#21
Posted 30 May 2015 - 12:11
#22
Posted 30 May 2015 - 12:24
#23
Posted 30 May 2015 - 12:30
#24
Posted 30 May 2015 - 12:55
#25
Posted 31 May 2015 - 13:45
#26
Posted 31 May 2015 - 15:26
#27
Posted 31 May 2015 - 16:22
Ja kako sam citao na forumu taj MF karb je zeznuto ustelovati...A vazduh na sarafu stelujes tek kada pogodis ostalu postavku, bilo koja promjena igle ili dizne utice na taj saraf. I njega stelujes tako sto povecas ler recimo na nekih 3000 obrtaja i odvrnes saraf za 3 kruga pa postepeno zavrces dok ne ubodes mjesto gdje ima najvece obrtaje (po sluhu ili obrtomjeru) i ostavis ga tu gdje imas najvece obrtaje. Izduvas malo na gas pa provjeris opet i to je to.
Tako sam ja kod sebe stelovao, meni se javio tacno na 1.5 kruga nakon sto sam rijesio problem sa saugom sto sam imao (nije zatvarao do kraja iglicu).
Edited by Lauda, 31 May 2015 - 16:23.
#28
Posted 31 May 2015 - 19:43
Ma pali super, sad super radi i ide,svecica je ove boje,
evo i krajnje,moram samo podlosku promeniti ,staviti manju..
A evo i par slika,posto me je neko kritikovao da nema slika
Ove sezone je i dobio nove gume, tj polovne ali koliko mi finansije dozvoljavaju,napred je Sava a nazad Mishelinka..
Imam problem, nece vise lezaj u dekli da legne lepo na osovinu kvacila, jako tesko se nabije, i kad skidam deklu svaki put mi ispadne lezaj i ostane na osovini, zbog cega to? znaci nema sanse da normalno nalegne.
Edited by Silbas, 31 May 2015 - 19:55.
#29
Posted 31 May 2015 - 20:47
Primarna osovina ti je dobila malo stomak vrv kad se vadila i lezaj na njoj menjao.. to bi sad trebalo malo popraviti mozes i sa smirglom neka ti neko pomogne i okrece tocak na centralnoj a ti sa 300kom malo doteraj... u pitanju su par stotih pa nece trebati puno
#30
Posted 01 June 2015 - 01:33
#31
Posted 01 June 2015 - 19:55
Edited by Silbas, 01 June 2015 - 19:57.
#32
Posted 01 June 2015 - 21:34
#33
Posted 01 June 2015 - 23:37
#34
Posted 01 June 2015 - 23:42
#35
Posted 02 June 2015 - 00:57
Pozeraj Sredjeno sve
#36
Posted 05 June 2015 - 08:02
#37
Posted 05 June 2015 - 08:44
http://forum.pyrothe...2073#entry92073
#38
Posted 05 June 2015 - 12:12
#39
Posted 05 June 2015 - 12:36
Nije toliki problem u stelovanju, koliki je problem u materijalu, zavrsnoj obradi i tolerancijama..
Kinezi su svesni toga, pakuju kiteve sa stepenom kompresije od 7 ili 8:1, skuter postane nevoziv u niskom rezimu, fali snage.
Potrosi se brdo para i zivaca da se taj neki kit dovede do "normalnog" stanja da bi mogao da parira fabrickom 50 cilindru..
A tuning.. Ovako izgleda kad se nasteluje da pruzi malo bolje performanse..
Toliko o kvalitetu kineskog gusa od 2-3 crvene..
#40
Posted 05 June 2015 - 13:44
ovaj sam hteo uzeti
Imam klip meteor bez karika i cilindar u meri 40,75, ako znate gde mogu da uzmem kvalitetne karike da stavim na to, i da ubacim taj meteor klip,karike sam pri montazi polomio, a ne isplati mi se drugi klip da uzimam..
Na nagovor vas,odustao sam,poslao sam coveku poruku da mi ne salje..
Edited by Silbas, 05 June 2015 - 13:51.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users