni tragovi-linije na osovini medjuzupčanika, moje kućište je korektno, nema riseva unutar alu doseda, lezajevi i semerinzi su ok.
Attached File  uploadfromtaptalk1506801042654.jpg   348.32K   25 downloads
Nsam imao zaptivku dekla pa sam namackao dihtmasu, vodio sam racuna da ne stavljam previse jer se svakako istisne deo prilikom pritezanja srafova pa ta dihtmasa zavrsi u ulju koje za par kilometara postane crno kao ugalj.
Attached File  uploadfromtaptalk1506801026827.jpg   312.31K   25 downloads
Posto sam sve prebrisao prilikom kontrole, ubacio sam po malo ulja u svaki dosed da se osovine ne vrte na suvo dok se ne ulije potrebna količina.
Attached File  uploadfromtaptalk1506801228668.jpg   284.56K   23 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1506801242822.jpg   325.71K   22 downloads
Naravno, medjuosovina sa svake strane ima svoje distanc sajbnice, ova odozgo se mora skinuti da bi se izvadio ili postavio veliki zupčanik sekundarne osovine. Ne sme se zaboraviti vratiti a bilo bi pozeljno da se postavi ista strna sajbnice do zupčanika koja je tu već gazila i blago ukopla sebi mesto.
Attached File  uploadfromtaptalk1506801391905.jpg   314.87K   23 downloads

U nekoj drugoj temi sam vec pisao, ostavicu ovde sebi log, reduktor je od LC modela sa prenosnim odosom
Primar 14/46
Sekundar 15/48
Attached File  uploadfromtaptalk1506801483207.jpg   333.5K   23 downloads
Produženje je 13%

Dalje sklapanje ide rutinski, 5 srafova dekle reduktora se pritezu unakrst rukom i kasnije na 12-14nm mernim kljucem
Attached File  uploadfromtaptalk1506801584625.jpg   269.65K   23 downloads

#464 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 21:08

View Postrade007, on 30 September 2017 - 20:56, said:

Odlicno :)

Ovo sa lulicom vode je normalno i kod mene nekako sugavo sjeda kao na centar izmedju dvije rupe,nista sto zabrinjava,bitno da gumice dobro dihtaju.Pripazi samo na izvadak za malo crijevo,puca kao staklo ako se sili.

Pratim...
Da da, dobro da si mi rekao, vec sam poludeo od piaggiovih milion i jedne kombinacije na različitim blokovima. Lulice imam 2 donacijom od Gogyso i Dajteha, medjutim imacu problem sa tom malom cevcicom za sekundarni ili zaobilazni krug.

Evo o cemu se radi. Kod stok agragata mehanicka pumpa za vodu uvlači tečnost na lulici u blok i gura je uspravno kroz cilindar i glavu. Kada je termostat zatvoren, tečnost kruzi kroz taj manji ispust na glavi i vraća se u lulicu preko te dodatne cevčice i time stvara zatvoren krug a pumpa ne vrtiu prazno.

Problem kod mene je sto cu korstiti elektricnu vodenu pumpu i koja ce biti postavljena izmedju hladnjaka ka bloku, dakle gura tečnost u lulicu pa u blok. U tom slučaju mala cevčica ce gurati tečnost ka glavi, dakle sudarace se sa tečnosti koja je vec u cilindru i glavi i to je nepotreban gubitak. Obzorom da cu imati regulaciju rada el pumpe nemam potrebu za termostatom pa sam razmisljao da malu cevčicu odsečem i navučem crevo malo dublje na lulicu. Jel ko to radio?

#465 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 30 September 2017 - 21:20

Bolje ubaci nesto u malo gumeno crevo sto ide od glave ka lulici i tako ces spreciti protok a sve ostaje ako kasnije bude trebalo

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#466 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 21:24

Da i o tome sam razmisljao, ja uglavnom ne vozim vakuum pumpu vec ručnu slavinu pa svi moji karbovi imaju na vakuum konektoru crevce sa kuglicom unutra. One male od 4,5mm iz kugličnih lezajeva... verovatno cu to i ovde uraditi.

#467 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 30 September 2017 - 21:28

Kuglica najbolje resenje. Ja nekako volim ako je moguce da ostavim da ima mogucnosti i za fabricko resenje. Najlakse je iseci tesko je posle vratiti.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#468 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 22:00

Da završim post sa strene prenosa.
Attached File  uploadfromtaptalk1506803229784.jpg   287.49K   30 downloads
Zupčanici uljne pumpe očišćeni i pregledani, veliki je stvarno u top stanju kao da nije ni vozen, i biksna i prorez za uljnu pumpu. Zamenjen mikro remen, i prosli sam uzeo rms i presao je do sad skoro 10000.
Attached File  uploadfromtaptalk1506803370340.jpg   315.77K   29 downloads
Što se tiče remenica i kvačila, oćišćeno i podmazano, sve je stok, centralna i male oprugice kao i samo kvačilo. Ovde sam ja ranije pametovao pa sam u donji utor za oprugu ubacivao kuglice od 4,732mm kupljene u radnji za bicikle na kilo.
Attached File  uploadfromtaptalk1506804175608.jpg   330.37K   32 downloads
U principu radi dobro, obrtaji su konstantni i stok oprugu jos malo otvrdne, medjutim nisam imao čime da preklopim kuglice pa sam plasticni umetak koji inače dolazi odozgo na oprugu montirao dole, preko kuglica a oprugu na njega. Sa gornje strane kvačilo ima utore tako da opruga ne moze da šeta, medjutim posle nekog vremena sam osetio zvučne oscilacije prilikom ubrzanja koje su kasnije bile jos vise izrazene prilikom konstatne brzine. Problem je što završetak opruge ne lezi u utoru i jednstvno opruga izleti iz lezista i kreću oscilacije i vibracije. Dok ne nabavim neki poklopac ili torsion kontroler koji bi drzao i kuglice i oprugu odustajem od ove igrarije, sada sam spakovao sve stok.

Remen sam uzeo mitsuboshi da probam, medjutim čim je stigao razočarao sam se. Do sada sam kupovao i ugradjivao mitsuboshi gotovo na svim aplikacijama koje su prosle kroz nas servis, ovaj koji je kupljen u Nemačkoj je dosao feleričan. Izgleda kao da je nepravilno lezao u magacinu ili kao da ga masina nije ravno isekla, uvijen je uzduzno i ima luk od nekih 2-3mm po duzini. Do sada sam na ovom kratkom bloku probao sledece:
- stok u meri 732x18,5 - iskreno nemam osecaj jer je remen bio star i vozio sam par stotina kilometara do njegovog pucanja. - dayco gumeni 738x18- dosta brzo se potrosio u par hiljada je pao ispod 17,5mm, zbog duzine bolji start a zato sto je uzi imao sam manju krajnju brzinu za 10po satu
- polini kevlar 736x18,5 - nesto sitno kraći od dayca, izuzetne sam zadovoljan. Izvozao sam 9974km sada je na meri 17,8mm. Start je odličan, krajnja je veća nego sa daycom. Negativna strana kevlara je jutarnja voznja, prenos klizi i ponekad škripicka dok se ne ugreje. Ume da proklizava i pravi skok od 500 obrtaja vise na prvom jutarnjem gasu.

Ovaj mitsuboshi je nesto kraci od polinija iako nosi oznaku 736 a i uži je od originala, izmerio sam 18,3mm sirinu. Deluje kvalitetno, poslozio sam 1,3mm sajbnica na mom preradjenom stok variomatu i doveo donju ivicu remena egal sa bilcnom pa ćemo videti kakve rezultate mozemo da ocekujemo i da li vredi bagatela na popustu.

Imao sam neki stari polinijev ventilator koji je bio dosta deblji od seriskog. Problem je kada se pakuju sajbnice na bolcnu, ovaj obavezno potpisuje deklu sa ubutrasnje strane. Davno sam mu obecao preradu pa se sada setih da mi je dremel pri ruci. Peraja su malo deblja i zdrava, stanjio sam ga dobrih 3mm.
Attached File  uploadfromtaptalk1506804938294.jpg   305.8K   35 downloads

Na kraju, nisam izdržao da vidim kako će da stoji remen, spakovao sam sve i stegao matice i ako ću kasnije skidati ventivar zbog postavljanja uljne pumpe.
Attached File  uploadfromtaptalk1506805167526.jpg   290.9K   31 downloads
U odnosu na polini kevlar fali mu 2,5mm do vrha remenica, kraci je i obećava bolju krajnju pogotovu u kombinaciji sa duzim LC prenosom.

#469 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2017 - 22:14

View PostDepe, on 30 September 2017 - 21:28, said:

Kuglica najbolje resenje. Ja nekako volim ako je moguce da ostavim da ima mogucnosti i za fabricko resenje. Najlakse je iseci tesko je posle vratiti.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Slazem se, to je uvek najbolja solucija nego me Rade na vreme opomenuo da pucaju lako. Onda, bolje ja da je isečem nego da mi negde procuri kad ne treba :)
Verovatno cu zatvoriti tu cevcicu sa kuglicom, a na ovoj glavi je to parce sisce odlomljeno tako cu i tu samo zatvoriti odvod crevcem i selnicom.
Attached File  uploadfromtaptalk1506805989767.jpg   306.86K   28 downloads

#470 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 30 September 2017 - 22:20

Ako voda prolazi ispod malog crijeva na lulici stvara podtlak i vuce tekucinu iz malog crijeva,probaj bez kemije,moralo bi igrat,pogotovo s tako jakim protokom.


Isprobao sam isto kuglice u zadnjim polutkama kao i ti,feder je setao lijevo desno i odustao sam bez probe od te aplikacije.Sa serijskim federom smanjuje otvaranje polutki,to je jos jedan problem.
Za rezultat treba kod tokara napraviti plocu za fiksiranje federa sa utorom di kuglice setaju.

Ja sam sa serijskim variomatom vozio uvijek serijski centralni,ostali mi nisu dobro radili.

Kod tebe je ova kemija na zidovima variomata pa nezz kako funkcionira ali na serijskom variomatu bi to kralo +10 gps-a a start nezamjetno bolji.

Ako kemijas sa sajbicama postruzi serijsku podlosku iza ventilvara da si napravis mjesta.Pasu gore sajbice iz srednjeg zupcanika u prijenosu,pa ako imas 4kom evo ti jednostavnog rjesenja.

Koliko znam dekla getribe ni u orginalu nema dihtung,sve ide na diht masu

#471 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 September 2017 - 22:58

Nabodi crevce na tu sisicu pa u njega stavi kuglicu ili presavij crevo, nemoj da sečeš.
Koji je to cilindar, onaj moj bivši ili neki drugi?

#472 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2017 - 09:12

@Rade

Ako gledamo sa strane protoka, isti je prečnik cevčice na lulici kao i cevčice na glavi, protok ili stvaranje potpritiska ce biti jednak svuda u sistemu krece se od 0,8 do 1,10bar zavisno od jačine pumpe. Uglavnom imacu efekat da tečnost u tom zasebnom krugu stoji bez kretanja jer se sudaraju dva smera u jednoj tački što je nepotrebno rasipanje energije a sa druge strane u tom slučaju imam i višak potencijalnih problema odnosno mesta gde bi moglo da procuri. Videću, probaću.

Stok opruga je debljine 5mm i ima 7 zavoja, u teroji je to u sabijenom stanju priblizno 35mm ali je u praksi oko 32mm jer se sredisnji zavoji opruge u sabijenom stanju šire van pravilne forme i opruga se zapravo više sabije. Kuglice moje su 4,7mm, plastični centrator je na 1,5mm a ukupna razdaljina izmedju prema i doseda kvačila (visina poklopca torka) je 39mm, po mojoj računici bi bilo mesta da se feder stisne do kraja. U voznji nisam video da fali krajnje brzine.

Što se tiče šajbica, za nov remen od 18,5 najviše postavljam 1,5mm ne treba više. Mislim da nema potrebe dirati distancu iza kalote jer time pomeram remen ka bloku i ume da kači i dere o ojačanja. Mislim da produznejem bolcne ništa ne pomeramo remen u stranu, on se penje uzbrdo a variomat je taj koji ide levo ili desno. Inače sam koristio sajbnicu od 4mm od zvona kvačila za leader 125 agragate, fabričke mere pašu kod nas na radilicu iza kalote baš kako nam treba, ali kazem, onda remen nije u pravcu i poderao minje jedab kevlar veoma brzo.

Da, nema u originalu zaptivke dekle reduktora vec piaggio stavlja crvenu dihtmasu, medjutim u nekim naraku i atheninim pakovanjima zaptivki sam imao i tu veliku zaptivku debljine 0,5mm i mnogo je lakse nju postaviti nego mackati i paziti da ne upadne diht u prostor za ulje.

@gogyso
Nije ovo onaj tvoj prvi cilindar, ovo je sa nekog NRGa iz 2006godine, to je taj koji si mi nosio kod Špankusa na bušenje na 40,31. Tvoj stari cilindar više nije u mom vlasništvu ugradjen je u neki gradski skut...

#473 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 October 2017 - 09:25

Aha, ok

#474 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 October 2017 - 19:47

Da nastavim sa prikazom radova...
Attached File  uploadfromtaptalk1507142477409.jpg   301.84K   25 downloads
Centrlane nogare fiksirane su na tri srafa od kojih je prednji dugačak i iz jednog dela, prolazi kroz blok i spaja levu i desnu stranu nogara. Snop žica za alanser ima svoju putanju izmedju bloka i nogara, faktički, dok se ne skinu nogare nema ni skidanja alansera.

Postvaio sam odmah i nosač tecnigas auspuha jer cu verovatno njega i koristiti kao zadnji točak.
Attached File  uploadfromtaptalk1507142710947.jpg   285.55K   27 downloads
Karburator sam ocistio i vratio nazad, to je stari dobri PHVA 12QD koji vozikam skoro godinu dana, super performanse uz minimalnu potrosnju
Posted Image
Attached File  uploadfromtaptalk1507142806902.jpg   266.89K   26 downloads

#475 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 October 2017 - 20:11

Prednja vila

Uzeo sam vilu od zip-a sp/zip 125 4t. Vila je u oke stanju, malo osvezenja je potrebno. Pored toga sto je u pitanju mono vila, najveća prednost je masa. Klasična vila od zip-a 50ccm sa prečnikom štapova 30mm, felnom 2,50j sirine, gumom 100/80-10, blatobratnom, diskom 175mm, kljestima, pločicama, sajlom za km sat, kočionim crevom teška je nesto sitno preko 11kg.

Mono vila sa glavčinom, felnom 2,50j, istom gumom, amortizerom, 200mm diskom, blatobranom, klejstima, sajlom i crevom teška je 9,7kg.

Pre svega, u garazi sada, i Acika na vespi i ja, vozimo 10cola tocove i mono vile kao i grimeca kljesta u kombinaciji sa 200mm diskom. U tom pravcu smo odavno jos pribavili 5-6 kompleta vila sto od vespi sto od zip-a Uglavnom 4 para kljesta su totalno raparirana pa cu ovde prikaziti poslednja 2 para koja su stigla sa peskiranja i plastifikacije...
Attached File  uploadfromtaptalk1507143669586.jpg   313.39K   27 downloads
Za ovu turu poručili smo zajedno polinijeve organic pločice da probamo pa cu i ja preneti svoje utiske. Do sada sam vozio originalne piaggio-ferodo (najbolje do sada), malosijeve crvene (dobre ali premekane) i rms (pretvrde jedu disk).
Attached File  uploadfromtaptalk1507144074485.jpg   352.03K   28 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507144088244.jpg   268.18K   27 downloads
Ima jos par komada u rezervi, ja sam generalno jurio žute ali ni crne nisu ispale loše pogotovo što ce se to extremno prljati
Attached File  uploadfromtaptalk1507144149748.jpg   318.03K   26 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507144162555.jpg   321.68K   25 downloads
Plastifikacija je generalno odlična stvar, medjutim mora se strogo voditi računa o blinidranju svih mesta u koje pesak ne sme da prodre prilikom peskiranja, kao i obaveznom temeljnom čišćenju nakon peskiranja a pre plastifikacije.



#476 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 04 October 2017 - 20:11

Nisi imao u planu voziti sa phva 17,5mm?

Mene zanima kakvu ces kemiju sa airboxom izvoditi,ova prirubnica totalno drugacije stoji od orginalne ili neke dmp,rms i slicne,pa se bojim da nece pasati u serijske rupe...

Sto se tice c-parametra,zapremnine glave i ostalog,evo slike sto sam ja mjerio.Doduse nemam orginal klip nego rms...Ako ti to znaci sad kad si sklopio masinu.Ovako izlazi sa 40mm klipom
Posted Image
Squish u glavi je 1.9mm a zapremninu sam 6.2ml mjerio.

Kako tebi squish izlazi,jesi mjerio?

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#477 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 October 2017 - 20:20

Nisam jos uvek zavrsio taj 17,5 karb, proban je na freeju/mhr ali ga nisma vozio i stelovao... ovaj poznajem, vozim se celo leto pa u novi cilindar ulazim sa poznatim karbom, bar za razradu.

Prirubnica stoji 4mm višlje u odnosu na klasičnu, duza je nesto sitno ali to nije problem jer je guma ka airboxu dovoljno flexibilna i airbox seda na svoje mesto, to sam probao. Medjutim nisam siguran da li će visina smetati, mozda ce uvodnik sajle udarati odozdo u kadicu pod sicem, videcu jos.

Hvala za merenja.
Ja sam gore negde pisao, klip mi viri 0,1 van cilindra ovako sada bez dihtunga, po piaggio manualu to bi bilo oko 11:1 sto mi iskreno i nije nesto bitno tačno koliko je (samo da nije extremno visoko), jer ovaj koncept pada u vodu i vozicu dok ne kupim neki kvalitetniji klip pa cu onda ponovo bušiti, honovati i praviti kako dolikuje.

#478 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 October 2017 - 20:32

Sama struktura vile je detaljno očišcena i odmašćena
Attached File  uploadfromtaptalk1507144881080.jpg   245.18K   29 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507144895948.jpg   259.31K   28 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507144912906.jpg   290.48K   28 downloads
Pinjon, čaura i gumica su ok stanju
Attached File  uploadfromtaptalk1507145086265.jpg   292.97K   26 downloads

Glavčina je malo duze stajala pa je aluminijum već dobio plesan, ali ništa strašno što se ne moze očistiti
Attached File  uploadfromtaptalk1507145166876.jpg   259.88K   27 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507145178938.jpg   243.73K   29 downloads

Amort je jos davno pripremljen, mislim da smo jos prosle godine od 5 komada spakovali 2 Aciki za Vespu i 2 meni, uglavnom dovoljno dugo je čekao
Attached File  uploadfromtaptalk1507145276467.jpg   329.75K   28 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507145382281.jpg   338.4K   26 downloads

Disk je klasični 200mm za mono vilu, u mom slučaju to je overrange jer sam do sada imao 175mm i to je najveći koji i može da se postavi na 10cola točak.
Attached File  uploadfromtaptalk1507145368753.jpg   316.83K   27 downloads

Prepakovao sam svoju 100/80-10 na grimeca five spoke felnu, imam jos i novu 3,50-10 scootsmart ali mi je nekako ova kombinacija uz 120/70 zadnju lepša
Attached File  uploadfromtaptalk1507145540643.jpg   320.73K   24 downloads

#479 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 October 2017 - 20:45

Ram je odvukao najviše vremena, na odredjenim delovima je počela da se lista fabrička zaštita-boja i javila se rđa najviše u predelu ispod podnice kod nogu i u visini kačenja zadnjeg amortizera. Bilo je ptrebno poskidati bukvakno sve i prešmirglati odredjene delove, zaštiti i ofarbati ponovo. Nisam imao vremna da šaljem ram na peskiranje pa smo sve radili ručni. Nemam sve slike u procesu radova ali neke finalne izgledaju ovako
Attached File  uploadfromtaptalk1507145798535.jpg   251.81K   27 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507145816024.jpg   250.81K   29 downloads

Posle 2 godine konačno sam skinuo rezorvoar ulja da ga detaljno očistim.
Attached File  uploadfromtaptalk1507145907565.jpg   280.77K   30 downloads
Najveći problem predstavlja curkanje prilikom nepažljivog dolivanja ulja. Odušak na grlu je napravljen tako da ukoliko se prelije malo ulja ono se sliva po samom rezervoaru sa unutrasnje strane skutera iz plastika i vremnom se tu zalepi prasina pesak i nastane odvratna sluzava masa kojoj se ne moze prići. Jedino kada se poskidaju gotovo sve plastike, pa je sada idealni trenutak da sve očistim. Uljan creva su jos uvek mekana tako da sam ih ostavio, uljnu pumpu nisam raskačinjao sa creva, na taj način kasnije necu morati da ispustam vazduh iz pumpe.

Attached File  uploadfromtaptalk1507146141086.jpg   267.96K   29 downloads
Takodje, skinuo sam i rezervoar goriva, mislim da imam problem sa čepom/davačem plovka jer se pojavljuju tragovi benzina... to mi ostaje da pregledam i detaljno ocistim sam rezervoar..


#480 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 October 2017 - 19:09

Neslavno se zavrsio ovaj pokusaj osvezenja i prebacivanja na H2O.

Hladnjak piša na saću, a to sam naravno ustanovio kada sam punio sistem pred paljenje. Toliko sam popizdeo da sam hteo skuter da izguram ispred kapije i poklonim ga prvom prolazniku...
H2o ostace za neki drugi put ali sa drugim cilindrom i klipom
Attached File  uploadfromtaptalk1507485976546.jpg   288.04K   31 downloads

Vratio sam stari AC, izmenjao sam brezone i uzeo nove matice za auspuh
Attached File  uploadfromtaptalk1507486025027.jpg   291.43K   32 downloads
na brzaka poskidao lulicu i creva i napakovao plastike hladjenja,Attached File  uploadfromtaptalk1507485902703.jpg   296.07K   30 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1507486098984.jpg   307.7K   34 downloads vreme odmiče a nisam ništa uradio po pitanju farbarije koja odnosi mnogo vremena....
Attached File  uploadfromtaptalk1507485902703.jpg   296.07K   30 downloads
A ono povremeno curkanje na plovku rezervoara resio sam zamenom gumice i dodatnim zadihtavanjem
Attached File  uploadfromtaptalk1507485864853.jpg   1.52MB   41 downloads





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users