Jump to content


Peugeot speedfight 2 307 wrc



218 replies to this topic

#61 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 29 August 2015 - 21:10

Lauda me je uplasio sa onim "smrtno siva" :ohmy: . Uzeo sam i ocistio svecicu, ali ona iz jednog ugla pokazuje crno sivu boju, a iz drugog neku braonkastu.. evo posle punog gasa nekih 300m. Attached File  WP_20150829_003.jpg   252.4K   23 downloads Attached File  WP_20150829_002.jpg   235.39K   24 downloads

#62 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 19 September 2015 - 19:19

Vec duze vreme ulje kaplje iz airboxa. Operem filter, vratim i nakom 4-5 dana pocne ponovo da kaplje po dekli a potom i da se sliva i kaplje po podu otprilike 2 kapi dnevno. Bio sam kod majstora da vidi sta je i kaze da dobija previse ulja. Nisam se dogovorio kad bih otisao hteo sam da pitam vas kako se podesava kolicina ulja na speedfightu euro 2 bloku?

#63 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 September 2015 - 19:59

Nikako pumpa je elektromagnetna i dobija impulse sa dellorto cdi-ja u zavisnosti od obrtaja...

Inace sacekajmo da drugi clanovi prokomentarisu majstorovu dijagnozu..

#64 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 October 2015 - 19:43

U poslednje vreme kad ga upalim ujutru ler gas se naglo povecava pa moram prekriti usis vazduha rukom kako bi se smirio. Deluje kao da uvlaci vazduh negde jer kad zacepim airbox, motor radi na malim obrtajima, ne gasi se. Jel znate neka mesta gde obicno zna da povuce fals?

#65 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2015 - 19:50

Semerinzi radilice, prirubnica, dihtung cilindra...najcesca mjesta.

#66 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 October 2015 - 19:54

Hvala, provericu za vikend.

#67 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 October 2015 - 20:07

Poklopac kompresora za euro2 normu

#68 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 October 2015 - 21:04

Cale nije hteo da zameni poklopac, kao "nece" mu nista biti...ali vreme je da se skuter sredi od tih sitnih problemcica

#69 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 October 2015 - 21:44

Fals definitivno, moras pronaci gde vuce...

#70 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 October 2015 - 22:02

View PostMario, on 15 October 2015 - 20:07, said:

Poklopac kompresora za euro2 normu
Bas sam hteo da kazem, to im je boljka..

#71 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 October 2015 - 22:12

Pretpostavljam da se to desi samo prilikom hladnog starta sad kad je zahladilo, a ostalo je ok?

A da nije jednostavno postala smjesa siromasna? Malo zavrnuti seraf smjese i trebalo bi biti ok. Ako ne ide onda napraviti inspekciju, a prvenstveno pogledati cok, podesiti ga.
Ipak semerinzi nisu od ljesnjaka pa da se tako lako podrobe i eto veverica unutra.

#72 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2015 - 22:25

@dajteh
Pa postoji mogucnost ali i kada je smjesa na "granici" to se obicno ogleda u 2-3 broja dizne gore/dole. On kad vec mora zacepiti rukom usis airboxa aludira da mu negdje vuce dobar fals vazduh, sto znaci da bi mu i na +30C vec bio siromasan i imao bi priblizne simptome...barem po nekoj logici.

#73 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 October 2015 - 22:44

Ma kakvi, kad je smjesa izremecena zbog pada temp. u ovom slucaju moze biti ona, a najcesce cok trazi stavljanje ruke. To je i problem koji se cesto sezonski javlja cim zahladi.
Naravno, ako je na agregatu korektno rukovano i odrzavano.

Mislim moze biti i nesto drugo, sve je relativno, ali najcesce to biva, a falsevi i to, to nisam skoro nikad u zivotu dozivio, tako da slobodno mogu staviti zivot na kocku.
Ove sezone sam prvi put vidio na svom squtu curenje iz semeringa kod variomata, nalivao je mjesavinu van, i motor ke najnormalnije radio. Druga stvar sta bi se dalje desilo, ali hocu reci da pravi semering ima malu vjerojatnost kvara.
Druga stvar su kinezi, tu nemoguce postaje svakodnevno, i midrace + :D

Edited by dajteh, 15 October 2015 - 22:46.


#74 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2015 - 22:55

View Postdajteh, on 15 October 2015 - 22:44, said:

Ove sezone sam prvi put vidio na svom squtu curenje iz semeringa kod variomata, nalivao je mjesavinu van, i motor ke najnormalnije radio.
Jel to bilo na PJ? Posto ste i ti i goggyso pisali da na PJ mozes komotno da skines airbox i da nece biti razlike...pa je to mozda i razlog "normalnog" rada. ^_^
Evo primjer skoro sto mi je drug pricao (miXereto sa naseg foruma), kada mu je prosvirao semering kod magneta da je imao poteskoca kod paljenja i normalnog rada i da je promjenu osjetio fakticki u jednom danu.

#75 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 October 2015 - 23:43

View PostLauda, on 15 October 2015 - 22:55, said:


Jel to bilo na PJ? Posto ste i ti i goggyso pisali da na PJ mozes komotno da skines airbox i da nece biti razlike...pa je to mozda i razlog "normalnog" rada. ^_^
Evo primjer skoro sto mi je drug pricao (miXereto sa naseg foruma), kada mu je prosvirao semering kod magneta da je imao poteskoca kod paljenja i normalnog rada i da je promjenu osjetio fakticki u jednom danu.

Nije PJ, vec novi Runner karb, hoce to rado da se desi na karbovima piaggio, na strani variomata.
PJ je besmrtan po pitanju mehanike, jedini skuter koji se odrzao duze od godine dana, a da nije negdje propisao krv od silovanja :D
A bogami i sve ostale PJ masine njih jedno 20 komada.

Edited by dajteh, 15 October 2015 - 23:45.


#76 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 October 2015 - 20:12

Nabavio sam "udarni" odvijac na struju ispravite me ako gresim u izgovoru, pa sam otvorio prenos. Poklopac varijatora sam jedva svukao ne znam zasto, rolnice su dobre nisu kockaste. Stavio sam novi kais. Kvacilo sam otvorio i meni se cini da je izlizano Attached File  20151023_162156.jpg   436.66K   14 downloads Attached File  20151023_162208.jpg   557.99K   16 downloads . Zelim da se trkam sa bratom pa bih hteo nesto da pitam. Imam kod kuce stage 6 varijator ali nemam set rolnica tako da ga necu staviti. Jel dobra ideja staviti stage 6 medium centralnu na trenutni setup? Jel bih dobio nesto bolje performanse na 100-200 metara nego sa obicnom centralnom?

#77 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 October 2015 - 21:11

Ne bi dobio nista stavljanjem samo centralne opruge ako nije u skladu sa rolnicama...
Nabavi bolje rolnice za taj stage6 varijator pa ces i dobiti nesto na performansama...

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 October 2015 - 21:24

za Stage6 varijator najbolje idu Stage6 rolnice, ne zato sto su kvalitetne vec zato sto najbolje leze u kanalima...

#79 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 October 2015 - 20:21

View PostMario, on 23 October 2015 - 21:24, said:

za Stage6 varijator najbolje idu Stage6 rolnice, ne zato sto su kvalitetne vec zato sto najbolje leze u kanalima...

o cemu se tu tocno radi? Inace rolice odstupaju od nazivnih mjera, nisu bas 100%

#80 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 October 2015 - 20:56

View Postdajteh, on 24 October 2015 - 20:21, said:


o cemu se tu tocno radi? Inace rolice odstupaju od nazivnih mjera, nisu bas 100%
Lego-tetrapak-marketing.
Talijanska zastava na talijansku, a zvezdice na zvezdicu..

Puno puta kolege ne zele da prihvate savet da ima nesto kvalitetnije ili nesto sto se za manje novca u praksi daje bolje rezultate.
Kako bi sad bilo da se na primer nadju polini rolinice u stage varijatoru? To bi za neke bilo ispod casti..

Mi nismo za zvezdice, al ne mozes objasniti mladjim narastajima da je to samo marketing, i da zvezdici treba vremena da napravi mk116 varijantu da bi bila kvalitet. A mlade kolege vole zvezdice, i ubedjeni su da treba da izvade pare iz dzepa i da se posle cesu jer se nesto nije pokazalo dobro nego da prihvate savet onih koji su vec kupovali, probali, merili, uporedjivali..

A ja sa base kitom, sa sve postanskom torbom ubijam zvezdice svakodnevno..
Go go italy :)





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users