

#201
Posted 27 March 2016 - 15:56
onda ako zelis malo meksi start mozes cak i da izvadis koju sajbicu da bi bio malo vislje, recimo u drugoj brzini..
i tezina rolnica ume da pomeri start na nize, recimo 0,5 ili 1g teze vec znacajno promenu situaciju ali naravno pomere i obrtaje medjuubrzanja
#202
Posted 27 March 2016 - 16:44
Jos jednom puno pohvala za forum i za sve Vas administratore i moderatore za nesebicnu pomoc svim clanovima.
#203
Posted 27 March 2016 - 19:43
#204
Posted 02 April 2016 - 19:52
Attached Files
#205
Posted 02 April 2016 - 20:03
#206
Posted 02 April 2016 - 20:38

Izgleda boli glava sa novom obucom i uovoj kombinaciji boja!
Svaka cast
#207
Posted 02 April 2016 - 21:41
#208
Posted 03 April 2016 - 00:16
#209
Posted 03 April 2016 - 09:38
#210
Posted 03 April 2016 - 19:05
Attached Files
#211
Posted 03 April 2016 - 19:17
Svecica koju treba da koristis je ngk br9es ili denso 27 ili bosnu fe95p.
Bosna 65 je kao ngk6, odnosno 3 toplotne vrednosti manje od fabricki planirane.
Problem je sto je dizna verovatno prevelika i zaliva te hladnije svecice. Sa toplom svecicom kao sto je 6ica, progutace i velike dizne ali naravno da to nije pravilno postelovan karburator jer ce na duzim voznjama ta svecica imati problem, usijace se i ugasice se u voznji..
Znaci prvo ispravnu svecku fabricke toplotne vrednosti pa kreni da spustas glavnu diznu.
Boja svecice te sada vara, izgleda kao da je blizu siromasne smese, a u stvari je svecica pretopla i vise se greje nego sto je planirano..
#212
Posted 03 April 2016 - 19:38
Sad koliko jaka varnica treba da bude kad se vergla sa izvadjenom svecicom meni se cini da je kod mene potanka mada lepo pali
Da li smeta kod Bosne sto je elektroda vise izbacena nego kod NGK i Denso
Edited by Depe, 03 April 2016 - 19:40.
#213
Posted 03 April 2016 - 19:46
Ako je sve standardno (airbox, filter, lulica), postavi selne na svakom spoju karburatora i gume, kao i izmedju gume i airboxa, spusti (potopi) iglu skroz do kraja pa probaj ponovo uz smanjivanje glavne dizne, ali obavezno sa odgovarajucom svecicom. Ako na 2 milimetra gasa imas trokiranje, ne moras dalje zalivati svecicu, mozes odmah da probas sledecu 2 broja manju.
#214
Posted 03 April 2016 - 19:48
#215
Posted 03 April 2016 - 20:09
#216
Posted 03 April 2016 - 20:54
#217
Posted 03 April 2016 - 21:56
#218
Posted 03 April 2016 - 22:14
Vidi, fabrika je to spakovala da radi sa blokadama, slepo crevo na grani, kat u auspuhu, sajbna na vatiomatu, limic na ulasku u difuzor karburatora, i toj postavci gde nije predvidjen da ide preko 45kmh i da krajnji obrtaji budu 7000rpm, karb ima postavku gde je tupa (siromasna) igla a20/a22 skroz spustena uz glavnu diznu 54 ili 58 kako koji model...
I onda majstori skinu sajbnu sa varijatora i odseku slepo crevo i odstrane eko normu, pri tom uvrnu diznu oko 65, podignu iglu na pola i to radi super sa serijskim auspuhom. Onda na red dodje sc08 koji je malo protocniji i malo vise goriva trazi pa ces dobiti situaciju da ti treba jos malko veca glavna dizna na punom gasu ali ces imati trokiranje na nizim otklonima. Progutace on vecu diznu ali nece raditi od pocetka gasa kako treba.
Bitno je da su ti sve dizne iste marke, i da budes siguran da neko pre tebe nije busio neku diznu.
To nastavljanje da drzi obrtaje posle oduzetog gasa aludira na siromasnu smesu i trebalo bi da bude kontra od onoga sto si doziveo, znaci to je moguce samo od viska vazduha, ne od vece glavne dizne.
Sa srafom za stelovanje smese se dovodi u sinhronizaciju pilot dizna, koju ti u ovom slucaju ne menjas, znaci treba da bude isto bez obzira na to koju glavnu diznu probas. Hoce malo da poremeti polozaj igle ali generalno bi trebalo da bude oko 1,5-2 kruga od skroz zavijenog.
Motor treba da radi kao fen, da zuji od pocetne pozicije rucice gasa na svaki dodati milimetar i da isto tako munjevito prima gas, ne sme da se cuje br br br brrr pa kad probije tek onda bzzzz...
Posto ti je sve po ps-u, navrni sraf smese na 1,5kruga, spusti iglu skroz i probaj, kada se zagreje na radnu temperaturu mora da grize na dodavanje gasa, a kada ubodes glavnu diznu (par brojeva dole) imaces i propinjanje na zadnji tocak prilikom kretanja, ostar miris sagorelog ulja i potrosnju manju za 1-1,5litar, verovao ili ne.
#219
Posted 03 April 2016 - 22:27
#220
Posted 03 April 2016 - 22:28
Hoces da kazes da bi sa serijskim auspuhom (izvadjen katalizator) manje trosio nego sa SC08.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users