Jump to content


Aprilia sr 50 2006. karburator



954 replies to this topic

#201 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 March 2016 - 15:56

vidi jako je vazno da ti remen ne proklizava, kada stoji utegnut u prvoj brzini, dakle rukom i jakom silom kad povuces ne sme da klizi...

onda ako zelis malo meksi start mozes cak i da izvadis koju sajbicu da bi bio malo vislje, recimo u drugoj brzini..

i tezina rolnica ume da pomeri start na nize, recimo 0,5 ili 1g teze vec znacajno promenu situaciju ali naravno pomere i obrtaje medjuubrzanja



#202 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 27 March 2016 - 16:44

Sve sto si naveo ce biti isprobano kad pocnem da vozim skuter koji je trenutno na klocnama farbaju se felne i cekaju nove gume. Sve sam to podesio u saradnji sa Acom i sa ono malo sto sam vozio sam zadovoljan samo te opruge da promenom i nastelujem karb posto imam dosta dizni i proverio na fals vazduh.

Jos jednom puno pohvala za forum i za sve Vas administratore i moderatore za nesebicnu pomoc svim clanovima.

#203 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 March 2016 - 19:43

Mislim da na malossi fly kvacilo (precnik 105,5mm) za zvono 107mm pasu fabricke oprugice od piaggio kvacila koje je istih spoljnih dimenzija. Fabricke oprugice su debljine zice 1,5mm i sa njima motor krece na ispod 4000 obrtaja. Bilo kog proizvodjaca (za 107mm zvono) od 1,6mm bice ti dobre. Te duze koje imas su za kineska zvona od 112mm gde je precnik kvacila 110,5mm...

#204 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 02 April 2016 - 19:52

Konacno skuter stao na svoje noge u novim cipelama. Ona plava boja felni je stvarno lose stajala uz ove ostale boje, jedino ide ako je skuter srebro metalik. Gume stvarno dobro izgledaju, zadnja je iako iste sare kao i prednja u prevodu ojacana za vecu nosivost 60P a prednja je 53P. Prednja sara ide kontra od zadnje po oznakama na gumi koliko sam video to je zbog vece sile kocenja iako se cini da je naopako.

Attached Files



#205 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 02 April 2016 - 20:03

Dpbre su to gume ... vrhunske.

#206 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 April 2016 - 20:38

Opa :)
Izgleda boli glava sa novom obucom i uovoj kombinaciji boja!
Svaka cast

#207 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 April 2016 - 21:41

Cestitam. Ocekujemo i tvoje utiske iz voznje.

#208 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2016 - 00:16

Pravi potez, te Mišelinke su odlične gume i dobro si odabrao različite po nosivosti, kao i smer okretanja prednje. Daj sad malo slika cele SRke, a mogao bi i neki video iz vožnje.

#209 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 09:38

Vala red bi bio da pocne da se vozi i ja jedva cekam evo ima 5 meseci kako je sredjujem. Nisam hteo da zurim jer ima ona stara izreka gde vodenica promelje na tome i ostane. Bice slika cele a i iz voznje jedino sto nemam je obrtomer da bih mogao da vidim obrtaje na kojima radi ali videcu da i njega nabavim.

#210 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 19:05

Danas konacno voznja i isprobavanje. Pocetno je bilo sa diznom 66 sa kojom se karburator lepo stelovao na leru i isao samo do pola gasa od pola kao da se ugasi motor. Promenim diznu i stavim najvecu iz seta koji imam 78 malo se teze nadje najveci broj obrtaja u leru ali uspeo sam oko 3 kruga odvijen sraf za vazduh, krenem kad motor samo puca nece da ide ugasi se i ni makac. Skinem svecicu Denso probam da li ima varnicu ona probila. Stavim staru NGK B8ES motor upali ali nesto i sa njom nece, skinem lulu i vezem direktno visokonaponski na svecicu proradi kako treba prima pun gas bez problema, ali sa malim prekidima stavim novu Denso neupotrebljavanu ona totalno neispravna uopste nema varnicu. Preturam po supi i nadjem Bosnu F65P staru 20 godina dug navoj stavim motor radi kao sat. Na pravcu duzine oko 500m na brzinomeru dodje do 80. Sad gledajuci svecicu mozda bi trebala i malo veca dizna a i nije bilo odmah gasenja posle punog gasa.Sad da li je osim generalne opravke motora jos nesto na njemu radjeno to ne znam nas clan SALLE je to radio mozda je nesto i doradjivao. Sto se tice kvacila uzeo sam neko polovno serijsko kvacilo i sa njim sam sasvim zadovoljan.

Attached Files



#211 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 19:17

Heh, nexe da moze tako.
Svecica koju treba da koristis je ngk br9es ili denso 27 ili bosnu fe95p.

Bosna 65 je kao ngk6, odnosno 3 toplotne vrednosti manje od fabricki planirane.

Problem je sto je dizna verovatno prevelika i zaliva te hladnije svecice. Sa toplom svecicom kao sto je 6ica, progutace i velike dizne ali naravno da to nije pravilno postelovan karburator jer ce na duzim voznjama ta svecica imati problem, usijace se i ugasice se u voznji..

Znaci prvo ispravnu svecku fabricke toplotne vrednosti pa kreni da spustas glavnu diznu.

Boja svecice te sada vara, izgleda kao da je blizu siromasne smese, a u stvari je svecica pretopla i vise se greje nego sto je planirano..

#212 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 19:38

Sve te svecice sto si naveo sam kupio NGK BR9ES probila brzom brzinom u stopu je prati Denso W27ESR -U, druga Denso nova neispravna NGK B8ES dosla sa motorom a Bosnu sam stavio jer sam je imao kod kuce zaostala odavno u supi nedelja je pa nisam imao gde da kupim drugu. Inace motor ide kao zmaj cak i sa dva putnika ukupne tezine 150kg. Videcu koliko ide po GPS-u za sad po brzinomeru 75-80 sto je meni sasvim dovoljno.
Sad koliko jaka varnica treba da bude kad se vergla sa izvadjenom svecicom meni se cini da je kod mene potanka mada lepo pali

Da li smeta kod Bosne sto je elektroda vise izbacena nego kod NGK i Denso

Edited by Depe, 03 April 2016 - 19:40.


#213 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 19:46

Ne verujem da su probile (pukla keramika) vec su samo zalivene, treba ih ocistiti i spaliti naslage ulja otvorenin plamenom, a sve je to zato sto su nalivane viskom goriva. Nista ispod 9ke ne bi trebao da koristis.

Ako je sve standardno (airbox, filter, lulica), postavi selne na svakom spoju karburatora i gume, kao i izmedju gume i airboxa, spusti (potopi) iglu skroz do kraja pa probaj ponovo uz smanjivanje glavne dizne, ali obavezno sa odgovarajucom svecicom. Ako na 2 milimetra gasa imas trokiranje, ne moras dalje zalivati svecicu, mozes odmah da probas sledecu 2 broja manju.

#214 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 19:48

To sto bosna ima malo vise izbacenu negativnu elektrodu donosi zanemarljivo veci stepen kompresije, inace nema nikakve veze, jer je klip dovoljno daleko...

#215 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 20:09

Ok Aco na karburatoru imam selne sa obe strane lulica je standardna i filter vazduha je standarni crni opran i nauljen ociscen airbox guma na airboxu zalepljena lepkom za sofersajbne, kad zatvorim airbox motor se ugasi isto i kad zatvorim auspuh. Igla mi je sada na sredini i sa diznom 66 je odlicno isao do pola gasa preko toga uopste nije hteo zato sam i po uputstvima sa foruma stavio 78 da krenem od najvece pa da idem na dole.

#216 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 20:54

Sve ok, samo spusti iglu skroz do kraja, takvi su ti phva delorto, debeli na pilotki pa cak i sa siromasnom iglom imamo trokiranje.

#217 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 21:56

Malo me sad zbunjujes sa bilo kojom diznom imam super rad do pola gasa sa 66 ne da trokira preko pola gasa vec kao da sam ugasio motor sa 78 radi od pocetka do punog gasa jedino u voznji kad pustim gas jos jedno vreme imam vucu kao da je dat gas, sajla ne zapinje i klip u karburatoru se pokrece bez problema. Jedina razlika sto je stelovanje na leru osetno bolje sa 66 nego 78

#218 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 22:14

Ne trokira sa 66 nego se guši, muče, usled viska vazduha. A trokiranje je usled viska goriva, zato je nastala zabuna.

Vidi, fabrika je to spakovala da radi sa blokadama, slepo crevo na grani, kat u auspuhu, sajbna na vatiomatu, limic na ulasku u difuzor karburatora, i toj postavci gde nije predvidjen da ide preko 45kmh i da krajnji obrtaji budu 7000rpm, karb ima postavku gde je tupa (siromasna) igla a20/a22 skroz spustena uz glavnu diznu 54 ili 58 kako koji model...

I onda majstori skinu sajbnu sa varijatora i odseku slepo crevo i odstrane eko normu, pri tom uvrnu diznu oko 65, podignu iglu na pola i to radi super sa serijskim auspuhom. Onda na red dodje sc08 koji je malo protocniji i malo vise goriva trazi pa ces dobiti situaciju da ti treba jos malko veca glavna dizna na punom gasu ali ces imati trokiranje na nizim otklonima. Progutace on vecu diznu ali nece raditi od pocetka gasa kako treba.

Bitno je da su ti sve dizne iste marke, i da budes siguran da neko pre tebe nije busio neku diznu.

To nastavljanje da drzi obrtaje posle oduzetog gasa aludira na siromasnu smesu i trebalo bi da bude kontra od onoga sto si doziveo, znaci to je moguce samo od viska vazduha, ne od vece glavne dizne.

Sa srafom za stelovanje smese se dovodi u sinhronizaciju pilot dizna, koju ti u ovom slucaju ne menjas, znaci treba da bude isto bez obzira na to koju glavnu diznu probas. Hoce malo da poremeti polozaj igle ali generalno bi trebalo da bude oko 1,5-2 kruga od skroz zavijenog.

Motor treba da radi kao fen, da zuji od pocetne pozicije rucice gasa na svaki dodati milimetar i da isto tako munjevito prima gas, ne sme da se cuje br br br brrr pa kad probije tek onda bzzzz...

Posto ti je sve po ps-u, navrni sraf smese na 1,5kruga, spusti iglu skroz i probaj, kada se zagreje na radnu temperaturu mora da grize na dodavanje gasa, a kada ubodes glavnu diznu (par brojeva dole) imaces i propinjanje na zadnji tocak prilikom kretanja, ostar miris sagorelog ulja i potrosnju manju za 1-1,5litar, verovao ili ne.

#219 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 April 2016 - 22:27

A da, najbitniju stvar sam zaboravio, sve ovo mozes da probas tek kada uvrnes odgovarajucu svecicu, jer sve ovo sada i dozivljavas zato sto se 6ica usija i trosi vise goriva nego sto joj treba.

#220 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 April 2016 - 22:28

Ok razumeo sam. Sve dizne su mi nove kupio sam ceo komplet Polini od 60 do 78. U pravu si za ovo da na pocetku gasa malo neravnomeran zvuk i onda ustali i cepa do kraja. Da li ova vuca po pustanju gasa ima veze sa kvacilom posto je polovno sa crnim standardnim oprugama pa ne odlepi brzo.

Hoces da kazes da bi sa serijskim auspuhom (izvadjen katalizator) manje trosio nego sa SC08.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users