#161
Posted 23 January 2016 - 10:41
#162
Posted 23 January 2016 - 10:45
Medjutim, uzmimo sledeci primer. Ako od serijskog setupa, recimo minereli ili piaggio pravimo neki midrejs, pa umesto serijske radilice koja ima tegove nasuprot klipnjaci i klipu, sklapamo hpc radilicu sa punim polutkama i umesto nekog serijskog 40 klipa postavljamo 47-48mm koji izvesno ima vecu masu, mi zapravo dodajemo tu vecu masu samo na jednu stranu, ka klipnjaci i klipu u odnosu na onu fabricku postavku. Debalans ce uvek postojati, samim tim i vibracije na odredjenom broju obrtaja. Zasto tada nemamo problem?
Znaci nije problem u balansiranju, pod uslovom da je radilica centrirana, sto je kod Maria slucaj.
Jedino logicno resenje, koje je Mario nametnuo a kao sto je i Gogy opisao u slucaju Falcona je ublaziti debalans. Na falconu sa serijskom termogrupom su to ispeglali meksi kineski seleni, a ovde ce jedino povecana tolerancija lezajeva ispeglati vibracije.
U pravu si Mario potpuno po pitanju piaggio tipa (20x52x12) lezajeva, i sve se vise razmisljam da je i za serijalu bolje pakovati c4. Zao mi je samo sto si se toliko namucio i sto smo to konstatovali na tezi nacin.
#163
Posted 23 January 2016 - 14:24
#164
Posted 23 January 2016 - 14:24
#165
Posted 23 January 2016 - 14:36
Hvala na sugestijama, sledeće nedelje ide svakako test vožnja kad malo otopli...
#166
Posted 23 January 2016 - 15:19
#167
Posted 23 January 2016 - 19:20
Sve Peugeot blokove sto sam sklapao, veliki semering sam stavljao u ravan ili eventualno milimetar unutra.. mali na 10-11mm. Nikad reklamacije.
Sto se umetka tice u bloku. Kad se izvadi veliki osigurac sto ide okolo, izvuce se osovinica i tockic se samo izvadi. Telo se vrati na mesto i popuni prostor u karteru, a eko norma vise nije u funkciji i radilica je rasterecena. Nije delotvorno sigurno kao hand made umetak radjen po meri, ali je definitivno najbrze i najjeftije resenje.
Hod radilice je 39,1mm. Squish sa fabrickim dihtungom 0.5 mi je bio 1.3mm, pa sam stavio 0.3 ispod, ali kasnije novi klip je bio nizi za 0.2mm pa su tu opet bile neke kombinacije. Zavisi koja serija klipova je kod tebe dosla u kompletu.
Hm, sta jos ... Da na nogarama je skakao kao jarac u turazi, to je normalno.
A sto se tice granicnika onih u bloku ili kako bi ih vec nazvao.. Npr Airsal T6 u AC varijanti dolazi da predugackom suknjicom i bio je slucaj da nije mogao da udje u blok. Eto kupis cilindar i onda moras rastavljati blokove na pola, pa te opet baca u trosak novih lezajeva i semeringa i ulaganju nikad kraja.
#168
Posted 23 January 2016 - 20:17
Hvala ljudi
#169
Posted 24 January 2016 - 18:30
1927810_1082398785438_9322_n.jpg 57.76K 50 downloads
- vibracije na nogaru su boli glava - uostalom od tog celog skuta boli glava - da napomenem radjena je generalka i uzasno je treso , na zamaraj se time
#170
Posted 24 January 2016 - 20:04
#171
Posted 24 January 2016 - 20:58
#172
Posted 26 January 2016 - 12:24
mašina radi fenomenalno, ne trese, jedino su mi ove rolnice prelake i prevrti ih uz neadekvatno ubrzanje, mada je meni za ono što sam hteo da proverim to i bilo sasvim dovoljno... u nogama na nosećim flahovima patosnice kao i u sedištu se ne osećaju neke posebne vibracije, i to mi je bilo vrlo bitno...
izmenjao sam ulje iz rezervoara kao i crevo do pumpe, taj deo je ok...
što se ovog malog gurtnera tiče igla je nepodesiva, dakle onaj T tip kao i kod Kymca i ostalih konfekcija, i u ovom setupu mi je mršav do 1/2 gasa, dok je glavna u ovom obliku sasvim zadovoljavajuća.. sa ovakvom postavkom sam par klipova na Kymco devetki uspešno polepio posle punog gasa, tako da nije za neku vožnju..
mogle bi se ukombinovati neke igle za 17 dell-a, međutim potrebno ih je i kratiti jer su predugačke, za sada nisam još odlučio kako i šta, najverovatnije će biti neki iz 17,5 generacije sa ušicama, ako prioriteti dozvole...
#173
Posted 26 January 2016 - 12:50
#174
Posted 26 January 2016 - 13:29
zbog toga su rupe na klipu
#175
Posted 26 January 2016 - 18:58
#177
Posted 26 January 2016 - 19:08
#178
Posted 26 January 2016 - 19:15
#179
Posted 26 January 2016 - 19:43
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users