

#221
Posted 03 April 2016 - 22:37
Sc08 i ako je bojler sa pregradom, je nesto najblize sto imas u odnosu na pravi rezonantni auspuh i ponasa se dosta slicno. Osetljiviji je na visak goriva nisko, hoce da trokira a opet sposoban je da proguta i veliku diznu, pa zato kazem, tek kada se pravilno nasteluje pokazace malu potrosnju.
#222
Posted 03 April 2016 - 22:41
#223
Posted 03 April 2016 - 22:43
ti ćeš sad da poveruješ da su ti sve svećice 8 i 9 loše, i kad kupiš dve nove pokušaćeš da sugeriraš sebi da u kraju prodaju plagijate...
ali nije tako... da ne ponavljam Acin post, kupi dve nove svećice jednu ngk 9 i jednu denso 27 i kreni redom polako....
#224
Posted 03 April 2016 - 22:44
#225
Posted 03 April 2016 - 22:47
#226
Posted 03 April 2016 - 22:54
Depe, on 03 April 2016 - 22:47, said:
#227
Posted 03 April 2016 - 23:07
#228
Posted 03 April 2016 - 23:21
#229
Posted 03 April 2016 - 23:31
#230
Posted 04 April 2016 - 14:31
Nemam nikakvih problema svecica je perfektna i mnogo kvalitetnija od NGK, metal je tvrdzi. Ova Denso sam odvrtavao mozda 5-6 puta i skoro pa nema tragove od kljuc na nje a NGK od dva puta se savije ko kaskaval. Ni kad je vani +35 stupnjeva nema problema a ni na duge relacije od po 100 kilometara 80 % gasa snaga ne pada i motor ne malaksuje ..
Imam dve NGK BR9 kad nije bio nastelan ugasio mi je sa devetku ja mislio da je probijena (pa kupio novu istu) al ona zalivena samo sam je natopio u cisti benzin spalio i sa celicnu cetku pocistio i ko nova pali na prvu


Evo i slikice .


#231
Posted 04 April 2016 - 17:17
Mitkov, on 04 April 2016 - 14:31, said:
Nemam nikakvih problema svecica je perfektna i mnogo kvalitetnija od NGK, metal je tvrdzi. Ova Denso sam odvrtavao mozda 5-6 puta i skoro pa nema tragove od kljuc na nje a NGK od dva puta se savije ko kaskaval. Ni kad je vani +35 stupnjeva nema problema a ni na duge relacije od po 100 kilometara 80 % gasa snaga ne pada i motor ne malaksuje ..
Imam dve NGK BR9 kad nije bio nastelan ugasio mi je sa devetku ja mislio da je probijena (pa kupio novu istu) al ona zalivena samo sam je natopio u cisti benzin spalio i sa celicnu cetku pocistio i ko nova pali na prvu


Evo i slikice .


i sad nama predstavljas kako je to dobro, ti si izmislio nesto bolje od fabrike?
Da se ponovim jos jednom, vidim da ima kolega kojima to nije jasno. Kada je toplotna vrednost svecice manja od one koja je projektovana i potrebna za rad motora, dolazi do pregrevanja i usijavnja centralne elektrode svecice, koja ce traziti dosta vise goriva za pravilan rad, u odnosu na projektovanu svecicu.
Takodje, prilikom stelovanja karburatora, toplija svecica ce lagati i motor po zvuku nece pokazivati visak goriva pri radu, a takodje ce i boja svecice biti adekvatna visku goriva na glavnoj dizni. Obratno, ako imammo mnogo goriva u smesi, hladna svecica ce trokirati i na kraju biti zalivena i neupotrebljiva.
Nisu ovo trkacki motori koji se sklapaju sa posebnim delovima bez fabricki propisanih pravila, pa da moramo sami odredjivati toplotnu vrednost svecice...
Mitkov, sve se zna, fabrika je propisala, a ako zelis na svoju ruku da probas nesto, ne treba da delis kao savet da je to tako dobro, jer nemas rezultate.
Piaggio je malo problematican po pitanju setovanja dellorto phva karburatora, jer, ponovicu se, fabricki nosi dosta veliku pilot diznu (32 ili 34 zavisno od modela skutera) nasuprot recimo mikuni 16 (i kineskim kopijama) koji nose pilot diznu 17!
To je tako projektovano za fabricke bojler auspuhe i kada se skinu sve blokade moze da radi samo uz deblje (a20, a22) igle, koje traze da budu potopljene. Sve ostale postavke zaliju svecicu, ali to ne znaci da treba da se uvrne manja toplotna vrednost, jer ce biti problema i sa potrosnjom a rizikuje se i havarija klipa usled visoke temperature sagorevanja.
Ako se secas Mitkov, ja sam na 50ccm vozio 68 diznu i belezio potrosnju ispod 4l a ti si se zalio da ne mozes sa 64 da spustis ispod 5l..
Sada na 70ccm (airsal sport, malossi sport, dr evo) sa malim nijansama vozim diznu izmedju 70 i 74 i nisam imao vecu potrosnju od 4,5 litra/100km, sa rezonantnim auspusima, izuzev kada sam probao fabricki bojler na airsalu 70, tada je potrosnja bila veca, ali to je sad druga tema..
Dakle, 9ka, igla skroz dole i polako u stelovanje/trazenje glavne dizne...
#232
Posted 04 April 2016 - 18:42
Jest da nisam iskusan al probao sve zivo sa devetku i svecica nije valjala (boja) motor nije isao bas kako treba a i kad je stajao u ler da proradi neki sekund je trokirao kad dodas malu gas , ak se davi u benzina sa 64 diznu zasto da mu stavljam vecu koi je razlog za to ? (trenutna je glavna 60)
Sada sa ovu Denso mi je odlicno i ne menjam nista koliko god tvornica tvrdila da treba devetka, jest da tako pise cak procitao u upustvo da pise Shampion Rn1 C a to kako nasao podatak da je da je ekvivalentna na Br desetku..
Jos nesta kad mjenjao dihtune na dekli cilindar je bio savrsen bas savrsen bez ikakvih tragova takodze klip ko juce stavljen (gledao kroz ispuha) sta znaci da je motor dobro ustelan za tih dobrih 4000 kilometara sa Denso svecu valjda bi pokazao nesta .. Najdalje gde sam vozio je relacija u jedan pravac 120 kilometara i to 90 % gasa bez stajanja i nije imalo nikakvih znakova da se je nesta pregrejalo cak se i spuh mogao dodiravat sa ruku pomalo na top.
Evo potrosnja mi je puno pala to nisam napisao u mojoj temi tu cu napisati da sa 3,8 litara prosao 110 kilometara a na to sve je zasluzan multivar jer prije sa 4,3 rolica je malo prevrtavao a to znaci potrosnja vise + crne oprugice nisu hvatale najbolje na lamelu i tu ide potrosnja gore. Sada ima vise snage sa multivaru i je sasvim ok nema proklizavanje cak ni sa dvoje na velikih ugornica. A i kako nebi trosio 5 litara prije kad je kod mene teren sav ugornica .
Jest da sam svaki dan pisao i slao privatne poruke na svima vas da puno trosi i neide al eto to je kako je. Ja se stvarnoi izvinjavam ako sam nesta pogresno reko, i da ja ne preporucujem nikome nista nego kazujem kako je kod mene a sad svaki motor je razlican

Ne zelim da se raspravljam u tudzu temu to najvise mrzim pa sad kako ti hoces Aca ja probao dosta puno na moju makinu i ovako je najbolje i ovako cu ostavit pa vidimo dokle ce da ide ak se raspadne jos koi kilometar ja tebi odma pocastim sa novi NRG direknto idemo u salona ti biras ja placam .
#233
Posted 04 April 2016 - 19:21
Karburator je hladan kao led, znam da nagla isparenja hlade ali ovoliko da se ohladi karburator prosto je neverovatno
Edited by Depe, 04 April 2016 - 19:31.
#234
Posted 04 April 2016 - 20:21
#235
Posted 04 April 2016 - 21:34
#236
Posted 05 April 2016 - 14:15
Sad mi je guzva u stampariji pa ne mogu da se posvetim stelovanju ali moracu sto pre.
#237
Posted 05 April 2016 - 16:10

Da si ostao na onaj postavci i sa onom svecicom, da te ne plasim al imao bi potrosnju od oko 5L/100km...
To je skoro 10brojeva manja dizna i 2 podeoka manje goriva na igli nego sto je isao dobro sa ngk8, jel tako?
Ne moze auspuh da bude hladan, pogotovo kada motor ima zdrav rad i kada se przi 80 na sat.. ne valja jada se usija, a to hoce kada je smesa malo posnija nego sto treeba, onda se razvijaju vece tepmerature..
Polako, bice vremena za stelu idu sve topliji dani. I da, nova svecica ce pokazati pravilnu boju sagorevanja tek posle 50-100km upotrebe, dotle polako, da ne zalepis klip.
#238
Posted 05 April 2016 - 19:43
Attached Files
#239
Posted 07 April 2016 - 22:04
#240
Posted 07 April 2016 - 22:21
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users