#61
Posted 29 August 2015 - 21:10
#62
Posted 19 September 2015 - 19:19
#63
Posted 19 September 2015 - 19:59
Inace sacekajmo da drugi clanovi prokomentarisu majstorovu dijagnozu..
#64
Posted 15 October 2015 - 19:43
#65
Posted 15 October 2015 - 19:50
#66
Posted 15 October 2015 - 19:54
#67
Posted 15 October 2015 - 20:07
#68
Posted 15 October 2015 - 21:04
#69
Posted 15 October 2015 - 21:44
#71
Posted 15 October 2015 - 22:12
A da nije jednostavno postala smjesa siromasna? Malo zavrnuti seraf smjese i trebalo bi biti ok. Ako ne ide onda napraviti inspekciju, a prvenstveno pogledati cok, podesiti ga.
Ipak semerinzi nisu od ljesnjaka pa da se tako lako podrobe i eto veverica unutra.
#72
Posted 15 October 2015 - 22:25
Pa postoji mogucnost ali i kada je smjesa na "granici" to se obicno ogleda u 2-3 broja dizne gore/dole. On kad vec mora zacepiti rukom usis airboxa aludira da mu negdje vuce dobar fals vazduh, sto znaci da bi mu i na +30C vec bio siromasan i imao bi priblizne simptome...barem po nekoj logici.
#73
Posted 15 October 2015 - 22:44
Naravno, ako je na agregatu korektno rukovano i odrzavano.
Mislim moze biti i nesto drugo, sve je relativno, ali najcesce to biva, a falsevi i to, to nisam skoro nikad u zivotu dozivio, tako da slobodno mogu staviti zivot na kocku.
Ove sezone sam prvi put vidio na svom squtu curenje iz semeringa kod variomata, nalivao je mjesavinu van, i motor ke najnormalnije radio. Druga stvar sta bi se dalje desilo, ali hocu reci da pravi semering ima malu vjerojatnost kvara.
Druga stvar su kinezi, tu nemoguce postaje svakodnevno, i midrace +
Edited by dajteh, 15 October 2015 - 22:46.
#74
Posted 15 October 2015 - 22:55
dajteh, on 15 October 2015 - 22:44, said:
Evo primjer skoro sto mi je drug pricao (miXereto sa naseg foruma), kada mu je prosvirao semering kod magneta da je imao poteskoca kod paljenja i normalnog rada i da je promjenu osjetio fakticki u jednom danu.
#75
Posted 15 October 2015 - 23:43
Lauda, on 15 October 2015 - 22:55, said:
Jel to bilo na PJ? Posto ste i ti i goggyso pisali da na PJ mozes komotno da skines airbox i da nece biti razlike...pa je to mozda i razlog "normalnog" rada.
Evo primjer skoro sto mi je drug pricao (miXereto sa naseg foruma), kada mu je prosvirao semering kod magneta da je imao poteskoca kod paljenja i normalnog rada i da je promjenu osjetio fakticki u jednom danu.
Nije PJ, vec novi Runner karb, hoce to rado da se desi na karbovima piaggio, na strani variomata.
PJ je besmrtan po pitanju mehanike, jedini skuter koji se odrzao duze od godine dana, a da nije negdje propisao krv od silovanja
A bogami i sve ostale PJ masine njih jedno 20 komada.
Edited by dajteh, 15 October 2015 - 23:45.
#76
Posted 23 October 2015 - 20:12
#77
Posted 23 October 2015 - 21:11
Nabavi bolje rolnice za taj stage6 varijator pa ces i dobiti nesto na performansama...
#78
Posted 23 October 2015 - 21:24
#80
Posted 24 October 2015 - 20:56
dajteh, on 24 October 2015 - 20:21, said:
o cemu se tu tocno radi? Inace rolice odstupaju od nazivnih mjera, nisu bas 100%
Talijanska zastava na talijansku, a zvezdice na zvezdicu..
Puno puta kolege ne zele da prihvate savet da ima nesto kvalitetnije ili nesto sto se za manje novca u praksi daje bolje rezultate.
Kako bi sad bilo da se na primer nadju polini rolinice u stage varijatoru? To bi za neke bilo ispod casti..
Mi nismo za zvezdice, al ne mozes objasniti mladjim narastajima da je to samo marketing, i da zvezdici treba vremena da napravi mk116 varijantu da bi bila kvalitet. A mlade kolege vole zvezdice, i ubedjeni su da treba da izvade pare iz dzepa i da se posle cesu jer se nesto nije pokazalo dobro nego da prihvate savet onih koji su vec kupovali, probali, merili, uporedjivali..
A ja sa base kitom, sa sve postanskom torbom ubijam zvezdice svakodnevno..
Go go italy
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users