Da završim post sa strene prenosa.
uploadfromtaptalk1506803229784.jpg 287.49K
30 downloads
Zupčanici uljne pumpe očišćeni i pregledani, veliki je stvarno u top stanju kao da nije ni vozen, i biksna i prorez za uljnu pumpu. Zamenjen mikro remen, i prosli sam uzeo rms i presao je do sad skoro 10000.
uploadfromtaptalk1506803370340.jpg 315.77K
29 downloads
Što se tiče remenica i kvačila, oćišćeno i podmazano, sve je stok, centralna i male oprugice kao i samo kvačilo. Ovde sam ja ranije pametovao pa sam u donji utor za oprugu ubacivao kuglice od 4,732mm kupljene u radnji za bicikle na kilo.
uploadfromtaptalk1506804175608.jpg 330.37K
32 downloads
U principu radi dobro, obrtaji su konstantni i stok oprugu jos malo otvrdne, medjutim nisam imao čime da preklopim kuglice pa sam plasticni umetak koji inače dolazi odozgo na oprugu montirao dole, preko kuglica a oprugu na njega. Sa gornje strane kvačilo ima utore tako da opruga ne moze da šeta, medjutim posle nekog vremena sam osetio zvučne oscilacije prilikom ubrzanja koje su kasnije bile jos vise izrazene prilikom konstatne brzine. Problem je što završetak opruge ne lezi u utoru i jednstvno opruga izleti iz lezista i kreću oscilacije i vibracije. Dok ne nabavim neki poklopac ili torsion kontroler koji bi drzao i kuglice i oprugu odustajem od ove igrarije, sada sam spakovao sve stok.
Remen sam uzeo mitsuboshi da probam, medjutim čim je stigao razočarao sam se. Do sada sam kupovao i ugradjivao mitsuboshi gotovo na svim aplikacijama koje su prosle kroz nas servis, ovaj koji je kupljen u Nemačkoj je dosao feleričan. Izgleda kao da je nepravilno lezao u magacinu ili kao da ga masina nije ravno isekla, uvijen je uzduzno i ima luk od nekih 2-3mm po duzini. Do sada sam na ovom kratkom bloku probao sledece:
- stok u meri 732x18,5 - iskreno nemam osecaj jer je remen bio star i vozio sam par stotina kilometara do njegovog pucanja. - dayco gumeni 738x18- dosta brzo se potrosio u par hiljada je pao ispod 17,5mm, zbog duzine bolji start a zato sto je uzi imao sam manju krajnju brzinu za 10po satu
- polini kevlar 736x18,5 - nesto sitno kraći od dayca, izuzetne sam zadovoljan. Izvozao sam 9974km sada je na meri 17,8mm. Start je odličan, krajnja je veća nego sa daycom. Negativna strana kevlara je jutarnja voznja, prenos klizi i ponekad škripicka dok se ne ugreje. Ume da proklizava i pravi skok od 500 obrtaja vise na prvom jutarnjem gasu.
Ovaj mitsuboshi je nesto kraci od polinija iako nosi oznaku 736 a i uži je od originala, izmerio sam 18,3mm sirinu. Deluje kvalitetno, poslozio sam 1,3mm sajbnica na mom preradjenom stok variomatu i doveo donju ivicu remena egal sa bilcnom pa ćemo videti kakve rezultate mozemo da ocekujemo i da li vredi bagatela na popustu.
Imao sam neki stari polinijev ventilator koji je bio dosta deblji od seriskog. Problem je kada se pakuju sajbnice na bolcnu, ovaj obavezno potpisuje deklu sa ubutrasnje strane. Davno sam mu obecao preradu pa se sada setih da mi je dremel pri ruci. Peraja su malo deblja i zdrava, stanjio sam ga dobrih 3mm.
uploadfromtaptalk1506804938294.jpg 305.8K
35 downloads
Na kraju, nisam izdržao da vidim kako će da stoji remen, spakovao sam sve i stegao matice i ako ću kasnije skidati ventivar zbog postavljanja uljne pumpe.
uploadfromtaptalk1506805167526.jpg 290.9K
31 downloads
U odnosu na polini kevlar fali mu 2,5mm do vrha remenica, kraci je i obećava bolju krajnju pogotovu u kombinaciji sa duzim LC prenosom.